2020 Renault Captur 1.3 Joy EDC
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1333 cc
- Maksimum Hız 193 km/s
- Beygir Gücü 130 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.6 sn
- Maksimum Tork 240 Nm
- Uzunluk 4227 mm
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Genişlik 1797 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1576 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.5 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
- Bagaj Hacmi 422 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.5 lt
- Yakıt Deposu 48 lt
Güncel Donanım Paketleri
1. Joy
2. Touch
3. Icon
Standart Donanımlar | 1 | 2 | 3 |
Şerit Takip Sistemi | - | - | D |
Acil Fren DEsteği | - | - | D |
Güvenli Mesafe Uyarısı | - | - | D |
Otomatik Farlar | - | - | D |
Kör Nokta Uyarı Sis. | - | - | D |
Trafik İşareti Tanıma | - | - | O |
Kararan Dikiz Aynası | - | - | S |
Arka Park Sensörü | O | S | S |
Ön Park Sensörü | - | P | S |
Geri Görüş Kamerası | - | P | S |
Otomatik Park Etme | - | - | E |
360 Derece Kamera | - | - | E |
Otomatik Klima | - | - | S |
Yağmur Sensörü | - | - | S |
Otm. Katlanan Aynalar | - | - | S |
Sürüş Modları | - | - | S |
Elektrikli PArk Freni | - | - | S |
Ön Kol Dayama | - | S | S |
Anahtarsız Çalıştırma | - | - | S |
Açılır Cam tavan | - | - | O |
Kablosuz Şarj Sis. | - | O | S |
Karartılmış Arka Camlar | - | J | S |
Krom Cam Çerçevesi | - | - | S |
Alüminyum Alaşım Jant | - | J | S |
Çift Renk Tavan | - | O | S |
Ambiyans Aydınlatma | - | - | S |
7inç Sürücü Ekranı | - | - | S |
EasyLink Multimedya | - | S | S |
Yokuş Kalkış Desteği | S | S | S |
Hız Sabitleme | S | S | S |
S: Standart Donanım
O: Opsiyonel Donanım
D: Sürücü Destek Paketi ile
P: Park Asistan Paketi ile
E: Eller Serbest Paketi ile
J: Jant Paketi ile
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
o farkın çoğu ötv oranıyla alakalı ha renault biraz indirip yapsa bir alt vergi dilimiyle 220 civarı alınabilir.
Bir arabanın otomatiği ile mauel arasında nasıl 80 bin fark olur ya tamam farklı motor ama aynı paket bildiğin fırsatçılık bu
Air vites güzel olmuş ama sadece icon paketinde var o şekil şanzıman diğerleri eskisi gibi bu joy paket bari %50 vergi dilimine girseydi keşke
İç ve dış tasarımı çok güzel olmuş, özellikle air vites çok güzel düşünülmüş.
Çok merakla beklediğim ama fiyatından dolayı soğuduğum bir B-suv. İnceledim ve gerçekten icon donanımının bu sınıfta kaliteli ve yeterli olduğunu düşünüyorum.Ama gelin görünki 320 k üzerindeki fiyatlarla pek satılmaz.
tam bir hayal kırıklığı oldu fiyat euroda düşmüştü halbu ki bi alt ötv diliminden olması gerekiyordu bu fiyata imkansız tutması