2019 Renault Megane Sedan 1.5 DCi Icon EDC

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 110 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 12.5 sn
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Uzunluk 4632 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1814 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1443 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Boş Ağırlık 1395 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Bagaj Hacmi 550 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Yakıt Deposu -
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5380 03.05.2020 22:26

Arkadaşlar merhaba, 2018 Model olanını kullanıyorum.0 km olarak aldım, şu an 125.000 km ye geldim. Edc ve diğer parçalarda hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Servise bakım haricinde hiç gitmedim. Servisten aldığım bilgiye göre Edc balataları doğru kullanım ile 200.000 km civarında gidiyormuş.Yakıt konusunda memnun edici. 1.6 Dizel 136 hp arabalara göre tasarruflu. Aracın kilometresi arttıkça ufak tefek trim sesleri geliyor zaman zaman. Kiralama şirketlerinde çok kullanıldığı için 2. el satın alacak arkadaşlar almadan önce edc ve diğer aksamlarını iyi inceletsinler.

Misafir-2839 08.12.2019 11:34

Kısaca sürücüyü fitil eden unsurlar; Cam açma dugmelerinin geride kalması, klima Hava çıkış yerlerinin dikiz aynalarindan yansıması, teyp kısayol kumandasının saçma Bi yerde durması, silecek fasilasinin en yüksekte bile zayıf kalması, dokunmatik klima seviye tuşlarına basarken az kenara basınca full devirde çalışması, anahtarsiz girişin kararsız çalışması, stop&start in çok geç yanıt vermesi,6 ileri edc sanzimanin saçmalıkları... Yakit; ist şehir içi 7.5 sehirdisi 5 lt. Süspansiyonlar; sessiz ve darbe emisleri güzel. Yol sesi fazla değil motor sesi daha fazla. Icon donanım gayet yeterli.

Misafir-4283 25.11.2019 10:49

Ufak tefek trim kusurları dışında araç çok iyi. Vergi uygulamaları yüzünden bütün arabalar değerinin 2 katı giyata satılıyor ama yinede alınması en mantıklı C sınıfı Renault.Motor ve şanzuman mükemmel, araba tok ve oturaklı.

Misafir-3674 19.10.2019 13:01

Edc sorunsuz gerçekten diğer çift kavramalara göre. Ayrıca araçta hiç turbo gecikmesi yok. Vag grubu gibi bekleyip bekleyip birden fırlamıyor. Bence dsg deki kavrama problemleride bundan kaynaklnıyor. Tdi motor dsg kavramayı öldürüyor. Renaultlar çok daha problemsiz otomatik şanzuman ve motor husunda

Misafir-4498 18.10.2019 16:43

Çok iyi araba . Sırf mororu ve edc şanzumanı için alınır. İlk kalkıştaki kararlılık ve hızlandıkça hissedilen motorun rafineliği ve edc uyumu aracın hem keyifli hemde ekonomik olmasını sağlıyor.
Baskı balata yok diye tam otomatiğe yönelenler önce tork konvertörün ne olduğunu ve tam otomatik şanzumanda tork konvertör arızasının kaça malolduğunu bir araştırsınlar.

Misafir-7230 06.10.2019 22:19

Güncel fiyat alan var mı acaba?

Misafir-8423 05.10.2019 07:32

Motor ve şanzuman uyumu harika. Edc tam otomatik şanzumanlara göre hem daha hızlı hemde 1 litre daha az yakıyor. Bakım aralıkları 20 bin kilometrede bir yapılıyor. Aracın kullanım maliyeti diğer marka tam otomatiklerden %20 daha düşük. Edc şanzuman sorunlu değil. En fazla 150-200 bin kilometrelerde baskı balata değiştiğini varsaysak bile yinede yürütme maliyetleri daha düşük olduğu için diğer markalardan daha az masraflı bir araç. Tam otomatik diye başka markalara 20-30 bin daha fazla ödeyip hem daha hantal hemde daha fazla yakıt tüketen araçları almak inanın mantıklı değil.
Egea da iyi ancak hem B sınıfı dar bir araç hemde euro ncap den sadece 3 yıldız alabildi.
Megane 4 hem daha geniş hem daha güvenli euro ncap den 5 yıldızla geçmiş bir araç.

Misafir-8810 03.10.2019 17:02

9092 lastik basınç sistem mevcut benim araçta var

Misafir-9042 01.10.2019 08:55

Lastik basınç sistemi neden yok bu araçlarda, güvenlik zaafiyeti yaratır mı acaba?

Misafir-8413 15.07.2019 00:40

Edc çok iyi bir şanzuman. Herkes tam otomatik sorunsuz felan diyor ama, bir kere alırken daha fazla bir meblağ ödüyorsunuz, ayrıca yakıt tüketimi en 1 litre kadar daha fazla, vites geçilleride daha hantal.
Edc şanzumanda çıkacak problem genelde baskı balata sorunu. Genelde 150-200 bin kmde oluyor. Onun değişimide otomatik şnzımanla fazldan yaktığınız yakıt bedeli kadar değil. Edc şanzumanı 6 senedir 2 değişik araçda kullandım , ikisinide 2. El 40 ve 50 bin kmlerde almıştım . Ben şu ana kadar hiç arıza yaşmadım. Toplamda 150-160 bin km yapmışımdır en az. 2013 sonrası edc lerde kronik bir arıza duymadım

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ