2019 Renault Megane Sedan 1.5 DCi Icon EDC

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.5 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4632 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Genişlik 1814 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1443 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 550 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1395 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 2.015 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
87
71
71
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2839 08.12.2019 11:34

Kısaca sürücüyü fitil eden unsurlar; Cam açma dugmelerinin geride kalması, klima Hava çıkış yerlerinin dikiz aynalarindan yansıması, teyp kısayol kumandasının saçma Bi yerde durması, silecek fasilasinin en yüksekte bile zayıf kalması, dokunmatik klima seviye tuşlarına basarken az kenara basınca full devirde çalışması, anahtarsiz girişin kararsız çalışması, stop&start in çok geç yanıt vermesi,6 ileri edc sanzimanin saçmalıkları... Yakit; ist şehir içi 7.5 sehirdisi 5 lt. Süspansiyonlar; sessiz ve darbe emisleri güzel. Yol sesi fazla değil motor sesi daha fazla. Icon donanım gayet yeterli.

Misafir-4283 25.11.2019 10:49

Ufak tefek trim kusurları dışında araç çok iyi. Vergi uygulamaları yüzünden bütün arabalar değerinin 2 katı giyata satılıyor ama yinede alınması en mantıklı C sınıfı Renault.Motor ve şanzuman mükemmel, araba tok ve oturaklı.

Misafir-3674 19.10.2019 13:01

Edc sorunsuz gerçekten diğer çift kavramalara göre. Ayrıca araçta hiç turbo gecikmesi yok. Vag grubu gibi bekleyip bekleyip birden fırlamıyor. Bence dsg deki kavrama problemleride bundan kaynaklnıyor. Tdi motor dsg kavramayı öldürüyor. Renaultlar çok daha problemsiz otomatik şanzuman ve motor husunda

Misafir-4498 18.10.2019 16:43

Çok iyi araba . Sırf mororu ve edc şanzumanı için alınır. İlk kalkıştaki kararlılık ve hızlandıkça hissedilen motorun rafineliği ve edc uyumu aracın hem keyifli hemde ekonomik olmasını sağlıyor.
Baskı balata yok diye tam otomatiğe yönelenler önce tork konvertörün ne olduğunu ve tam otomatik şanzumanda tork konvertör arızasının kaça malolduğunu bir araştırsınlar.

Misafir-7230 06.10.2019 22:19

Güncel fiyat alan var mı acaba?

Misafir-8423 05.10.2019 07:32

Motor ve şanzuman uyumu harika. Edc tam otomatik şanzumanlara göre hem daha hızlı hemde 1 litre daha az yakıyor. Bakım aralıkları 20 bin kilometrede bir yapılıyor. Aracın kullanım maliyeti diğer marka tam otomatiklerden %20 daha düşük. Edc şanzuman sorunlu değil. En fazla 150-200 bin kilometrelerde baskı balata değiştiğini varsaysak bile yinede yürütme maliyetleri daha düşük olduğu için diğer markalardan daha az masraflı bir araç. Tam otomatik diye başka markalara 20-30 bin daha fazla ödeyip hem daha hantal hemde daha fazla yakıt tüketen araçları almak inanın mantıklı değil.
Egea da iyi ancak hem B sınıfı dar bir araç hemde euro ncap den sadece 3 yıldız alabildi.
Megane 4 hem daha geniş hem daha güvenli euro ncap den 5 yıldızla geçmiş bir araç.

Misafir-8810 03.10.2019 17:02

9092 lastik basınç sistem mevcut benim araçta var

Misafir-9042 01.10.2019 08:55

Lastik basınç sistemi neden yok bu araçlarda, güvenlik zaafiyeti yaratır mı acaba?

Misafir-8413 15.07.2019 00:40

Edc çok iyi bir şanzuman. Herkes tam otomatik sorunsuz felan diyor ama, bir kere alırken daha fazla bir meblağ ödüyorsunuz, ayrıca yakıt tüketimi en 1 litre kadar daha fazla, vites geçilleride daha hantal.
Edc şanzumanda çıkacak problem genelde baskı balata sorunu. Genelde 150-200 bin kmde oluyor. Onun değişimide otomatik şnzımanla fazldan yaktığınız yakıt bedeli kadar değil. Edc şanzumanı 6 senedir 2 değişik araçda kullandım , ikisinide 2. El 40 ve 50 bin kmlerde almıştım . Ben şu ana kadar hiç arıza yaşmadım. Toplamda 150-160 bin km yapmışımdır en az. 2013 sonrası edc lerde kronik bir arıza duymadım

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi