2015 Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG

  • Silindir Hacmi 1395 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 8.2 sn
  • Beygir Gücü 150 HP
  • Maksimum Hız 216 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4255 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.8 lt
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1452 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
94
89
65
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
tufan 12.02.2015 20:41

Artık 150 beygir olanı geliyor türkiyeye

MUHSİN 06.02.2015 09:22

golf gerçekten güzel bir araç kimse hakkını yemesin.yol göstermek olmasın ama bu motoru almayı düşünenler ekonomi amaçlı düşünüyor ise almasın 122 bg olanını alsın daha ekonomik hem daha ucuz performans için alınabilir bu motor.katalog değerlerine inanmayın aracın ort yakıt tüketimi 8-9 lt arası şimdi itiraz edenler olur gidin test edin testten önce aracın yol bilgisayarını sıfırlayın sonuçları sizde göreceksiniz

gökhan 28.01.2015 15:49

Bencede golf e o kadar para verip servisin ilgisizliği insanda olumsuz etki yaratıyor

doğan 17.01.2015 20:50

golf de bana çok saçma geliyor; i30 daha mantıklı. Hem daha güzel, hem daha uygun.

Emin 17.01.2015 16:20

Bakıyorum da bu araç ile BMW 116i otomatik ile karşılaştırılmış 84 bin olması nedeniyle ancak o araç donanımsal olarak 1 serisinin baseline'ı onun karşılığı Comfortline ki o da 74 bin. 116 ya highline da olan bir kaç zımbırtıyı ekleyince zaten çoşuyor. Biri VW diğeri BMW diyeceksiniz de boş (diğerine nazaran) araba tercih etmek istemeyen biri için iki aracında dolusu fiyat olarak karşılaştırır bütçeyi aşmayana yönelinir. Golf 54 binden başlayabilir ama benim için 90 binin varsa Golf almak mantıklıdır. 90 bine A3 alınır dersiniz belki ama benim tercih edeceğim A3 120 bine çıkıyor bu da benim bütceyi aşıyosa Golf mantıklı geliyor bana açıkcası.

Şaka gibi 12.11.2014 23:27

53 e almış 2010 da yine aynı paraya satıyormuş bunu söyleyen arkadaşa sesleniyorum bu sadece vw den kaynaklı diil piyasa ve dolar kurlarından kaynaklı bu durum 2010 da bende opel aldım 32tl ye şuan 40.000 de boya yok çizikyok sattım 40tl ye ok yani anlayacağın vw le ne alakası var durumun tmm araba iyi olabilir ama geçmişle şimdiyi karşılaştırıyosanız diğer arabalarada bakın öyle karşılaştırın

yakit 19.10.2014 02:10

Arac sahibi arkadaslar istanbulda sehirici yakit miktarlarini yazabilirmi

burçin 14.10.2014 09:07

opelci selam küçük bir düzeltme yapmak istiyorum.wolsvagen halktipi otomobil üretiminden 1996 yılından itibaren resmen kurtulmuştur.ve şuanda dünya otomobil liderliğini hedefliyor.evet marka değeri olarak belki bir bmw etmez ama güvenilicek otomobil markalarında biridir.

MustafaE 25.09.2014 12:32

Bu araba şehir içi 8 lt yaktıktan sonra astra 1.4 140bg aktifselect cosmo+(sanroof+renkli ekran+geri görüş kamerası) 70.000 lira verilir şehir içi 10 lt yakar ama aradaki 13.000 liraya değer hemde arka süspansiyonlar bağımsız süper viraj dengesiyle birlikte. Metalik renk farkı filanda yok. Sonrasında yakıtı çok dert edersen kendi servisleri landrenzo takıyor garantiyi de devam ettiriyor. Ayrıca DSG gibi şanzuman bozulma olayları da yok evladiyelik. Bu arada eski kasa astram var yeni birde polo aldım golfü filan test ettim yol tutuşu iyi ama virajlarda astra kadar güven hissi vermiyor.

Faruk 12.09.2014 02:53

Arkadaşlar ben anlamıyorum yani ben şehir içi denk geldi 1-2 kere sürdüm 9-10 litre arası yaktı siz diyorsunuz 6 litre yakıyor. Yapmayın gözünüzü seveyim ya

Opelci 21.08.2014 11:07

Premium olmayan bir araba için fiyatı çok fazla (bazı 55 binliraolan bir araba golf; halk arabası). Şu anda 8ileri otm. BMW 116 1.6 turbo 136 bg 84 bin lira, keza v40 da aynı fiyatlara.

Melih 04.08.2014 05:05

İzmir içerisinde normal trafikte tüketimi sıfırlayıp sakin sakin 2 saat civarı sürdüm. İnerken 9.4 litre gösteriyordu.Tahminen 9-10 litre arasında kalır bu araç.

mert 03.08.2014 00:11

Araç sakin kullanımda 90-100km aralığında 5-5,5 lt.şehir içinde normal trafikte 6,5-7 lt re yakıyor

Melih 01.08.2014 21:22

Şehir içi 9-10lt arası yakıyor bu araç. Tecrübeyle sabit.

Halim 29.07.2014 10:55

Yakıt değerlerine inanmayın o yakıt değerleri ACT ve BMT teknolojisinden maksimum yararlanılacak şekilde laboratuvar gibi pistlerde ölçülerek çıkarılmıştır yoksa gerçek kullanımla hiçbir alakası yok şehir içi en az 8 litre yakıyor bu araç..

ali aytaç 16.07.2014 18:25

full+ full kullanıyorum 2010 da ladım 53 bin tl ye bugün satsam alıcısı var aynı fiyata yani aradan nerdeyse 5 yıl geçti yaptığı primi siz düşünün

okan 22.06.2014 12:03

harbi araba yani gidip dizel arabalara almanın mantığı yok yakıt olarakta dizel kadar yakıyor zaten kalite olarak çok daha önde bu konuda alınacak bir araba temiz ikinci el bulunursa kaçırlamamalı

mehmet 13.05.2014 09:46

golf 7'de 1.6TDİ ve 1.2TSİ motor seçeneklerinde bağımsız arka süspansiyondan vazgeçildi,diğerlerinde bağımsız.Otomobilinin limitlerini zorlamayan pek çok kullanıcının yola tutunmadaki zayıflamayı hissetmeyeceği ve konforu çok etkilemediği iddia ediliyor.

uygar 15.03.2014 00:02

Deri koltuk sunroof ve navigasyon ile bu araç d plus segment bir Mercedes ile aynı özellikleri taşıyor donanım olarak tabiki, yoksa bir volvo bir Mercedes olamaz tabikide ancak fiyatları hiç makul değil. Ben Ww ve toyota kadar orta sınıf segment araçlarda bu kadar bindiren bir firma görmedim.bir araca bir yılda nasıl 2olurda 20 bin zam gelir aklım almıyor Full +full 100 bin lira

cvk 14.03.2014 18:01

Suspansiyon bagimli. Bagimsiz deil golflerde focuslarda bagimsiz

Ertuu 18.02.2014 00:31

Selam aleyküm öncelikle ben aracı almayı düşünüyorum ama yani ikilemdeyim bu act teknolojisini golf audi den aldıgını duydum test aşamasında bir motormuş sanırım ve testi izledim. 100/10.8L yakıyormuş şehir içi bilmiyorum gerçekten ciddi paraları ödedigmiz bu araçlar deger mi eger kullanan felan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirmi
ve arkadaki süspansiyon meselesi bagımlımı bagımsızmı ? teşekkürler.
- YAKIT
-komfor
-yalıtım rahatlık
-donanım
?

yavuz 20.12.2013 11:24

vwnin fiyatlarının bu kadar çok olmasının en büyük etkisi kur.avro 2.80 oldu bu arabalarda yurt dışı fiyatları baz alınarak geliyor haliyle her kur artışı zamn getiriyor.doğuş otoda konuştuğum satış danışmanı bu arabanın normalde kur artışları olmasa 63 64 civarında bir fiyatı olur dedi sonuçta alman malı fiyatıda avro cinsinden olunca bu kadar yüksek olması normal ötv ve vergide var :D

enes 10.09.2013 16:22

slm arkadaşlar araç gerçekten harika ama bu fiyat nedir anlamıyorum passat bile alınır.. şu araç nerdeyse d segmenti araçları geçmiş...

muyalcin51 09.09.2013 17:27

Benim fikrim golfler arasında 1,4 act . ewet pahalı ama istediğin herşeyi, sen istediğin zaman veriyor.Tek bir olumsuz yönü var oda fiyatı:(

suat 16.08.2013 08:33

Mehmet bey, 3-5 yıl sonra arabayı satarken de umarım aynı şeyi söylersiniz. Yeni arabanız hayırlı olsun.

Mehmet 15.08.2013 23:51

golf7 arkadaşım sana tamamen katılıyorum.bende golf hastasıydım bayiye gittim shovroomda teşhir için araç bile yok kaporayı veriyosun en erken 3 ay sonrasına gün veriyolar.bu 1.ci handikap paran elinde 3 ay aracı bekliceksin saçma..2.ci handikap sınıfındaki araçlarla fiyat kıyaslaması yapacak olursan aradaki fiyat farkıyla hatırı sayılır 2. el bir araba alabilirsin.bunları düşündüm ve leon da karar kıldım iyikide almışım leonu kullanınca ne kadar doğru karar verdiğimi anladım.eski bir reklam sloganı vardı.AKLIMI SEVEYİM AKLIMI:)))

golf7 15.08.2013 02:36

golf 4 ten itibaren düzenli olarak golf kullanıcısıyım bu konuda tecrübe olarak herkese kafa tutarım size tek tavsiyem 50binden sonrası golf'e haramdır arkadaşlar 70 bin tl niz varsa yeni a3 ü yada bmw 1 serisini deneyin derim.arabaya lafım yok golf 4 bile bugun cogu arabadan iyidir hla ama fiyat olarak artık çok abartıyorlar bence o yüzden bilinçli olun 50 bin üzeri vermeyin bakın o fiyatlar nasıl düşüyor

Sarfda 08.06.2013 14:01

1.4 tsi Act bmt 140....araba budur... 5 lt ortalamam süperrrr.. performans süper... bunca yıl boşuna 1.6 tdi kullanmışım arada kalanlar için o hantal ve gürültülü dize liçin paranıza yazık

mustafa 08.04.2013 22:46

bencede 70.000tl ye çıktıktan sonra volvoya yönelmek mantıklı.hiç değilse arabadan güvenlik akıyor.
50 km ye kadar bir engel çıkınca durma (diğer markalar en fazla 30 km ye kadar destekliyor)
hız sabitleme açıkken öndeki araba yavaşladığında otomatik yavaşlama ve mesafe açılınca tekrar hızlanma
kör nokta uyarısı
yan trafiğe uyarlı kör nokta sistemi (park yerinden geri çıkarken yoldan gelen arabayı algılıyor)
yoldan çıkınca direksiyondan titreşimle uyarı yoldan çıkma devam ederse otomatik yola saokma (türkiye de yol çizgilerinin çoğu silik olduğundan sağlıklı çaışacağını sanmıyorum)
Kaputta yaya hava yastığı
abs ebd onları saymama bile gerek yok
ayrıca şimdiya kadar izlediğim euroncap testlerinde ön lastiğin aynayı geçmediği tek araç. başka hangi arabanın videosunu izlediysem çarpışmada ön lastik az çok aynayı geçiyor. boşuna isveç çeliği ün yapmamış

Volk 08.04.2013 16:11

Aracı aldım performansın tanımını değiştirmişler 70 bin eder mi sorusuna cevap şöför koltuğunda net bir şekilde veriliyor.Hızınız önemli değil canınız ne zaman ivmelenmek istiyor bu araba anında ivmeleniyor,

vw 08.04.2013 09:26

70.000 TL. sınırlarına çıktıkdan sonra bmv1 dizel ve volvo v40 dizel gibi seçenekler çok... iyi araştırmak gerekir bu araçta güzel olabilir ama 70 bin verdikden sonra tercihimi golfünde dizelinden yana kullanırdım..

arabacı 08.04.2013 00:06

Bu aracı almayı düşünüyorum ancak bu parayı hak eder mi o konuda kararsız kaldım yoksa 1.2 comfortline alıp opsiyon mu ekletmek mantıklı karar veremedim

Hakan 28.03.2013 03:35

Bu aracı alıp kullanan arkadaşlardan net bilgi vermelerini rica ediyorum yakıtı vs ses yalıtımı yol tutuşu nasıl slmlr

K-max 10.12.2012 01:55

Lambo Aventador'da çift kavrama yok, tek kavramalı otomotikleştirilmiş düz şanzıman var. Üreticisi de Graziano, VW-Audi grubu ile alakası yok. Ayrıca bildiğim kadarıyla BMW Borg Warner'den hiç şanzıman almadı (en azından son 30 yılda). Çok uzun zamandır Getrag ve ZF ile çalışıyor. 6-5 yıl öncesine kadar M3 lerde kullanılan SMG, düz vites Getrag şanzımanın otomotik tek diskli debriyaj uyarlanmış haliydi. Otomasyon tasarımı da BMW'nin kendisine aitti. Yeni M3 lerde kullanılan MDCT çift kavramalı şanzıman Getrag tarafından BMW için özel olarak geliştirildi. Bu kadar yüksek torq yükü altında ve 9000 devirde bile rahatça vites değişimi yapabilen başka seri üretim çift kavramalı şanzıman yok zaten.

fatih 09.12.2012 15:50

2008 yılından beri vw golf kullanıcısı olarak dsg nin 6 ileri islak versiyonlarinda bir sorun yok diye biliyorum etrafimda kullanan 3 kiside de bir sorun olmadi simdiye kadar ama 7 ileri kuru olanlardaki ariza soylemleri aldi basini gidiyor. benim anlamadigim lambo da audı nin ve aventadorda da 7 ileri cift kavramali sanziman var eger o da audı ninkiler gibiyse vay lambonun haline eger degilse de muhtemelen audı nin ve tabi dolayisiyla vw nin de dsg sorununu kisa surede duzeltecegini dusunuyorum. tabi bir de ayni gruptaki porsche nin pdk si var. bildigim kadariyla sorunsuz.olmadi ordan bir yardim alarak cozume ulasacaklardir(kaliteli markalardan olusan buyuk bir grubun en buyuk avatajlarindan biri de bu olsa gerek). Son olarak pdk ile ilgili arastirma yaparken farkettim bmw de m3 te vag lisansi ile uretim yapan borgwarner in cift kavramali sanzimanini kullaniyormus.bütün alman araçları birbirine japon araçlarıda birbirine kasa olarak motor olarak şanzuman olarak benziyor mesela yeni polonun stop lambaları bmw 1 serisi gibi.bu araç alınabilir ama 2 yıl sonra ozman ne olup olmıyacağı belli olur

m.akif 09.12.2012 14:15

Hocam bunların bizde farkındayız.Örneğin Polo Gti piyasaya ilk girdiğinde yağ yakma problemi yüzünden herkesten şikayet topladı.Fakat yeni jenerasyonunda bu sorunda halledildi.Bu ve Bunun gibi hatalar elbette ki olabiliyor.Hiç bir marka kusursuz değil.Bahsettiğiniz c180 gibi mercedes w204lerde bi sürü hata raporu geliyor.Ben Mercedese bindiğimis sanıyodum ama bununda kusurları varmış diyor millet.Fakat Her marka bu hatalara çözümlerle cevap veriyor.w204ler için makyajlı yeni kasalarda eski kasadan gelen hataların bir çoğu düzeltildi.Yani bu çerçeveden bakarsak ACTde de DSG gibi elbette hatalar vardır.Fakat ben inanıyorum ki uzun sürmeden çözüme kavuşur.Önemli olan yeni bir teknolojiyi piyasa içinde kullanılabilir hale getirmektir.Bu sadece VW için değil tüm markalar ve otomobil sektörü adına bir ilerlemedir.

K-max 09.12.2012 03:10

Kontrollu şartlar altında yapılan test sonuçları aldatıcı oluyor. Öyle olmasaydı, otomobillerin hepsi katalog verileri kadar yakıt kullanırdı. VW'in dünyanın en büyük üreticilerinden biri olduğunu, ArGe ye de çok yatırım yaptığını biliyorum ancak bu her zaman her şeyi mükemmel yapmalarını sağlamıyor. 80 li yıllardan bu yana 4 tane VW'im oldu. 1303s dahil hepsinin farklı farklı problemleri vardı. Hatta 80'li yıllarda kalite problemleri sebebiyle VW Pennsylvania fabrikası tamamen kapatıldı, bir kaç yıl sonra da yine aynı sebeplerden Audi satışları (Amerika'da) durma noktasına gelince VW-Audi gurubu ABD piyasasından tamamen çekilmek zorunda kalmıştı. Şu anda bile Avrupa'da DSG şanzıman ile ilgili ciddi sıkıntılar ve şikayetler var. Genelde çok düzgün yollar için yapılmış, zorlamaya pek gelmeyen zayıf arabalardır. Firma olarak da farklı bir iddaları yok zaten. Geniş kitlelere hitap eden orta kalite araç üretir. Türkiye'de Doğuş grubunun itelemesiyle üst sınıf araç kategorisine sokulmaya çalışılıyor. En iyi üreticiler bile hatalı üretilmiş araçları piyasaya sürebiliyorlar. Eşimin 2011 model C180K SW aracının süspansiyon sistemi ve bazı yürür aksamı, tasarım hatası sebebiyle ücretsiz olarak değiştirildi, ki Mercedes en çok güvendiğim araç üreticisidir. Avrupanın en çok satan araçlarından 1.6 zetec motorlu Ford Focus, her 100-120 binde grank ana yataklarını değitirmezseniz aşınma sebebi ile grank kesip 3-4 bin TL masraf çıkarır. Bu da tasarım hatası yüzünden.

m.akif 07.12.2012 17:53

sayin k-max teoride durumu guzel aciklamissiniz fakat pratikte bence tüm bu eksilerin cozumu bulunmustur.Yanlis anlamayin fakat internette aristirmakla test etmek biraz fark yaratabilir.Bariz test sonuclari mevcut bence yarim litrelik bir tasarruf bile buyuk.bir avantaj.Reklam olarak degilde gercek ve basariya ulasmis.bir ar-ge olarak bakmak lazim bence.Cunku bahsi gecen paralar buyuk yatirimlar.

K-max 07.12.2012 01:04

İnternette ATC araştırdım. Günlük kullanımda ölçülebilir bir ekonomi sağlaması mümkün değil. Üstelik oldukça komplike bir sistem. Götürüsü getirisinden daha yüksek olma ihtimali çok fazla. Kontrollu şartlar altında yapılan testlerde 100 km de 0,4 lt yani 10.000 km de 40 lt tasarruf sağlamış. Buna karşılık iki silindirin supaplarını devre dışı bırakan elektromekanik bir sistem eklenmiş, devre dışı silindirlerde oluşacak aşırı soğumayı engellemek için su ve yağ sistemlerinde değişiklikler yapılmış. İki silindir devre dışı kalınca aşırı güç kaybı olacağı için motorun devrini otomatik olarak yükselten program eklenmiş, ayrıca bu esnada yükselen deviri kompanse etmek için aracın otomatik olarak vites küçültmesi sağlanmış. Sonuçta, bloktaki net ısı kaybı aynı kalıyor, devre dışı silindirlerde pistonlar hala hareket ettiği için sürtünme, moment ve pompalama kazancı olmadığı gibi susaplar kapalı olduğundan bu silindirler sürekli olarak vakum altında çalışıp ekstra soğumaya yol açacaklardır. Tasarruf sağlayan noktalar ise devre dışı silindirlerde sıkıştırma yok, devre dışı kalan supapların yaylarının yükü yok ve çalışan iki silindirin daha yüksek devirde, dolayısı ile daha açık pozisyonda duran boğaz kelebeği sebebiyle pompalama kayıplarının azalması. Bu şekilde çalışan bir sistemin düz şanzımanlı olma şansıda yok zaten. Teknolojik gelişmeden çok pazarlama taktiği gibi geliyor bana. İllaki alınacaksa, bence bu araç ancak birkaç sene sonra alınır.

Merso 03.12.2012 16:22

sanayi siteleri dsg şanzuman arızası ile yatan araçlarla dolu.

lopez 03.12.2012 15:33

act silindir kapama teknolojisidir. belli bir devir ve suratin altında gidildigi zaman arac 2 silindiri devre dısı bırakır.

golf4 03.12.2012 15:08

act:arac sabit hızda giderken iki silindiri kapatıp ekonomi yapıyor ve yakıt degerleri baya bi aşagı ınıyor
bmt ise golf 6 dan beri var olan bluemotion teknolojisi oluyor arkadaslar.

stepne 03.12.2012 14:48

act düşük hızda 40 km giderken pistonun ikisin çalışmaması bmt blue motion star stop bulunan yani ikside ekonomik sistem.
bmt blue motion demek yakıt tasarrufu saglayan star stop özelligi olan ekonomik demek

m.akif 03.12.2012 14:37

arkadaşlar BMT: (B)lue (M)otion (T)echnology ACT: (A)ctive (C)ylindr (T)echnology bildiğim kadarıyla.ACT gerek duyulmadığı takdirde 2 ve 3.silidirleri devre dışı bırakıyor ve yakıt tüketimi konusunda büyük avantaj sağlıyor.Yurtdışında tanıtılan 1.4 Polo GT Blue ACT ile 4.5 ortalamayı yakaladadı deniyor.Böyle giderse sanırım dizeller gerçekten pekte fark yaratmamış olcak.Tabı bu şimdilik sadece VW için geçerli.

W 03.12.2012 13:08

beygir güçleri torkları yakıt değerleri aynı ikiside otomatik DSG şanzuman ama aradaki fiyat farkı nerden geliyo ne fark var ACT ile BMT arasında Volkswagen ciler..

yokmudur ACT ile BMT arasındaki farkı bilen açıklama yapacak arkadaş?

wWGolf 30.11.2012 19:09

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG ile Volkswagen Golf 1.4 TSI BMT Highline DSG arasındaki farkları bilen arkadaş varmı? daha doğrusu ACT ne oluyo zaten BMT yi az çok biliyoz..
beygir gücü torku yakıt değeri çok iyi nerdeyse dizele yakın tabi her W de oldugu gibi fiyatlar uçuk ne yazıkki..

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN