2017 Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTi Enjoy AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1598 cc
- Maksimum Hız 203 km/s
- Beygir Gücü 136 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
- Maksimum Tork 320 Nm
- Uzunluk 4897 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1863 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1455 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.1 lt
- Boş Ağırlık 1447 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
- Bagaj Hacmi 490 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
- Yakıt Deposu 62 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Passattan daha genis bir iç yasam alani var özelliklede arka kisimda,yol tutusu bir harika,tasarimi bence çok spor ve güzel begenerek bindigim ve dikkat ceken bir otomobil
işçilik çok iyi neredeyse sert plastik yok denecek kadar az kulanılmış hızlanması 1520 kg bir arabaya göre güzel tam otomatik şanzuman kulanılmış dsg ki gibi mekatronik sorunu ısınma sorunu yok sağa çek bekle derdi ha bozuldu ha bozulacak gaygısı yok cvt gibi kaçırma yapmıyor yakıt ortalama 6 lt leftback bagajı çok ergenomik kulanışlı rakipleri bazı özelikleri opsyonel verirken opel de standart ses yalıtımı cok iyi motor ısındıgında dizel bir araçta olduğunuzu anlamazsınız
4 ayda 9.500 artış var fiyatında.hiç satamayan bir arabaya zam yapılması komik tabi.opel mazdayla aynı stratejiyi seçmiş sanırım.
bu aracın psa grup tarafından yeniden elden geçireleceği söyleniyor.beklemeye değer.sanırım güç aktarma organlarıyla ilgili bir yenilik yapacaklardır.
neden yollarda hiç yeni kasa yok.alan varmı arkadaşlar ?deneyimlerini yazabilirlermi?
Bazıları tarafından sıkça eleştirilen sınıfına göre normal iç hacim alanı yeni insignia ile tamamen cevaplanmış durumda. passat ile kıyaslanan model belki de artık Passattan daha geniş bir yaşam alanı sunmayı başarmış. Zaten bu durumda bana göre sedan kasadan fastback kasaya geçiş ile sağlanabilirdi. Böylelikle hem genel insignia çizgisi bozulmamış oldu hem de iç hacim genişledi.
Markanın amiral gemisi ve son GM üretimi olan modeli Insignia Grand Sport, her zamanki gibi oldukça kaliteli bir malzeme ve işçiliğe sahip. Uyduruk bir nokta bulmak çok zor. Özellikle güvenlik donanımları yönünden eksiksiz bir model. Güvenlik konusunda teknolojini sunduğu bütün nimetlerden yararlanılmış.
Tam otomatik şanzımanın geçişlerini hissetmek neredeyse imkansız. Bu yönden oldukça konforlu. Ortalama 6 litrelik bir tüketimi var. Önceki neslinden nerdeyse yarım litre daha düşük bir ortalamaya tekabül ediyor. Mükemmel tutumlu bir motor.
Eleştiri noktaları ise sınıfına göre daha küçük bir bagaj hacmi sunuyor. Opsiyonel olarak sunulan sunroof araç boyutlarına göre küçük kalmış. 1366 beygir 320 tork olmasına rağmen hızlanma değerleri ortalama bir C sınıfı edasında gerçekleşiyor. Çok kötü değil ama daha iyi de olabilirdi. Son eleştirim ise fiyat konusunda. Opeli diğer markaların D segmenti modellerinden ayıran en büyük fark her zaman fiyat etiketi olmuştur. Malesef yeni Insignia ile fiyat farkı neredeyse ortadan kalmış. Hal böyle olunca rakiplerine de kulak vermek gerekir diye düşünüyorum...