2018 Volkswagen Golf 1.0 TSI Midline Plus

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4258 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1452 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1333 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6526 10.09.2018 14:37

Golf 1.0 tsi (200 tork), 1.2 tsi (175 tork) den daha iyi yokuş çıkıyor.Araçların yokuşta bayılmamasını sağlayan tork gücüdür. Sonuçta 1.4 tsi ile tork değerleri aynı. Çekmiyor olayı görecelidir. Siz 300 torku olan bir araçtan buna geçerseniz evet biraz hantal kalır ancak çoğu atmosferik 1.6 motor 150 tork civarında üretir (Örneğin civic 152 torku var). Vites düşürmek tork gücünü arttıracağı için torku az olan araçlar özellikle uzun dik rampalarda hızını korumak için vites düşürmeyi gerektirir. Atmosferik motorlara göre uzun yoldaki dik rampalarda turbo motor farkı ortaya çıkar. Bu araçla altıncı viteste 2.000 devir civarında 120km sabit hızla bolu dağı otoyolunu çıkmanız mümkündür. Tecrübeyle sabit.
Bütün araçlar her yokuşu çıkar ancak; kimi 3. viteste 4.000 devir ile çıkar, kimi de 6. viteste 2.000 devir çevirerek çıkar.
Uzun lafın kısası yokuş performansı atmosferiklere göre daha iyidir ancak 300 torku olan bir turbo dizel gibi de değildir.

Misafir-2615 09.09.2018 08:33

anlamadığım 110 hp bir araç 200 tork nasıl çekmez doluyken ben 5 senedir 1,4 85 hp 150 tork 4 silindili confortline polo kullanıyorum 5 kişiyle manisadan izmir istilkametine giderken sabuncubelinin o en pis rampasında çok benim diyen çok arabaları solluyorum bana mantıklı gelmedi 110 hp 200 tork benzinli bir araç çekmesin genede denemek lazım

Misafir-2751 07.09.2018 20:35

aracı çok beğenerek aldım, bence parasının hakkını en çok veren araçlardan biri.

Misafir-8379 06.09.2018 21:35

3 silindirli 1.0 baz(boş) benzinli golf 160 bin TL. Yorum yok!

Misafir-2440 29.07.2018 21:33

Son fiyat alan var mı

Misafir-5223 17.05.2018 21:10

cengiz74
Merhaba,4 yıldır golf 1.2 midline benzinli kullanıyorum.Genel anlamda aracımdan memnunum.misafir7269 ve 3890 araç doluyken geç hızlanıyor bu doğru.Ancak bunda yeni sistemin de etkisi olduğunu düşünüyorum.Şöyleki,gaz pedealına bastığınızda motorun beynine sinyal birden fazla yerden geçerek gittiği için aracın hızlanması da geç oluyor.Bu da ister istemez aracının motor gücününün az olmasından diye düşündürüyor.Ancak bunu ortadan kaldıran bir teknoloji var Almanlar yaptığı bir aparat bu.benzin bedalına soketlerle bağlanıp,tıpkı eski araçlardaki gaz telinin verdiği tepkimeyle eşdeğer bir etki oluyor.Yani siz gaza bastığıınzda araç anında tepki verip hızlanıyor.İnternete bir sürü videoları var.reklama girer diye burda ismiini veremiyorum.Ben de aracıma bundan taktırmayı düşünüyorum.Zira kullananlar çok mmemnun ve aşırı tavsiye ediyolar.Böylece yüksek hacimli araçlara boşuna para vermemiş olursunuz.hayırlı sürüşler..

Misafir-7269 23.04.2018 12:34

Misafir 3890 yorumunuz konusunda haklısınız bende de 1.2 vardı ciddi anlamda kızdıgim noktalar vardı bosken hiç sorun yok ama dolu olduğu zaman ciddi sıkıntılar yapiyör ondan dolayi yüksek motor almak daha mantikli

Misafir-3890 22.04.2018 19:22

golf 1.2 tsi 110 ps kullanmış biri olarak size tavsiyem kesinlikle ve kesinlikle düşük hacimli motor almayınız. araç boş iken güzel hızlanıyor ancak araç dolu iken çok geç devirleniyor. tatmin etmedi beni. ınanmayabılırsınız. aracı mutlaka dolu klıma açık yokusta deneyın. gücünüz var ıse 1.4 150 ps olana bakınız.

Misafir-9124 22.04.2018 14:07

Beyaz renk opsiyonsuz araça 96 bin fiyat verdiler

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi