2017 Dacia Sandero 1.0 Ambiance
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 998 cc
- Maksimum Hız 151 km/s
- Beygir Gücü 75 HP
- 0-100 Km Hızlanma 14.5 sn
- Maksimum Tork 97 Nm
- Uzunluk 4069 mm
- Vites Tipi 5 İleri Düz
- Genişlik 1733 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1519 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
- Bagaj Hacmi 320 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
80 km/s ye 8 saniyede çıkan bir araç nasıl oluyor da 100 km/s ye 14.5 saniyede çıkıyor sayın 5840
Ya elinizdeki hızlanma değeri yanlış ya da korkunç bir mühendislik hatası var
Bu aracı alanlar çok akıllı bir iş yapmış çünkü benzinle dizel arasındaki fiyat farkı 6 kuruşa kadar gelecek bu araç turbosuz olmasına rağmen gerçekten güzel yakıt tüketimi var. Sorun çıkarmıyorsa 75 Bg bu araç için yeterli bence 80 Km'/h 8 sineyede neredeyse çıkıyor daha ne olsun
Misafir 2530 Tesekkür ediyorum ilk olarak. Aracımda bir adet direksiyonda ve bir adet ön yolcu konsolunda bulunmak üzere iki adet hava yastığı mevcut onun haricinde yok.Sizin aracınızla benim aracımın arasında model yılına bağlı olarak jenerasyon farkı olabilir ve bundan kaynaklanabilir buna bir çok markada şahit oluyoruz ancak bunu yetkili bir kimseye danışacağım.Sormak istediğim bir konu ise aracınızın ön yolcu hava yastığı ile torpido gözü arasında herhangi bir trim boşluğu veya plastik aksamın yerine sağlam oturmamış olması, çıkıntılı durması,sarkması gibi gözünüze batan problemi var mıdır?
Bizde sıfır aldık.Motor performansı olarak pek menmuniyet verici değil ama diğer özellikleri fena sayılmaz.En beğenmediğim yönü kornası bisiklet kornası gibi ses çıkartıyor.Şu an 61.000 tl bayi fiyatı ile satılıyor.Bütün araçlarda olduğu gibi fiyatını haketmiyor.Logan mcv de stil paketi diye birşey var(çelik jant+sis farı)ne hikmetse aynı tipte olmalarına rağmen bunda yok.bu eco mod var diyor ama ben düğmesini bulamadım kitapçıkda belirtilen yer boş.
Sis farı taktıran varmı fiyat alan oldumu ? Dışardan veya servisten
Misafir 6115. Öncelikle aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim. Bende ayni aractan kullaniyorum. Emniyet kemeri ikazi yok demissiniz. Benim aracta hem sürücü hem yolcu sesli ikazi var. Ayrica önde 4 hava yastığı da (ikisi koltuklarda) bulunuyor. Ayrıca yol bilgisayarını da garanti süresinin sonuna dogru açtırmayı düşünüyorum
Yol bilgisayarını açtıran varmı
Alan arkadaşlar tavan çıtası takılabiliyor mu? takılırsa fiyat ne acaba? Aracı en son ne kadara aldınız?
ben 45300 e aldım kasım ayında
Herkese selamlar aracı 3 ay önce teslim aldım şuan aktif olarak kullanıyorum tercih etmemdeki başlıca sebep günümüzde otomobil fiyatları bu kadar uçmuşken ayağımı yerden kesecek başımı ağrıtmayacak sıfır ve fiyatına göre hiçte azımsanmayacak özelliklerinin olmasıydı.Araçta deneyimlediğim olumsuz noktaları sıralayacak olursam çoğu kullanıcısının da söylediği gibi 1. Vites fazla uzun değil kalkıştan sonra hemen 2 ye çekmeniz gerekebiliyor,vites geçişleri maalesef çok uzun ve kemiksiz,seyir halindeyken çok düşük hızlarda bile birinci vitese almanız gerektiğinde aşırı bir geçmeme isteğiyle karşılaşıyorsunuz ve zorlanıyorsunuz,aracın direksiyon derinlik ayarı yol bilgisayarı ve emniyet kemeri ikazı gibi olması gerekli temel özellikleri yok,koltuk döşemeleri ergonomik olmasına karşın maalesef dayanıksız delinmeye yırtılmaya müsait,ve ön led gündüz sürüş farlarını kapatmanız mümkün değil.Olumlu yönlerine gelecek olursak böyle makul bir fiyata sahip araçta bluetooth usb aux mikrofondan arama konuşma yokuş kalkış desteği led farlar lastik basınç denetleme sistemi araç için gayet yeterli saklama ve eşya gözleri ön ve arkada olmak üzere iki adet çakmaklık girişi vs vs bir çok cezbedici özellik bulunmakta.Ek olarak araç fabrikasyon goodyear duragrip yaz lastiği ile geldi bana bununla 1000 kilometre hem şehir içi hem ş dışı yol katettim genel izlenimim sessiz tasarruflu ancak ıslak ve kaygan zeminde güvenilmemesi gereken bir lastik kuru havalarda sorun yaşatmıyor yakıt tüketimini maalesef yol bilgisayarı olmadığından göremiyorum ancak aracın rodaj süresinde olduğu için kış şartlarında ortalama 40 45 kuruş yaktığını tahmin ediyorum ki bu zamanla azalacaktır.kısacası bu araç fiyatı oranında sizleri tatmin edebilecek bir araç almayı düşünenlere şiddetle öneririm
Yeni alan arkadaşlar fiyat ne oldu en son
kataloğunda belirtilmemiş ama araçta yan hava yastıkları ve emniyet kemeri uyarısı da var. 1800 km de ortalama tuketim 5.4 lt oldu. düz şehirler için ideal bir araç
İZLENİMLERİM...5LTYAKİYO SEHİRİCİ BASTİMMİ GİDİYO 5DEN DUSMUYO 80KMHİZDA KULLANİMİ COK KEYİFLİ YOKUS DESTEGİ FREN FARLAR KLİMA BAGAJ V.S 10NUMARA YAZACAK COK SEY VAR KİSACASİ...
20.000BAKİMA GİREN OLDUYSA FİYAT NE ALİYOLAR...İZLENİMLERİNİDE YAZABİLİRSE COK MEMNUN OLURUZ
2000de devir atacaksin seri sanzuman yuksek devirde kullanirsan tum araba sesli...ben bayildim arabaya allah isteyen herkeze nasip etsin turkiyemizin en ucuz sifir arabasi pahalilarla arasinda zerre fark yok...
Aracı dün aldım. Bu fiyata çok güzel bir araç. Birtel kusuru motor sesi çok fazla. Sanki motor içeride çalışıyor. Acaba diğer kullanıcılarda da ses problemi var mı? yoksa benimkinde bir arıza mı var bilemedim.
ARACİ ALDİM TAKSİ OLACAK İNSALLAH 10NUMARA 5YİLDİZ ALMAK İSTEYENLER HİC DUSUNCEYE GİRMESİN ALSİN BİNMEYE BAKSİN...2HAVA YASTİKLİ 1DEGİL YALNİS YAZİLMİS YOL BİLGİSAYARİNİ ACTİRİN VE PARK SENSORU TAKTİRİN İLK YARDİM CANTANİZİDA ALİN HEDİYE OLARAK
1.o motor lpg tavsiye etmem.verim alamazsın.orjinali tavsiye ederim.
Arkadaşlar merhaba öncelikle baya bi araştırma yaptım karar veremedim henüz 1.0 motor tüp takılı 2.el 40 bine anlaştım araç şıfır gibi daha 12 binde alsam mı acaba
ARKADASLAR TAKSİ İCİN ALACAGİM BİLGİ VERMEK İSTERSENİZ MEMNUN OLURUM ELİNDE OLUP KULLANAN ARKADASLARDAN ALİRKEN NELER YAPABİLİRLER MESELA YOL BİLHGİSAYARİ V.S OLUYOMU SAYGİLAR...
Arkadaşlar Merhaba,
Sandero 1.0 aracımızı satın aldık bir sürede dikkatli bir şekilde test ettim.
Şimdi size tüm deneyimlerimi aktaracağım öncelikle şunuda aktarayım işim gereği 20 yıldır her yıl farklı bir şirket aracına binerim bu sebeple tüm modellerde, motorlarda fazlasıyla deneyime sahibim.
Gelelim Sandero 1.0 deneyimime...
Aracın 1. vitesi çok kısa arkadaşlar hareket ettikten hemen sonra 2 ye atmanız gerekmektedir. Sonrasında herhangi bir problem yok araç tahminimden çok daha fazla başarılı gaza bastığınızda hemen alıyor kesinlikle yığılma, nazlanma yapmıyor.
Düz yolda 1.4 motor bir arabadan farkını kolay kolay ayırt edemezsiniz.
En çok merak ettiğiniz yokuş performansı konusundada şunları söyleyebilirim araçta 1-2 kişi varken yokuşlarada banamısın demiyor tırmanıyor 3-4 kişi olduğundada vites küçültmeniz gerekebilir fakat aklınıza çekmiyormu vs kesinlikle gelmesin bu araç sizi hiçbiryerde üzmüyor çoğu arabadan çok daha iyi bir performansa sahip.
Kimse gaza basayım anında uzayım beklemesin tabiyki bu o sınıf bir araç değil fakat kimsede sanmasınki araç gitmiyor, çekmiyor vs bunlar şehir efsaneleri daha aracın canlısını bile 1 kez görmemiş ,işi gücü olmayıp sürekli herşeye çamur atan kişilerin uydurduğu şeyler.
Yakıtı sorarsanız Ankara’ da şehir içi 5.5 - 5.7 arası, uzun yoldada 4.5 litre arası yakmaktadır. İstanbul gibi şehirlerde mutlakaki daha fazla yalacaktır.
Ses yalıtımı zayıf motor sesini içeriye alıyor bu fiyatada zaten daha iyisini beklememek gerekir.
İç konforu gayet güzel kullanırken yormuyor ve keyifli bir sürüş sağlamakta.
Farklı otomobil modellerinde başkalarının eskilerini alıp kullanacağınıza, bu arabanın sıfırını alıp kendiniz eskitiniz derim.
Alırken bayiye park sensörünü hediye olarak takmaların talep etmeyi unutmayın :)
Şimdiden hayırlı olsun Allah kimseye kaza bela vermesin inşallah.
Arkadaşlar merhaba. Ben aracı yeni teslim aldım. 1.0 Füme renk bu araç Sandero'nun en boş kasası. Öncelikle şunu söyleyebilirim, ikinci el boyalı ve yüksek kilometreli araçlara vereceğiniz paraya bunu alabilirsiniz. Tam bir yeni evli çift veya tek çocuklu aile arabası. Herkesin merak ettiği ilk soru araba gidiyor mu? Evet arkadaşlar eski 1.6 75 bg atmosferik aracımla aynı performansı yakaladığımı söyleyebilirim. Yakıt konusuna gelince, şu anda 700 km de 400 km uzun yol yaptım 113 liralık benzin yaktı yaklaşık 20 litre. Bilenler bilir Gerede kemikli rampasını; orada bile araba kendini kaybetmedi 5. viteste 100'le tırmanıyor bayılmadan.Şu anda motor sağır yani rodaj tamamlanmadan bu değerleri veriyor. İç hacmi çok geniş, koltuk konforu gayet yeterli. Bagaj hacmi yeterli seviyede. Direksiyon biraz sert, özellikle yeni direksiyona oturanlar veya hanımefendiler için park ederken biraz gayret gerektirebilir. İçeriye yol sesini fazla almıyor sadece kışlık lastik bağlattığım için kışlık lastiğin sesi biraz geliyor. Onun dışında ağır motor gürültüsü falan söz konusu değil. Servisteki arkadaşlar bakımının 20.000 km de olacağını söyledi. Gündüz LED farları çok yakışıklı. Birde sağolsunlar park sensörü hediye ettiler. Multimedya olarak, Dacia'nın boş versiyonlarında yer alan teyp mevcut. Teypte CD çalar, bluetooth, aux ve usb girişleri mevcut. Bluetooth çok hayat kurtarıyor, araç içerisinde yer alan dahili mikrofon sayesinde çok rahat görüşme gerçekleştirebiliyorum, telefon rehberime son aramalarıma kadar gösteriyor. Multimedya sisteminin hoparlörleri 4 tane, çıkış değerlerini bilmiyorum ancak benim için yeterli. Eğer ses konusunda takıntılıysanız hoparlörleri değiştirerek bu problemi de halledersiniz. Sürücü ve yolcu tarafında birer hava yastığı mevcut. ABS ve ESP var. Herkesin çok merak ettiği yol bilgisayarı olayını da şöyle açıklayayım. Silecek kolunun ucunda bir düğme var. Bu düğme vesilesiyle Saat, Toplam KM, Yapılan Km ve Lastik basıncı ayarlama işlevleri mevcut. Hatta servis bununla ilgili bir yazılım güncellemesi olduğunu, daha sonra bu iş için beni çağıracaklarını söyledi. Özet olarak, benim lüksle işim yok, ayağımı yerden kessin, ekonomik olsun, keyifli yolculuk yapmak istiyorum diyorsanız bu araç gayet uygun bir seçenek.
yol bilgisayarını açtıran varmı acaba?
Çok fazla beklentim yok sıfır araç olsun ayağımı yerden kessin bana sorun çıkarmasın diyorsanız alabilirsiniz 4.viteste 70-80 km hızlarda şehir dışı 4.6 ile 5 arası yakıyor 5.viteste biraz daha 90-100 km de 5.5 civarında şehir dışı gene şehir içinde trafik durumuna göre 6 ile 8 arasında ortalama 7-7.5 civarında yakıyor bunlar istanbul verisi
misafir8480 alıp kullandinmi kardeşim hiz benim için önemli deyil çok cidi bir şekilde almayı düşünüyorum aldıysan nekadar a aldın acaba lpg uyumunu bir çok lpg ustasina sordum yeni araç diye kimse bişey. bilmiyor lpg benim için önemli lütfen alip kullananlar yorum yapsın nekadar a aldini yazsssin ve neye dikkat etmeliyiz alınırmı lpg uyumu gerçekten varmi en önemlisi aile için idealmi yani 2 kizim bir oglum var ellerinizden öper bize uygun olduğunu düşünüyorum acil cvp pls zaten 2.el uçmuş kopile boyali arac yerine sıfır araba yahu
Fazlaca performans beklentisi yoksa, şehiriçi ideal araba... Az yakıyor, lpg ile uyumlu... 1 ve 2. vites çok canlı, araç bu viteslerde atik... Yokuşlarda vites küçültüp devir yükseltmeli, çıkamayacağınız yokuş yok... Yeter ki kullanmayı bil... Fiyatına göre makul araba... Ayrıca isteyen lpg ile de kullanabilir, her marka ile uyumlu motor...
misafir-3764 sanırım renault diyecekdiniz sonucda dacia renault bünyesi altında.. vw ile ne alakası var bu aracın veya motorunun aynı derken?
Arkadaşlar arabayı test ettim. Fiyatına göre iyi bir araç. Fazla sürat sevmeyen sabırlı insanlar için ideal bir araç VW ile aynı motor ve tork tabi VW kalite ve özellikleri farkını 15 bin liraya yakın fiyata yansıtmış ,usta bir şöför vitesleri zamanında atarsa araç şehir içi koşullarda iyi rampada çekişi gücüne göre fena değil. Bu paraya başka sıfır arabada yok.
Fiyat alan var mı arkadaşlar yakın zamanda?
Alırken bayi ile anlaşıp yol bilgisayarını açtırmak lazım daha verimli kullanmak adına
Arkadaslar ben 2 gun önce aldim cok memnunum arac genis ve surusu keyifli tavsiye ediyorum
Beyler bayiler en son kaça bırakıyor bu aracı?
Pazarlık payı çok mu?
Çok güzel araba her parçası renault, iş görüyor. Bu fiyatlara tavsiye edilir. 5/10 sene sorunsuz temiz binilir.
araç düa yolda hızlanıyor.ama yokuşta 1.4 tabiki fark atacaktır..
Misafir_3818 usta bende bu araçtan düşünüyorum şuan 2006 model Albea 1.2 kullanıyorum bu araç nasıl klima felan açınca çekiş çok düşüyor mu üç silindirli motor nasıl hızlanma felan
arkadaşlar yokuşta da 1.4 aynı mı.. çünkü torku 1.4 motordan düşük...
Merhaba bu aracı 2 ay oldu alalı sürüş olarak 1.4 benzinliden farkı yok yakıt olarakta şehir içi şehir dışı 5 litrenin üstüne çıkmıyor tabi rodaj döneminde ölçmedim bunu 3bin km sonrasında ölçtüm şehir dışında 3bin deviri geçmeyince 4 litreye kadar düşüyor. Bende ilk acaba nasıldır diyordum ama gayet iyi bi araba süspansiyon olarak mükemmel farklı sorularınız olursa takipteyim yanıtlayabilirim iyi günler
44500 anlaştım sandero 75 hp ile acaba kullanan olumlu olumsuz durumlarını yazabilir mi. Fiyat çokmu
Fazla beklentisi olmayan özellikle de ilk araç sahibi olacaklar için ideal bir araç. İkinci eli de çok fena değil. İdare eder yani. Fiyat performans dengesi ise oldukça iyi.
Arkadaşlar alan memnunmu acaba
araca bir de 1.5k ya lpg takiyorsunuz olayi bitiriyorsunuz. Suanki vergilendirmeyle mantikli olan tek araç
Şehir dışı 5.0 90 ile klima kapalı yüklü klima açık 5.6, yük ve klima kullanımına göre şehir içi 5.5-6.5 trafik yoğunluğuna göre ,çok sıkışık trafik dur kalk klima açık ve yüklü 6.5-7.5 arası düz yol klima kapalı 80 km sabit hız lastik basıncı 32 psi 3 kişi+%60 dolu bagaj 4.6 fabrika verisi genel kullanımda ortalama 6 lt baz al dışı yüklü klima açık 100-110 şehir içi akıcı trafik klima açık 3 kişi veya klima kapalı tam yuk son olarak, camlar açık gezerken klima açık gezmekten fazla yakıyor tecrübe ile sabit ilk 10000 km ortalama %15 fazla yakıyor sonra bu değerlere ulaşıyor
Kullanan arkadaşlar Araç yakıt olarak nasıl tanıtım broşüründeki değerle aynı mı yoksa daha üstü mü yakıt tüketimi. Broşürdeki değerler Şehiriçi 6,6 şehirdışı 4,6
Günümüz şartlarında alınabilecek en güzel fiyat/performans arabası az yakan vergisi ve kullanım maliyetleri az olan bir araç alan arkadaş 1.0 atmosferik aldığını unutmazsa beklentilerini gayet güzel karşılar duzenli bakımlarını yaptirirsa uzun sure yağına suyuna bakıp gezer rampalarda ve sollamalarda karakteri gereği bayilmasi normaldir vitese zamanında müdahale ile bu sorunda minimize edilebilir ki Broadway Toros ve kuş serisi ile büyüyen bir nesil olarak bunun pek sıkıntı edileceğini düşünmüyorum bu paraya günümüz şartlarında bu malesef alanin yasal hız limitleri dahilinde kullanımda (beklentileri çok yüksek olmadikca) uzulecegini düşünmüyorum
bu arabanın muadili vw polo 1.0 da 14,3 sn de hızlanıyor. Dolayısıyla hızlanması normal. 45 bin TL'lik bir araba için yeterli
deneyin nasıl gitdigini görün derken bu aracın turbosuz atmosferik motor oldugunun ve 0-100 hızlanmasının 15 saniyelere dayandıgının farkındamıydın misafir-123..?.
3 silindir 1.0 motor gelecegin motorudur.yakinda tum firmalarda goreceksiniz.suan bu motorlardan daha az yakan benzinli motor yok.artik 1.6/1.4/1.2 atmosferik motorlar uretilmiyor.firmalar stoktaki motorlari emisyon guncellemesiyle euro6 diye satiyor.alin sorunsuz bisekilde kullanin.silindirin ne oldugunu bilmeyen insanlarin yorumlarina bakipta bu motordan vazgecmeyin.deneyin ve gorun nasil gittigini
bayiler metalik renk hediyesi ile 45.500 e bırakıyor aracı.
şimdi gelelim yoruma...
arkadaşlara araç performans aracı değil. dizel gibi güç beklemeyin.
az yakan bir araç değil 35 kuruştan aşağı sürmek neredeyse imkansız.
iç plastik kalitesi sert konfor beklemeyin.
fakaaaat. 2003 model komple boyalı 200 bini devirmiş civic e 40 vereceğime sıfır sanderoya binerim diyorsanız.
her ay sanayiye gider 300-500 harcarım yinde arabanın sanrufu deri koltuğu olsun diyorsanız o başka.
daha önce sıfır aldığım dacia araca 7 yıl sorunsuz bindim. ondan sonra toplamda 30 araç değiştirdim. ve artık yeter. ister çekmesin ister çok yaksın. sıfır araç alacağım dedim ve bütçem ancak buna yetti.
50 binim olsa ibiza
60 binim olsa astra
70 binim olsa coralla
80 binim olsa golf alırdım.
fakat bütçe belli. bu paraya alınacak tek sıfır araç şu an.
Aracı alan arkadaşlar şuan bayilerdeki son fiyatı nedir
Arkadaşlar aracı aldım motoru 1.0 atmosferik 75 hp 97 nm tork aynı motor vw grubunda var o da 1.0 atmosferik 75 hp 95 nm tork bu dacia diye motorunu kötülemeyin gayet de gidiyor kullanmasını bilene dik yokuşlarda her araç vites küçültür zaten 1.6 atmosferik motora tüp bağlatıyorsun ne oluyor motor gücü azalıyor en az onun kadar gider merak etmeyin uzun yolda yokuşlarda kullandım performansı yeterli. İkinci konu yakıt konusu 100 km de 6.0- 6.2 litre şehir içi tamamen daha rodaj süresinde olduğu için daha düşer diye tahmin ediyorum. Bir diğer konu malzeme kalitesi dacianın diğer modelleri ile birebir aynı hatta aynı iç dizayn symbolde de var bencede iç malzeme kalitesi düşük 40000 lira ya bu arabayı alamazsın pazarlık yaparsan biraz iniyorlar. Süspansiyonları yumuşak konfor açısından iyi ama yol tutuşu zayıflatmış ancak bu araba zaten yarış arabası değil. Genel olarak bence araba 10 üzerinden 7 eder. İkinci el alırsın sanayiden çıkmazsın kazalı araba alma olasılığın var. Bu motorun aynısını yeni çıkacak nissan micraya da koyacaklar zaten renault ile nissan ortaktır. İkinci el ile uğraşacağına sıfır 3 yıl garantili dacia sandero almak çok mantıklı diye düşünüyorum. Bilgi almak isteyenler soru sorabilirler memnuniyetle cevaplarım.
merhaba arkadaşlar ben aracı almak istiyorumda cok kararsız kaldım yani motoru 1.0 performansı nedir yakıt tuketımı nedir bilgi veren olursa sevınırım
1.0 motor 97nm tork var..tamam düz yolda gidiyor da..yokuş ta 3 kişi çekiş nasıl..bizde 1.2 clio vardı..105 nm tork yokuşta vites düşürüyorduk..kullanan arkadaşlar rampada gidiş nasıl..yeni motor da firma torku artıracagı yerde düşürmüş..
ben aracı aldım çokta memnunum almadan önce yok 1000 motor iyi gitmez yok çekmez diyenler vardı hiç kulak asmayın gayet iyi ve uygun bir araç hızlanması da güzel aracımın motoru açılmamasına rağmen hızlanmasında problem yok ve yakıtıda oldukça iyi ikinci el araç alıp sanayi sanayi gezmektense sıfır alıp kafan rahat binmek daha iyi herkese iyi günler
40000 lira fiyat aldım buna renault bayine gidince görünce meraktan sordum. Çünkü sıfır araç arıyorum az yaksın olabildigince de uygun olsun fiyatı. Yalnız içinde plastik kokusundan duramadım o kadar ucuz ve agır bir koku ki, motorunu fln kullanan bilir yalnız bu kadar kalitesiz üretilen bir araba kapı önüne konmaz 1.5 dizel dacia ile bunun içi de dışı da farklı kanaatimce aynı araba bile değiller aman iyi düşünün.
Öncelikle herkese merhabalar..
Ben bu aracı yeni aldım yaklaşık 1.5 ay oluyor ve kesinlikle tavsiye ediyorum..İkinci el almak istemeyenlere 45 bin tl değerinde 0 araba..Al 5-10 sene arkana bakma kafan rahat olsun kardeşim..Benzinli olmasına rağmen kesinlikle yakıt cimrisi bir aile aracıdır sizi üzmez ve LPG gibi abuk subuk şeylere ihtiyacınız yok..! Ben çok memnunum ve şiddetle tavsiye ediyorum.! 0.1 motor diye eski motorlarla kıyaslama yapmayın torku yüksek ki ben bu araçla 500 kg ağırlıkla yokuşlarda 3. vitesle zorlanmadan çıkabiliyorum.! Bayilerde test sürüşü imkanınız var gidin bir Dacia bayisine alın sürün deneyin..Bu aracın direksiyon başına geçmeden abuk subuk yorumlarda bulunmayın kimsenin hevesini kaçırmayın..!! Ben kimseye kulak asmadım yok düşük motor yok verim alamazsın vs vs gibi şeylere kulak asmadan gidip test sürüşü yapmadan aldım...!! İçimde ufacık pişmanlık yok ve ikinci el piyasası berbat durumda çakallara dikkat etmeniz dileğiyle sağlıcakla kalın..!! :)
bayilerde bu araç mevcut mu ne kadara bırakıyorlar fiyatını son olarak birde kullanan arkadaşlardan yakıt tüketimi yorumu bekliyoruz
Motorun ömrünü belirleyen temel unsurlar motorun teknojisi ile kullanım şekli ve normal bakımının yapılmasıdır, Eskiden küçük hacimli motorların ömrü daha kısa oluyordu şu anki teknolojiyle bu fark azalmış durumda.Sadece üç silindirli motorlar dört silindire göre daha gürültülü ve sarsıntılı çalışır Üç silindirli motor ile dört silindirli motor 2000 devir yapıyorsa ikisi de dakikada 2000 devir yapar fakat yüksek hacimli bir motor 2000 devirde daha fazla güç üretir. Aynı hıza ulaşmak için küçük hacimli bir motorun daha fazla devir yapması gerekir .Şehir içi kullanımda bu sorun yaratmaz fakat uzun yolda küçük hacimli motor daha fazla ısınacaktır. Şu anki teknolojiyle en kötü motor bile normal koşullarda 200.000 km yol yapar. Küçük hacimli motor vergisi ve yakıt tasarrufu ile bu açığı kapatır. Bence küçük hacimli motorlarda asıl sorun motor turbo değilse torkun düşük olması ve ani hızlanmanın yavaş olmasıdır bu da özellikle uzun yollarda sollamalarda ciddi bir risk oluşturuyor.
149/ üç silindirli motorların çalışma prensibi her piston 120 derece açı ile çalışır. Dört silindirli motorlarda ise her piston 180 derece açı ile çalışır. Her iki motorda da bir turda bütün silindirler çalışmış olur ve her iki motora da aynı yük biner. Asıl sorun küçük motorlu araçlarda turbo desteği ile fazla beygir ve tork üretmeye çalışması yüzünden motorun çabuk yıpranmasıdır. Birde küçük motorlu araçlarda fazla devir çevirmeden usta sürücüler bu motorları uzun yıllar kullanabilir. Lütfen bilgi eksikliği olan kişilerin yorum yaparken böyle araçları alacak kişilerin hevesini kaçırmasınlar.
Piyasadaki en ucuz sıfır araba bu herhalde Üç silindirli motorlarda,yüksek devirlerde pistonlara daha çok yük biner,pistonlar dört silindire göre daha hızlı çalışır,motor daha çok ısınır,bu da motorun ömrünü mutlaka azaltır. Normal devrinde sakin kullanımda bu araba 10 sene rahat götürür Yakıt tüketimi açısından 1200 cc ile 1000 cc arasında çok fark yoktur,hatta rampalarda 1200 motor daha az yakar.
aracı sipariş ettim beyaz renk bakalım ne gelecek. internette pek bi bilgi bulamadım gelince size iyi ve kötü yönlerini anlatacağım.
Aracı alan arkadaşlar varsa yorum atabilirlermi acaba nasıl memnunlarmı yakıt perfformans konfor?
ne oluyor uc silindir olunca.bilip bilmeden konusmayin lutfen.biraz arastirin.okuyun biraz.en verimli atmosferik motor bu
Tek sorun üç silindirli olması. Birkaç sene sonra büyük masraflar açabilir, eğer pistonlardan biri sorun çıkartırsa.
lpg ye uyumludur.iyi montaj olursa performans kaybı olmaz.uzun yol fazla yapanlara lpg yi önermiyorum.çünkü yüksek devirde subaplara zarar verir.lpgye çok gerek yok aslında.bu motor verimli ve ekonomiktir.aynı zamanda çok keyiflidir.sürünce anlıyacaksınız
bu motor lpg ile uyumlu mu..garanti bitince lpg taksak nasıl olur..çekişte düşüş olurmu..rampada .malesef hararet göstergesi yok..sadece bir uyarı ışgı var.ama olsa daha güzel olurdu.
6605 / 1.4-1,6 ila alakası yok.atmosferik motorların geneli böyle.ben test ettim ondan biliyorum.1.4 sandero ile fark göremedim.klasik 1.4 araçlardan memnun olanlar bunuda beğenir
bu araç ekonnomik araç.alan bunu bilerek alsın. performans isteyen 1.4 vy 1.6 aşagı araba almasın..sakin kullananlar için ideal bi araç..bu arabada hararet göstergesi nerede.
8109...kimse bu araçtan performans beklemiyor zaten merak etmeyin.yıllarca kullandığımız atmosferik araçlar bunlar.turbolu isteyen daha fazla verir alır.insanlarımız tuhaf.birkez turboluya bindiği zaman düz motoru kötülemeye başlar.varsa paranız gidin alın turbolusunu.millet biliyor atmosferik motoru zaten yıllardır.ona göre alıp biniyor.kime ne öğretilmek isteniyor
1.0 SONUÇTA DÜZ MOTOR VE 3 SİLİNDİR..fazla performans beklemeyin.araba düz yolda gider ...ama yokuşta 3 kişi+bagaj bayılır..çünkü tork düşük..97 nm
7562-bence denemeden karar vermeyin.ben ikisi arasında fark göremedim performans olarak.hatta sandero 1.4 de kullandım.aynı gibi gidişi
7562-yorum yapmadan önce aracı deneseydiniz daha güzel olurdu.böylesi daha kolay sizin için anlıyorum ama halkı yanlış yönlendirmek doğru değil
Arkadaşlar ben aldım araç güzel yakıt ekonomik tüplü araçla aynı hemen hemen Bayram tatilinde şehir dışına çıktım 120 km ile çok rahat gittim daha fazla beklentiniz olmasın gider ama emniyeti sıkıntıya girer performansı fena değil aldığıma hiç pişman olmadım içide çok ferah tavsiye ederim şehir içi kullanıma çok uygun bu paraya göre en güzel alınacak araç bence
eski 1.2 motor 1.0 göre daha atak...hiç degilse 4 silindir..
465...45e 1,3 motor bulabiliyorsanız.banada bulun.ayrıca bırakalım ustalarıda kendi görüşlerimizi paylaşalım.varsa eğer tabikide.yoksa böyle yorumlar çıkıyor
turkiyedeki en ucuz aracin fiyatini yuksek buluyor misafir465
EVET ESKİ 1.2 MOTOR İÇİN BİLE TORK DÜŞÜK ZAYIF DİYOR DU USTALAR..1.0 BU MOTORDA 107 NM OLAN TORK 97 NM DÜŞMÜŞ..sonuçta 45 bin para veriyoz..biraz atak olması gerkirdi.renault 1.0 motor yerine 1.3 yapsa daha satar...mecut 1.2 güçsüzdü..
aracın motoru bu araca uygun.bu araç drag veya hız aracı değilki.***.alın misler gibi binin lpgsiz
eski 1.2 motor 107 nm tork var..1.0 motor 97nm..ama 0.9 turbo motor 135 nm..yani 1.0 motor tırt...firma eski 1.2 motoru geliştip güçlendirse tutulurdu...
7802 senin ön yargı diye eleştirdiğin durum, bizim için, deneyim ve tecrübedir. Neyse, katalog verileri orta da, bu değer ve güçte olan turbo desteksiz bir araçtan beklentiniz ne olabilir ki? Acemi sürücüler, yokuşlar da uygun viteste olmayınca arabayı boğar demiş bir başkası. Gülüyorum sadece bu, otomatik olmayan tüm araçlar için de geçerli olup, bu tip soruları 10 sene önce, araba rampa da nasıl iyi kaçıyor mu? şeklinde birbirimize soruyorduk. Sizin dediğiniz küçük hacimden yüksek güç üretme becerisi VW nin ön ayak olduğu turbo beslemeli benzinli motorlar ile başladı. Bu araba eski nesil atmosferik bir arabadır, ötesi yok. Ha arabayı küçümsediğimden değil, yanlış anlaşılmasın. Önemli olan beklentilerinin karşılığını veriyor mu, bilerek alırsan sorun değil.
ön yargılı olanların motor bilgisi yok malesef.benzinli motor teknolojisi geliştikçe,motor hacimleri azalır.aynı gücü daha düşük hacimli güncel motorlar verebilir...siz yargınızı puntonun 1.4 motoruna yapın.10 yıldır aynı motoru satıyorlar,yakıt su misali
ben 2 hafta önce aldım gayet memnunum. arkadaşların birçoğu ön yargılı şehirlerarası yolda yaptım 6 kişi ile çok dik yokuş da çıktım gayet iyiydi.
artık 1.0 motorlar yaygınlaşmaya başladı.merak etmeyin motor güçleri az değil.75 beygir gayet yeterli bu araçlara
arkadaslar aracin performansini 0-100 degeri verir.sadece motor gucuyle net sonuc alamassiniz.kasayida ele almaniz lazim.14,5 saniye turbosuz bir arac icin kabul edilebilir.dogru viteste kullanmayi bilen acemi olmayan suruculer bu aractan verim alir.ama yokusta vitesi dusuremeyip araci bogan acemi suruculer icin bu arac uygun degil
1.0 atmosferik bir motorda araç ağırlığı önemli,bu araba 900 kg gibiyse çekebilir
dacia sandero diğer modelleri ggibi değil. euro ncap testlerinden 4 yıldız alabilmiş bir araç. fiyatına göre gayet güvenli bbir araç.
Motor gider.ondan suphem yok.ama dacia hic guven vermiyor bana
Şehiriçi için güzel bir seçenek lpg bombasına gerek kalmadan mis gibi benzinle gezilecek araç şehirler arası sağ şerittan max 100 ile gidilecek araç aynı motoru vw grubunda kullanıyor renaultta benzer bir yol ilzeyip daha iyi bir motor olan sce (bkz.) yi kullanıyor. Vw grubunun poloda kullandığı mpı yani eski teknoloji motor makul fiyatta sunabilmek için bu motor seçeneğini koyma ihtiyacı duydu marka 1.2 motordan daha az yakıyor ve daha güncel motor
Alınabilecek en ucuz arac bence
şehiriçi haricinde bu aracın kullanılması mümkün değil. Malum önümüz yaz klimayı da açtın mı gerisini sen düşün artık bayılır kalır
Arkadaşlar mademki bu motor atmosferik torku ve hp si küçük sizin 4 kişilik bir aileniz var bu aracı bu şekliyle alirmiydiniz .
1.0 Atmosferik. Beygir gücü ve torkundan da anlaşılacağı üzere
Beygir ve torkuna bakarsak atmosferik olması lazım
Max torku 97 NM olan bir araç turbo olabilir mi? Bildiğiniz 3 silindirli atmosferik motor. Evden markete-marketten eve gidip gelmek için alınabilir.
Arkadaşlar bu motor yani 1.0 ambiance turbomu yoksa atmosferikmi bir bilgisi olan varmı
ATMOSFERİK
sıfır araç piyasasının dudak uçuklatıcı rakamlara ulaştığı günümüzde bende fiyatına göre harika.. sakin kullanmayı seven sürücüler içinde ideal bir seçim..
Torku 121 olan 1.2 lik benzinli arac kullandim. Yetersiz kaldi. Bu 97 torkla uzer arkadaslar. Yokuslarda cikamaz, sollamalar intihar olur, sehir disi 110 dan sonra yakiti icer. Sahsi tecrubemdir. Saygilar.