2017 Skoda Rapid 1.4 Style DSG

  • Silindir Hacmi 1395 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.0 sn
  • Beygir Gücü 125 HP
  • Maksimum Hız 208 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4483 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.1 lt
  • Genişlik 1706 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1461 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
  • Bagaj Hacmi 530 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1226 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
94
80
69
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8777 24.11.2017 23:46

kalite olarak ne b segmenti ne de tam bir c segmenti ikisinin arası diyebilirim. C segmentinden tek eksisi yumuşak malzeme olmaması ve tek tuş cam olmaması.yalıtım ve yol tutuşu çok iyi c segmentlerini pek aratmıyor.biraz yol sesi alıyor diyorlar fakat bana hiç de öyle gelmedi. egea gibi araçlarla kıyaslamayın egea sadece kağıt üzerinde c segmenti bir araçtır.özellikle ön göğüsteki damar damar yapı tüm kalite algısını mahvehtiş. isterseniz bayilere gidip ayrı ayrı test ediniz.

Misafir-5113 04.11.2017 12:45

1.2 tsi 110 hp spaceback kullanıyorum.araçtan memnunum.şu an fiyatını hakediyor mu bilmiyorum ama diğer araçlar da çok pahalı.yol tutuşu güzel o kadar zorladım spin dahi atmadı.motor yalıtımı bariz iyi.fakat bozuk yolda biraz fazla yol sesi alıyor lakin çok problem değil.malzeme kalitesi plastik malzeme, yumuşak olsa daha iyi olurdu.diğer markalar gibi kalitesiz plastik değil dolgun bir sert plastik kullanılmış.konforda çoğu c segmentini arkada bırakır konforu müthiş.özellikler gayet yeterli.hatta çok iyi.performans olarak bırakın c segmentini d segmentlerinin bazılarına bile nal toplatır.kısaca kesinlikle kendinizi b değil çok rahat bir şekilde c segment bir araçta gibi hissediyosunuz.

Misafir-8081 17.10.2017 00:17

misafir 3565:o benzinli dediğiniz arabalar turbo besleme değil atmosgerik beslemeli araçlardır.toyota atmosferik 100 bin tl iken rapid 1.0 (turbo) şu an 81 bine tl ye geliyor.üstüne turbo beslemeli. focus var o da ateş pahası.siz 4 bin devirde araç bağırttırırken ben1.2 tsi ile 2000 devirde araç içinde sohbet ederek gidiyorum. siz sollama yapsam mı diye o hantal atmosferiklerinizle düşünürken ben solladığımın farkında bile değilim.bu araç fiyatına göre çok iyi.siz kaliteyi ön göğüsün yumuşaklığından mı anlıyorsunuz?

Misafir-3565 15.10.2017 15:33

5268, bakın bakalım yazdığınız arabalarınbenzinli versiyonlarının fiyatı bunun gibi 89.900 TL mi, hepsi de bu araçtan çok daha ucuz ve ya daha iyi ya da aynı kalitede. Benzinli B sınıfı skoda 90 bin TL eder mi(etmediği satış miktarından belli zaten)??? Arabanın kalitesi de kapı kalınlığıyla belirlenmez.

Misafir-5268 14.10.2017 20:43

segmentin öneminin olmadığını söyleyen bir arba.symbol de b segmenti accent blue de b segmenti.misafir 8228 aracın ne tür bir kalitesizliğini gördünüz? c segmenti egea rapidden çok mu iyi?yemin ediyorum corolla inceledim kapıları rapidin yanında kuş gibi ve gitmiyordu.

Misafir-8228 15.09.2017 21:31

Rapid, bu segmenti ucuzluğu ile doldurması gereken bir modeldir. Zaten aracın kalitesine baktığımızda da o amaçla üretildiği çok belli oluyor. Ama gelin görün ki fiyatı 86.900! Bu yanlış konumlandırma sebebi ile de çok satılamıyor. Yoksa gayet alınası bir araç. Bayilerin bu konudaki tutumlarını hiç bir zaman anlayamayacağım sanırım. Doğru satış politikası kurabilen çok az.

Misafir-9463 15.09.2017 13:23

fiatı aşırı artırıldığı içindir.. :)
haziran: 79.400 tl
eylül: 86.900 tl.
döviz kurları yerinde saydığı halde, siz alırmısın bu kadar fiatı artan aracı.. !!?

Misafir-8100 15.09.2017 12:05

Bu araç neden satılmıyor anlamış değilim ya

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi