2015 Peugeot 208 1.2 Active ETG5

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 14.8 sn
  • Beygir Gücü 82 HP
  • Maksimum Hız 177 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3962 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
  • Genişlik 1829 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1460 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
  • Bagaj Hacmi 285 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1075 kg
  • Maksimum Tork 118 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3816 13.01.2016 15:10

Dize ile Benzinli arasındaki işletme maliyetini hala insanlarımız anlayamadı gitti.. Türkiyede dizel araç kullanmak ticari yada yılda 100 bin km yapmıyorsanız hiçte ekonomik değil.

Dizel aracı zaten pahalı alıyorsunuz. Bu yetmiyor dizel araç bakım maliyetleri yüksek ve km.arttıkça anormal bir halde yükselmeye devam ediyor. Neyin ekonomiği? Bir enjektör değişiminin dizel arabada maliyetini biliyor musunuz?

Artık dünya 3. silindirli motorlar üretiyor ki 208 deki motor PSA ve BMW nin ortak geliştirdiği harika bir motordur. BMW bile 3. silindirli kullanıyor haberiniz ola..3 silindir biraz gürültülü ancak verimlilik açısından harika ekonomik ve bakım maliyetleri düşük.

ETG 5 Automatic sürüşte biraz hantal ancak performanslı kullanımda gayet iyi. Manuelde ise robotize şanzıman için gayet iyi. ETG5 i araştırdım. İnternettende araştırdım. Daha bir tane ETG5 arızası ile karşılaşmadım. Bu şanzımanın yap yakması vb. gibi bir durum söz konusu değil.

Bir sürü VW araç DSG leri hemen hemen hepsi patlıyor ve müşterilerinden 8 bin TL talep ediyorlar. Ancak ETG5 le ilgili hiçbir arızaya denk gelmedim. Burada birsürü kullanıcı var arıza yaşadınızmı ?

Evet biraz hantal çünkü otomatikleştirilmiş manuel ama sorunsuz..Ve yakıt ekonomisi harika 6lt yakıyorum 82 beygirlik araba ile. İstanbul koptu trafiği dahil. Daha ne olacak ki otomatik arabada.

Bu araç rakiplerine göre iyi bir araç ve kullanımı gerçekten çok çok zevkli. Euro NCAP ten de 5 yıldızı var. Yeni ETG6 nın ok daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Ama bu araçta gerçekten iyi bir otomobil.

Misafir-2321 03.01.2016 14:29

Fransız üreticisi Peugeot 208 modelinde cvt otomatik şanzıman yani eat5 olarak üretiliyor.A-B segmenti bir segmenti kullanıyor.Sarsıntılı çalışan 1. ve 2. viteslerde sorun gidermek için şanzıman yağına yakma yapıp yapmadığına bakmanız gerekiyor.Ancak peryodik bakım 10,000 km'de birdir.Ancak sarsıntılı çalışan vitesler hep robotize olanlardır.Opel yeni Corsa hatchback versiyonunun 5,neslini piyasaya sundu.Ve peugeot,citroen,skoda, seat,vw ve toyota gibi ufak araba modellerini tasarlayan 6 firma ancak şimdilik siparişle satıyor olmasından dolayı olacak ki +Yönleri:
-İ-cocpit tasarımı
-Zengin donanım seviyesi
-Eat 5 şanzıman konvektörlü teknolojiye göre daha sakin
-Yönleri
-Kalkışlarda titreşimli çalışabilen yetersiz 3 silindirli bejzinli üniteler
-Yetersiz ve bu 208 için şans olmayan vites kaybı
-Arka geri vites lambaları gündüz okunmuyor.
(Sayın Ece hanımın) dikkatine 2013-2014 modelleri arabam.com'dan öğrenebilirsiniz.Ben izmirde oturuyorum ve 32 yıldır araba editörlüğü yapıyorum.

Misafir-8188 02.01.2016 22:00

şehir içi için uygun gibi görünsede ,şehir içi yakıt sarfiyatı bende 7.3 lt, (100 km. de )
arac1.2vti , manuel vites...2013 model urban soul...
100 liralık benzinle ancak şehir içi 300 km yapabiliyorsunuz....
dizel bir arac en az 500-600 yapıyor...
ben kredisi bitsin degistirecem...
dizel almak lazım

Misafir8028 28.12.2015 15:01

08.01.2014 16:01 tarihli yorumun sahibiyim. yaklaşık 2 sene oldu bu aracı alalı aradan geçen sürede fikirlerimi objektif olarak aktarayım istedim.

ARTILARI: bu versiyon için opsiyonlarının ucuzluğu (evet bir alt versiyonuna göre bu fiyat farkı çok uygun); direksiyon simidinin ufak olması... başta çok önemsemiyordum ama alışınca diğer araçlarda gemi dümeni kullanıyormuşum gibi hissediyorum. yakıt sarfiyatının az oluşu (önceki aracım olan focus ile kıyaslarsam neredeyse yarı yarıya, şehirler arası yolda 5 litre gibi yakıyor; klimasız ve 80-90 km bandında düz bir yolda ise 4,5 litre)

EKSİLERİ: Aracın özellikle ön tarafı yere çok yakın. arada alttan vurduğu oluyor. o yüzden tam bir şehir aracı olduğunu unutmayın, şu otoparklardaki demir bar ön tampon altına takılmıştı da çıkarken tamponu bıraktım sandım. Arkadaşlar bu aracın bana göre en problemli özelliği vitesi ne yazık ki; şanzıman özelliğinden midir yoksa yazılımından mıdır bilmiyorum ne zaman tali bir yoldan hızlıca ana yola girmem gerekse geç tepki veriyor. gaza biraz basıyorsun acemi şoför gibi debriyajdan ayağını çekmesini bekliyorsun adeta; hızlı girmen gerekiyor biraz çok basıyorsun patinaj çekiyor. gireyim mi girmeyim mi derken kalıyorum yol kenarında. ayrıca bazı çok dik yokuşlarda yazılımın vitesle oynamasından dolayı motorun gücü yetmiyor. tam yokuş ortasında 1. vitesle çıkarken kendi kendine 2. vitese alıyor sonra da bu vitese alırken güçten düşüp tekrar 1. vitese alayım diyor. bir iki defa yokuşta kaldım öyle :) bu tarz araçlarda motor da çok güçlü değilse olabiliyor sanırım. aracın beyninde yarım debriyaj ile gazı artırarak kalkmak gibi bir kavram olmadığı için o dik yokuşta hep kavrama noktasında kalkmaya çalışıyor ve bir yerden sonra eeeee yeter be deyip geri iniyorsunuz.
Bunun çözümünü ise çok dik yokuşlarda vitesi manuele almanız...

2 yıldır herhangi bir ağır teknik problem çıkarmadı; hız sabitleyici geçen biraz devre dışı kalıyordu ama halloldu... Araç aşık olacağınız bir araç sayılmaz belki ama fiyatına göre size sunduğu ekonomik olanaklarla tercih edilebilir.

UFUK DOĞAN 20.08.2015 17:47

Merhaba Allure modelinde start and stop var mı?

emir ka 19.08.2015 08:20

Merhaba 1 depo(45lt) benzinle 925 km. 40 km si şehir içi

mustafa 03.07.2015 12:33

arkadaşlar acil bilgi verin bu araca tüp yani lpg taktırsam yakıt değeri ne olur lütfen acil cevap almayı düşünüyorum .

Mert 19.06.2015 23:32

merhaba arkadaslar bizde bu araci dusunuyoruz sadece yogun trafikte sanziman isinma yapip arac hata verdigi oluyormu kullanici arkadaslar yorum yaparsa sevinirim .ayni sanziman robotize opel corsalarsada vardi.o araclar yogun trafikte bu sekilde sıkınti yapiyordu

Mert 19.06.2015 22:21

merhaba arkadaslar bizde bu araci dusunuyoruz sadece yogun trafikte sanziman isinma yapip arac hata verdigi oluyormu kullanici arkadaslar yorum yaparsa sevinirim .ayni sanziman robotize opel corsalarsada vardi.o araclar yogun trafikte bu sekilde sıkınti yapiyordu

Kubilay 03.05.2015 17:28

Halil bey eminmisiniz? Sarı ısık yandıktan sonra 40 kilometre gittim. Tahmini gidebilecegim km kısmında 40 km yi gordum ve ondan sonra 3-5 km daha gittim ve bu kısımda hıc bır rakam yazmıyordu. Direk -- -- ısaretı vardı . Yani benzin al heran yolda bırakabilirim diyor diye algıladım. Kırmızı ısıgı hıc gormedim.

Halil 01.05.2015 22:47

Depo 50 litre. 10 litre kala sarı ışık yanıyor. 5 litre yandığında ise kırmızı ışık yanıyor. Yani iki kademeli bir uyarı sistemi var.

mert can 18.03.2015 17:05

Depo 50 litre diyor. Benzin uyarı ışığı 5 litre kalınca yanar diyor. Uyarı ışığı yanar yanmaz depoyu fulluyorum.40litre alıyor.40+5 eder 45litre. Depo nasıl 50 litre oluyor bu durumda ?

kubilay 03.03.2015 22:21

Merhaba. Araç 5100 km de. Ortalama hız 37 km/h. Ortalama tüketim 5.9. Suana kadar gördüğüm en iyi değer 200 km mesafede 5 kişi ortalama 4.4 lt.

Kubilay KARTAL 24.01.2015 08:03

Merhaba arkadaşlar, aracı alalı 2 ay oldu. Yakıtla alakalı bilgileri paylaşayım sizlerle, 3125 km yol yaptım. Ortalama hız 38km/h. 6.0 Lt yakıt tüketti. Gecen hafta benzin ışığı yandıktan 28 km sonra depoyu full ledim. 41lt aldı. Kapasite 50 lt diye biliyordum ama içindeki benzinle birlikte 45 lt deposu var gibi geldi bana.1 depo benzinle 36km ortalama hızla 688km yol gittim. Son yolculugumda ise 85 km yol gittim. Ancak aşağı yukarı 15 km si dur kalk şeklinde idi. 49km/h ortalama hızla 4.8 Lt yakıt tuketti. Herkese kazasız surusler

Kubilay 10.01.2015 23:59

İstanbul Berke de de vardı

Orkun Ulugay 09.01.2015 17:46

serkan bey,
Ankara Göral'da bulabilirsiniz

Serkan 09.01.2015 16:28

Bu modeli hangi bayide bulabilirim acaba? Aradıklarımın hiçbirinde yok!

cemal 25.12.2014 20:59

arkadaşlar bende bu aracı tam bir yıldır kullanıyorum ve toplam 9bın km den fazla yol yaptım...bunun 3bin km si sehirler arası gerisi şehir içi ve ortalaması 6.0lt...şehirler arası kullanımda genelde 100 km hızla gittim ve 4.9 lt yaktım...araçta boğulma kesinlikle olmuyor kullanmasını bilene...şehir içinde performanslı kullanımda yaptım vitesleri 5000-6000 devir bandında yükselttim, bu koşulda da 7,0 lt yaktı araç...benzinli araç daha ne olsun...bundan önceki aracım focus tam otomatikti ve 11lt den az yakmıyordu araç, gaza basmaya korkuyordum bunu gönül rahatlığıyla kullanıyorum...bu benim 5. arabam ve yakıt,bakım,vergi maliyetleri bakımından en ekonomik aracım...

Sertaç 23.12.2014 21:57

Araç oldukça konforlu. Yakıt tüketimi kullanıcıya göre değişse de kesinlikle ekonomik. Süspansiyon süper. Virajlarda savrulma yok, tecrübeyle sabittir. Şehir içi kullanım için diye yorum yapanlara uzun yolda tekrar değerlendirme yapın derim. 550 km uzun yolda test eden biri olarak istediğinizi fazlasıyla verecektir bu araç diyorum. Selamlar..

Kubilay Kartal 17.12.2014 22:38

Merhaba Arkadaşlar,
Daha önce yorumlarımı paylaşmıştım, yakıt değerlerini tekrar paylaşayım istedim. 22 gündür kullanıyorum aracı 1150 km yol gittim. 100 km deki ortalamam 6.6 lt gösteriyor şuan. Geçen gün yola çıkmadan göstergeyi sıfırladım. 10 km si şehir içi toplam 95 km yol gittim. Ortalama hızım 66km/h gösteriyordu. 4.9 lt yakıt değerini gördüm. Şuana kadar en fazla 159 km hıza çıktım. Yol müsait olmadığından daha fazla basamadım. Genel olarak araçtan memnunum. Almayı düşünen arkadaşlar için fikir olur inş.

FUAT MC 11.12.2014 09:32

Aracı alalı bir yl oldu . Ekstradan çelik jant, smeg+ navigasyon, metalik boyası var. Çoğunlukla eşim kullanıyor ve gerçekten de çok memnunuz. Önceden sahibi olduğumuz i20 otomatiğe göre 1 yılda (15.000 km) yaklaşık 3.500-3750 TL benzin parası cebimizde kaldı. Üstüne vergi avantajı da var. Vitese gelince daha önce mitsubishi colt, yaris ve auris yarı otomatikleri ile kıyaslarsam bu arabanın vitesi onların yanında tam otomatik gibi kalır. Çok nadir titreme ve kararsızlıklar yaşıyor anacak kullanım gerçekten tam otomatiğe çok benzemiş. Ayağınız gaz pedalına alışınca kullanımı daha rahatlıyor. Konfor konusunda on numara küçük görünüyor ama koltuklar çok rahat ve uzun yolda ayrı bir keyif veriyor... Arabanın en sevdiğim yanı direksiyonu, çok eğleniyorum. sevmediğim özellik pek yok gibi ama, smeg ekran ve navigasyonda bence parasının karşılığını alamıyorsunuz. Gerçi o dönem için başka araç yoktu ve opsiyonları mecburen aldım ama, hani insan bir video oynatmasını filan bekliyor. Umarım almayı düşünenler yardımı olur...

ahmet 10.12.2014 15:59

Arkadaslar bu arac icin indirim ne kadar yapildi alan arkadaslar bilgi versin aracin artilarini ve eksilerini paylassinlar lutfen tesekkurler

ilhan 04.12.2014 22:09

arkadaşlar size bu araba hakkında bildiğim şeyleri anlatmak isterim. test sürüşünü de yapmış olduğum bu araç için öncelikle şunu söyleyim, bu araç robotize şanzımana sahip.Nedir bu neden yığılma yapıyo ? şöyle söyleyim manuel araba kullanırken vitesi değiştirdiğinizde ayayığınızı gazdan çekersiniz. değil mi ? bu araçta vites geçişlerinde gaza basmaya devam ederseniz vites geçişlerinde manueldekiyle aynı durum oluşur ve yığılma yapar. robotize şanzımanın normal şanzımandan tek farkı şaftı robotize olarak sizin yerine değiştirmesi. ama bu aracı kullanmaya alışırsanız bu durumun ortadan kalkacağını düşünüyorum. ayrıca şu avantajı unutmayın lütfen. dsg şanzıman gibi çift kavramalı bi sistem alırsanız bozulması durumunda inanılmaz maliyetlerle karşılaşırsınız. Ama bu şanzımanda ileride bir sorun yaşasanız dahi maliyeti düşük olur . cvt şanzıman tipinde otomatik bi araç alırsanız bu araçların otomatiğine diyecek sözüm yok. güzel bir teknoloji nerdeyse vites kavramı olmayan çok güzel bir sistem.

Kubilay Kartal 01.12.2014 22:42

Merhaba. Aracı alalı 6 gün oldu. 300 km yol yaptım. Oncelikle yakıttan bahsedeyim. 300km nin ortalama hızı 30 km yakıt tuketimi ise 6.9lt. Bugun depoyu fulledikten sonra hafif yagmurlu hava sartlarında tek basıma 100 km yol yaptım. 65-70 km ortalama hızla , nadiren de olsa 115 km yi gordum.100 km nin sonunda depoyu tekrar full ledim. Ve 26 tl odedim. Yani 65-70 km hız ortalamsı ile 26 kuruş yaktı. Aracın direksiyonu cok hoş. Gostergeleri tatmin edici. 2 ve 3 . Vites geçişlerinda çok ciddi bir yıgılma olmuyor ama hissediliyor. 4 ve 5 de neredeyse hissetmiyorsunuz. Ozellikle yokuslarda 5 den 4 gecerken vites geçişini ciddi hissediyorum. Motor sesi cok az neredeyse yok. Otomatik viteslerde park konumu olmasına ragmen bu modelde yok. Aracın boyu 207 ye gore kısa olmasına ragmen arka koltuk mesafesi ve genişliği bu sınıf araç için mukemmel. Yokuş kalkış desteği 2 yerde aracı kaydırdı nedenini anlayamadım ama genelde sıkıntı yok. Katlanır yan aynalar led farlar araca ayrı bir hava katmış. Şuan için gayet memnunum. Araca alıştıkça yakıt değerleri dahada değişecektir zamanla bunlarıda paylaşıyor olacagım.

ERKAN 21.11.2014 22:12

vites geçişlerinde sarsıntı çok kötü. araçı sürmeden almayın alan pişman olur. donanım olarak sözüm yok hayatımda böyle vites geçişi görmedim

Ece 20.11.2014 13:25

Peugeot 208 otomatik dizel almayı düşünüyorum. Arabayı çok beğendim görsel olarak teknik olarak fazla bilgim yok. 2.el düşünüyorum 2013-2014 bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. Memnun kalır mıyım? iş yerim uzak olduğu için oto-dizel seçeneğim.

bahtiyar 10.11.2014 22:44

vites geçişlerine araba boğuluyor

goksel 03.11.2014 02:10

Mustafa bey. Donanim ozelliklerini teknik bilgilerden siteden gorebilirsiniz. Kiyaslama yaparsak, poloda biz aldigimizda esp ve yokus kalkis destegi yoktu. Led farlar da yoktu. Hava yastigi sayisi 208 de 6, poloda yanlis hatirlamiyorsam 2 idi. Bu temmuZ ayi icin satilan modellerdir. Ibiza dusunduk. Atri olarak ibizada celik jant ve otomatik klima vardi. Ayrica tsi 105 beygir motor ve dsg sansiman. Led far sanirim yoktu. Tip olarak 208 i daha cok sevdik.lcd ekra ve ic dizayn 208 de daha modern ve guZel. Arabanin en kotu yani kalkis anindaki motor sesi. 2. Viteste azaliyor. 3 silindirli araclarda genelde motor sesi oluyor. Vites gecisleri diger yarim otomatiklere gore iyi olsa da tam otomatikler, dsg/edc kadar iyi degil. Tuksek hizlarda tedirgin etmiyor.

Donanim olarak su da olsaydi dedigim bir eksiklik yok. Bluetooth ile telefonla konusma, esp, yokus kalkis, 6 hava yastigi, 4 cam otomatik (c3 cool da arka camlar manueldi) , katlanir yan aynalar, sis fari, led gunduz farlari, deri direksiyon, vs.

Mustafa 11.10.2014 23:15

Goksel Bey, yol bilgisayari nasıl diğer donanim özellikleri nasil ???

Göksel Şahin 10.10.2014 23:50

3 aydir kullaniyoruz. Tasarimi guzel, konforu iyi. Virajlarda hafifligini hissettirsede sorun olusturmuyor. Fazla kullanmiyoruz su an 600 kmde, 7.2 lt ortalamasi var.surekli sehirici. İlk calistirista motor sarsintili oluyor. 1. Ve 2. Viteste motor sesi geliyor. Sonraki viteslerde ses normal. Alinabilecek guzel bir araba.

mustafa 08.10.2014 11:26

bu araç kaç kapılı

mustafa 18.09.2014 23:26

otomatikmi kaçtan kaça aldın ?

Erkan 18.09.2014 22:20

engelli inidirimiyle şu anki fiyatla 33,300 gelior kardeş...

ahmet 13.09.2014 22:12

mustafa bey 32.000 liraya hatta iyi pazarlık yaparsan dahada aşağı alabilirsin.bende h sınıfı ehliyetimle kayseri özsa san seat ibiza aldım önümüzdeki çarşamba teslim alacağım.

mustafa 10.09.2014 19:21

h sınıfı ehliyetim var bu araba kaça gelir ?? bana acil cevap?

cemal 08.09.2014 21:19

mustafa bey siz sorun ben cevaplayım 8 aydır kullanıyorum...kullandıkça da seviyorum...memnunum bir sıkıntım yok...

mustafa 07.09.2014 15:45

hiç mi kullanan yok Allah aşkına bi bilgi verin ya .

mustafa 24.08.2014 19:31

aracı kullanan arkadaşlar tavsiye edermisiniz nasıl araç

tugrul 24.08.2014 09:02

Dün test sürüsü gerçekleştirdim aracın hızlanması gayet iyi şehir içi yakari 7 lt ama otomatik benzinli ye göre iyi bir oran direksiyon harika olmuş

ali 06.08.2014 19:00

mustafa bey ben aracı sıfır olarak aldım 7 aydır kullanıyorum 7000 km yol yaptım araç bu sınıftakiler içinde gerçekten iyi...çekişi tatminkar hiçde hantal değiil...tüketimi şehir içinde 6,2 lt. uzun yolda 4,9 lt...7000km nin ortalama tüketimi ise 5,8 lt...bunlar benim kendi şürüşümde elde ettiğim değerler....bence benzinli araç için gayet güzel değerler...özellikle smec ekranı herkes beğeniyor...içi çok şık ve yeni ve farklı bir tasarım...her binen çok güzel yapmışlar diyor...

MustafaE 26.07.2014 16:09

Arkadaşlar 208 hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz lütfen kullananlar deneyimlerini paylaşsın, bu arabayı alan yok mu? Özellikleri benim hoşuma gidiyor.

yalın 04.02.2014 10:09

Araba çok konforlu, süspansyonlar tok bir kullanım sağlıyor, aracı alılrken neredeyse tüm B sınıflarını inceledim, 208 lerin kabin içi çok kaliteli, rüzgar sesi asfalt sesini yok etmek için kapılarda çift fitil kullanmışlar, 160 la çok rahat, sessiz bir yolculuk yapabiliyorsunuz, şu sıralar ortalama yakıtım 6.2 karma kullanım, vites geçişleri tatmin edici, peugeot gerçekten yeniden doğmuş

cemal 12.01.2014 15:43

otomatikleştirilmiş vites olduğu için vites geçişleri hissediliyor fakat bunu gerçekten azaltmışlar,ben auris ve astranın aynı manttıkla çalışan araçlarını kullandım ve 208 de gerçekten geçişler daha az hissediliyor.ayrıca direksiyondan vites değişimide düz vitesten sonra çok daha keyifligelecektir.
-araç rölantide çalışırken içerden çalıştığı belli olmuyor içeri ses almıyor.
-kış olmasına rağmen motor çok çabuk ısınıyor..buda peugeotun geliştirdiği bir özellik ve bence yakıt tüketimi ve aracın içinin çabuk ısınması açısından gerçekten faydalı.
-peugeot bu aracın motorlarını tasarlarken 52 patent almış.. 1.2 82 beygir ama benim beklediğimden daha seri hızlanması var...
-bakımlar 15bin kmde bir ve trigerin değişimi 10 yıl yada 175bin km hangisi önce dolarsa tabi..hava filtresi ve buji bile 45bin kmde bir...yani bakım maliyetleri baya uygun olacak gibi görünüyor...ayrıca 1.2 lt olmasından vergi avantajıda var.
-arac özellik,tasarım,tüketim ve maliyet olarak gerçekten avantajlı...dizel sesini sevmeyenler ama otomatik vites ve yakıt tüketimi düşük olsun diyenler b segment içinde bu aracı incelemelilerben hep c segment ikinci el araçlar kullandım.genişlik olarak tabi daha genişler ama tüketim ve maliyet için ne yazıkki aynı avantaj yok..208 çocuklu aileleri bile rahatlıkla idare edebilecek bir araç..benimde bir çocuğum var ve bebek arabası rahatlıkla sığıyor,diğer eşyalar için yerde kalıyor, indirme bindirmedede sıkıntı yaratmıyor.b segmet düşünenler için tavsiye ediyorum..

Aldım 08.01.2014 16:01

Aracı Aralık başında aldım. opsiyon denmesine rağmen ESP ve dokunmatik ekran hemen hepsinde takılı vaziyette satılıyor. istemeseniz de almak zorunda kalıyorsunuz. Bu da fiyatı 37.400 den 39.500 e çıkardı. Access donanım 3000 TL daha ucuz ama onun içi de bomboş. o donanımı taktırmaya kalksan çok çok daha pahalıya patlayacaktır. 3 silindirli 1.2 motor olması beni korkutmuştu çünkü test aracı olmadığı için çok fazla deneme şansım yoktu. ama performans olarak sizi uçurmasa da çok şikayet edilecek bir durum da çıkmadı. özellikle dururken rölantide çalıştığını hissetmiyorsunuz bile. Ama gaza yüklenirseniz, özellikle de yokuşta dizele benzeyen biraz ses çıkarıyor elbette. yokuşta kalkış vs sorunsuz diyebilirim. Bagajı ise rakiplerinden daha geniş. peugeot fanatiği değilimdir hatta pek sevdiğim bir marka da değildi ama mantık çerçevesinde bu arabayı almak daha akıllıca geldi. unutmadan SMEG ekran CD çalmıyor sadece USB girişiyle şarkı çalınıyor ki bu daha rahat.

Erkan Samsun 07.01.2014 15:22

peugeot 208 1.2 active etg (38400) + arka park sensörü + metalik boya + smeg ekran + ............. ...3 milyarlık donanım var işte..41.000 e aldım kasım ayında..ilk izlenimlerim..araca binen arkadaşlarımın çoğu araç içinin geniş olduğunu ve araç içi ön konsolu beğendiklerini söylediler..sürüşü keyifli bir otomobil ..yakıt konusunda şehir dışında fabrika verilerini tutturduğumu söylebilirim..ama şehir içi 7 7.5dan aşağı yaktığını görmedim..bu olay benim aracı agresif kullanmamdan dolayı da olmuş olabilir...araç otomatik vitesteyken direksiyon altındaki vites kulakçıklarıyla vites değiştirme olanağı sunması mükemmel olmuş...

cemal 19.12.2013 11:16

salih bey, bu aracın 37400 peşin fiyatı, kredili alımda 38400 birde o araçta ayrıca smeg ekran vardır. sigorta bedeli de eklenince toplamda araç tesim. kasko hariç 40000 diyorlar..yinede ufak bir miktar indirebilirler. bende aldım bakalım inş. memnun kalırız...fiesta nın ise bu araca göre yakıt tüketimi fazla ve donanım olarak daha boş çünkü bu fiyata trend modeli var...

Senih 11.12.2013 23:25

Hakan bey nerde test sürüşü yaptiniz ben test arabasi olan bayi bulamadim.

salih 06.12.2013 17:49

selam arkadaşlar,
ben bu arabayla ford fiesta arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz? ayrıca aracı alan arkadaşlar kaça aldınız acaba? ben bayiye gittim hiç indirim yapmadılar satmak istemiyorlar sanki. indirimi bırakın üstüne 3 bin fazla söylediler. 40 bin tl diyorlar internette bakıyorum 37400 nasıl oluyor bu iş?

hüseyin 03.12.2013 14:51

aracı alalı bir hafta oldu çok şık kullanışlı lakin vites geçişleri çok sert ve sarsıyo yakıt gayet iyi şehir içi 6.5-7 lt arası içi oldukça ferah tek dezavantajı bayırda aşırı kaydırması hıl holder şartmış yol tutuşu mükemmel araç sür beni diyor kısacası şehir içi için ideal seri atik bayılma söz konusu değil yakıt ekonomik konforlu ve ferah eski bir ford focus kullanıcısı olarak aracı beğendim tabi yinede sedan araç başka diyorum

selocan83 02.12.2013 01:13

Öncelikle merak edilenler;
1- Esp'li versiyonda hill holder var. 2- Esp'li-esp'siz hiç birinde start-stop yok. Yani burada satılan araba şehiriçi 4.5 litre fabrika verisi olan 1.2 e-Vti etg değil. Şehiriçi verisi 5.9 litre. 3- Frenden ayağı çekince ileri-geri ve daha önemlisi yokuş yukarı dahi ilerlemeye başlıyor. Ha yokuş yukarı zaman zaman titriyor ama stop etmeden gidiyor. 4- 1-2 vites değişimi eskilere kıyasla çok çok iyi hale gelmiş. sonraki değişimler de yarı otomatiğe göre mükemmelleşmiş. 5- 4 kişi yaklaşık yaklaşık 350 kg yük ile ortalama 14 km hızla 7.1 yaktı, dönüşle beraber ortalama hız 30, ortalama tüketim 6.3 litre oldu, Araba daha 100 km de bile değil. Bence muazzam değerler.
Diğer izlenimlerim... Motor 3 silindir ama rölantide titreşim sıfır, göstergeye bakmadan çalıştığını anlamak imkansız. Yük altında ses artıyor ama sabit hızda sessiz bir motor. Araba dışarıdan güzel, sis farları , krom süslemeler, mercekli farlar, ledler, elektrikli katlanan ayna vs fiyatına göre gayet iyi duruyor.İçerde kol dayama, bluetooth, cruise control vs donanımlı bir hayli tatminkar. Koltuklar son yılların trendinin aksine gayet yumuşak ve rahat. Direksiyonu şık fakat bence aşırı hafif. Gerçi hız arttıkça sanırım sertleşiyor. Direksiyon sistemini genel olarak beğendim. Göstergeler okunaklı fakat koltuğu yüksek pozisyonda kullananların, direksiyonun göstergeleri perdelemediği bir pozisyon bulması güç olabilir.

selocan83 01.12.2013 13:46

hiç bir bayide bu model için test aracı yok ama test edip buraya yorum yazanlar bile var çok ilginç gerçekten. bayilerde test edilen auto5r şanzımandır ve dizeldir. ... yanlış bilgilerle insanları yönlendirmeyin lütfen.

Erkan 17.11.2013 23:52

Bu araç 3 mü 4 mü silindir? Şehir içi için ideal bence...

Hakan 17.11.2013 21:10

Ben deneme sürüşü yaptım, aracın performansı çok düşük ve vites geçişlerinde çok yığılıyor, hiç konforlu değil, bayanlar için janjanlı bir şehir içi aracı olmuş.

Mustafa Berker 17.11.2013 10:16

access donanım almaktansa active donanım almak daha avantajlı. Birde alacak arkadaşlara tavsiye access donanıma ilaveyi dışarıdan yaparım diye bir fikre kapılmayın. aradaki donanım farkı makul ve fabrika çkışlı donanım kesinlikle sonradan takılanla kıyaslanamaz. sonuçta aracın belli bir bölgesinde sökme ve takma işlemi yapıyorsunuz ve o parça orginal montajlı halini yitiriyor ve hareket halinde araç içi ses artıyor. benden tavsiye

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN