2013 Renault Fluence 1.5 DCi Icon EDC

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.5 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4618 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Genişlik 1809 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Yükseklik 1479 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 530 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1389 kg
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4384 17.03.2016 19:32

Bende 2013 1.6 cvt xtronic fluence Joy var arabam 60 000 km de inanın bir kere silecek değiştirdim o kadar tam bir aile arabası selamlar olsun

Misafir-5339 12.02.2016 11:09

yani düğmelerin yerinden bile arabaya çamur atılmış durulmuş. arkadaşlar sizin övdüğünüz araçların boşline larını bile bu arabanın dolu modelinden fazlaya satıyorlar. hadi çok parası olupta ben hertürlü donanımı istediğim rakama alırım diyenleri geçiyorum. ama belli bir bütçeyle bi takım borçlara girerek hem ekonomik hemde doğru tercih yapmak öle kolay iş değil kusura bakmayın. Hele şirketlerin verdiği beleş araçları kullanıpta burada karalama yapmak hiç doğru değil. beğenmediğiniz yönler illaki olur ama kalkıpta insanlara sakıııın almayın sakın sakın deyip sonrada size ne alalım dediklerinde tutup10-15 bin tl daha fazla araçlarıda söylemeyin böyle bir aymazlığada düşmeyin. neden çünkü zaten bu sunufta araçlara binen insanların hepsi alın teriyle bişeyler yapmanın peşinde herkese kodaman muamelesi yapmak ayıp bişey. bizim insanımızın gücü yetse hepsi bmw merco yada audiye biner zaten ondan şüphemiz yok. cep telefonlarında görüyoruz aynı şeyi. yalnız burda binlerce istihdam ile milyonlarca insana hitap etmiş ve halen hitap eden bir markayıda öldürmyein lütfen. bu arada ocak satış rakamları açıklandı tüm segmentlerde lider fluence açın araştırın. kimse arabadan anlamıyormu yani şimdi???

Misafir-319 12.02.2016 10:55

bazı arkadaşların önyargılı bazılarınında kullanış olmaları fakat buldukları mazeretlerinde çok komik olduğunu söylemeden geçemeyeceğim

Şencan 02.01.2015 18:31

yazı3) fazla uzatmayalım, kısaca kalanlar şöyle: otomatik farlar düzgün çalışmıyor bazen gündüz yanmaya devam ediyor. yağmur sensörlü otomatik silecekler kafasına göre bir çalışıyor bir çalışmıyor (daha önce megane'da bu sistemi kullandığımdan nasıl çalışması gerektiğini biliyorum) dikiz aynası bazı akşamlar kararıyor bazı akşamlar kararmıyor o günkü ruh haline göre. otomatik klimayı soğuk kış günlerinde 24 dereceye ayarlıyorum içerisi 38 dereceye çıktığında rahatsızlık vermeye başlıyor ve düşürüyorum. telefonumu bluetoothla bağladığımda megane'daki gibi kullanamıyorum. biraz daha yazarsam ağlamaya başlayacağım. buradan bursa'ya seslenmek istiyorum tabi duymak isterlerse: bak kardeş arabada 100 lira tasarruf etmişsin iyi olmuş. fakt şirkete 70 araba daha alacağız ama onlar asla, asla, asla reno (a,u,l ve t den tasarruf ettim) olmayacak. olabilirdi ama olmayacak. bir adet sivri zekalı yüzünden 70x100 lira kazanacağım derken 70x90.000 (karın artık ne kadarsa bilemem) kaybettin canım. reno silinmiştir artık.

Şencan 02.01.2015 18:15

Yazı 2) daha önce kullandığım en düşük versiyon fluensin tavanında gözlük bölmesi vardı 90.000 liralık icon+iconda o da gitmiş. hadi buradan da 50 tl tasarruf diyelim. en kötüsü de tavan bezi. Kaplama olarak kullandıkları bezin ortasında öküz gözü kadar defo var ama fabrikada görememişler hadi onu yuttuk ama bezi öyle sıfıra sıfır kesmişlerki sol tarafı kapı contasının altına saklayıp kaybedecek kadar bez kalmamış olduğundan rastgele makasla kesildiği belli olan bezin kenarları başımın üstünde açıkta duruyor contanın altına itip kaybetmeye çalıştım ama boşuna çok fazla kesildiğinden contanın altına kadar uzanmıyor (pes, pes, pes) bir allahın kulu fabrikadan çıkmadan bakmaz mı be. bunun yanlışlık olmadığını gayet iyi biliyorum. sivri zekalının biri tasarruf amacıyla kaplamaları sıfıra sıfır kestiriyor tabi biraz kaçırınca ya da bir tarafa biraz fazla girince diğer tarafı açıkta kalıyor. 1 lira da buradan tasarruf olsun. gelelim arka bagaj kapağına. kapağın iki tarafında kapağı taşıyan metal kollar var bunların üstündede plastik muhafazalar var hem metali örtüyor hem de içinden geçen kabloları saklayarak estetik bir görünüm kazandırıyor. işte bu kapaklardan bir tanesi fabrika çıkışı havada sallanıyordu. kapağı sabitleyen plastik parça takılmamış. yerinden çıkma olasılığı yok. hiç takılmamış. ona da bakmamışlar. kör olsan yine farkedersin çünkü sallanırken ya da arabayı kullanırken ses çıkarıyor. sağır sultan rahat duyardı. neyse servise götürüp taktırdık (yarım gün)

Şencan 02.01.2015 18:09

yazı 1) (lütfen sırayla okuyun) merhaba arkadaşlar. aşağıdaki yazılarımı okumuşsunuzdur. şimdi de bu arabalarla ilgili yeni bilgilerimi paylaşmak istiyorum. daha önce kullandık sağlam arabadır falandır filandır iyidir diye şu anda çalıştığım şirkete 2 tane fluence icon+icon aldırdım. birini şu anda ben kullanıyorum. siz almayın diye bu yazıyı ekleyeyim dedim. daha önce megane sport tourer privilege kullanmıştım. önce privilegede ne vardı sayayım size: otomatik far, yağmur sensörü, otomatik katlanır yan aynalar, otomatik vites (dizel), kendiliğinden kararan dikiz aynası, elektrikli el freni, hız sınırlayıcı/sabitleyici, 4'ü de otomatik camlar, direksiyondan kumandalı (aslında direksiyonun altında) bluetooth radyo/CD/usb çalar, çift bölgeli otomatik klima, vesaire vesaire. Megane ithaldi ve zorlandığında EDC şanzımandan ara sıra gelen bir sesden başka herhangi bir sorunu yoktu ki bu diğer arabalarımızda da olan genel bir sorundu (2012 model). kabaca herşey tıkır tıkır işliyordu arabada. gelelim 90.000 liralık yerli fluence icon+icon'a: yukarıda saydığım herşey bu 2014 model fluensimizde de aynen var. peki niye memnun olmadım? birincisi çift bölgeli otomatik klimada olması gereken dual düğmesi buharlaşmış, araç kullanırken arabada yalnızsam ki genelde öyle, iki tarafı da her zaman ayrı ayrı ayarlamak zorunda kalıyorum. sanıyorum oyak-renault düğme başına 1 tl tasarruf etmiştir. radyo-cd-usb çaların direksiyondan kumandasının arkasında küçük bir tekerlek ve sağı ile solunda iki düğme vardı. bu sistem birlikte aynen bir bilgisayar faresi gibi işlev görüyordu tekerlek ile radyo menüsünde ve eğer telefonunuzu bluetooth ile bağlamışsanız telefon rehberinde yukarı aşağı gezinirken, yandaki düğmelerle sağa ve sola geziniyordunuz. seçim için ise tekerleğe bastırıp faredeki gibi tıklama yapıyordunuz. işte sağ ve sol gezinme yapan 2 düğme yine buharlaşmış (+ 2 tl daha tasarruf etti 3 tl) hepsinden öte kumanda tamamen bozuk 2 aydır parça bekliyoruz. neyse geçelim bunu.

aykut 15.12.2014 21:15

bu arabada elektironik park frenini icon paketi olarak 2500tl ve navigasyonu yine 2500tl ye alıyorsun ayrıca metelik renk stepne vs diğerosiyonlarıda alınca aracın fiyatı peşin fiyatı 91950tl kredili fiyatı ise 94450tl oluyor hem bu paraya değer mi sizce bence değmez

aykut 10.12.2014 18:16

sayın ironman ben 2 yıl önce 2011 model 1,3 fluence 75 bg iş yerinde kullandım araba bana göre şahin e dizel motor,abs ve klima konmuş haliydi tek güzel yanı az yakmasıydı arabada görsel olarak hiç bir değişiklik yok insan içine binince bir rahatlık hissetmeli bir enerji gelmeli. hyundai çok yakıyor buna göre kabul ediyorum ama lpg li şahinden az yakıyor bana göre motor gününe ve donanımlarına göre çok iyi 180 ile viraja girip savrulmadan devrilmeden çıkıyorum aynısını fluence ile yapan var mı acaba. motor gücüne gelince torku fazla olan yokuşları daha iyi çıkar arka arkaya bağla toku fazla olan çeker aynı hacimde

ironman 10.12.2014 16:08

Aykut Bey,
1,6 128hp 280 tork aracınız performans olarak 1,5 110 hp 240 tork arabadan daha iyi bir veri sağlamıyor. Ne yakıt konusunda, ne de performans konusunda. nereye gitti acaba aradaki 40 tork ve 18 hp. Demek istediğim sizin aracınız eğer 1,6 110 hp ve 240 Tork olsaydı yukarıdaki aracın teknik verilerini veremezdi.Yani sizin söylediğinizin tam aksine, aracın gücünün artması ile beraber bu gücü yere aktarabilseydi daha az yakar ve daha yüksek performans verirdi ancak Hyundai ve Kia 'nın genel sorunu donanım fazla ama gücü yere aktarma 0

aykut 07.12.2014 23:12

sencan arkadaş cok haklı tasarımları bencede çok demode renultun sadece renult değil fiat ve toyota da öyle opel ve vw ise klasik ama bundan 10 kat daha güzel ben hyundai kullaniyorum sırf tasarımını sportif sık buldugum icin donanımlarıda yeterli hatta bundan fazla hyundaide tek sorun otomatikleri fazla yakıyor diger marka otomatiklere göre ama arac 1,6 olacak 128 bg olacak 280 nm tork olacak az yaksın diyeceksin matematiksel olarak mümkün değil bence.isteklerime göre dogru aracı aldıma inanıyorum

Şencan 04.11.2014 09:04

Estetik arayan zaten bu arabayı almasın. Ön konsol tasarımı 1980'lerden kalma. Otomatik viteslilerde vites kolu baston sapı gibi. Arabaların tüm modelleri tasarım fukarası. Fabrikadaki tasarımcı dede yerinde durdukça bu arabaların kaderi değişmez.

Melih 02.11.2014 02:21

üzerine para verseniz estetikten bu kadar uzak bir iç konsol dizayn edemezdiniz. İnanın kaliteye ve görselliğe Önem verdiğinden bu aracı tercih etmeyen yüzbinlerce insan vardır.

Şencan 23.10.2014 11:13

Renault ve özellikle Fluence bir çok nedenden sevmediğim bir arabaydı (kullanmadan oluşmuş bir ön yargı idi) 2013 yılında manuel Fluence kullanmak zorunda kaldım (şirket aracı) Araç, ben aldığımda 80.000 km. kullanılmıştı. Ben de aracı 11 ayda 60.000 km. kullandım. İstanbul, Adana, Kastamonu, İzmir, Kütahya başta olmak üzere gitmediğim yer kalmadı. Bu arada bütün 60.000 km boyunca araçta ben dahil 500-600 kilo (fazla da olabilir) yük vardı. Makina servisine gittiğimden ağır takım, taklavat doluydu araç. Şunu söyleyeyim, bu araç benim saygımı kazandı. İlk defa bir arabaya saygı duydum. Defalarca Ilgaz dağını kış kıyamette tırmandım. Onca yükle bana mısın demedi araba. Yakıt tüketimi mükemmel (Bu arada araç 5-ileri vites). Yakmıyor, kokluyor. Amortisörler inanılmaz, ne bir gıcırtı ne bir sorun oldu. Yükü boşalttığımda bile amortisörlerden şikayetim olmadı. Yol kavramasında, vb. hiç bir sorun yok. Doğal olarak spor araba performansı bekleyen yanılır. Hiç düşünmeyin alın ve tepe tepe kullanın. Arabaya hiç bir şey olmuyor. Arabada bir tek sorun var o da estetik ve biraz da kullanışlılıkla ilgili bir sorun. Üst paketleri 90.000 TL'ye dayanan bir arabada arka bagaj kapağını açık tutmak için, Renault, ısrarla iki tane inşaat demiri kullanmaya devam ediyor. Tasarımı yapanlardan sivri zekalı piston ya da yay kullanmak yerine aracı 2 kuruş ucuzlatmak ve bol yalakalık puanı toplamak için bulduğu bir yöntem. Bu yolla maliyeti ucuzlatıyorlar ama tüketiciye yansıtmadıkları gibi yerli üretim böyle bir araca yazık ediyorlar. Zaten bu gibi sivri zekaların yüzünden araba sadece 3. dünya ülkelerine ihraç ediliyor. İnanmayan İngiltere'nin, Fransa'nın, Almanya'nın Renault satış sitelerine girip baksın orada göremezsiniz. Brezilya, Cezayir, vb. arayın böyle ülkelerde satış var. Bu durum akla şunu getiriyor: Acaba görmediğimiz daha neler araçta eksik? O yüzden çarpışma güvenliği konusunda bir şey diyemiyorum.

mert 27.08.2014 12:08

oncelıkle merhaba bu araç alacaklar icin belırtecegim iyi ve kötü yanları.
1.araç içinde kullanılan malzeme yumuşak ve hoş kötü digenler sanırım joy dınanımından bahsedıyor onla icon arasında dünya kadar fark var.
2.aracın arka koltuk diz mesafesi sınıf standartlarının üstünde özellikle 308 ve focusla kıyasla ferahlık arkada cok iyi.
3.edc çift kavramalı otomatik vites kutusu cok başarılı vites geçişleri çok seri DSG ye cidden rakip olabilecek bir şanzıman bide edc vites küçültüp azaltmada kararsız kalıyo diyorlar oluyor ama çok nadir büyütülecek bir sorun degil
4.aracın direksiyonu yumuşak motor sesi dizele göre gayet başarılı kabinde fazla duyulmuyor (bu sorun focuslarda aşırı şekilde var)kullanışlı ve pratik bir otomobil.
5.yakıt konusunda 1.5 dci kendini kanıtlamış bir motor zaten tartışılmaz ortalama 5-6 şehir içi yakarsınız uzunyolda 1000 km yapar ama az yaktın yanındada gayet iyi performans var dizelin düşük devirdeki cansızlıgı ve turbo boşlugu var ama 2000 devirde araç torku sayesinde mükemmel bir performans sunuyor özellikle yokuş çıkarken bayılmaz aksine gaza basarsanız sizi koltuga yapıştırır.
6.araçdaki bazı ufak ama kötü detaylar var mesela kimse bu aracanın 530 lt sini kullanamaz cünkü bagaj icndeki kol eşyalara degiyor ve bagaj kapagı kapanmıyor.teyp tuşları ufak ve vites topuzunun orda otomatik de fazla sorun olmaz ama manuel de sürücü ile yandakine zorluk cıkartır ses sistemi böyle bir araç için zayıf gibi geldi ama araçta usb-telefon baglantısını unutmamaları gayet iyi usb ve telefon baglantısı için r link almaya gerek yok klima daha iyi sogutabilirdi böyle bi araç için yetersiz clio 4 icondaki klima daha başarılı.eşya gözleri yeterli seviyede.
7.aracın donanımı sınıfındaki diger rakiplere göre gayet iyi ön arka sensör elektronik park freni (sonradan opsiyonel oldu)kartı cebinizden cıkarmanıza gerek yok kilitliyken anahtarla kapıdaki tuşa basın açılsın start a baş çalışssın yanından uzaklaş kiltlensin.vs vs birçok donanım bu araçta mevcut

furkan 18.08.2014 08:52

Adamlar icon edc ye opsiyonlar dahi 88 bin fiyat çekiyorlar dudağım uçukladı resmen böylede olmazki arkadaş..

lari 13.08.2014 22:57

Hocam kusura bakmasın bu aracı alanlar,alacaklara uyarı için yazıyorum bu yazıyı. İnternette birazcık araştırın felan bu arabayı kullanan adamlardan şirket aracı kullananlarının yorumlarına ( ki doğrusunu bunlar yazar,kendi arabasını kullananlar pek toz konduramayabilirler) ....Sollarken bile kayma yaptığını söyleyen çok var...Şirket aracı zaten yani fazla söze gerek yok.Jetta ile aşık atamaz.Jetta da pek güzel değil ama bu araç vasat bile değildir yani.megane ile arasında aşırı bir fark var her açıdan.

oyakçı 15.07.2014 14:58

İlk OYAK indiriminde bu aracı alacağım.. DSG ile EDC arasında hiç bir fark yok..

Mustafa 06.07.2014 08:32

Bende 2013 icon dızel edc var cok memlunum 10 numara bır arac tavsıye ederım

ilhan 26.05.2014 15:30

Osman usta doğru söylemiş. Bu fluence 1.5 dci EDC nin eline su dökemez birçok arabanız! VW nin turbo ve şanzuman arızaları dikkatinizden kaçıyor. Merecedes ve Nissan da Renonun 1.5 dci motoru kullanıyor artık! Ve formula 1.2. hep reno motor çünkü sorunsuz ...

Orkun 04.04.2014 18:56

Renault Fluence 1.5 dci icon edc 2012 modelini 60.000 tl ye aldım içinde sunroof, deri koltuk, zenon far, far yıkama ve metalik renk var. Araçtan çok memnunum vites geçişlerini hissetmiyorsun bile yol tutuşu mükemmel 60 la gireceğin bi viraja 80 le rahat girebiliyorsun, çok güvenli bir araç

Mustafa Koç 24.11.2013 19:02

Bu araçların en sevdiğim yanı altının yüksek oluşu, birçok SUV modeliyle aynı neredeyse yerden yüksekliği. arazi aracı olarak ta kullanıla bilinir. Birde bu VW büyütmeyin gözünüzde Renault çok daha sorunsuz bir araç.

taylan 23.11.2013 18:22

Ben bugün icon 1.5 dci EDC'yi test ettim. İnanılmaz derecede sürüşü rahat ve keyifli bir araç. Ne lastik ne de motor sesi? Yok abicim almıyor içeri. Vites geçişleri harika tamam ama üst vites ve yüksek hızlarda bile anında cevap veriyor tepkilere. Harikaydı ve sorunsuz. Araç son makyajla yakışklı oldu, iç hacim ve bagaj hacmine zaten bişey denemez. Donanım olarak da sınıfındakilere göre çok önde. Yani fiyat/persormans oranı çok iyi. Ayrıca çok keyifli ve rahat bir araç. İnsan kullanırken keyif alıyor. Bravo reno... iyi iş çıkarmış. Jetta, corolla, vs dizel otomatiklerde tek geçerim.5 yıllık toyota kullanıcısı olarak.

Murat 29.10.2013 14:19

Ben bu aracı opisiyonellerle beraber aldım cam tavan xenon vs.otomobıl cok guzel otomatık sanzıman vıtes gecıslerı gayet ıyı jetta yı onermem o paranın arabası degıl 70.000 tl herhalde doluları (opsiyonelsiz)ne far xenon ne led var bı on arka park senosru var dıs donanımda baska bışey yok gıdın onun yerıne bos fluance alın arka 50 60 tl sanayıde onu blımıyom ama 100 tl yı gecmez ole kullan.volkswagen marka oldugu ıcın cok para alıyor emın olun fluance ın onunde wolkswagen yazsaydı 90.000 tl bile olabılırdı tmm fluance i begenmezsenız gıdın ozellıklı bır focus alın o benım ust komsumda var cok samımıyızz tıtanıum focusu onun yenı kasa tıtanıum x paket oda cok guzel otomobıl x paket lerde zaten led ve xenon cam tavan ısıtmalı koltuk vsbırcok ozellık var motoruda ıyı 1.6 tdcı 115 beygır 270 tork dızel motor gayet guzel sony muzık paketı var .tasarıma ayrı bı hava katmış .ama ben gınede fluance onerırım yakıt tuketımı harıka benım kuzenım fabrıkada bolge muduru arabayı sırketı kıralıyo bılırsınız sırket yakıt tuketımıne onem verır adamlarda bır suru fluance var hepsi 1.5 mudurlere ıcon dıger daha altlara da joy donanımlısını vermısler dedıgım gıbı araba cok guzel arabayı daha10.000 km surdum ama kuzenımınkı 34 bimde sorun yok dıyo zaten bu fıyat arabada bu km de daha sorun cıkmaz ama cıkarsa buraya yazarım alan olursa hayırlı olsun .

Cem 15.10.2013 02:14

Bugün aracın otomatik vites 110 bg dizel modelini test ettim,tek kelimeyle harika.vites geçişleri sorunsuz,motor sesini duymuyorsunuz bile..

kayserili 15.09.2013 23:15

bazı arkadaşlar 120.000 den sonra sorun oluyor demiş ben şöyle söyleyim 2009 model 2008 sonunda alınma bi lagunam var 198.000 de hiç bir sorun yok..

taner 27.05.2013 23:52

premium marka bir aracın donanınımı düşük olur ama araba alırsın,orta sınıf bir markada donanım çok ama araba seni tatmin etmez en çok kıyaslanan araç vw jetta meksikada üretilmekte ve gün geçtikçe kalitesi düşmektedir.almanyada üretilen gerçek bir alman arabası değildir.herhangi bir marka aracı alın ve 10 sene binin ve 10 sene sonra aynı aracı euroncap ta test edin.ilk alındığı euroncap sonuçları ile çok farklı çıkacaktır.abs her araçta var ama hepsi aynı kalitede mi,ya da motorlarında yazan beygir gücü ile sürüşteki hissetiğiniz aynı mı,bu örnekler sıralanabilir...benim tavsiyem para kolay kazanılmıyor tekrar tekrar araç alıcağınıza bir sefer alın ve gözünüz başka araçta kalmasın....

Güneş 15.04.2013 10:01

Araba bence iyi mlz kalitesini biraz arttırsalar dahada iyi olur kullandıkları otm şanjıman VW lerde kullanılan la aynı marka değer derim..

hasan 04.04.2013 14:32

120-130 bınden sonra sorunlar başlar..hee servisi çok ama ucuzda değil..jetta dsg ile kıyaslaması olmaz renaultun.120 bın de enjektörkerim işe yapıomuş demeye başladı servis.bütün bakımları yetkılı servıste yapılmasına rağmen..buu çok onemli bir konu 4 enjektor 5000 bın tl..

osman usta 03.04.2013 23:58

arkadaşlar 2 ay oldu 1.5 edc icon beyond paket fluence aldım 50 km yol gittim izmir içinde 2 litre gösteriyor tüketilen yakıt maliyet 65000 aynı aracın jettası 72700+1850 sunrof+ 17 jant 75 üzeri bir fiyat geliyor diğer c sınıfı otomobiller de 63-64 üzeri opsiyonsuz halleri buna xenon far sunrof far yıkama 17 jant paketleri eklendiğinde hepsi fluenceyi fiyat olarak geçiyor türkiyede vw sanki mercedesmiş gibi bi imaj var dsg şanzıman sorunları ve turbo arızalarından neden kimse bahsetmiyor. facede renonun 1100 000 takipçisi var herkes birşey yazıp kötülüyor vw facede kötü yaz hemen o yorum siliniyor ne haber. formula 1 de neden vw ismi yok dünya marksı olduğu için mi, f1 son yarışı kazanan 1 reno motoru 2. yine reno 3-4 merso bilginize. kimse fluence kötülemesin sınıfının en iyi arabası ön yargılardan kurtulun reno türkiyenin en iyi arabası... saygılar...

çağatay 08.03.2013 21:16

yorumlarıyla katkıda bulunan tüm arkadaşlara tşk.ler saygılar

eco 08.03.2013 09:42

çagatay renonun otomotigi çift kavramalı hem benzinden tutumlu hem konforlu hemde hondanınkine göre bayagı seridir edc olanı cvt olanı degil hondada iyidir fiyatı göre biraz pahalı segmentine göre

vaylis 08.03.2013 09:39

renonun otomotigi onun degil nissanın renonun dizel motoru iyidir yerli üretim parça ucuz gerçi hondada yerli senin hangisinin tipi hoşuna giderse onu al

çoban 08.03.2013 09:06

mart ayını ortalarına doğru Fluence ın 1.2 ,otomatik motor seçeneği çıkacak torku güçlü olacak biraz bekle.

murat 08.03.2013 08:48

1 gün arayla sivas-malatya arasını 2011 opel meriva ve 2012 fluence ile gidip geldim. Meriva ile Kangal-Hekimhan arasındaki virajlardaki hızımı ertesi gün fluence ile aynı hızla aynı virajlara girdiğimde daha ilk virajda araba neredeyse yoldan çıkıyordu ki meriva fluence den yaklaşık 15 cm .daha yüksek bir araç. Özetle yol tutuş çok çok kötü. Ancak genişlik, bagaj ve iyi bir motor istiyorsanız güzel bir tercih olabilir.

ömer 08.03.2013 07:00

sayın çağatay kardeş ben size ne jetta nede fluence öneririm geçen nisan ayında 1.2 jetta aldım aracın arkasında yolculuk ederken alttan çok ses geliyor aracı kullanırken ve sağıda otururken okadar ses gelmiyor ayrıca aşırı hızlanıldığı zaman direksiyon titriyor servise götürdüm test ettiler.bana bir sorun olmadığını ve esp den kaynaklandığını söylediler her nekadar belki sorun yoksada bu durum beni rahatsız ediyor.ben size passat öneririm passatında sürüşünü yaptım ne arkada zırıltı nede direksiyon titremesi yok racımı birazdaha kullanıp passata değiştirecem

Çağatay 07.03.2013 23:04

Jetta için bayii ler uzun süre gün hatta ay atmaktalar bu sebeple fluance ' a yöneldim reno nun da dizel otomatiğinden çekiniyorum sonuçta reno gözüyle bakıyorum bu sebeple donanım ve genişlik için fluance motoru içinde honda nın otomatiğini düşünmekteyim SİZCE hangisi arkadaşlar

çoban 07.03.2013 20:25

Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline DSG bunu bir araştır.

Ali 07.03.2013 20:20

Bu araç yeni daha doğrusu cvt otomatik yeni kullanmaya başladı reno cvt teknolojisini inceleyin diğer yönden fluence kullanısı olarak yazıyorum çok rahat kullanışlı bir araç tam bir aile arabası

Çağatay 07.03.2013 18:17

Mrb arkadaşlar yeni fluance 2013 1.6 cvt 115 bg X-tronic almayı düşünüyorum kullanıcı yorumlarını bekliyorum acil lütfen

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN