2016 Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1395 cc
- Maksimum Hız 206 km/s
- Beygir Gücü 125 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.6 sn
- Maksimum Tork 200 Nm
- Uzunluk 4659 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1778 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1482 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
- Boş Ağırlık 1341 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
- Bagaj Hacmi 510 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.3 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Tek kelimeyle benzinde en az yakan araç dizeli aratmaz ve sağlam bakımlarını serviste yaptırdığın müddetçe sıkıntı yaşamazsın
Yakıt tüketimi yönünden süper bir araç almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim
Yakıt tüketimi değerlerimi söylemek istiyorum. 1100 Km de aracım. 120 130 km hızlarda 100 km de 5.9 litre yaktı. 100 km hızla sabit gittim 4.6 litre yaktı. Daha yeni aldım aracı. İlk bakımına daha 10 ay var. Yakıtından fazlasıyla memnumum bu kadarını beklemiyorum. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum
2016 madel İzmir vosmer den araç araç aldım ön camda nokta kadar iz. Vadı alıkrken fark etmedim 2 gün sonra fark ettim derdimi kimseye Anlatamadım muhatap bulamadım aracı satana kadarmış pişmanım onlardan araç aldığıma siz alacak olursanız her yerini kontrol edin sonra sattıkları aracın arkasında duruyorlar bilseydim o araç alırken eksper götürürdüm
jetta üretimden kalkacak diyorlar yerine yeni isimle başka araba gelecekmiş . bu sefer jetta alırsak para kaybetmez miyiz....
55 litre benzin ile 1000 km uzun yol yaptım.Otoyolda120 km ,bölünmüş yolda 110 km hız ile....yeni kasa 2018 de gelecek.
1,5 ay önce 71750'ye Jetta 1.4TSI Comfortline aldım. 1630 km yaptım 530TL'lik yakıtla yakıtın 430TL'lik kısmını 4,96TL'den aldım heabı siz yapın. Benzinli araç alcaksan VW grubunun TSI'dan şaşma...
Biz de yeni aldık. 1 ay oldu . 1.4 tsi comfortline. Gayet memnunum. Yeni kasa ne zaman satışa çıkacak diye sorduğumda 2018 dediler. 2017 de de bu kasa satılacakmış
yeni kasa jetta ne zaman gelicek, bilgisi olan var mı?
Lpg ye en uyumlu motor demiş, motor ustalarından birisi. Halbuki bilmez ki bütün atmosferik motorlar lpg ye uyumludur ama, neden lpg taktırmak gerektiğini sorgulamaz. Ben söyleyeyim öyleyse. Motor büyük hacimli ve eski nesil olduğu için yakıtı verimli yakamaz, benzini de su gibi içtiği için millet ne yapsın gider cepten 2-3 bin lira daha verir lpg taktırır, bagaj küçülür, benzine göre kuru yakıt olduğu ve yanarken aşırı ısı çıkarttığı için de motor ömründen gider. Bizim çok bilmiş ustalar eski kafalı olduğu için, yeni nesil aşırı motorlardan anlamazlar eski anam babam usulü devam ederler. Tüm bunlara rağmen ikinci el araç alırken de lpg takılmamış olsun isterler olur olur enjektörleri sökersek tüp takılmamış gibi olur. Ben de çırak olarak diyorum ki," D " sınıfı araba ve illa da toyota alacaksan dizelini al. Marka takıntım yok bu sınıfın kralını alayım diyorsan da kral belli, git passat al. Hiç olmazsa satarken zarar etme.
tamam da katalog verileri ortada. Yani size göre vw'nin katalog verileri doğru, diğer tüm firmaların verileri yalan, öyle mi?
Çok güzel yazmışsınız ama mazda 3 atmosferik motor; yakıt tüketimi sizinki ile aynı (hatta otomatik vitesinin yakıt tüketimi bile) , hızlanması sizin turbolu motordan 0.4 saniye daha yavaş..acaba sizin turboların artık gerçekten turbo gibi davranması gerekmiyor mu? Hem bir artısı yok,hemde riski çok... yorumum sadece bu motor için,turbo düşmanı değilim.
Turbo benzinli motorlar yüklüyken zorlu yol şartlarında, rampalarda, yoğun trafikde ve yüksek rakımlarda atmosferik motorlardan her zaman daha az tüketirler. Atmosferikler gibi devir ihtiyacı yoktur ve şanzıman oranları daha uzundur ve hacim olarak küçüktür. Tam düz bir yolda ideal şartlarda ancak tüketimleri aynı olur. Her iki motordada yol şartları ve sizin kullanım tarzınız tüketimi belirler. Uzun zaman her iki motor türünüde kullandık.
misafir 1319 ve 9564, siz katalog verilerinden yola çıkarak mı yakıt değeri ölçüyorsunuz.o zaman 1.33 corollalarda neden lpg siz araç göremiyoruz ort yakıtı 5.8. Bence siz 1.2 tsi araç kullanın sonuçları da buraya yazın
Sn Kowalski, mazda 3 1.5 atmosferik ve suzuki vitara 1.6 atmosferik tüketim verilerine bakarsanız, bu meşhur turbo ile aynı yaktığını görebilirsiniz.
Mazda 3 1.5 atmosferik 120bg şehir içi:6.4 lt, şehir dışı:4.2 lt, ort:5.1 lt. Benzer veriler yeni vitarada da var. Hatta 1.6 atm vitara, 1.4 turbo vitaradan daha az yakıyor. Uzunlafın kısası turbo benzinli bir mucize değildir. Bilhassa yeni nesil atmosferiklerle aynı yakmaktadır. Çok şükür tsi'lerede LPG taktırıldığını yazmışsınız. Zaten atmosferikçilerde az yakmak için LPG taktırıyorlar neticede benzin 5 TL, LPG 2.5 TL. İnsanlar ne yapsın 56-57'ye baz atmosferik araç alıp, 2 bine de lpg taktırıp ekonomik bir şekilde geziyorlar, bunu turbo benzinli alıp, benzinle gezerek yapamazsınız, olay budur.
Vag gurubu neredeyse 10 senedir tsi motor üretiyor. Tüm firmalar arasında en tecrübeli firma oldu. Halen burada bazı insanların gelip küçük hacimli motorların ömrü az olur diyenleri , çok yakıyor yeaa bunlar diyenleri görüyoruz. Sayın arkadaşlar ford , opel , fiat honda , renault , citroen , peugeot vs aklınıza gelen tüm araba firmalarından önce vag gurubu yani Vw turbo motor kullanmaya ve geliştirmeye başladı. Eğer turbo motorlu bir araç alacaksanız tercihiniz Vw den yana olsun. Bu motorun tüm + ve - lerini bilen bir firmadan bahsediyoruz. Ayrıca yakıt tüketim verilerini hemen hemen yakalayabilen tek marka da Vag grubudur.
Yanlış anlaşılmayı düzeltelim, öncelikle kullanıcılar tsi motorlara çok yaktığı için değil daha fazla yakıt tasarufu yapabilmek için takıyorlar. Yılda 20-25bin km şehir içi yapanlar bu araçlara özel geliştirilen yeni nesil sıvı sistem lpg kitlerini kullanabilirler. Tsi motorların sübapları sodyum kanallı ve kendini soğutabilen sübaplar olup lpg silindir içerisinde yarattığı yüksek ısı nedeniyle çarpılmazlar. Yılda 10bin km yapan kullanıcılar için tsi motorlara lpg sistemi takılması son derece gereksiz.
Ayrıca yanlış bilinen birşey daha var oda küçük hacim motorlar sanıldığı gibi hemen bitmezler. Sürtünme yüzey alanı daha az olduğu için büyük hacimli motorlardan bile daha uzun ömürlü oldukları söylenebilir. Turbonun avantajı ise normalde dışarı atılacak olan egzost gazının enerjisinin verimliliğe katkısı hemde alt devirlerden itibaren yüksek tork sağlamaları nedeniyle yakıt tüketimini daha da düşürür. (kullanmasını bilirsen) Ayrıca dizel mantığı gibi direkt enjeksiyon motorlardır yani diğer motorlar gibi emme manifoldundan kaynaklanan kayıplar bunlarda olmaz. Aksini iddia eden beyhude uğraşır. Kırılan tüketim rekorları zaten malum platformlarda var oralardan takip edebilirsiniz. Atmosferik motor tercih edenlerde alabilir bir sakıncası yok, almayın demiyoruz.
her tsi araç sayfasnda bir iki atmoferikçi arkadaş mevcut gördüğüm kadarıyla. Hepside ekonomiden gem vurmaya çalışıyor tsi kullanmadıkları halde.
Daha önce bir arkadaşa daha söylemiştim,
Sevgili atmosferikçi arkadaşlar, siz bana 5-10km mesafede ortalama 22-25km hızla ortalama 6,5-7 litre yakan bir 1,6 atmosferik olduğu kanıtlarsanız söylediklerinize inanacağım.
Tsi motor ekonomik ve performanslıdır atmosferiklere göre bu çok nettir.
Dizele de ekonomik demek için de kullanım şartları önemlidir.
misafir 2759, kullandın mı arkadaşım sen 1.2tsi böyle yorum yapıyorsun.benim golf 1.2 tsi aracım var şehiriçi 7,sehirdişi 4.5-5 yakıyor.daha napsın bu araç 3 litremi yaksın hyundai i30 dizel haliyle bile bundan fazla yakıyor diyenler var ama ben aracı kullanmadım
Fena değilsiniz internette ama turbo benzinlinin kayda değer bir ekonomisi olmadığını ispatlayamadınız. Sanırım tüplü TSI passat-jettaları gördünüz sonunda webde. Evet hızlanma daha iyi ama ekonomi fasa fiso, vergi avantajı da yok zaten. 1.2 turbonun vergi avantajı var doğru ama o da malesef atmosferğe yakın yakıyor. Yani dizel ve lpg'li harici ekonomi palavra.
Valla arkadaşlar arabamı almadan önce çok uzun araştırmalar yaptım. Teknolojik yapısından dolayı turbo benzinli motorlara lpg önerilmez. Bu kural Ford un ecoboost, Renault un Energy, Fiat ın twinair, Opel in ecotech, Mercedes , Bmw dahil bir sürü firmanın kullandığı turbo destekli motorlar içinde geçerlidir. En son Honda nın 1.5 lt turbo motor çıkarttığı bilgisi var ama emin değilim. Zaten bu tip motorların ortak özelliği düşük devirler de yüksek güç üretmesinden dolayı az yakmasıdır. Bura da VW nin avantajı bu motoru 2006 yılından itibaren kullanmasıdır. Diğer firmalar ise daha yeni yeni kullanmaya başladılar yani atı alan üsküdarı geçti Japon lar da bu arada nal topluyorlar, piyasayı kaybettiler. ( nasıl, interneti en az sizin kadar kullana biliyormuyum )
Sn. 2464 herhangibir arama motoruna tsi+lpg veya tsi+lpg+satılık yazın ve durumu görün.Durum dediğiniz gibi değil ve malesef tsi az yakmıyor.
webde araştırısanız çok sayıda tüplü tsi olduğunu görebilirsiniz.
Sayın misafir-8331, TSI turbo benzinli motorların yakıt tüketimine inanıp inanmamak size kalmış bir konudur. Elma ile armut nasıl farklı ise, atmosferik motor ile TSI motorlar da teknoloji olarak birbirine hiç mi hiç benzemezler. Bir kere tsi motorda enjektörler manifoldun içinde olduğu için, lpg nin yakarken çıkardığı yüksek ısıdan dolayı geometrik yapıları bozulacağı için lpg taktırılması önerilmez yani uygun değildir. Bu nedenle, enjektörlerin soğutulması amaçlı % 30 benzin zerk eden lpg li sistemler tercih edilir ve bu sistemler de 3000 tl den başlamaktadır üstelik buna da gerek yoktur zaten az yakıyor. Yani sizin dediğiniz gibi piyasa da bolca lpg li VW bulamazsınız. Sizin gördükleriniz VW nin de atmosferik motor serisi var ondan bahsediyorsunuz. Tekrar konumuza dönersek küçük hacimli, aşırı beslemeli teknolojik motor özellikleri aşağı da açıklanmıştır.
1- Bu motor teknolojisi üst devirlerde yüksek güç ve %15’e varan yakıt tasarrufu sağlamaktadır.
2-10 bar basınçla ve helisel olarak manifold içine benzini püskürttüğü için, turbonun da desteği ile yakıtı zerresine varana kadar yakar. Atmosferik motor da ise böyle bir durum olmayıp zengin hava karışımını sağlayamaz.
3- Sürtünen parça yüzeyi daha az olduğu için güçten kaybetmez. V.s diyelim konuyu kapatalım.
Bu hafta aracımı alarak 1000 km yol yaptım.Tamamı uzun yol.55 litre benzin ile 1000 km yol yaptı.120 km hız sabitleyici ile.Genelde 120_110 km hızla kullandım.Yeni araç olduğu için biraz fazla yakması normal.Araç donanım olarak dolu.Performansı çok güzel.Alacak arkadaşlar bayi fiyatları okadar değişken ki 4000 bin liraya kadar fark ettiğini gördüm.
Peki neden o zaman piyasa tüplü passat ve jetta tsi dolu??? Dediğiniz kadar yaksa neden tüp taktırsın insanlar. 1.4 tsi tüketim ve vergi açısından 1.6 atmosferikle aynıdır.
Misafir 3620 ye cevaben; 1.4 TSI DSG li passat kullanıyorum. Ortalama yakıt tüketimi 5.9 lt/100 km. Uzun yolda 300 tl benzinle 1200 km. yol yaptım yani km. başına 0.25 tl yakıyor. İster turbonun avantajını kullan basınca zıplasın, ister sakin sakin kullan ekonomi yap. Diğer atmosferik motorlu araçlar gibi bas devrini alsın ondan sonra hızlanayım sıkıntın bari yok( tabi devir yükseldikçe yakıtta yükseliyor haydi tut bir de cepten para harca lpg taktır ) Tercih meselesi tabi ama, eski motorlu atmosferik bir arabanın benzinlisine asla para vermem.
1.4 comfortline düz vites metalik rengi bu hafta 72000'e aldık. 2.eline 73bin vereceklerini de sanmam. ama bayiler arasında gerçekten fiyat farkı var, iyi incelemenizi tavsiye ederim.
vw jetta 1.4 tsı 2016 kullanıyorum daha 4000 km olduğu için yakıt fazla ama zamanla düşüyor eniştemde de aynısı oldu geri kalan yönlerinden memnunum ama 1.2 passatmı 1.4 jetta mı derseniz comfort modelinde ben ısrarla jetta derim herkesin fikirlerinede saygım var 74000 e aldım şu an 73000 veriyorlar ama eminim seneye 80000 olur :D ama inşallah sonraki aaracım mercedes c180 amg olacak
tek sorun yakit mi yani
yücel gezgin ... peşin paraya hazır her model wv var. hatta okula kadar gelip broşür bırakıyorlar arabayı 6 ay beklersin hikaye... osmaniye aykan ve başak otomotivde yığınla wv var şehir efsanesi o eskidenmiş para varsa araba çok. hemde anında. selamlar.
747-burada benim eleştirdiğim kalite değil.tasarım ve abartılmış fiyatlar.ben vw eleştiriyorum ama ne almak istersin deseler mercedes bmw olamayacağına göre passat derim. jettayı kalite olarak eleştiriyorum.ne golf ne passat değil...umarım yeni kasada tasarım olarak iyileşir ve kaliteyi artırırlar.
3. senede makyaj her firma için geçerlidir. Şu anda satılan jetta da makyajlıdır ve bu doğal bir şeydir (yani vw de makyaj yapıyor). Normalde bir kasa 5-6 yıl gider, bunun 3. yılında makyaj olur ve bu tüm firmalarda olur.
Misafir-747 Beyefendi İnsanımız şöyle düşünüyor,mersedese bmw ye (Marka çoğaltılabilir) binemiyorsam bunlara kalite olarak en yakın araçlar olan Volkswagen'e Toyotaya binerim diye düşünüyor,2. eli çok iyi olan vw (Akıllıca fiyat politikası) bu yüzden tercih ediliyor.
Bakın diğer firmalar vw gibi satış politikası yapamıyorlar,Şu an bir vw bayisine nakit para ile git,isteğin aracı alamazsın :)Diğer markalar bunu yapamadığından 2-3 senede bir makyaja gidiyorlar,yenilik yapmaya çalışıyorlar.
Evet haklısınız vw basit çizgilerde kalmış olabilir,ama çatır çatır satıyor.2.eli çok çok hızlı anında el değiştiriyor,1-2 senede neredeyse aldığın paraya satabiliyorsun.Evet belki eski kalitede araçları yok ama bizim insanımız,daha aracı satın almadan 2. elini düşünüyor :)Bu yüzden yukarıda belirttiğim nedenlerden dolayı vw çok tutuluyor.
Ben 2016 jetta aldım,araç yaklaşık 7-8 senedir aynı tip :) hatta yolda karıştırıyorlar,Passat'mı diye Jetta'nın yeni kasası 2017 de çıkacak diyorlar,emin olun çok büyük bir değişiklik olmayacak,kasa değişse bile aynı benzerlik korunur,diye düşünüyorum,1-2 değişiklik mutlaka olur,elektronik el freni gibi.
Tabiki aynı fiyat olmaz,10 bin fark olur diye düşünüyorum,evet bizim millete göre vw,toyota lüks.Misafir-1187 Özellikle caddy yıllardır aynı,size katılıyorum ama insanlar alıyor,önemli olan bu :) Alman bakıyor ki arabası cayır cayır satıyor,ne diye kasa değiştireyim diyor.(Bütün dünyada aynı tipi)
Toyota corolla passat'tan daha iyi duruyor demişsiniz,zevk meselesi saygı duyarım.Sadece vw değil hiç bir marka eskisi gibi değil,eski efsane corolla bile aynı değil,Maliyetten kısmak için kaliteyi düşürüyorlar,bu yüzden araçlar eskisi gibi değiller.Bunda vergi başrolü oynuyor.
sayın 747'ye aynen katılıyorum ww tasarım özürlü. yıllardır aynı kasayı farlarını değiştirip yeni kasa diye satıyor. 10 yıl önceki caddy, jetta, passat hep aynı. yeni kasa corolla bile bence passat'dan daha karizma duruyor. ww eski ww değil maalesef.
yücel gezgin ...her arabanın eksi ve artıları var..beğenmediğin araba markaları bile modern çizgiler yaparken vw halen basit çizgilerde kaldı. bir arabanın çok tutulması onun çok iyi olduğu anlamına gelmiyor..zira bizim ülkede şahin doğan toros çok iyi tutuldu. elinde iki kuruşu olan lüks diye vw almaya çalışıyor..demek bizim millete göre vw lüks..ondan abartılmış fiyatlarla karşılaşıyoruz.
artık şu kasa değişmesi gerek...ilk 7 ayda satış rakamları dibe vurmuş jettanın halen yeni kasayı göstermiyorlar
Arkadaşım satış değerleri dizelin satıştan kalkması ile düştü,sadece benzinli olarak satıldığını düşünürsek yinede çok iyi satmış.Lütfen aracı kötülemeyin o bir efsanedir,en azından kullananlara saygınız olsun.
Kasanın 2017 yılında değişeceği açıklanmıştı.
Lütfen diğer sitelerden bu markadan araç alanların şikayetlerini okumadan karar vermeyin. Ağustos 2015 Jetta TSİ Comfortline araç aldım. Ekimde sileceklerden ses geldi''çevresel faktörler'' dediler(garanti süresi 1 aymış). Araç 7000 km.de ve 10 aylıkken frenlerden rahatsız edici şekilde gıcırtı sesi gelmeye başladı. Servis ''disklerin değişmesi gerekiyor. 6ayı geçtiği için garanti dışı'' dediler.Genel merkeze yazdım''çevresel faktör'' dediler olumsuz cevap verdiler. 160 km den sonra direksiyonda titreme oluyor dedim '' biz serviste 90 km.deüstünü test edemiyoruz dediler. www.sikayetvar.com/volkswagen adresinde de buna benzer ve daha ağır şikayetler varki Bu adı büyük fakat hizmet kalitesi ve araçlarının sağlamlıgı çok düşük olan firma tüm bunlara kulaklarını tıkamış durumda. Mantık; sattık gitti. Satış sonrası araçlarına hiç sahip çıkmıyorlar. 8 sene Honda kullandım genel merkeze yazı yazdığımda hep tüketici lehine karar veriyorlardı.(bir kere olmuştu). AÇIK VE NET.
Beyefendi yazdıklarınız pek inandırıcı gelmedi,araçlarının sağlamlığı çok düşük firma demişiniz öyle olsa bu firmanın tek malı satılmaz,bu firma her zaman sattığı malın arkasındadır yani dediğiniz gibi servislerinde bu dediklerinizin olması biraz zor.Garantisi varsa her türlü telafi edilir.
Engin Bey sadece deri kaplama,elektronik park freni değil yol sarsıntılarını hissettirme anlamında büyük fark var..ya ben çok hassasım bu konuda ya da herkes bunu görmezden geliyor
Size katılıyorum, Golf ve Passatın kalitesi aynı, lakin jetta'da kalite önemli ölçüde düşük. Golf ve Passatta kapı içleri yumuşak deri, Jetta sert plastik, Golf ve Passat ta en alt donanımda bile bulunan elektronik park freni Jettanın en ful modelinde bile yok. Örnekler çoğaltılabilir. Şu durumda Jetta almaktansa Octavia almak daha mantıklı görünüyor.
Çok merak ettim,jetta'da önemli ölçüde kalite düşüklüğü nedir acaba?En son kaç yılında baktınız jetta'ya ,2016 jetta sahibi olarak,Golf ve passat'tan tek eksiği bana göre el freni,elektronik el freni yeni kasasında büyük ihtimalle olur,ama fiyatı ne olur?Skoda da vwnin ama marka değeri yok.
Hocam Jettanın, Passat ve Golften tek eksiğinin el freni olduğunu söylüyor olmanızdan, Passat ve Golf kullanmadığınız anlaşılıyor. Kapı içlerinde ve torpidonun neredeyse tamamında kullanılan sert plastik, döşemelerin kalitesizliğine ne diyeceksiniz. Meksika işçiliği maalesef Jettanın her yerinden anlaşılıyor.
yorumlara bakınca bizim millet jettayı mercedes audi gibi görüyor.. bu kafayla adamlar 60000 edecek arabayı bize 70000 ne satar.. passat deseniz tamam diyecem ama ..jetta ne golf ne de passat kalitesinde değil. 3 arabayıda kullanan biri olarak söylüyorum bunu...
1.4 TSİ confortline 2016 aracımı alalı 2 gün oldu ilk izlenimlerim ise araç beklentilerimin çok üstünde yol tutuşu vites geçişleri konforu hepsi söze gerek bırakmıyor bu araca sahip olmak isteyenlerin mutlaka bir kez kullanmalarını tavsiye ediyorum bazı arkadaşlar aracın içindeki plastiğin kalitesizliğinden şikayet ediyorlar bence hiç takıntı yapmayın o kadarda kötü bir malzeme değil bend iyormki bu araca sahip olan kullanan biri asla başka araca binmek istemez
misafir 5399 malzeme kalitesi olarak jetta focus ve astra birbirleri ile yarışırlar ardından corolla civic gibi araçlar gelir oktavia malesef malzeme kalitesi konusunda hepsinden geride
Yarın aracıma kavuşuyorum ne kadar yakarsa yaksın umrumda bile değil asaleti yeter ☺️
bu arabayı alalı 2 ay oldu ve araba 1200 km de. Her iki kapıdan takır tukur sesler geliyor ve arka tekerlerden teneke bağlamışız gibi her bozuk zemine çarptığında ses çıkıyor. ve multimedia ekranıda kafayı yemiş durumda, park ederken park asistanı ekranda çıkmıyor. Aracı aldığıma bin pişmanım. size tavsiyem gidin dizel OCTAVİA alın, hem yakıt konusunda hemde meksikada üretilmediği için işçiliğinde kalite vardır.
oktavia diyosun da ikisinin de satış rakamlarına bak bakalım halk en çok hangi aracı tercih etmiş bu arada söylediklerin çok abartılı herkes test etsin öyle kullansın ...
Dün sipariş verdim ortalama ne kadara en son doldurdunuz kaç krş yakıyor acaba
aracım 15000 binde şehir içi 30-32 kuruş uzun yolda 22-25 kuruş yakıyor hızım 100-130 arası
bende 2015 model 1.4tsi comfortline yakıt konusunda çok memnunum ortalama 30 kuruş yakıyor 90 120 km arasında kullanırsam 25kuruş yakıyor ...
arkadaşlar araç şekline şemaline yorum yaparken neden fiyatlara gelen zamları eleştirmiyoruz 73.300 başlayan bu araç kaç bin oldu volswagen grubu sürekli her ay zam yapıyor sessiz kalmayalım lütf.
Bu zamlar sayesinde araç sürekli prim yapıyor.İnsanlar zaten bu yüzden tercih ediyorlar,altın gibi piyasası var,diğer markalar bunu yapamıyor.Peşin para bu markada çok işe yaramıyor,sıraya yazılıcaksınız.2-3 ay sonra alacaksınız,alan memnun satan memnun.
Tüketimi fazla (atmosferikle aynı), kasa çok eski yakında değişecek, araba çok ağır (çünkü eski, mesela golften 100-120 kg daha ağır).Dizeli satıştan kalktığı için 2.eli ve imajı dandik. Yani şu anda alınacak araba değil.
segmentinin en yakışıklı arabası.Audi kasasına benzemesinin de etkisi var bunda.Ayrıca 2. elde altın altın.ve sonuncusu amblemi yeter.Daha ne olsun.
Bende tiguan var aynı motor tüp taktırdım bir yıldır kullanıyorum normal kullanımda 25. 30 krş yakıyor tsı motor olduğu için hem benzin hem tüp yakıyor bujiler ısındığı Zaman benzine otomatik geçiyor kısaca 50 lt benzin yakıyorsa bir okadarda gaz yakıyor tüp zavolli tavsiye ederim
Bayiye peşin parayla gittim. 1.4 tsiyi test ettim karma tüketim 8.5 gösteriyordu. 1.4 tsilere tüp takılıyor mu dedim. HAYIR cevabını alınca bayiden ayrılacaktım. çok yakıyor 1.4 tsiler. Görevli arkadaş birde 1.2 tsiyi test edin dedi bir hafta sonra 1.2 tsiyi test ettim karma tüketim 6 litre gösteriyordu. tüpe gerek yok çok ekonomik ve fiyatıda 1.4 tsilere göre 4000 tl uygun. hemen 1.2 tsi aldım. mutluyum.
1 aydır beklediğim aracım sonunda geldi 1 haftadır kullanmaktayım ilk izlenimlerimi aktarayım. Araç tüm beklentilerinizi gerçekten karşılıyor, donanım olarak çok dolu bir araç fakat gözüme çarpan 2 tane sıkıntı oldu birincisi; virajları dönerken hafif bir tümseğe değdiğinizde araba hopluyor ve yol ile bağlantınız kesiliyor sanki. ikincisi arka kısımda geçen aks mıdır şaft mıdır bilmiyorum ama o ortadaki yükseklik çok fazla ve arkada oturan yolcular için baya can sıkıcı hale geliyor mesela Corolla da öyle bir sıkıntı yok. yakıt konusuna gelince, ben 260 km ş.dışı 65 tl yakıt yaktım ortalama ise 5.4 görünüyordu eğer yakıt hassasiyetiniz varsa kesinlikle dizel araçlara bakın derim.
aracın fiyatı yine arttı
Yakıt tamamen kullanım tarzına göre değişiyor, sakın kullanılırsa çok güzel yakıt değerleri elde ediliyor, kasım ayında aldığım 1.4 tsi bmt aracım ilk 3500 km de 6.2 lt yakıt tüketimi ortalama hız 32 km, şuan 3400 km dır sıfırlanmamiş ortalama yakıt tüketimi 5,7 lt ortalama hız 44 km, bi arkadaş otobüs şoförü olduğunu aracın çok yaktığını soylemiş, otobüs kullanır gibi kullanılırsa muhakkak çok yakar tabi, dediğim gibi kullanım tarzı yakıt tüketimini cok etkiliyor, ben aracımdan cok memnunum iyiki bunu tercih etmisim diyebiliyorum
70 bin TL en boş dizel araç mı? Yoksa Comfortline bu araç mı, yorumlardan anlaşılan bu aracın tek sıkıntısı YAKIT
1.2 araç hızı 90 km e ye kadar az yakar hız arttığı zaman 2 katı içiyor benzini motor hacmi küçük olduğu için 2-3 kişi için ideal sonrası ZARAR
1.4 tsi 1.6 ve 2.0 benzinliyle aynı yakar. Ben otobüs şöförüyüm kullanmadığım araba kalmadı. 1.2 Tsi deneyin derim dizele en yakın 1.2 tsi dir.
hocam bende 1.4 tsı 122 ps var şehir içi 30 ile 35 kuruş arası yakıyor uzun yolda ise 21-25 kuruş arası hızına göre değişiyor tavsiye ederim
Yok bence mobilet kadar yakıyor. Şaka bir yana 1.4 tsi, 1.6 atmosferikle aynı yakar.
Doğruluk payı yok. misafir 3620
Bu aracı yani Tsi motorların neredeyse Lpg kadar az yaktığı söyleniyor kullanan arkadaşlar doğruluk payı olup olmadığını söyleyebirler mi
Neden jettada elektronik park freni yok anlayamadım, düşünüyorum fakat bu yüzden başka markalara bakacağım.
1.4 tsı 122 ps aracım 2014 model yeni kasa.gerek yakıt gerek se performans son derece memnun edici.kesinlikle tavsiye ederim
Merhabalar, aracım 1.4 TSİ 125 bmt confortline, 2015 Kasım ayında aldım, şuan 3200 km de, aracı aldığımdan itibaren ortalama yakıt tüketimim 6.5 ortalama hızımda 33 km, tabi aracımı mümkün olduğunca sakin kullanıyorum, genel olarak aracımdan memnunum, malum son yıllarda fiyatlardaki bu artışlardan dolayı b segmenti araçların bile 60-65 bin civarlarına geldiği bu zamanda, gerek yakıt tüketimi gerekse donanım olarak kesinlikle tavsiye ederim. Herkese iyi günler dilerim...
alacaksanız manuel alın dsg den uzak durun ...
aracı 2015 te aldım 1.4 tsı 122 ps mükemmel ötesi performans ve yakıt da şuan 7.4 litre genel ortalama agresif kullanmama rağmen normal kullanımda siz düşünün 7 lerin altını görmek mümkün ben çok memnunum araçtan reflex gümüş gri rengi araç 22 bin km de
Aracı almak istiyorum.kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.