Peugeot Amblemini Değiştirdi

Fransız otomobil üreticisi Peugeot yeni logosunu tanıttı. İlk olarak 1960 yılında tasarlanan aslan büstü tasarımın yeniden yorumlandığı güncel logoda Peugeot yazısına ise daha sade bir font ile yer verilmiş.

En çok amblem değiştiren üreticilerden biri olan Peugeot’un yeni tasarımı markanın 11. logosu olarak tarihe geçti. İlk olarak Mart ayında tanıtılacak olan 308 modelinde yer alacak yeni logo ile markanın premium algısını yükseltmeyi hedeflediğini söyleyebiliriz.

Geçtiğimiz Ocak ayında gerçekleştirilen şirket evliliği sonrası Peugeot markası yeni oluşumun başat markalarından biri olacağı tahmin ediliyor. Hollanda merkezli Stellanis isimli yeni şirket, PSA ve Fiat birleşimi sonrası bünyesinde Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel ve Peugeot gibi birçok marka barındırıyor.

Yeni şirketin %15 hissesi Fiat’ın sahibi olan Agnelli ailesine ait. Diğer hisseler ise %7 Peugeot ailesi, %6 Fransız Devleti ve %6 Çinli DongFeng firmasına ait.

PAYLAŞ