2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4258 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1452 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1353 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1230 25.06.2017 13:00

güncel fiyat alan varmi yakinlarda

Misafir-5640 17.06.2017 15:40

Araba çok iyi ama bu 1.0 motor biraz soru işaretleri birakiyor. Bakalim kullananlar nasil yorumlayacak. Ben 1.2 alacağim zamanda herkes çekmez alma iyi değil falan demişti ama ben genel olarak 1.2 golfümden memnunum. Kendi golfüm için konuşursam eksileri özellik yok comfort olmasina rağmen ve yakiti umduğum kadar iyi değil ama diğerlerine kiyasla yinede iyi sayilir yakit onun disinda süper

Misafir-7040 05.06.2017 16:29

7565
Yorumunuza saygı duyuyorum ama atmosferikleri bir kenara bırakıp turbonun tadını çıkartmak lazım demişsiniz. Ülkemizde satış fiyatı aynı olsaydı 2000 atmosferik bir araç mı yoksa 1.0 turbo mu tercih ederdiniz(avrupada ki fiyatlara göre yazdım) Fiyatları aynı olunca da hemen gidip turboyu mu alırdınız yoksa diğer aracın sunduklarını da değerlendirir miydiniz?
Dediğiniz gibi yeni nesil atmosferikleri görmezden gelip turbonun tadını çıkartmak istiyorsak 2000 cc üzeri çift turbolu araçları tercih edip keyfini çıkartabiliriz diye düşünüyorum. Yoksa biri diğerini 1 saniye geçmiş,yokuşta 20 metre önde gitmiş, yarım litre az yakmış diye bir aracın iyi yada kötü olduğunu anlayamayız
Son olarak da emisyona engeline takılmanın ön koşulu atmosferik motora sahip olmak değildir. Amerikada patlayan emisyon skandalındaki araçlar turbo dizel araçlardı.

Misafir-2277 05.06.2017 12:52

7565, atmosferk geliştirlemez demişsiniz ama Mazda 3 1.5 atmosferik ortalama 5.1 lt yakıyor(suzuki Vitara da böyle, Honda Jazz da böyle..). Bu da zaten resmi veri olarak 4.7 Lt yakıyor. Yani söyledikleriniz doğru değil. Turbo da çok ekonomik değil. Gerçek ekonomiyi "hibrit" sağlar. Japonlar ülkemizde de bunu sunmaya başladılar ve daha da çok sunacaklar. O zaman göreceğiz bu turbo benzinlilerin geleceğini.Dünyada da durum böyle, birçok ülkede turbo benzinli yok ama "hibrit" var. Çünkü turbonun ekonomi anlamında kaydadeğer bir artısı yok.

Misafir-7565 05.06.2017 10:28

Sayın 4782- 2000-3500 d/dak. aralığında 200nm.tork bandı tam düz. yani standart kullanıcıların en çok kullandığı devir aralığı yakalanmaya çalışılmış. bu aralıkların altında ve üstünde ise yine yaklaşık maksimum torkun %80'i yakalanır. İyi bir 1.6 atmosferik aracın sahip olduğu tork değeri gibi yani, bu şanzıman oranlarının daha uzun tutulmasını mümkün kılar, Az devir az yakıt demektir.

Yalnız kullanım teknikleri atmosferik motordan farklıdır, atmosferik alışkanlığı ile kullanılırsa ekonomi yakalanamayabilir. Almanyada bunların kursları var Polo tdi bluemotion ile 4,5-5lt yakanlar kurstan sonra 3.2-3.5lt yakmaya başlıyorlar ellerinede bir sertifika veriliyor.

4 silindir 1.2tsi lerden farkı bildiğim kadarıyla bakım maliyetleri düşürülmüş %10-15 kadarda daha az yakıyor 2lt civarı yağ kullanıyor yağ soğutucusu mevcut. Japon IHI turbo kullanıyor. Ömür olarak daha az olacağını sanmıyorum mühendislikde ne kadar az yüzey alanı o kadar az aşınma demektir. Piston çapı küçük strok az. 1.2 tsi ile 350.000'e ulaşan kullanıcılar var. Ben bu kadar yolu 10 yılda falan yaparım. Atmosferik motorlar daha fazla geliştirilezmezler çünkü emisyon engeline takılacaklar. 2019-2020 gibi tamamen elektrikli araçlar yaygınlaşacak.
O zaman kadar artık atmosferikle daha fazla uğraşmayıp turbo motorların tadını çıkarmak lazım diye düşünüyorum zira onlarıda bulamayacağız. Yollar şarjı bitmiş elektrikli otomobillerle dolacak.

Misafir-3222 04.06.2017 16:23

1.2 tsi golfum vardi 2 sene kullandim sattim.arac konforludur.rampa olmayan duz yolda az yakar.biraz basayim derseniz uzulursunuz.istanbul trafiginda 8lt altina inmez tabi yogun trafikte.sifir aldigim icin sunu soyleyebilirim 30.000km den sonra motor sesi artiyor nede olsa kucuk motor 70.80 binden sonrasi noolur bilemiyorum.ilk zamanki konfor ve sessizlik kalmiyor.heleki dsg tam bir soru isareti kullanima gore 10bindede ariza verebilir 60 bindede ama mutlaka verir kacis yok.benim anlamadigim 1.2 varken neden bu kadar kasip 1.0 a dusuruyolar.1.2 4 silindirli bunu gelistirseler daha iyi olurdu.3 silindir 1.0 kullandim 100 bin verdiginiz arabanin icinde titriyosunuz.performans ve yakit farki cok fazla degil titreme cabasi.bu kucuk turbo motorlar gunumuz telefonlari gibi geliyor bana 3.5 sene sonra biyerinden ariza vericegi kesin.eski tip atmosferik motorlarin daha gelistirilmesi gerektigini dusunuyorum.

Misafir-2925 04.06.2017 13:47

Sayın 4782
Okuduğum kadarı ile bu konularda bilgi sahibisiniz. Sizden rica etsem aracınızın maksimum torkunu hangi viteste verdiğini(1. Vitestir diye tahmin ediyorum hızlanmanın iyi olmasından dolayı) diğer viteslerde ki maksimum tork oranlarını biliyorsanız yazar mısınız?
Yani birinci viteste araba vites dişlisi nedeniyle 200 torku sağladı sizi 9.9 saniyede hzılandırdı ama örneğin 4. Viteste giderken maksimum tork devrinde sağladığı tork değeri nedir?
110 hp ile hızlı giderken hızını korumak hatta daha da hızlanmak zor iştir. Bu nedenle 3.4.5.6.7 viteslerde 110 hp ne kadar tork veriyor bilmek gerekir. Ara hızlanma değerleri de aydınlatıcı olabilir. Yazarsanız sevinirim

Misafir-4782 04.06.2017 10:41

Pardon şehiriçi 6 lt. yakan otomatik ve atmosferik aracı nereden buldunuz? Uzun yolda rampalarda sürünmekde cabası, ben 3 aydır denemediğim kalmadı, en az yakan atmosferik otomatik mazda3 bile büyükşehirlerde 7.7lt/100km. Hele ünlü bir markanın tüplü versiyonu benzinde kullanılınca 12.5lt/100km. çıkıyor büyükşehir trafiklerinde. 10.000 bakımına 900 tl istiyorlar tüplü benzinli araca, vergi avantajın zaten yok, Bu aracın pahalı olduğu malumunuz fakat bu genel bir durum, Tüketim ekonomisi vasat derken gerçekçimisiniz??? Bu araç motor oturduktan sonra şehir içi maksimum 6.5lt/100km.yakar. 15.000 de bakıma girer 470 tl. civarı ödersiniz. Uzun soluklu rampalarda hiç sorun yaşatmaz ve ara hızlanmaları mükemmeldir. Tasarım konusu görecelidir, siz beğenmezsiniz ben beğenirim. Ayrıca o bilinç altında bahsetmek istediğiniz marka gibi tekerlek yuvarlanma sesini içeri almaz ses izalasyonu olağan üstüdür.

Misafir-5162 03.06.2017 12:33

100 bin verdikten sonra 5.5 lt benzin yakmak süper bir rakam değil. 60 bin TL civarı alacağınız atmosferik bir araçla da zaten 6 lt kadar yakıyorsunuz. Bence fiyatını haketmiyor. Tüketim ekonomisi vasat, tasarım çok eski ve yıllardır hep aynı.

Misafir-8983 02.06.2017 23:11

arabam 5000 km ye yaklaştı .ortalamam 5,5 litre ama sakin kullanırım 110 u pek geçmem.yaptığım yolun yüzde 20 si şehir içi.. malzeme kalitesine süspansiyona izolasyona hayran kaldım diyebilirim. fiyata gelince evet biraz pahalı ama Golf değerini koruyan değil arttıran bi araba.yıllardır alıp kullanııp satıyorum hiç aldığımdan ucuza satmadım

Misafir-3899 30.05.2017 12:41

6552 ... " ne hiz sabitleme nede sensör falan pek bi özellik yok " derken arabanız bu resimde ki model mi ? cevabınız evet ise, ya siz ya da VW nin resmi sitesi yalan söylüyor buyurun siz de inceleyin. https://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf.aspx

Misafir-3428 30.05.2017 12:20

Arkadaşlar vw araçlarına biraz yabancıyım bu nedenle yorumlarınızı bekliyorum
1.2 ler üretimden kalkıp onların yerine 1.0 motorlar mı geldi?
1.0 motorların üretimden kalkan motora göre emisyonda,performansta,yakıtta ve satış fiyatında bir artısı oldu mu?

Misafir-8911 30.05.2017 10:37

* diğer benzinliler kadar yakmıyor
* performans konusunda fena değil
* ama yakıt sizin için önemliyse yine de dizeli tercih edin arasında çok fark yok. performanslar ise zaten çok yakın

Misafir-8271 18.05.2017 16:35

Vergiler malumunuz üzere çok ötv si kdv si vs vs vs araba son derece güzel yol tutuş yakıt görüş açısı dsg vites değişimleri çekiş vs arabadaki eksikler ise yakıt deposundan çalkantı sesi gelmesi( yarım depo veya fazla iken) direksiyonun çok çabuk çizilen bir yapıya sahip olması bunun dışında bir eksi yok yalıtım da gayet iyi alacaklara fikir verdiysem ne mutlu bana ihtiyacınıza göre benzin mi dizel mi düz mü otomatik mi sedan mı hatcbak mi karar verin sonra test sürüşü yapın yapmadan asla almayın

Misafir-6552 18.05.2017 02:56

Şimdi f/p bakacak olursak 100 bin liraya alinan arabada 1.0 motor benzin ve ne hiz sabitleme nede sensör falan pek bi özellik yok akıl karı deil ama piyasa geneli buna yakın ve arabada golf olunca Alinabiliyor.
Bende 1.2 var genel olarak memnumum ama bu fiyat edermi benzinli ve donanimsız araba demiyor değillim çoğu zaman. 1.0 motor biraz abartılı fantezi gibi geldi tabi kullanıp ona göre konuşmak gerek. Sonuçta bende 1.2 motor alinca çok olumsuz yorum aldim.
Vw grubunun otomatik hepsinde bu auto hold yani yokuş kalkış desteği mevcut çok randimanlı değil beğenmediğim bi özellik diğer otomatik arabalarda yerinize 3-5 saniye frene basan sistem var bu daki sistem yerinize elfreni cekiyor. Ve bi saniye kisitlamasi yok. Ben diğer otomatik vitesli arabalardaki sistemi daha kullanışlı buluyorum.
Yakıt olarak ortalama 7 litre az değil de kendi sınıfında iyi sayılır. Onun dışında genel olarak golfümü seviyorum. İnşallah bi fikir verebilmişimdir kararsızlara. Herkese Kazasız sürüşler dilerim

Misafir-4307 17.05.2017 15:17

motor küçülüyor fiyat büyüyor yakıta gelince daha az yakacağını zannetmiyorum aynı ağırlıktaki yükü büyüğüde küçüğüde götürüyor basmaz san az yakar her araç basmazsan az yakar 3 silindir ömrü nekadar oda meçhul 100.000 tl yi verip neden riske girilir? 100.000 tl ye 1.5 motor 182 bg varken.

Misafir-9387 16.05.2017 11:42

merhabalar ,
diğer tarafa da yazmıştım belki bu motorla ilgili bir fikir verir diye buraya da yazayım dedim.
Yaklaşık 5 aydır yeni A3 1.0 tsi kullanıcısı olarak bu motor için şunu söyleyebilirim.
Düşük devirde cansız olduğu doğru ama kimse bu motoru ralli yapmak için almıyor. Ama 1500- 2000 devirden sonra gazı köklerseniz bilmeyen birine 1.0 motor olduğunu inandıramazsınız.
Yakıt şehir içi dur kalk olan yerlerde 8 lt nin altına inmeniz zor, gerçi kış mevsimi sabah işe gidiş akşam dönüş günde toplam 12 km yol yapılarak bu değerler elde edilmiştir. Şehir içinde çok dikkatli kullansanız dahi 7 lt altına düşeceğini sanmıyorum.
Ağırlık meselesine gelince motoru küçülttüler ama 1.2 tsi ile 1.0 tsi arasında sadece 8 kg fark var biri 95 diğeri 88 kg falandı galiba. ağırlığın artmasının sebebi, vw skandalından sonra bazı eklemeler yapmış olabilirler, bununla beraber avrupada güvenlik uygulamaları dahada sıkılaşıyor bununda bir etkisi olmuş olabilir.
Sonuç olarak bu motor beklentilerinizi çok yüksek tutmazsanız sizi tatmin edecektir. Uzun vadede ne gibi sıkıntılar çıkarır onu bilemiyeceğim.

Misafir-6238 14.05.2017 03:03

1.2 hadi neysede 1.0 yaparak abarttilar hemde kiloyuda kabarttilar. Bakalim nasil performans cikacak. Benim 1.2 110 beygir 175 tork gayet yeterli ama yakiti çokta az deil genel ortalama 7 uzun yolda 30 kr şehirde 40 kr cicari karma 35 kr gibi bisey oluyor benzinli otomatik arabaya göre iyi değerler. Ama bi lpg yada dizelle kiyaslarsaniz üzülürsünüz. Bence 1.2 iyiydi 1e ne gerek vardi zaten vergi dilimide ayni. Ama 1.0 kullanmak lazim fikir sahibi olmak için

koflabixi 13.05.2017 22:54

4687'ye katılıyorum. Turbolu araçlar daha ekonomik değil, daha performanslıdır. Arkadaşın da dediği gibi daha alırken 10 binlerce lira fazla ödüyorsunuz. LPG ile kullanan kişiden de az yakmadan o farkı nasıl kapatacaksınız? Kaldı ki tek gelişen teknoloji turbo motorlarda olmuyor. Mesela Mazda, Suzuki atmosferiğe bu kadar az yaktırmayı başarıyorlar. Turbolu araç alırkenki gayeniz performans olmalı, ekonomi değil.

Misafir-4687 13.05.2017 13:26

4294, tamam da bu araba 100 bin TL, senin kamyon diye aşağıladığın araçlar ise 60 bin ! İnsanlar 60'a alıp, 2 bine de LPG takarak geziyorlar (ve bundan çok daha az yakıyor). Kafadan 100 bin verince zaten baştan ekonomi mekonomi kalmıyor.

Misafir-8812 12.05.2017 23:03

golf 1.2 tsi dsg var genel ortalamam 100km de 6.7 litre yıllık 20 bin km ve üstü yapanlar dizel alsın yakıtı gayet iyi dikkat etmeden kullanıyorum 1.0 tsi ler hakkında bilgim yok

Misafir-4294 12.05.2017 21:19

İnsan daima anlamadığı olaydan korkar. Bu da ona benziyor, 1.0 kötüdür, çekmez, ne gerek vardı.
2014 yılında 1.2 tsi aldığımdaki yorumlar aklıma geldi. O zamanlarda 1.2 çekmez, 4 kişi bindik yokuşta gitmiyor, klima açınca performans yerlerde diye bir çok forumda eli olan yazıyordu. Ben katalog değerlerine baktım, aracı test ettim ve aldım. Üç yıldır keyfini sürüyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin.
Bence hiç kimsenin dediğine bakmayın, ilgilendiğiniz araçların önce katalog değerlerine bakın sonra test edin, öyle karar verin. Ben başkalarına uysaydım şimdi 1.6 atmosferik kamyonum olacaktı.
Teknoloji gelişiyor, bu performans verileri Ülke ortalamasının çok üstündedir. İleri ki yıllarda elektrikli araçlar yavaş yavaş hayatımıza girecek, teknolojiye alışmak eski alışkanlıklarımızdan vazgeçmek gerekecek. 1.0 için şimdi böyle konuşuluyor, yarın adamlar 0.7 - 2 silindir motor yapsa ne derler acaba.
Eğer, kataloğunda 115 beygir 200nm yazıyorsa bunu nasıl sağladığının hiç bir önemi yoktur. Mevzu, daha az parayla daha konforlu yolculuktur.
Saygılar,

Misafir-7090 11.05.2017 19:44

Ya allah aşkina alan arkadaşlar mtvyi hesaplamasin yaw 1,6 ile ilk 3yaşina kadar yılda 360 sonra daha da düşük fark var bi depo benzin zaten 275 lira bunu kar olarak görmek komik geliyor bu pahallılıkta

Misafir-3021 08.05.2017 09:43

sn.Arkadaşlar ( 1.2 TSI ) GOLF ile ( 999 TSI ) GOLF arasında ağırlık nerden kaynaklanıyor bilen var mı??

MOTORU 1 PİSTON DÜŞÜK OLDUĞU HALDE AĞIRLIK FARKLI.
Aklım almadı bilen arkadaşlar yazar açıklarsa sevinirim...

saygılar,

Misafir-2186 26.04.2017 10:40

1350 kg biraz fazla bu arac icin 1200 civari olsaydi cok daha hizli ve ekonomik olurdu. Sonucta sehir icinde kullanilacak bir arac. Bu kadar agir olmasi cok da mantikli degil.

Misafir-9564 24.04.2017 16:17

2017 yılı 1399 cc ya kadar olan araçların MTV toplamı 323X2= 646 TL. 1400 - 1599cc arası araçların MTV toplamı 517,50X2= 1035 TL. Aradaki fark 389 TL. lütfen rakamları doğru yazalım. Sonra vw grubu herhangi bir aracın tsi motorları test edelim. Sonrasında yorumlarda bulunalım. Ben illa ki GOLF demiyorum, VW grubu motorlar diyorum. Seat gibi Skoda gibi ...

Misafir-1900 24.04.2017 13:03

1. MTV yarıyarıya ucuz değil, 1000 Tl-650 TL=350 Tl, 2. Hızlanma çok daha iyi değil, sadece biraz daha iyi (çok kişiye, 3. yakıt tüketimi daha düşük değil. 5- 5 küsur lt. tüketimi artık bir sürü turbo ve atmosferik benzinli araç sunuyor.(Honda Jazz, Mazda 3, Suzuki....) Yani küçük hacimli turbo motor bir mucize değil 4. Hiçbirisi golf kadar pahalı değil. Ben objektifim, inşallah siz de objektif olabilirsiniz yorumlarınızda.

Misafir-3256 24.04.2017 09:35

Yeni nesil Japon benzinli atmosferik motorlar ile küçük hacimli turbo benzinli motorlar arasındaki farkları sırasıyla yazmak gerekirse: 1) Yıllık MTV si yarı yarıya daha ucuz. 2) Aracın ivmelenmesi 0-100 km. süresi çok daha iyi. 3) Yakıt tüketimi daha düşük. Sonuç olarak vw grubu tsi motorları hiç kullanmamış kişiler önce aracı test edin sonra objektif yorumlarda bulunun.

Misafir-2116 21.04.2017 15:28

misafir-885 firmanın karı beni ilgilendirmiyor kullanıcıların karı ne olacak burda bizim için önemli olan.. vergi dilim sonucda aynı bu araç 1.2 den fazla yakarsa tutulmaz okadar bilin..

Misafir-7964 21.04.2017 13:58

Bu yakıt değerlerini yeni nesil japon atmosferik motorları da sağlıyor (mazda, suzuki....). O halde 3 silindirli ve turbonun artısı nerede?

Misafir-885 21.04.2017 10:21

VW mühendisleri zaten hiçbir şey bilmiyor, herkes çok biliyor. Yok 1.2 tsi motor varken neden 1.0 tsi motor üretilmiş. Yok 1.0 tsi çekmezmiş, gitmezmiş, ilerde sorun yaşarmış... En basit örnek ile konuyu maliyet açısından anlatmak gerekirse: 1.2 tsi motorlar 4 silindir 1.0 tsi motorlar 3 silindir. Diyelim ki GOLF 1 milyon satış rakamlarına ulaştı. 1 milyon adet * 1 silindir firmanın tek kalemde elde etmiş olduğu kâra bakın. Yani sonuç olarak daha fazla gücü ve performansı yeni teknoloji ile 3 silindirli motordan almak varken 4 silindirli tsi motora gerek yok.

Misafir-2271 21.04.2017 09:12

sn.Misafir-4944 1.2TSI olan arabalarımızın değerini bilelim hiç bir benzinli araç bugünkü teknoloji ile dah az yakıt yakamaz.

..(110 cc motosiklet dahi 100 kilometrede 3-4 litre yakıyor..).

Ben yaklaşık 6 aydır sadece şehir içinde fabrika verileri ile ayni yakıtı yakıyorum...

LAKİN motor devir saati 1500 2000 arası sakin ve ekonomik kullanıma özen göstererek...

Misafir-5735 21.04.2017 08:46

bu durumda vw teknolojide geriye gitmiş olmuyormu yakıt verileri artsın 1.2 den 3 silindir 1.0 motora düşmesine ragmen ağırlık artsın..

Misafir-2249 21.04.2017 08:42

1.2 motora göre fabrika yakıt verileri artmış küçük makyajlar geçiriyo ona bağlı mümkün olmayacak derecede ağırlık yükselmiş bunlarda ayrıca soru..

Misafir-4944 20.04.2017 20:38

1.2 motor o kadar beğenen varken niye 1.0 yaptı amacı neydi neyin peşinde araç 30 kuruş yakarken 10 kuruş mu yakıcak bundan sonra 0.8 e mi düşücek 1.4 yerine 1.2 yapsaydı daha iyi olmazmıydı aklımda deli sorular

cem soysal 21.03.2017 08:56

bu motor, 1.2 comfortline dsg ye göre 124 kg daha ağır. seat leon 1.0 style dsg, 1.2 style dsg ise sadece 18 kg daha ağır; golf te yakıt tüketiminin düşmeyip yükselmesinin sebebi bu mudur?

Misafir-9498 20.03.2017 15:26

Bu araci kullandim. Dusuk devirlerde cok performans pek tatmin etmedi. 1.2 olani daha cok begenmistim. Hizlanma degerleri ayni gorunuyor ama sonucta biz gunluk kullanimda hizlanirken dipgaz yapmiyoruz. Bu veriler sanirim dipgaz ile elde ediliyor. Bu nedenle 0-100 degeri her ne kadar ayni olsa da 1.2 motorun daha atik hissettirdigini dusunuyorum.

Misafir-1321 20.03.2017 08:41

bu aracın ve 1.2 tsi lerin fabrika yakıt verilerine dikkat ettiniz mi motor 3 silindir olmasına ragmen 1.2 den 1.0 motora düşüyor ama yakıt verileri düşecegi yere yükseliyor.. vw de biraz biraz gerçekci verilere dönüyor mu nedir..

Misafir-421 19.03.2017 16:24

Golf evet bu sinifin en iyisi katiliyorum. Hatta ozelikle 1.2 tsi ve 1.0 tsi piyasanin en mantikli benzinli motoru, gercekten cok makul seviyelerde tuketimi var buna da ok. Ama bahsedilen hayalet gosterge, digital kadran buyuk ekran multimedia, geri gorus falan bunlar hepsi opsiyon:) bunlari arabaya eklettinmj fiyat 20 bin lira oynar ztn:)

Misafir-3120 18.03.2017 09:19

2016 Yeni Megane Hb C sınıfında hayalet göstergeye geçen ilk araçtır emin misiniz ..?

misafir 0744 09.03.2017 16:23

"Hayalet gösterge zaten olmazsa olmazımız. Analog ekran kalitesizlik göstergesidir."(!) Golf'ü diğer araçlardan öne geçiren husus tüm yönlerden gayet yüksek bir ortalaması var. Ancak her bir detayı tek tek incelediğimizde o alanda Golf'ün önünde olan araçlar var. Misal:"Astra'nın performansı daha iyidir, focus'un yol tutuşu daha iyidir, Mazda 3'ün konforu daha iyidir, Megane'ın yakıt tüketimi daha iyidir." gibi. Ancak saydığım tüm bu hususlar Golf'te gayet iyi seviyede. Hususlara tek tek baktığımızda o alanda diğer araçlar çok çok iyidir. Makyajsız Golf daha konforluydu diyorlar, ikisini de test eden olduysa fikirlerini beyan edebilir mi? Bir de yakıt tüketimi nasıl 1.2 TSI'a göre?

Misafir-604 08.03.2017 15:47

1.2 110 bg tork 175 Nm iken 1.0 torku 200 Nm :)

Misafir-5674 08.03.2017 06:04

Sevgili arkadaşlar VW Golf c sınıfında önderdir hayalet gösterge ve kaliteli malzeme hiçbir c sınıfı araçta YÖK. Yalnız 1.0 turbo benzinli 3 silindirli motor hakkında şüphelerim var.
VW golfün gelmiş geçmiş en iyi en ekonomik motoru 1.2 turbo benzinli 4 silindirli motorlardır.
VW 1.2 turbo benzinli 4 silindirli motorlar çok güçlü ve ekonomiktirler.
İkinci el araştırmakta fayda var.
1.0 tsi 100.000₺ olmuş.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN