2015 Volkswagen Passat 2.0 TDI Comfortline DSG
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1968 cc
- Maksimum Hız 218 km/s
- Beygir Gücü 150 HP
- 0-100 Km Hızlanma 8.7 sn
- Maksimum Tork 340 Nm
- Uzunluk 4767 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1832 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1456 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
- Boş Ağırlık 1501 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
- Bagaj Hacmi 586 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
- Yakıt Deposu 66 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
1.6 dizelle fiyat farkı çok fazla ve açık bir performans farkı sağlamıyor performans isteyen benzinli alsın
bu fiyata bu arabayı kıme satıyolar acaba audı a4 ile aynı fiyat mercedes c200 cdi dan daha pahalı 6 bin daha pahalı
Passat Almanya'da orta sınıf insanların kullandığı ve göreceli olarak ülkemizdeki kadar 1. tercih bir araç değildir. Doğuş Grubu maalesef bu aracı şişire şişire bize satmaya, hatta yok satmaya çalışıyor. 8 Yıl kullandım, görmediğim arıza kalmadı desem abartı olmaz. Tüm yaşadığım arızaları yeni modelde düzelttiklerini iddia ediyorlar, ancak bekleyip görmekte fayda var derim. Daha önce ford mondeo kullandım, kurban olayım bu arabaya, hala eniştem kullanıyor, taş gibi....Ford'daki tek soun KOÇ Grubunun bu aracı bize iyi lanse edememesidir.
wv 167.000 verecek arkadasi alnindan opmek isterim birde sehir içi 5,4 demiş valla cok guldum yaaa istanbul da 1,6 tdı lerin sehir içi 7 altına dusmez ken superrrr
bmw 320 ile aynı fiyata gelmiş diyorsunuzda Avrupanın en iyi otomobili seçildi bu araç gerek genişlik gerek yol tutuşu bakımından bana göre 320ye fırsat tanımaz bende 2.0 TDI Highline var gayet memnunum otobanda ne rüzgarı içeri alıyor ne de aracın motor sesini gerçekten bu sefer vw yapmış
Aslında araç Pahalı değil arkadaşlar. Ülkeye girişi 68.000 tl olması lazım. %145 vergi bindiği için bu fiyata ulaşıyor...
woswagen firması armut piş agzıma düş diyor kendinden baskasını düşünmüyor turkiyeye hiç birsey kazandırmıyor ne yazikki insanımız bu firmayı desdekliyor arac alarak
klimadan sonraki en büyük icat çok ferah oluyo araç ve klima açmadan üstten rüzgarla serinliyosun sızdırma yapıyo yagmurda yazın pişmiyosun perdesi var kardeş ama bu sunroof farkı 3 bin lira olur mu inanamıyorum
tercih meselesi ama, bana göre bir arabada en gereksiz en kullanışsız olan bir uygulama var ise o da sunroof özelliğidir. Yazın kafan pişer, kışın yağmur alır. Neden derseniz direkt olarak güneş ışınlarına maruz kaldığı için kısa sürede lastikler bayatlar özelliğini kaybeder, ondan sonra başlar sızdırmaya. Siz siz olun aman ha derim.
Soyguncular ayıptır bu milleti enayi yerine koyduğunuz %11 lik artış nedir almayın arkadaşlar lütfen almayın anlasın doğuş grubu.BMW 3.20 fiyatına gelmiş bu arabanın hiç şansı yok
euro kuru dipleri görürken. euro ile maliyetlenen arabanın fiyatına talep olduğundan zam geliyorsa milleti enayi yerine koyduğunu zaten biliyorduk da bu kadar da anca doğuş yapar yani.
150 bın tl para vereceksın en dolu modele .ama yıne sunrof olmyacak yıne zenın far olmayacak navg ıstersen ayrı paket hayalet gosterge ıle bas parayı al derler ıyı ... valla
2,0 tdı alacaklara kucuk bir uyarı bu aracta piezo enjektör kullanılmakta ve cok cabuk arıza veriyor 4 adet fıyatı 7000 tl ilk arıza belirtisi performanstan düşüyor 170 hp lik passat dynoda 128 hp cıktı sonrası 7000 tl enjektör değişimi
diğer firmalar gibi fiyatlarda indirip yapmışlar ama yeterli düzeyde değil bencede mustafa bey çok haklı döviz kuruna göre fiyat uygulanmıyor ayrıca yıllık 80 bin adet arac satan bir gruba neden hala fabrika açtıramayıyorlar bu ülkede paraları başkaları kazanıyor ve biz pahalı alıyoruz hep bu ne zaman bitecek
Mustafa beye katilmak disinda bir dusuncesi olan varsa ... suphe ederim...
Metalik renk ve açılır tavan eklenince 160.000 tl yi geçiyor. Bu paralar verildikten sonra 3,16i , 3,20i , donanımlı bir c180 yada e180 almak varken almanların orta sınıf arabasını almak ancak parası çok olan müptelaları için uygundur. Birde Aralık 2013 de fiyatları 85 -90 binleri iken Euro kuru 3,2 tl lere çıkınca fiyatları 120-130 bin tl aralığına çıktı. Peki şu anda kur 2,7 - 2,8 aralığında. Kuru sürekli bahane eden doğuş gurubunun fiyatı düşürmediği gibi neden artırdığına cevabı olan varsa passatı tavsiye ederim...
arabayi ucuran beygir gucu degildir, torktur. bu modelin torku yuksek oldugu icin 0-100 hizlanmasi iyi.
150 ps bu performansı veriyorsa 240'lık passat ucuyodur. Tabi türkiye'ye 200 bin liradan asagı gelmeyecegini düsünürsek pekte bir esprisi kalmıyor...
durmak yok yolmaya devam