2017 Honda Civic 1.6 Elegance CVT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1597 cc
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Beygir Gücü 125 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 11.6 sn
  • Maksimum Tork 152 Nm
  • Uzunluk 4648 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1799 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1407 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
  • Boş Ağırlık 1322 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 519 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Yakıt Deposu 47 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-9378 24.03.2018 00:16

İstanbul içi yakıt ortalaması benzinli otomatik araçta 11.5 diyebilirim .. Kısa mesafe kullanıyorum genel de ve trafikle de boğuştuğum oluyor nispeten uzun yolculuklarda ..

Misafir-9952 20.12.2017 22:53

ankara istanbul arası yaptım yeni civic 1.6 elegance cvt benzinde biniyorum. istanbul-bolu arası 5.4 lt/100 km. bolu-ankara arası 5.8 lt/100 km. boludan sonrası iniş çıkış rampalı ancak rampa dahil 100 km yi aşağıya düşmedim. genel olarak 120 km hızlarda gittim. ankarada pazar şehir içi trafiği ve geri dönüş aynı kullanım tarzıyla iki kişi klima kapalı eco modda genel ortalama 5.5 lt/100km. yalıtım civicde zayıf ancak yollara yeni yapılan sıcak asfalt sayesinde artık civic de sessiz:)) rüzgar sesi neredeyse yok zaten . bi de sessiz iyi bi lastik olsa dadından yinmez:)) rampalarda hız kaybetmesi bazen can sıkıcı olabiliyr ama devirli gidince en azından girdiği hızla çıkıyor aracına alışanlar için çok sıkıntı olmayacak bir durum bence ki performans benim açımdan gayet tatmin edici. konfor yol tutuş ve görüş açıları çok iyi. iç genişliği de d segmentiyle yarışır nerdeyse(insignia gibi). ben kaput filmi yaptırmıştım arabaya aldığımda servis önerisiyle. 196 km ye kadar hız yaptım bu yoculuğumda kaputta dalgalanma falan olmadı belki kaput filminin ağırlığından olabilir. ben donanım açısından ve fiyat ferformans açısıdan civic derim. istanbulda oturuyorum şişlide 9000 km de araç aldığımdan beri şehir içi(sabah-akşam trafiği hariç) şehir dışı karışık sakin kullanım eco modda genelde 4 kişiyle 6.7 lt/ortalama (alacak olanlara yakıt açısından faideli olmak içün ayrıntılı yazdım). selamlar

tanımsızsürücü 14.10.2017 16:59

C ve üstü segment de bir çok araç kullanmış biri olarak araçla ilgili bir çok olumlu ve olumsuz görüşüm oluştu.
Öncelikle CVT gördüğüm en iyi şehir içi şanzımanı. Motor ile uyumu kusursuz. Vites geçişi diye bir şey yok. Vites geçişini hissetmek için yoğun çaba sarfetmeniz gerekiyor. Tüm bu söylediklerim yumuşak kullanım için geçerlidir. Gaza nazik davrandığınızda yüksek devir çevirmeden çalışacağı için motor sesi de hiç duyulmuyor. Motorun ilk gaz tepkileri gayet başarılı. Sonrasında gitmesi için basmak gerekiyor. Maalesef bağırdığı kadar gittiği söylenemez.
110km sonrası orta seviye rüzgar ciddi seviye yol sesi alıyor. Yol sesi için yalıtım yapılabiliyor. Bu sebeple almamazlık yapmayın. Aracın boyutlarının büyümesi sebebiyle iç hacim fazlasıyla yeterli durumda.
Çoğunlukla şehir içi kullandım şimdilik ortalamam 9.9

Misafir-4379 22.09.2017 13:30

misafir-6067 sonuna kadar katılıyorum.arka havalandırma çok ama çok önemli özellikle çocuklu aileler için

Misafir-9561 20.09.2017 13:35

lastik ve yol sesi haricinde aracın yere yakın olması en büyük olumsuz tarafı.Yurdumuz yol koşullarına ayak uydurabilmesi çok zor.Altını mutlaka vurursunuz bu da sizi bu arabadan soğutur.Ayrıca boyasıda çok çok çabuk deformasyona uğruyor.
Daha fazla özenilmesi lazım bu araca yoksa zamanla satışları geriler.

Misafir-5080 19.09.2017 22:17

aracın herşeyi güzel de lastık sesi ? ugültudan durulmuyor. test aracında böyleydi. çözüm bulan varsa yazsın .almayı düşünüyorum.

Misafir-9174 14.09.2017 17:52

ses konusuna gelirsek rüzgar sesi çok az 120 130 dansonra geliyor oda normal ama lastiklerden ötürü yol sesi alıyor eğerki lastik değiştiriseniz bu ses azaltılır

Misafir-2900 14.09.2017 14:04

Slm hız 100 geçtikden sonra içeriye ses. Veriyo diye bilgi aldım dogrulugunu teyit edebilrmiyiz

Misafir-6067 13.09.2017 21:04

2017 model 100bin tl lik araba neredeyse herşeyiyle çok güzel 1 arka havalandırma kanalı koymak ne kadar zor olabilir??? sırf bu yüzden elemek zorunda kaldığım arabalardan civic. en boş octavia da bile standart ayıp yahu.bende corolla var arkadakilere klima açıcam diye kendimi hasta etmek zorunda kalıyorum(yüksek seviye açıyorum arkaya gitsin diye).ben bu saatten sonra arka havalandırma kanalı olmayan araba almam.

Misafir-8883 29.08.2017 06:18

Bayiden fiyat alan var mı

dyermaker 06.08.2017 20:09

Lpgdeki fiyat artışlarını da göz önüne aldığımızda ve yılda en fazla 15 bin için lpg'li almaya değer mi? Bir de lpg'li araçlar sürekli sorun çıkarıyormuş. Ne dersiniz? Bu aracın lpglisi ile astranın dizel otomatiği neredeyse aynı fiyat arada 3 bin lira fark var. Hangisi mantıklı olur?

ibrahim1979 07.08.2017 01:55

tabiki dizel astra motor gücüde cabası rampalar bir keyif oluyor

Misafir-660 02.08.2017 14:17

benzinde uzun yol 6 lt şehir içi 11 12 lt yakar ....lpg de ise uzun yol 7 şehir içi yine 10 11 kışın 12 lt lpg yakar denendi test edildi ..kastamonu sinop arası inişli çıkışlı kılıma yolun yarsı açık depo fulledim kastamonudan 2,54 den lpg aldım 17 krş lpg yakmış uzun yolda 310 km yol yaptım (20 km ş.içi)

Misafir-5119 29.06.2017 15:06

son yakıt verilerimi paylaşayım. şişlide oturuyorum. işe arabayla gidip gelmiyorum. hafta içi iş çıkışı saatlerinde ve hafta sonu da yine normal trafikli yollarda sakin kullanımla(ekonomi odaklı değil) aldığımdan beri yakıt ortalaması 7.0. araç 2500 km de. hala tavsiye ediyorum. performans, yakıt, konfor, donanım ve kasa şekliyle çok tatminkar. yakıt şehir dışı ortalama 110-120 km de 5.2. kaput filmi yaptırmıştım serviste 2 hafta yıkatmadım kuşlar ön kaputu kenefe çevirmişti. neyse 2 hafta sonunda yıkattım kuş pisliği kaput fimini delmiş arkadaşlar 3-4 yerde. kaput filmi şimdlik parasıın hakkını veriyor arkadaşlar da garantisi vardı girer mi garantiye acep. bir de boya koruma yaptırmıştım servis önerisiyle sonraki yıllar nasıl bir işlem yaptırmam gerekir acaba. bu işler de bana hep para tuzağı gibi gelir nebileyim. aracı alıyosun yok boya koruma yok kaput filmi yok seramik kaplama falan kapitalizmin oyunları gibi sanki. tamam yaptırınca faydası oluyordur da ne bileyim sonuçta böyle pırlanta gibi de muamele etmek ve senin de buna sosyal yönden zorlanman çok istediğim birşey değil açıkçası.

Misafir-8559 16.05.2017 01:02

aracı alalı 1550 km yol yaptım. yarısı şehir dışı, yarısı istanbul şehirçi. şehir dışı hiç kasmadan 100-130 km hızlarda kullanımda(yani agresif, kökleyerek falan değil, normal araç sollayarak falan, sol şeritte süreki gidilebilir vaziyette) 5.4 yol bilgisayarına göre. şehir içi istanbul hafta sonu trafğinde yer yer akan, yer yer dur kalklı 20-30 km lik kısa mesafeli kullanımda 9.3 yol biligisayarına göre. aldığımdan beri olan yakıt ortalaması ise 6.7 şuan. bunun içinde 7 kmlik yolu(honda çiftkutlar-özdilek park arası) 40 dakikada gitmişliğim de var. ben yakıt açısından fabrika verilerini tutturduğunu ve makul olduğunu düşünüyorum. sonuçta 1300 kg benzinli otomatik bir araç. wv jetta 1.2 tsi benzinli yorumlarına baktığımda kullananların şehir içi 7,5-8 şehir dışı 5.5 yaktığını yazmışlar. yani bence benzinli kardeşleriyle çok fark yok gibi duruyor. istanbulda her gün işe araçla giden için yoğun trafikte falan biraz cep yakar. o zaman dizel almak lazım. bu paraya da b sınıfı dizel ototatik ancak alırsın. c sınıfı dizel otomatik için ise en az 20-25 arası fark ödemek gerekir. bence en çok hangi amaçla araç aldığımızın önemi var. mesela ben yıllık 10-15 bin km yapacağımı varsayarak bu kadar paramla bu aracı aldım çok da memnunum. aracı çok daha fazla kullanmam gerekseydi dizel başka araç alırdım mesela. ama şunu diyemeden geçemiycem japonların politikaların daha insancıl buluyorum. yeni kasa araç yapıyosun sadece model yılı fiyat farkı koyuyorsun(son zamlardan önceki fiyatlar için) , sunroof için ekstra fiyat farkı ödemiyosun, otomatik vites fiyat farkı diğer markaların neredeyse beşte biri kadar. 2500 tl. dijital klima ve hız sabitleyici falan en baz donanımda var. 6 yıl ek ücret almadan garanti veriyosun. dezavantajı da yok değil. atmosferik motor ve vergi dilimi. ben saydığım nedenlerden dolayı 100 km de 1-1.5 lt yakıt farkı ve ne zaman arıza verecek acaba korkusuyla kullanılan dsg yüzünden bu aracı aldım. şimdilik fikirlerim bunlar daha sonra ne sahibi olcaz Allah bilir. mevlananı dediği gibi "güzel olan benim değil, benim olan güzeldir." herkesin gerekçesine göre aldığı aracı kendine güzeldir sonuçta saygı duymak lazım. kazasız ve saygılı sürüşler.

Misafir-7383 12.05.2017 23:23

Ankara Efe Honda'da alma niyeti ile test sürüşü yapmıştım, cvt şanzıman performans'tan çalıyor, bir önceki civic kullanıyorum daha keyifli, birde ellerinde araç yok, varda yok, executive olanı satmaya çalışıyorlar, 99.750-tl, indirim ile 98.750-tl daha ne olsun, büyük kampanya, firmanın satış stratejisini çözemedim, o kadar para verdikten sonra gider dizel otomatik alırım, ne ugraşacagım lpg ile, aynı motor 1.6 i-vtec, anladık sorunsuz da bari torkunu yükseltin, dizel araçlar honda'dan daha seri torku yüksek, almayı düşünen arkadaşlara saygılar, Efe honda almam senden honda, Ankara'da daha çok honda bayiligi olmalı ki rekabet olsun, 2 bayinin eline kalmışız, sanki dalga geçiyorlar, araç yok, gelecek araçlardan sıraya yazalım diyorlar.

Misafir-9243 09.05.2017 16:29

çok yakıyor diyenler muhtemelen benzin sarfiyatında bahsediyolardır aksi halde arkadaşın dediği gibi lpg ile birlikte bu araç sınıfındaki tüm dizel araçların tamamından daha düşük yakıt seviyelerini görmekte iken benzinli 1.0 veya 1.2 motorlarla kıyaslanmaz bile.. alt kasası için söylüyorum 5 gün önce lpg yi fulledim tamamı şehir içi Bursada 210 km. yapdım bugün sabah aynı istasyonda tekrar doldurdum 48 liraya doldu.. 48 liraya tamamı şehir içi 210 km daha ne olsun ki... bu arada lpg alış litre fiyatı 2.44-TL.

Misafir-4414 09.05.2017 14:22

burada yakıt konusunda çok yakıyor diye yorum yapanların kesinlikle bu aracı kullandıklarını düşünmüyorum eğer kullansalardı lpg ile yapılan en iyi performans ve en iyi ekonomiyi görüp öyle yorum yaparlardı bemim aracım 25000 km de kışın dahi şehir içi agresif kullanımda 10 lt lpg yi geçtiğini görmedim yorum yapanlar lütfen doğru yazsınlar hele kullanmayan lar hiç yorum yapmasınlar bu işin vebeli var kimseyi yanıltmayalım saygılar

Misafir-95 09.05.2017 09:50

sayın misafir 756 14 Lt yakan arkadaslar hangi güzergahta, araçta kaç kişi varken, ortalama kaç km hızla, kaç km yolu kaç saatte aldılar, klima açık mı, econ mod açık mı, bagaj dol mu, kış lastiği takılıyken mi, yakmışlar. yardımcı olması açısından bunları belirtirseniz iyi olur.

Misafir-2473 08.05.2017 19:18

Erzincan araba 5000 de 7.7 gösteriyor.İstanbuldakiler düşünsün

Misafir-5182 08.05.2017 12:52

Arkadaşlar bana göre bir arabanın yakıt ölçüm sonucunun en doğru şekli, kat ettiğin mesafeyi, ortalama hıza göre değerlendirmek. Öyle ya, ortalaması 80 km. olan bir araçla 100 km. ortalama tutturan bir aracın yakıt harcaması aynı olmayacaktır. Biraz daha açarsak A noktasından B noktasına seyahat edeceğim. Hedef 110 km ve 5 ayrı yerleşim alanından geçerek B noktasına varacağım. Yerleşim alanlarından geçerken mecburen hız düşecek ama, ana yolda gene 80/120 arası hızlarla devam edeceksin. İşte yol bilgisayarının ortalama hız segmesinde bu ortalamaya bakacaksın. O değerden zaten yolun, trafiğin ve senin hızlı mı yavaş mı kullandığın belli olacaktır. Ben uzun yolda hiç bir zaman 100 km. hız ortalamasını tutturamadım. Yani çok agresif kullanmam o yüzden de 10.000 km lik uzun dönem yakıt ortalamam 100 km/ 6.2 litre dir.

Misafir-756 08.05.2017 01:48

İstanbul gibi trafiği bol, büyük şehirde 14Lt yaktığını söyleyen çok... Hepsi atıyor olamaz...

Misafir-2338 25.04.2017 12:08

aracı aldığımdan beri ilk depom dün bitti. aracı genelde istanbulda hafta sonları ve trafiğin olmadığı saatlerde sakin kullanıyorum. bazen de kilit olmasa da trafiğe kalıyor insan. dün şişliden tüyapa 1 saat 15 dakikada gittim mesela. dönüş ise 40 dakika idi. 519 kmde 206 tl yakıt aldı. yakıt 5.38 idi. yani ortalama 7.24 L/100 km. geçen gün sıfırlayıp şişliden şileye geçtim trafik olmadan 5.6 yaktı. geri dönüşte biraz hızlı kullandım yani yokuş dahil araç solladım ve 100 km yi düşmedim. 6.3 oldu o ortalama. dünkü beylikdüzüne gidiş ve geliş ortalaması dahil o değer hala 6.3. yani ben aracın fabrika değerleri neyse onu yakar iddiamda ısrarlıyım. ama işte dur kalk kilit trafikte rahat 10lt yakar. yani fabrika verileriyle alakası yok , trafiğin olmadığı yerde o kadar sakin kullanıyorum yakıtı içiyor cümlesi bence asılsız ve abartıdır. daha evvel kullandığım yaris otomatik benzinli aracımla aynı güzergah ve kullanım tarzıyla 1lt yakıt farkı var. performansı ise bana göre çok tatminkar. uygun devir aralığında gidildiği sürece gayet yeterli. ama işte beklentilere göre değişebilir daha önce turbo motorlu araç kullanan için yeterli gelmeyebilir. sorusu olan olursa yanıtlayabilirim. yanlış anlaşılmasın marka fanatiği değilim. maksatım çarpıtmadan insanlara doğru bilgi vermektir. kazasız belasız ve trafikte saygılı sürüşler dilerim.

Misafir-6759 20.04.2017 01:07

rica ederim hocam . saygılar.

Misafir-8630 17.04.2017 11:41

Misafir-4336, ben Misafir-7574. sizi kırmak gibi bir niyetim yoktu. kusura bakmayın. verdiğiniz tüm açıklayıcı bilgiler için teşekkürler.

Misafir-4336 15.04.2017 02:36

çift kavramalı şanzımanların performans ve sürüşe katkısı bence tartışmasız iyi ancak dayanıklılığı konusunda benim kafamda soru işaretleri vardı ve bu durumla ilgili parasıyla rezil olan insanların mağduriyetlerini okuyunca iyice soğudum. cvt nin bir tık ileride olmasından kastım şuydu. önceki aracım da cvt idi ama modundan olsa gerek(iki modu vardı, eco-sport) gaza basınca hemen almıyodu falan civic de normal modda gazın bariz hisli olduğunu anlatmaya çalıştım. gaza basınca araba hemen devirlenmeye başlıyor. kimseye yanlış bilgi vermek istemem onun dışında. lütfen siz de bir şey biliyorsanız sürüşün anasını ağlatan otomatikle alakası yok, performans almak mümkün değil yerine daha objektif ve ne bileyim kıyas içeren cümleler kurunuz insanlara faydalı ve doğru bilgi vermek adına. ama ben seviyorum cvt şanzımanı .alıştım. performansı törpülemesi dışında konforlu da bir şanzıman. yakıta olumsuz etkisi yok. eski klasik şanzıman 2.5 saniye geciktirirken 0-100 değerini cvt şanzımanın 1 saniye etkisi var sadece. demek ki sürüşün anasını ağlatmıyormuş ve klasik otomatikten bile iyiymiş:) misafir 7574 aracın 6.7 yakması beni de çok şaşırttı doğrusu. ben gebzeye kadar dur kalk gitmedimki. ortalama sayılcak bir trafik vardı ayrıntılı anlatmaya çalıştım. katalog verisi de zaten 6.7. sürekli dur kalk trafikte 10 lt rahat yakar zaten. şimdi ben o kadar ayrıntılı yazmaya çalıştım. insanlara doğru bilgi vermek açısından kullanım tarzımdan, önceki aracımdan , gittiğim km den ve gittiğim süreden araçta kaç kişi olduğundan bagajın doluluğundan, eco modu açık ya da kapalı klima açık ya da kapalı falan. ama siz hala uzun yolda bile 6.7 den fazlasını yakar da, yok göstergeler bozulmuş da servise git de gibi düzeysiz bir yorumda bulunuyorsunuz. dostlar kimseye yalan borcum yok. sizlerin de üslubu ortada benim de isteyen istediğine inanır. sağlıcakla kalın.

Misafir-7574 14.04.2017 21:44

Misafir-9683, fabrika verisi şehir içi 9.2 diyor sen öyle bir trafikte hemde bu kadar yeni bir araçla nasıl 6.7 yaktın anlamış değilim. uzun yolda bile 6.7den fazlasını yakar. ne diyelim. bravo. bu araç az yakmaz. sen servise git göstergeler bozulmuştur. "yok 10 lt yakarmış." diyorsun. 10lt yakar diyen hondanın kendisi ama. :)

Misafir-8036 14.04.2017 15:56

Cvt dedikleri şekerdir yedikleri misali, altı üstü konik bir kasnak bir de kayıştan oluşuyor. Performans almak mümkün değil, sürüşün anasını ağlatan, güya adı otomatik. Aynısı mobiletlerde de var kardeşim. Neyini geliştirmişler, geliştirmeye açık bir sistem değil ki. Geliştirilenler çift kavramalı otomatiklerdir, üreticiler cvt den vazgeçerken, bir sürü firma çif kavramaya geçti. ***

Misafir-9683 14.04.2017 14:31

merhaba, aracım 2017 model benzinli cvt'li elegance. alacaklara yardımcı olması açısından objektif yorumlarımı yazmak istedim. bundan önceki aracım 2014 model 1.33 cvt li yeni kasa yaris idi. yaris de yakıt tüketimim şehir dışı klima açık 5.5. klima kapalı 4.9-5.2 idi. istanbul şişlide oturuyorum. şehir içi sabah akşam trafiği dur-kalk trafiği hariç 6.5-7 ortalama yakıyordu(işte hafta sonları civar avmlere gidiyorduk ailecek, karşıya korulara falan geçiyorduk, bunun için de bazen trafiğe kaldığımız da oluyordu). ben şehir dışı 110-120 km yi geçmem, agresif kullanmam, trafiğe göre sürerim ama hızımı korumak için sollama yaparım. şehir için de ise tamamen trafiğe göre giderim. bahsettiğim bu kullanım tarzımla civice gelecek olursak. dün e5'ten şişli etfalden gebzeye geçtim yaklaşık 55 km yolu 1 saat 20 dakikada gittim. bir kere yol çok kötü. dolmuşlar önüne atlıyor, yol arada 2 şerite düşüyo, trafik 5-10 dakikalığına dur kalka dönüşüyor. öyle ki aracı 3-4 kez brake holda alıp ayağımı dinlendirdim. klima açık, eco mod kapalı bu şartlarda 6.7 yaktı. gelirken aynı 55 kmlik yolu 45 dakikada geldim 120 km yi geçmedim ancak yokuş dahil araç solladım. işte e5 ten boğaz köprüsüne bağlanırken, köprü çıkışı olan yokuş, bir de zaten gebze-istanbul arası sürekli inişli- çıkışlı yol(özellikle yakıt ekonomisi yapmadım,normal kullandım) klima kapalı, eco mod kapalı 5.3 yaktı. araçta 3 kişiydik, bagajda 1/4 doluydu. bu kadar ayrıntılı niye yazdım. yok arkadaş 10-15 lt yakar, şöyle olur, böyle olur, inanılmaz bilgi kirliliği var. bu aracı beğenerek aldım ve çok memnunum. baz donanımı dahil çok dolu, performansa da ayrıntılı değinmek gerekirse inanın bana yarisden sonra turbo benzinli araç kullanıyomuş hissi verdi.(eco mod kapalıyken ama eco modda yaris gibi gidiyor)yokuşlarda çekiş problemi kesinlikle yok. yani yokuş yukarı 3000 devirde trafik seyrinde giden araçları rahatlıkla sollayabiliyorsunuz. direksiyon hissi ve yol tutuş çok güzel. şehir içinde görüş açıları yarisden daha rahat ve sürmesi daha kolay, boyutları yanıltmasın. ben asıl bu aracı oturuş pozisyonu için aldım. bayide içine oturunca arkadaşın bmw 4.20 d si var. aynı onun gibi demiştim. bu arada o arkadaş da kullandı benim aracı o da yol tutuşunu ve direksiyonunu ve oturuş pozisyonunu beğendi. işte bu motor düz motor seni tatmin etmez dememe rağmen performansını da beğendi. onun dışında aracın yalıtımı daha iyi olabilirdi. yalıtım yarisle aynı. yol sesi ama rüzgar sesi hiç yok. umarım aracı merak edenlere yakıt tüketimi ve motor performansı hakkında yeterince bilgi verebilmişimdir. yani yakıt tüketimi açısından katalogda ne yazıyorsa aynısını yakacağınızı temin edebilirim. araç daha 290 kmde. ilk aldığımdan beri şuan ortalama yakıt 8.0.(ilk günler bayiden falan gelirken hep dur kalklı trafikte kullandım. dünkü yolculuktan sonra 9.3 ten 8.0 oldu.) önceki aracımda cvt şanzıman idi ancak bu araç da bir tık daha ilerde. ayağınız gazdan çekince araç hız kesmeden akıyor ve gaz tepkilerine eco mod kapalıyken hemen yanıt veriyor. bu arada frenler de çok iyi. Süspansiyonlar da sessiz ve konforlu. kazasız belasız ve trafikte saygılı sürüşler dilerim.

Misafir-3399 02.04.2017 18:08

aracın bayi fiyatı ne şuan dolar düştü ?

Misafir-5985 10.03.2017 22:02

Suanda yakiti dusunmeyen bi insanin hic dusunmeden almasi gereken bi arac super harika

Misafir-6380 22.02.2017 20:44

Aynı fiyat aralığında mazda3 ve toyota corolla gibi rakipleri var. Şehiriçinde fabrika verisi 9.2 litre çok yüksek. Honda nın bu kadar uzun zamanı varken neden şu motorunu biraz verimli hale getirmedi anlamak mümkün değil. Cvt şanzıman da ne kadar gerekliydi o da ayrı bi konu zaten

Misafir-3643 22.02.2017 15:04

Oldukça errgonomik bir direksiyon yapısı var. Üzerindeki tuşların kullanımı kolay. Yeni multimedya sistemi ve içerdiği bağlantı çeşitliliği çok yerinde. fren mesafesinin kısalığı güven arttırıyor. Hızlanma performansı yeterli. Ortalama 8 litrelik bir tüketim verisi var ki bu rakam bu otomobil için makul düzeyde denebilir. Yeni nesil otomatik vites CVT mükemmel çalışıyor. Yeni yüzü ve içerdiği donanım seçenekleri ile tercih edilebilir.

Yer yer kullanılan sert plastik tasarım anlamında hoş gözükse de kalite algısını aşağıya çekmiş. Daha yeni güvenlik teknolojileri eklenebilirdi. (Çarpışma önleme, adaptif hız sabitleme vs.) Alt devirlerde şanzıman kaynaklı bir gürültü mevcut. Civic önceden rekabetçi bir fiyat etiketine sahipti. Bu fiyat skalası ile işi bir hayli zor görünüyor.

Misafir-5270 25.01.2017 15:14

eski kasa civic yani fb7 fiyatı makuldu ve bu atmosferik motorla alınırdı ama bu motorla bu araç olmamış, olurki civic yeni 1.5 turbolu motorunu getirir ve 100 tl üstü satarsa gider herkes insignia gibi d segmenti araç alır, 1.5 turbolu civic ancak amerikadaki gibi uzaktan çalıştırma , dikiz ayna kamera vb ilaveleri ile 100 tl satarsa o zaman iş değişir

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.