2015 Mercedes A Serisi 200 1.6 AMG DCT

  • Silindir Hacmi 1595 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 8.3 sn
  • Beygir Gücü 156 HP
  • Maksimum Hız 224 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4292 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1433 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 341 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1395 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/65 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
81
67
86
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6803 01.06.2016 10:22

Araci 2 aydir kullaniyorum. Istanbul sehir ici trafikte 2000 km de tukettigi yakit 7.6 lt. Gereksiz basmadan bu deger yakalanabiliyor. Trafikte gecirdigim vakit ise soyle: evim avcilar isim ramide. Gunluk yaptigim toplam yol 45 km civari ve bu mesafeyi katettigim sure yaklasik 2 saat. Sehir disi tuketimini kontrol edemedim zira bu aracla bos yolda 7. Vites 2000 devirle gitmek insana yasli hissettiriyor. Aracla ilgili dusuncelerim ise soyle, oncelikle arac cok sert. Bozuk yolllarda can sikabiliyor bu durum. Cukurlara dikkat etmezseniz araci 3-5 bin km de bir rot-balansa sokmak zorunda kalabilirsiniz. Bunda sert suspansiyon kadar run flat lastiklerin de payi var. Standart lastikle konfor az da olsa rahatlar. Fakat bu sertligin yol tutusa katkisi inanilmaz. Verdigi guven cok iyi. 200 le 220 yle 240 la insani acilardaki virajlara kafada soru isareti olmadan rahatca girilebiliyor. Aile kullanimina yonelik arac arayanlar amg paketten uzak durmali nacizane. Aracin boyutlari kompakt sinif icin bece yeterli. Soyle ki; boyum 190 ve koltuk benim surus pozisyonumdayken (ki koltuk baya geride kullanirim) arkama 170 boyundaki kisi rahatca oturabiliyor. Lakin arka taraf cam tavansiz modellerde klostrofobik olabilir. Bagaj ufak. Yukleme agzi dar. Sanziman gayet iyi fakat dur kalk trafikte,motoru dusuk devirde tutmaya calistigi icin 1. Ve 2. Viteslerde sarsabiliyor. Bunun disinda kusursuz. Simdilik aklima gelenler bunlar. Araci almadan once malumunuz 1 serisi,a3,v40 arasinda aylarca gidip geldim ama a200 de karar kildim. Kuvvetle muhtemel diger araclardan birini alsaydim onu da severdim ama bunu bi baska sevdim. Yolda bu uc aractan birini gordugumde "keske" yerine hep "iyi ki" dedim. Diyecegim o ki; eger bu arac secenekleriniz arasindaysa cok da dusunmeyin. Aliverin gitsin.

Araba Delisi 05.02.2016 14:54

1997 yılında ilk çıktığında MPV benzeri görüntüsü nedeniyle pek tutmamıştı. Ama şimdiki A serisi oldukça agresif bir tasarıma sahip.

Markanın ilk önden çekişli modeli olan A serisi yeni eklenen Dynamic Select sistemi sayesinde isteğe göre farklı süsrüş modları ile kullanılabiliyor.

Ön yaşam alanı oldukça iyi ancak arka baş mesafesi kısıtlı olduğu için uzun boylu yolcuların içi daralabilir. MirrorLink özelliği sayesinde akıllı telefonunuzu da multimedya sistemi üzerinden kullanabiliyorsunuz

Misafir1912 11.12.2015 14:10

araba güzel ama elimdeki aracı neyapıcağıma karşın en azından teklif sunup çaba göstermiyor ise kusura bakmasınlar değiştirmiyorum. ilgi sıfır.bu zihniyet değişecek.ya benimki ya onların ki. ;) saygılar...

Emre 19.04.2015 23:38

Vitesiin koldan olması çok rahat ve kullanışlı arabanın ortasında vites olmayışı daha geniş alan bırakıyor size

Murat 30.11.2014 19:32

Bu araç ilk çıktığında fiyatı 86.800 tl idi şimdiki fiyatı 109.800 tl aradan 1 veya 1.5 yıl geçti ne olduda 23 bin tl daha pahalıya satılıyor gerçekten anlamak mümkün değil mesele sadece euro ve dolar artışımı ? Bence üreticiler bu döviz artışlarını fırsata çevirdiler .23 bil tl daha pahalı ilk halinden donanım farkıda yok. İlk çıktığında bu araca 86 bin tl verilir mi muhabbeti vardı şimdi 109 bin verilir mi muhabbeti var...

as 26.11.2014 15:04

zaten cdı dzel otoatik cogu

uygar 01.10.2014 22:15

şanzıman ı iyimi koldan diye duydum ama hiç kullanmadım kullanan varsa açıklyabilirmi

MURAT 02.09.2014 12:43

aracı kullananlar şehir içinde kaç litre yada kaç kuruş yakıyor fabrika verileriyle yakınmı cevap bekliyorum

terim 11.05.2014 18:14

Araçta süspansiyon problemi de sorunu da yoktur.Araçların daha iyi yol tutuşu ve viraj alması için süspansiyonları sertleştiriyorlar.Daha çok konfor isteyen urban alabilir ama amg'si de gayet konforludur.Fiyatını hak eden tek araba da budur arkadaşlar.A3-1 serisi ve bunun almanya fiyatlarını lütfen karşılaştırın.

Burak 26.12.2013 14:08

Mustafa Altuncu, süspansiyon sorunu yok araçta, Spor arabaların tamamında süspansiyon problemi var, bu araç AMG görünüm, Motor hariç tamamı öyle. dileyen Urban paket alabilir, kasis'ten geçerken sorun yaşamaz, yada yavaş geçer:)

Mustafa altuncu 24.11.2013 02:05

Tek sıkıntı suspansiyon onun dışında araç harika

musty1 12.06.2013 10:45

ben bu aracı alsam a3 e o kadar bayılmakta içime sinmiyo acıkcası 1.4 tfsı ambiton cam tavan için 91000 istedi ona verceme bunu alırım daha iyi en aazından merceds

Bülent 26.05.2013 11:59

Bu aracın hem dizeli hem otomtiği ztn var

musty 26.04.2013 15:40

bu aracın dizel otomatiği cıkma ihtimali var mı bilgisi olan varsa cvp bekliyorum

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN