En İyi Pikaplar Savaşıyor!

Ticari pick-up sınıfının vazgeçilmez modeleri olan Mitsubishi L200, Toyota Hilux ve Volkswagen Amarok markalarını sizler için inceledik. Yük taşımanın yanısıra çift kabinli karoseri ile aile yolculuklarına da hitap eden modellerin rakiplerine oranla üstün özellikleri ise şöyle;
Mitsubishi L200: Ön diz mesafesi, fren mesafesi, ESP sistemi, emisyon salınımı, bakım masrafları ve garanti süresi
Toyota Hilux: İç kabin yüksekliği, arka diz mesafesi, bagaj hacmi ve şanzıman geçişleri
Volkswagen Amarok: Arka koltuk baş mesafesi, süspansiyon sistemi, yol tutuş kabiliyeti ve sürüş güvenliği
Veriler | Mitsubishi L200 4x4 AT | Toyota Hilux 2.8L AT | VW Amarok 2.0 BiTDi |
Motor Hacmi | 2442 cc | 2755 cc | 1968 cc |
Maks Güç | 181 hp | 177 hp | 180 hp |
Maks Tork | 430 Nm | 450 Nm | 420 Nm |
0-100 Hızlanma | 11,8 sn | 12,0 sn | 10,9 sn |
Maks Hız | 177 km | 175 km | 179 km |
Şanzıman | 5 ileri Otm | 6 İleri Otm | 8 İleri Otm |
Ağırlık | 1950 kg | 2080 kg | 2128 kg |
Kapasite | 960 kg | 830 kg | 920 kg |
Lastik Ebatları | 265/60 R18 | 265/60 R18 | 255/55 R19 |
Lastik Marka | Bridgestone | Bridgestone | Pirelli |
Gürültü | 47 db | 48 db | 48 db |
Test Tüketimi | 7,2 lt | 8,5 lt | 8,2 lt |
Yakıt Deposu | 75 lt | 80 lt | 80 lt |
Menzil | 833 km | 842 km | 889 km |
Bakım Aralığı | 20.000 km | 10.000 km | 10.000 km |
Yıllık Bakımı | 592 TL | 1.880 TL | 1.124 TL |
Garantisi | 5 yıl | 2 yıl | 2 yıl |
25.02.2016 | Bu Haberi Paylaş
SON HABERLER
BİZİ TAKİP EDİN
Merhaba, üstüne yaşam kabini (stork camper, hotomobil, capra camper vs) yükleyecegimiz bir pick-up araç almak istiyoruz. Yorumların hepsini okudum önerilerin çoğunluğu l200 ve hillux üzerine yoğunlaşmış. Yaşam kabini ile kullanım için hangisini önerirsiniz. Yaşam kabini ağırlığı 500 kg olacak. Üzerinden hiç indirmeden şehir içinde de kullanmak istiyoruz. Güç performans, yakıt tüketimi vs açısından hangisi uygun olur? Teşekkür ederim şimdiden
Bizimde işimiz gereği 3 farklı model pick-up kullanıyoruz maden sektörü öncelikle açık ara hilux sonra l200 amorok kesinlikle ağır arazilere uygun bir pick-up değildir sağlam olsun dayanikli olsun konfor arıyorsanız Hilux. Bu dünya da zaten tescillenmiş bir pick-up açık ara alın pişman olmazsınız
1. TOYOTA 2. NİSSAN 3. ISUZU 4. MİTSUBİSHİ 5. AMAROK
1)toyota 2)mitsubishi 3)nissan 4)ısuzu 5)amarok bu sıralama Türkiye şartları
Toyota ve Mitsubishi açık ara önde Amarok henüz yeni emeklemeye başladı.
1.Toyata 3.0 elegant gelir sağlamlık ve arazi şartları için üstüne araç tanımam
2. Isuzu Dmax gelir ,gerisi hikaye bu araçlar rüştünü ıspatlamış kimse ısızuyu ağzına almıyor pardonda dünyanın en büyük ticari segmentte en büyük motor üreticisi amerikan general motor işbirliğiyle üretilmiş
Selamlar.. 2012 navara d40 var aile aracı olarak kullanıyorum fakat arka koktuklat beşik gibi .. 2016 ve üzeri navara önerdiler makaslı değil 5 nokta amartismlüymüş o yüzden binek araç konforundaymış .. sizlerin görüşü nedir acaba???????
İşim gereği(madenciyim) sürekli pick up kullanıyoruz. amarok zorlamaya gelmeyen saece asfalt arabası l200 ve hilux kaya gibi sağlam. amarok kullananlar sadece köy yolunda kullanıyolar çok sağlam diyorlar maden ocaklarında kullanılanlara bakın ilk önce hepsi dağılıyo. arazide kullanılan ve 300000 kmyi gören kaç tane amarok var ama maden ocaklarına bakın 400000 i devirmiş sayısız l200 ve hilux var.
Sayın misafir 8668 ; yol tutuşu rakiplerinden daha iyi olan , süspansiyonları da otomobil hissine nispeten daha yakın olan , mtv vergi avantajına sahip , az yakan donanımlı bir model olan isuzu d max ı öneririm.
Zira bu piyasayı bilen birçok kişi türkiye de satılan pick - uplar içerisinde outdoor faaliyetlerle çok uğraşanlar için l200 ü , pick up ı yük taşma odaklı kullanacaklar için hilux u , outdoor ve ticari amacın yansıra günlük kullanım ağırlıklı amaç ise d max ı önerecektir.
merhabalar herkeze,
binek araç kullanıcısıyım. pickup kullanmak istiyorum. geniş bir ailem var.
amacım arzide safari yapmak değil.
sürüş rahatlıgı ve en önemlisi arka koltuk mesafesi ve rahatlı açısından öneriniz nedir?
Merhaba arkadaşlar bende l200vardi vergisi falan çok az oy yüzden l200derim touataya gelince parasından güzel arabasında güzel olmasına rağmen para tuzağı Amarok dersen2011ler falan çok pahalı ama arabamı araba ben size s ucuzluk için söyleyin encokamarok ama arabamı araba toyatacok konforlu bir araba l200 ucuz yakışıklı buna göre siz sıralayın arkadaşlar bence Amarok
Uzun zamandır Amarok kullanıyorum.Kaliteli bir A/T arazi lastiği ile çamurda,karda,kumda kullandım bazen sınırları zorladım batsam da mekanik kilit yardımı ile çıktım. Aracım otomatik şanzuman. Konu eğer arazi performansı ise Amarok son derece kabiliyetli bir araçtır, önemli olan arazide araç nasıl kullanılır bunu bilmektir.Ayrıca bu araçların hiçbiri standart hali ile ağır offroad için uygun değildir.
Tüm pickuplari karsilastirdim binenlere sordum.Dayaniklilik olarak ve arazi koşullarinda l200 varsa başka gelsin karşına amarok falan diyorsunuz amarok nedir.Ancak özellik yönunden alinir arazide batiyor l200 kurtar.Ben l200 diyorum.
1.L200 TRİTON
2.HILUX KEMİKLİ ARAZİ ARACIDIR
Sürekli araç test eden ve ülkemizde satılan mevcut pickupların hepsini kullanmış biri olarak deneyimlerimi paylaşmak isterim. Amarokun 4x4 otomatik vitesli versiyonu konfor, kalite, sürekli 4x4 kullanımına imkan sağlayan çekiş sistemi ve son teknoloji ZF marka 8 ileri tam otomatik şanzımanıyla diğerlerinden ayrılır. Seçilebilir bir çekiş sistemi yoktur ama sürekli, değişken oranlı tam kilitli bir orta diferansiyeli vardır. Asfalt kullanımında hiçbiri Amarokla boy ölçüşemez. Yalnız çok ağır araziye ve ağır taşımacılık işlerine uygun kaçmayacağını söyleyebilirim. Ayrıca 2000cc lik motoruyla yıllık MTV gideri diğerlerinden çok daha azdır.
Ford Ranger Wildtrack 3.2, Toyota Hilux 2.8, Nissan Navara 2.3, Isuzu D-Max 2.5 model araçlar benzer motor, şanzıman ve çekiş sistemi öğelerine sahiptirler.
Mitsubishi L200 2.4 motor ve şanzıman konusunda bu dörtlüye benzese de çekiş sistemi bakımından en komplike olanıdır. Seçilebilir çekiş sistemli 5 farklı araç içinde sürekli değişken oranlı 4x4 modu olan tek araçtır. Hem Amarokun hem de diğer dördünün çekiş sistemi özelliklerini bünyesinde barındırır.
Önce pickupı ne için aldığınızı belirlemelisiniz sonra da tercihiniz Amarok değilse bütçenizi, MTV ve yakıt giderlerinizi göz önüne alarak yukarıda verdiğim sıraya göre diğer modellerden birini tercih edebilirsiniz. Benim fikrim ilk üçten birini alanın mahcup olmayacağı yönündedir. Son iki de işinizi görür... :)
hilux ve l 200'ün sağlamlığı, dayanıklılığı karşısında diğerleri süs aracı olur.
hiç biri d-max kadar sağlam ve uzun kilometre yapacak motora sahip değildir.konfor istiyorsan binek araç alacaksın.930 .000 km hala kapak açılmadı.hılux diyenler internetten geyik testi yazıp arayıp izlesinler.1 d-max 2 l200.saygılar.
Ben top gear de izledim. O toyotanın başına gelenler( patlatılan binanın çatısından mı düşmedi,denizin içinde mi bırakmadılar neler neler) sonra tamirci geldi eliyle motora gaz verdi araba çalıştı . Ben bunun üzerine dayanıklılık testi tanımam
arkadaslar ben fıat fullback aldım.l 200 ile aynı fakat donanım olarak çok ileride.fıatın yaygın servis ağını ve fiyat imkanlarını tavsiye ederim.
Sahil yolunda ortam yapip hava atarım diyorsan Amarok ama bana sağlam bir pick-up ile yük çekip araziye çıkacam diyorsan Japon seç derim.
L200
Hilux
D-Max
bende 2012 amarok 4x4 vardı 2.el almıştım daha öncede dmax kullandım eğer kaliteli ve rahat bi pikap binicekseniz amarok diğerleri ile kıyaslanamaz. genelde amarok için kötü yorum yapanlar amarok a hiç binmemiş ve onu kullanmamış olanlar. arkadaşlar binip sürün sonra yorum yapın lütfen..
bazı arkadaşlar karşılaştırma yaparken sanki spor araba alır gibi karşılaştırma yapmışlar burda söz konusu olan araçların pikap tarzında arazi araçları oldugunu unutmuşlar..
Arazideki performans tabii ki hilux bence amarok arazinin bayan aracı.
Misafir-2086
sözünü ettiğiniz karşılaştırmayı ben de izledim. ve sizinle tamamen aynı fikirdeyim. o karşılaştırmayı izlerken aklımdan geçen ilk şey karşılaştırmayı yapan şahsın sponsorunun vw olduğuydu. çünkü başka bir açıklama gelmedi aklıma. ama bir şeye de sevinmedim değil: videonun altındaki yorumları okuyunca bu araçların ne olup olmadığını, ne amaçla kullanılması gerektiğini ve de ne beklenilmesi gerektiğini bilen vatandaşımız da çokmuş ki hemen hemen hepsi bu konuda karşılaştırmada taraf tutulduğunu ve amarokun kayırıldığını farkedip dile getirmiş. dediğiniz gibi bu araçları alacak olan kişi sürüş keyfinden ziyade güç, yakıt, iş yapabilme kapasitesi, sağlamlık vb. şeyler aramalı ki bunlar l200 ve hilux da amaroka göre çok daha fazla var.
daha küçük motordan daha çok güç üretmek için, motorun sıkıştırma oranı ile ilgilidir. ne kadar sıkıştırılırsa hava, patlama o kadar büyür, güç artar. peki patlama şiddeti artarken, patlama alanı zarar görmez mi? 1.6 dci motor 160 ps 380 tork üretiyor. renault alaskan modeline bu motoru koysa en iyi pikap bu mu olur? çift kavramalı şanzıman koyarsan hafif engebede ısınıverir. gücü aktaramazsın arazi aracı lafta kalır. f/p oranı ile beceriyi en iyi birleştiren model L200.
Çorba da bizim de tuzumuz olsun bari. Teknik değerler tablosunu incelediğim de açık ara ile vw lider, 2. mitsubishi 3. toyota. Kardeşim 2000 cc motorla bu gücü nasıl çıkartıyorsun, demek ki çok verimli bir motor.
Amarok'un Ranger'la kapışmasını facebook'ta izlemiştim, gerçekten çekiş, performans olarak sınıfının muhtemelen en iyisi, yukardaki karşılaştırılan paketlere bakınca da, çok daha düşük hacimli motoruna rağmen Amarok yine performans olarak diğer açılardan en optimum seçenek olarak gözüküyor.
Hilüx diyene "pek" bir şey diyemem. Navara için neysee derim. Ama allah aşkına kimse bana amarok demesin. Pick up dediğin şey konfor aracı değildir. Çiftçi arabasıdır. Yük taşımalı, römork çekmelidir. Uzun yolda seyahate çıkmayacak kimse. Sağlam olmalı sert araziden alnının akıyla çıkmalı. Bir karşılaştırma da amarok ve L200' ü karşılaştıran eleman awd sürekli çekişe sahip amarok'un 3 diferansiyele sahip ki ihtiyaca göre kilitlenebilir bunlar, L200'den daha iyi olduğunu savundu. Bu videoyu yüzbinlerce kişi izledi! Kullanamayabilirsiniz ama açın izleyin. 10 karşıkaştırmanın 7sinde mitsubishi galip geliyor. Buna rağmen hilüx navara ranger'a eh derim ama amarok şehir arabasının hallicesidir kardeşler!
L200 fabrika verisi o ama 9.5-10 sn ye 0 dan 100 e kalkıyor. Bir pick up a göre 180 ne zaman gelmiş anlamıyorsunuz ...
ben cifciyim, l 200 arazinin kralı, sonrada np 300. np 300 eskilere gore (navara,skystar ve oncekiler) su gibi mazot yakardı(minimum 10lt, basarsan 13lt), np 300 8lt yakıyor(sehir içi), arka koltukta sallamıyor. toyotada sallamıyormuş. şu an en az yakan pikap l 200 ne np 300. ikiside alınır. ilk nisan pikabımız 94 modeldi, farklı zamanlarda bir kamyon, bir traaktor ve bir arabayla carpıstık. satıldıgında arabada hala ses yoktu ve 300 000 km de ibre durmustu. tahminen 450 - 500 binde satıldı. adanadan güray
toyota hilux açık ara alır bu yarışı. 2. mitsubishi, 3. ww olur.
Kağıt üzerinde en avantajlısı L200 gibi duruyor, gerisi tercih meselesi. Mitsubishi markası için çok net birşey yazabilirim : Sorunsuz,sağlam,güvenli ve yakıt ekonomisinde sınıfında öncü.
İç hacmi en geniş olan ve arka koltugu en rahat olan pick up hangisi?
Yorum yapan arkadaşların kaçı bu pikapları kullandı 2011 amarokum var 120000 de daha ne parça değişti ne de arıza yaptı başka pikapların 2.5 3.0 motorlarla yaptığını 2.0 motorla yapıyor.yakıt vergi performans ve konforda amarok gibisi yok ve bence ondan sonra Toyota hilux
Bence olaya bir de şöyle bakmak lazım. 100.000 km'deki Hilux, L200 ve Amarok'u karşılaştırmak gerekir. Ama şuna çok eminim Hilux ve L200 daha sağlam ve dayanıklı çıkar.
sayın 8553, ww durduk yerde arızalanıyor. dünyanın en sağlam ve sorunsuz araçlarını Japonlar yapıyor. İngiltere'de yapılan en sorunsuz araç sıralamasında ilk beş aracın dördü japon. verdiğiniz linkte Toyota hilux'e yapılan eziyetin milyonda biri ww amorak'a yapılmamış lütfen bir de sorunsuzluğu bbc belgeseline konu olan Toyota hilux destanını Google'a Toyota hilux top gear yazarak izleyin ve karşılaştırın.
Ben direk link vereyim http://www.topgear.com/car-news/adventures/tg-drives-vw-amarok-africa
Afrika çöllerinde gündüz 54.5, gece -20 santigrat derecede inanılmaz zorlu testlere tabi tutulan vw amarok alnının akıyla bu testlerden geçiyor. 8 kademe Dsg ZF otomatik şanzımanının neden Dünyanın en iyisi olduğu işte bu tesler esnasında ortaya çıkıyor.
google'a Toyota hilux top gear yazın, bbc belgeselinde akıllara zarar testlere tabi tutulup bana mısın demeyen Toyota hilux'a şapka çıkaracaksınız. ww amarok, oyuncak şehir arabası kalır ancak benim sıralamam: 1. Toyota hilux 2. Mitsubishi l 200 3. nissan navara
L200 bu sınıf ın kralıdır nokta. ama satışlar malesef marka aşkı ve servis agından dolayı gostermıyor.
Bir kere pick up konfor aracı değildir .Eğer konfor için 100 bin tl bir pick-up'a vercekseniz hiç doğru yolda değilsiniz.Bence Nissan Navara da bu yarşa girmeliydi. Yeni np300 ile adını yine efsane olmaya geliyor.Kalite derseniz eğer navara ya binen biri bu fiyata bu kalite diye sormuştur herhalde.Bu segmentte araç alacaksanız amacınız konfor dan önce yetenek olmalıdır. Her yorumumda demeye çalışıyorum : ''Test yapmadan araç alınmaz.'' Herkesin zevkleri farklıdır .Pick-up'ı binek olarak alan tüm arkadaşlarım genelde pişman olmuşlardı.Bu karşılaştırmada bence L-200 daha cazip geliyor.Eğer araç almak istiyorsanız kesinlikle Ranger ve yeni Navara yı bekleyin ve test edin. Hayırlı geceler dilerim ..
pikapta en iyisi amerikanlardır ford ranger ı atlamayın
Vos vos geldi konforda japon kamyonetlerine fark attı, hilux da böbrek taşınız düşer, Asfalt ağırlıklı kullanılacaksa kesinlikle amarok. Arazide l200 alınır,fakat illa vw amarok'u arazide kullanıcam derseniz offroad paketli alınmalı.
Hilux kanser mi eder :-) O yüzden herhalde tüm dünyada 1 numara. Pick-up Japonların işidir. Bu sıralamada vos vos olmamalıydı.
binek olarak alacaksanız bu araçlardan almayın çünkü konforu yok, ayrıca hız sınırı da otoyollarda çok düşüktür bu yüzden sıkça trafik cezası yersiniz. he gelelim bu üçlü seçiminden hangisi: bana kalırsa az yakması ve sağlamlığı ile bilinen mitsubishi tercih edilmelidir
üç arabayada bindim, volkswagen amarok iç kalite dizayn vs anlamında binek arabaları aratmıcak şekilde.. diğer iki araç ise bildiğiniz kamyonet..
ayrıca 5 yıl garanti olması demek 5 yıl boyunca servise gidip boş yere yüksek miktarlarda para vermeniz demek:) gitmezsenizde garantiden çıkar.. o yüzden bu övünülcek bi durum değil. garanti aşıgıysanız her marka bi ücret karşıllıgında uzatıyor zaten. Toyatanın pick up'ının oturuş biniş pozisyonu hiç ama hiç rahat değil adamı kanser eder. arazi kabiliyetini merak ediyosanız youtube'da aratın volkswagen her halükarda yine iyi kalıyor..
1.Toyota
2.Nissan
3.Mitsubishi
Tartışmasız Toyota Hilux. Gerisi sadece hikaye. 1.Hilux 2.Navara olur zaten gerisi zaten boş. Almanlar ne anlar pikap yapmaktan
Bu karşılatırmayı 1 ay sonra yapın . 2016 navara parmak iziyle açılan kapı arka tarafta makas yerine yay kesinlikle Navara.
Burdaki hatalı veri o l200 ün 0-100 verisi 9.5 sn en kötü 10 sn her şeyimi ortaya koyarım ortaya 0-100 en iyi l200 kalkar burada
Arazide dayanıklılık olarak önce L200 sonra Hilux gelir, fakat teknoloji ve konfor olarak Amarok önde gelir. Japon pikaplarının asfalt konforu çok kötü.
f/p olarak en iyisi L200 sonra HILUX gelir
Hilux tabiki karşılaştırma yapmak bile Hilux a hakaret ama l 200 de fena değildir
yukarıdaki verilere bakılacak olursa l200 tam 10 adım önde gidiyor ki zaten tr de en çok satan pick up modeli, demek ki vatandaş işini biliyor kardeşim.
Arazi Kullanımlarında Mitsubishi en iyisidir.
1-Toyota
2-Mitsubishi
3-VW
En iyi si hulix bendede var dunyanin en iyi pickupu ve guclendirilmis sase var teklonojiside on numara 3.5 ton cekme kapasitesi var
dünyada pick up da toyota hilux 1 numaradır. ardından diğer Japonlar gelir. ( Mitsubishi- nissan- mazda-) Toyota hilux'ün akıllara zarar testlere tabi tutulup hala tıkır tıkır çalışması bbc belgeseline konu olmuştur. ( bakınız: Toyota hilux top gear) ww amarok, Toyota'nın yanında ancak şehir aracı kalır.
VW teknoloji olarak büyük fark atmış.hem motor hem şanziman ve aktarma organları hemde ergonomi ve kullanışlılık olarak farkını konuşturmuş.