2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4258 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1452 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1353 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2186 26.04.2017 10:40

1350 kg biraz fazla bu arac icin 1200 civari olsaydi cok daha hizli ve ekonomik olurdu. Sonucta sehir icinde kullanilacak bir arac. Bu kadar agir olmasi cok da mantikli degil.

Misafir-9564 24.04.2017 16:17

2017 yılı 1399 cc ya kadar olan araçların MTV toplamı 323X2= 646 TL. 1400 - 1599cc arası araçların MTV toplamı 517,50X2= 1035 TL. Aradaki fark 389 TL. lütfen rakamları doğru yazalım. Sonra vw grubu herhangi bir aracın tsi motorları test edelim. Sonrasında yorumlarda bulunalım. Ben illa ki GOLF demiyorum, VW grubu motorlar diyorum. Seat gibi Skoda gibi ...

Misafir-1900 24.04.2017 13:03

1. MTV yarıyarıya ucuz değil, 1000 Tl-650 TL=350 Tl, 2. Hızlanma çok daha iyi değil, sadece biraz daha iyi (çok kişiye, 3. yakıt tüketimi daha düşük değil. 5- 5 küsur lt. tüketimi artık bir sürü turbo ve atmosferik benzinli araç sunuyor.(Honda Jazz, Mazda 3, Suzuki....) Yani küçük hacimli turbo motor bir mucize değil 4. Hiçbirisi golf kadar pahalı değil. Ben objektifim, inşallah siz de objektif olabilirsiniz yorumlarınızda.

Misafir-3256 24.04.2017 09:35

Yeni nesil Japon benzinli atmosferik motorlar ile küçük hacimli turbo benzinli motorlar arasındaki farkları sırasıyla yazmak gerekirse: 1) Yıllık MTV si yarı yarıya daha ucuz. 2) Aracın ivmelenmesi 0-100 km. süresi çok daha iyi. 3) Yakıt tüketimi daha düşük. Sonuç olarak vw grubu tsi motorları hiç kullanmamış kişiler önce aracı test edin sonra objektif yorumlarda bulunun.

Misafir-2116 21.04.2017 15:28

misafir-885 firmanın karı beni ilgilendirmiyor kullanıcıların karı ne olacak burda bizim için önemli olan.. vergi dilim sonucda aynı bu araç 1.2 den fazla yakarsa tutulmaz okadar bilin..

Misafir-7964 21.04.2017 13:58

Bu yakıt değerlerini yeni nesil japon atmosferik motorları da sağlıyor (mazda, suzuki....). O halde 3 silindirli ve turbonun artısı nerede?

Misafir-885 21.04.2017 10:21

VW mühendisleri zaten hiçbir şey bilmiyor, herkes çok biliyor. Yok 1.2 tsi motor varken neden 1.0 tsi motor üretilmiş. Yok 1.0 tsi çekmezmiş, gitmezmiş, ilerde sorun yaşarmış... En basit örnek ile konuyu maliyet açısından anlatmak gerekirse: 1.2 tsi motorlar 4 silindir 1.0 tsi motorlar 3 silindir. Diyelim ki GOLF 1 milyon satış rakamlarına ulaştı. 1 milyon adet * 1 silindir firmanın tek kalemde elde etmiş olduğu kâra bakın. Yani sonuç olarak daha fazla gücü ve performansı yeni teknoloji ile 3 silindirli motordan almak varken 4 silindirli tsi motora gerek yok.

Misafir-2271 21.04.2017 09:12

sn.Misafir-4944 1.2TSI olan arabalarımızın değerini bilelim hiç bir benzinli araç bugünkü teknoloji ile dah az yakıt yakamaz.

..(110 cc motosiklet dahi 100 kilometrede 3-4 litre yakıyor..).

Ben yaklaşık 6 aydır sadece şehir içinde fabrika verileri ile ayni yakıtı yakıyorum...

LAKİN motor devir saati 1500 2000 arası sakin ve ekonomik kullanıma özen göstererek...

Misafir-5735 21.04.2017 08:46

bu durumda vw teknolojide geriye gitmiş olmuyormu yakıt verileri artsın 1.2 den 3 silindir 1.0 motora düşmesine ragmen ağırlık artsın..

Misafir-2249 21.04.2017 08:42

1.2 motora göre fabrika yakıt verileri artmış küçük makyajlar geçiriyo ona bağlı mümkün olmayacak derecede ağırlık yükselmiş bunlarda ayrıca soru..

Misafir-4944 20.04.2017 20:38

1.2 motor o kadar beğenen varken niye 1.0 yaptı amacı neydi neyin peşinde araç 30 kuruş yakarken 10 kuruş mu yakıcak bundan sonra 0.8 e mi düşücek 1.4 yerine 1.2 yapsaydı daha iyi olmazmıydı aklımda deli sorular

cem soysal 21.03.2017 08:56

bu motor, 1.2 comfortline dsg ye göre 124 kg daha ağır. seat leon 1.0 style dsg, 1.2 style dsg ise sadece 18 kg daha ağır; golf te yakıt tüketiminin düşmeyip yükselmesinin sebebi bu mudur?

Misafir-9498 20.03.2017 15:26

Bu araci kullandim. Dusuk devirlerde cok performans pek tatmin etmedi. 1.2 olani daha cok begenmistim. Hizlanma degerleri ayni gorunuyor ama sonucta biz gunluk kullanimda hizlanirken dipgaz yapmiyoruz. Bu veriler sanirim dipgaz ile elde ediliyor. Bu nedenle 0-100 degeri her ne kadar ayni olsa da 1.2 motorun daha atik hissettirdigini dusunuyorum.

Misafir-1321 20.03.2017 08:41

bu aracın ve 1.2 tsi lerin fabrika yakıt verilerine dikkat ettiniz mi motor 3 silindir olmasına ragmen 1.2 den 1.0 motora düşüyor ama yakıt verileri düşecegi yere yükseliyor.. vw de biraz biraz gerçekci verilere dönüyor mu nedir..

Misafir-421 19.03.2017 16:24

Golf evet bu sinifin en iyisi katiliyorum. Hatta ozelikle 1.2 tsi ve 1.0 tsi piyasanin en mantikli benzinli motoru, gercekten cok makul seviyelerde tuketimi var buna da ok. Ama bahsedilen hayalet gosterge, digital kadran buyuk ekran multimedia, geri gorus falan bunlar hepsi opsiyon:) bunlari arabaya eklettinmj fiyat 20 bin lira oynar ztn:)

Misafir-3120 18.03.2017 09:19

2016 Yeni Megane Hb C sınıfında hayalet göstergeye geçen ilk araçtır emin misiniz ..?

misafir 0744 09.03.2017 16:23

"Hayalet gösterge zaten olmazsa olmazımız. Analog ekran kalitesizlik göstergesidir."(!) Golf'ü diğer araçlardan öne geçiren husus tüm yönlerden gayet yüksek bir ortalaması var. Ancak her bir detayı tek tek incelediğimizde o alanda Golf'ün önünde olan araçlar var. Misal:"Astra'nın performansı daha iyidir, focus'un yol tutuşu daha iyidir, Mazda 3'ün konforu daha iyidir, Megane'ın yakıt tüketimi daha iyidir." gibi. Ancak saydığım tüm bu hususlar Golf'te gayet iyi seviyede. Hususlara tek tek baktığımızda o alanda diğer araçlar çok çok iyidir. Makyajsız Golf daha konforluydu diyorlar, ikisini de test eden olduysa fikirlerini beyan edebilir mi? Bir de yakıt tüketimi nasıl 1.2 TSI'a göre?

Misafir-604 08.03.2017 15:47

1.2 110 bg tork 175 Nm iken 1.0 torku 200 Nm :)

Misafir-5674 08.03.2017 06:04

Sevgili arkadaşlar VW Golf c sınıfında önderdir hayalet gösterge ve kaliteli malzeme hiçbir c sınıfı araçta YÖK. Yalnız 1.0 turbo benzinli 3 silindirli motor hakkında şüphelerim var.
VW golfün gelmiş geçmiş en iyi en ekonomik motoru 1.2 turbo benzinli 4 silindirli motorlardır.
VW 1.2 turbo benzinli 4 silindirli motorlar çok güçlü ve ekonomiktirler.
İkinci el araştırmakta fayda var.
1.0 tsi 100.000₺ olmuş.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN