2015 Toyota Yaris 1.5 Hybrid Cool

  • Silindir Hacmi 1497 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.0 sn
  • Beygir Gücü 75 HP
  • Maksimum Hız 165 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 3950 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.3 lt
  • Genişlik 1695 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1520 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.6 lt
  • Bagaj Hacmi 286 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1120 kg
  • Maksimum Tork 111 Nm
  • Yakıt Deposu 42 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
89
81
60
86
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
E.Gulsevincler 31.01.2016 03:42

Aracı 2015 yılı Haziran sonunda 0km ve Cool donanım olarak metalik inci beyazı renkde 55500TL fiyata Ankara Toyota Efe bayisinden aldım. O günden beri Kastamonu, Karabük, Bartın, Ankara, Isparta, İzmir gibi farklı şehir ve iklimlerde, 0 ile 1500 arası değişen rakımlarda -17 ile 40 derece arası farklı sıcaklıklarda, yaz ve kış şartlarında kışlık ve yazlık lastiklerle her türlü yol ve hava şartlarında kullandım.

Aracımdan son derece memnunum. İyi ki bu aracı almışız diyorum. Alacak herkese öneririm. Zaten aşağıda yazdıklarımı okuyunca siz de benimle aynı şeyi düşüneceksiniz.

2 hafta önce Ankara - Afyon istikametinde gece sürüşünde kış şartlarında -17ºC kadar inen sıcaklıkta (Aracın sıcaklık göstergesinden okunmuştur) uzun yolda toplam 450km civarı mesafede 120km hızı geçmeyerek 5.0lt ortalamayı yakaladım.

Ayrıca ertesi gün de yine 450km mesafede Isparta-İzmir yine yaklaşık 450km mesafede yine 5.0lt ortalamayı yakaladım. Bilgisayar verileri ile aldığım fişler sonucunda yaptığım hesaplama da birbiri ile tutuyor. Uzun yolda normal benzinli otomobil gibi yakıyor diye söylenenler yanlış. Benzer motor hacmindeki atmosferik motorlu araçlara göre uzun yolda da şehir içinde de çok daha ekonomik bir araç. Ama şehiriçinde biraz daha da fazla ekonomik bir araç bu doğru.

Birkaç gün önce İzmir şehiriçinde gündüz 10-12ºC sıcaklıkta özellikle kilit halinde sıkışık trafikte (üzerine basa basa söyleyeyim toplam 20-25 km mesafede ve sürüş boyu aynı rakımda olmak üzere) 4 adet kışlık lastik takılı olarak tam 4.0lt yakarak yüzümü güldürdü. Litresini 4.27'den aldığım benzin ile km'de 17 kuruş yaktı. (Nazar değmemesi için maşallah diyorum :) ) Benzinde özellikle şehiriçinde 4.0 lt ortalamayı yakaladım. Şehiriçinde her araç normalden biraz fazla yakar bu araç tam tersi daha az yakıyor. Hatta verilerini incelerseniz şehiriçinde şehirdışına göre daha az yakan tek araç bu sanıyorum. Şuan 13500 km'deyim ama rodajdayken bile çok yakmıyordu.

Gelelim performanslı kullanımlara 130 km sabit hız ile seyehatte ortalama 5.5lt 140 ve üstü hızlarda hatta yer yer 180km hızda kullandığımda da toplam 800km mesafe aralığında ortalamam en fazla 6.3 lt (27 kuruş) oldu ki bu hızlara rağmen yine de oldukça ekonomik yakıyor.

Sahibinden ilanlarında birisi Prius Hybrid'e LPG bağlayarak km'de 9 kuruşu yakalamış. Motor atmosferik olduğu için lpgle uyumsuzluk oluşturmayacak bir araç tabiiki uygulanabilir ama bu tüketimlerle LPG'nin bağlanmasının çok da bir anlamı yok. Sanıyorum yakıt ekonomisinde toyota hibritin (yaris ve prius) üstünde bir araç yok. Bu sitenin yakıt tüketimi sıralamasına göre de 2. sırada en ekonomik araç modeli olarak gözüküyor. (LPG'siz hali ile yakıt ekonomisinde 2. sırada)

1000 bakımı ücretsiz, 10000 bakımı ise 460TL (27 Ocak 2016 fiyatı) olarak bence pahalı değil. Ayrıca 10000kmde dahi enjektörleri temizliyorlar. Bakımları 10000'de bir yaparak ve enjektörleri de tamizliyorlarsa bu şekilde motor yaptırma zamanının çok uzun km'ler sonunda geleceğini düşünüyorum.

Yazın bir kaza sonucu ön camın çatlaması sonucu yetkile serviste kasko ile değişim talebinde bulundum. Bütün işlemler dahil 3 günde cam İstanbuldan İzmire geldi ve montajı yapıldı. Toyotanın İstanbulda bütün avrupaya destek veren yedek parça deposunun olması da yedek parça sıkıntısı yaşatmayacağının bir göstergesi.

Lpg'nin ve dizellerin bakım masrafları ve baş sıkan arızaları, LPGnin güvenlik sıkıntıları, otoparka alınmama dertleri, dizelin gürültülü çalışması gibi sıkıntıların hiçbiri yok. Araç hibrit olduğundan zaten ekstra sessiz. Yalıtım konforu da son derece başarılı.

Araç çok farklı teknolojileri sahip. standart otto çevrimi yerine daha ekonomik bir çevrimde bir yanma mantığı var, subap zamanlaması daha farklı performansdan törpülü ama ekonomi odaklı. Marş motoru yok, v kayış yok (elektrik motoruna bağlı farklı bir sistemle soğutma sistemi, klima, kalorifer, vb sistemler çalışıyor.), Km göstergesi yanında hararet ve devir göstergesi yok. (Sorduğumda hararet göstergesine gerek duyulmadığını söylediler. bu bile çok büyük bir özgüven göstergesidir bana göre.) Devir göstergesi yerine Şarj-Ekonomik-Performanslı sürüş göstergesi mevcut.

Aracın hibrit sistemini çalıştıran pillerinin ömrü aracın ömrü dolana kadar çalışacağını söylüyorlar. Her halükarda pillerin 5 yıl garantisi var.

500 TL fark ile bütün mekanik donanımları da 5 yıl ve sınırsız km yaptım. 5 yıl sürede olsa sınırsız km garantisi için 500 TL'nin çok uygun olduğunu düşünüyorum. Toyota zaten sorunsuz marka ve bu düşük ücret kendi markasına olan bir güveni olduğunu düşünüyorum. Scoda fabia modeli için 5 yıl 200000 km ye olan uzatma karşılığında 3-4 bin lira para talep etmişlerdi. WV grubunda birde DSG piyangosu, iyi niyet garantisi gibi sıkıntıları var :) merak edenler iyi niyet garantisini araştırsın.

Ek bir anekdot olarak WV grubu tam otomatik klima için bile 3-4 bin fark istiyorlardı. Bu araç kendinden dual ve tam otomatik bir klimaya sahip. geri görüş kamerası, dokunmatik ekranı, multimedya sistemi, bluetooth ve diğer donanımları ile parasına göre oldukça dolu bir araç. Özellikle projektör tipi farları çok uzak noktaya kadar aydınlatabiliyor. Farlarından oldukça memnunum.

Alman TÜV SUD raporlarını incelerseniz en az arıza veren arabalar arasında ilk 10'da 4 Toyota modeli mevcut.
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2015-10-11/495

LPG yok, Dizel yok, Toyota sorunsuzluğunu'da üzerine eklersek en az masraf çıkaran araç olacağını düşünüyorum. Daha önce opel grubu 1.4 ecotec motorlu lpgli 2010 model chevrolet aveo aracıma daha 4 yaşında ve 100.000 km'de olmasına rağmen motorunun lpg uyumsuzluğu yüzünden çıkan sorunlar yüzünden bir yılda 7000TL civarında masraf yaptım. (Yetkili servis aynı tamiratlar için 20000TL talep etmişti ve aracı hurdaya çıkarmamın daha mantıklı olacağını da önerdi hemde 4 yaşındaki 100000kmdeki aracımı) Sattığımda da 5000TL civarı daha masrafı vardı en son piston segman yapılacak demişlerdi. Sütten ağzım yandı yoğurdu üfleyerek yiyorum.

Otomatik vitesi'de CVT (7 ileri) sarsıntısız, konfor odaklı ve DSG vb. yarı otomatiklere göre çok daha sağlam olduğunu düşünüyorum.

Aracın bana göre tek negatif özelliği bagajının küçük olması (286Lt) ama o da sınıf standartlarında. LPG olmadığı için yedek lastiği yerinde taşındığı için net 286 lt ama yinede bir aile otomobili için az hacme sahip. Onunda tatil vb. yolculuklar için port bagajla çözülebileceğini düşünüyorum. Yaris'in aksesuar listesinde 420 lt'lik bir port bagajı mevcut. (Anlaşmalı thule marka) Tavan çitaları ve ara çitalar dahil toyota yetkili serviste 1800TL gibi bir fiyatla bagaj 700lt'ye kadar arttırılmış oluyor. (Hapro marka 330 lt için herşey dahil 1100TL fiyat teklifi aldım. özel servis fiyatı)

İç hacmi ve arka diz mesafesi bu sınıf araca göre çok iyi. Bunun da ön kaput mesafesinin çok kısa tutularak yakalandığını düşünüyorum. Japonlar bu kısa mesafeye 2 motor sığdırmışlar. Bununda beraber 4m'den düşük boyuyla (3950mm) her yere kolayca park edilebiliyor. Dönüş yarıçapı da oldukça düşük.

Üst modellerin hibriti geleceği söyleniyor ama üst modellerdeki hibrit sistemindeki benzinli motorun priusdaki gibi 1.8 lt olması ülkemizdeki mtv vergilendirme sistemi yüzünden getirilmemesinin en büyük sebebi. vergilendirme sistemi değişirse hibrit çeşitliliği artacaktır.

1.5 motorunun üst modellerde kullanılmamasının nedeni de o motorun daha büyük bir şaseye yeterli gelmeyeceğinden olabilir. Normalde 1.5 olan atmosfetik benzinli motor 75 hp bunun yanında 45 hp lik bir de elektrik motoru var. Güç gerektiğinde iki motor da beraber kullanılarak maksimum 100 beygire kadar çıkıyor. Evet performans olarak çok yeterli gözükmüyor zaten bu araç bir şehir otomobili ve ekonomi odaklı. Buna rağmen 0-100 km'si 12sn olması oldukça yeterli dahası 0-50'sini şuan hatırlamıyorum ama birçok otomobile göre çok iyi bir değerdeydi.

Km'deki karbon salınımı 85gr. olarak en düşük karbon salınımına sahip araç olarak biliyorum. Eğer ülkemizde Amerika ve diğer gelişmiş ülkelerdeki gibi vergilendirme sistemi çevreyi kirletme düzeyi olarak güncellenirse en düşük vergiyi ödeyecek bir modeldir. Şuanki vergisi 1600cc motora kadar olan bir aracın vergisi ile aynı.

Ankarada WV, Scoda, Hyundai, Kia, Mazda, Renault, Peugeut, Ford, Fiat, Opel gibi birçok bayi ile görüşmem sonucu müşteri ilişkilerini en profesyonel en samimi yaklaşımı olan markanın toyota olduğunu da söylemeliyim. Aklımızda 3000 lira daha ucuz olan titanyum (full) donanımlı daha güçlü motora sahip 1.6 ford fiesta varken yaris hibrit almamızın en büyük sebebide budur. Ama iyiki bu aracı almışız diyorum. Yakıt ekonomisiyle de 2 yıl dolmadan aradaki fiyat farkı kapanacak gibi görünüyor. Bu arada iki bakımı da İzmirdeki toyota servisinde yaptırdım. İzmirde de Ankara bayisindeki gibi aynı profesyonelliği, yakınlığı görüyorum.

hammit deyar 01.02.2016 13:32

iyi günler bende 2015 yaris hybrid aldım şuan 1000 km de dediğiniz yakıt tüketim rakamlarını yakalayamadım şehir içinde .serviste 5000 km den sonra düşer dediler normal mı acaba ?şuan 5,6 lt değerlerinde

Ekrem GÜLSEVİNÇLER 01.02.2016 16:34

Sayın Hammit Deyar;

Öncelikle aracınız rodajda. İlk 5000 km’de aracın yakıtı bildiğiniz gibi normalden yüksek olması gayet normal. 5.5lt değeri iyi bir değer ben de 1000 km’de aynı değerleri yakalamıştım.

Ben 5-6 bin km civarında 2015 Temmuz ayında kalkış ve varış tamamen düz rakımda 100km hızı geçmeyerek 4.2 lt’yi yakalamıştım. Şuan 13500 km’de kışın 10 ºC sıcaklıkta 4.0’ı yakaladım. 4.0 lt’yi yakalarken başka bir aracın arkasında gidip onun rüzgâr direncinden kesinlikle yararlanmadığımı yararlansam 0,1-0,2 lt daha da düşürebileceğimi de eklemek isterim. Fabrika değerleri de 3.6lt/100km daha da aşağı indirmek zaten çok güç.

Bu değerleri yakalamak için ani hızlanmalardan kaçının ani hızlanmalar yanmalı ve patlamalı motorlar için sanki dengeli olan çevrimi bozarak düzensiz yakıt yanmasına, yakıt-hava karışımının ayarından kaynaklanan anlık zengin yada fakir karışımlara bunun sonucu da eksik yanmış yakıt ve yüksek emisyon olarak hem yakıtı arttırıyor hem de çevreyi kirletmektedir. Ayrıca ani hızlanma 60km hıza gelmeden elektrikten çıkıp normalden erken benzinli motoru çalıştırmaktadır. (Hızlanırken 60km’de benzine geçiyor ama sabit hızda ayağımı gazdan çekerken 80km’ye kadar EV moda geçtiği de oluyor.)

İkinci olarak rejeneratif fren yapmalısınız. Yani kırmızı ışığı uzaktan gördüğünüzde frene yumuşak bir şekilde basıp balatalarla değilde dinamoları devreye sokarak yavaşlarsanız daha fazla geri dönüşüm yapmış olursunuz. Bu şekilde elektrikle daha fazla gidip daha az benzin yakmış olursunuz. Ayrıca kişisel fikrim olarak çok dik yokuşdan inmiyorsanız yavaşlarken vitesi B moduna kesinlikle almayın. Vites B modundayken bilindiği gibi motor freni yapar. Bu modda dinamolar maksimumda çalışıyor fakat devir de yükseldiği için motor ömründen daha hızlı feragat etmiş olursunuz. Bunun yerine yavaşça frene basmak da enerji geri dönüşümü için çok daha mantıklı. Motor freni olarak sürtünmeyle sönümlenen enerjiyi de dinomalara aktarmış oluyorsunuz. Yani aslında D modu B modundan daha karlı oluyor.

Özetle her araç için geçerli olan kural hibrit için de geçerli. Birinci kural yavaş hızlanmalıyız. Diğer araçlardan farklı sadece hibrite özel olarak yavaş durmalıyız. Mümkün mertebe Devir göstergesini eko modunda (yeşil bölgede) tutmaya dikkat edin. 120 km’yi hatta mümkünse 100km hızı geçmeyin. Son olarak rodajın bitmesini sabırla bekleyin (yaklaşık 5-6 bin km.). Rodaj sonunda benzer tüketimleri siz de göreceksiniz.

Ekrem GÜLSEVİNÇLER 01.02.2016 17:31

Sayın Hammit Deyar;

Söylediklerime ilave olarak aracınızı her zaman eco mod butonu aktif olarak kullanın. Bu buton gaz tepkilerini yavaşlatacak dolaylı olarak tüketim de düşecektir.

Misafir-5599 18.01.2016 16:09

Toyota'yı tebrik etmek gerekir. hibrid hem ekonomik hem çevre dostu. 1997'den bu yana Toyota 8 milyon hibrid araç satmış. geleceğin teknolojisi kesinlikle çevre dostu hibrid. çevre katili, fosilleşmiş traktör sesli dizellere son. zaten Toyota ve honda hibrid motorda rakiplerinden açık ara önde. mesela ww ilk hibrid duyurusunu 2012 yılında yapmış.

Misafir-8496 18.01.2016 15:51

Japon otomobil üreticisi Toyota’da ilk nesil Prius ile gündeme gelen alternatif enerji girişimi Yaris ile hızlanarak devam ediyor. Ve karşınızda çevreye duyarlı ve ekonomik Toyota Yaris Hybrid! ...

Burak 09.06.2015 12:54

Araç çekmiyo diyolar 1.4 atmosferik motora göre nasıldır 4 kişi yokuş da çekermi

Velid 17.04.2015 15:12

Osman kardeş Hybrit mantığına göre araba kullanımı konusunda bilgi verebilirmisin.

osman 27.03.2015 23:03

arkadaşlar arabayı yaklaşık iki aydır kullanıyorum aracı hybrid mantığına göre kullanırsanız fabrika değerlerini çok rahat yakalıyor hızlanması benzinli araçlarla aynı seviyede fakat yokuşlarda dizelden bile çok daha verimli ve atak bakım maliyeti araç garantideyken diğer benzinli araçlarla aynı fakat garanti sonrası 30 binde bir yağ değiştirseniz yeterli çünkü motor dönüşümlü çalışıyor ve hiç zorlanmıyor buda aracın bakımını geciktiriyor antifiriz ömrü 160 bin fren balata ömrü 120 bin cvt şanzuman oduğu için baskı balata sıkıntısı zaten yok ayrıca araç muanesinde 47liralık karbon emisyon muanesin den muaf akü ömüne gelince öyle bir ömrü yok araç aküsü araç ömrünü tamamlayana kadar tasarlanmış almak isteyenler gönül rahatlığıyla alabilir ben aldım kullanıyorum ve çok memnunum

Velid 26.03.2015 11:04

Kasım 2012 tarihinde Spirit model olmadığından Cool Hybrid satın aldım. Ön ve arkadarda yer alan Ledlerle birlikte çok sevimli bir görünümü var. Hybrid olduğundan ayrıca bir aküsü yok. Isınma sorunu olmadığından motor ısı göstergesi de yok. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. Otomatik şanzumanı çok verimli. Şehir içi yakıt tüketimi sıcak havalarda 4,3 LT/100 km. Kışın 4,6 - 4,8 LT / 100 km aralığında gerçekleşiyor.Fabrika verilerinin 1 LT üzerine çıkmış oluyor. Bu da iyi bir değer olarak değerlendirilebilir. En iyisi çok yoğun trafikte motor sesi olmadığından ve yakıt da harcamadığınızı düşününce stres yapmıyorsunuz. Şehirlerarası yolda ise yüklü ve çok yüklenmeme rağmen 4,9 TL - 5,1 LT / 100 KM aralığında tüketim oldu. Bakım maliyetlerinde ekstra bir maliyet yok. Akülerin değişimi konusunda herhangi bir veri elde edemedim. 8 yılda akü değişimi olmadığı bilgisi verildi. En güzeli kapalı otoparklarda kimse duymadan toz olabiliyorsun. Kötü tarafı ise valeler abi araban çalışmıyor diyerek sana arabayı getiremiyor. İyi sürüşler dilerim.

Motor Bilgini 19.03.2015 08:47

Yaris hibrit’de 1.5 litre benzinli motora 45 kW gücünde elektrikli motor destek veriyor. Benzinli motor 4800 d/d’da 75 beygir güç üretirken, 3600 ila 4400 d/d’lar arasında ise 111 Nm tork değeri üretiyor. Elektrik motorunda desteği ile 1.5 litrelik benzinli motor toplamda 100 beygir güce sahip oluyor. Bu değerler ile Yaris hibrit 0-100 Km/s hızlanmasını 11.8 saniyede tamamlarken maksimum 165 Km/s’lik bir hız değerine sahip. Yaris hibrit’de yer alan bu ünitelere CVT şanzıman eşlik ederken fabrika verilerine göre karma yakıt tüketim değeri ise 3.7 litre oluyor. Testimiz sırasında 5.0 litrelik bir değer yakalayan Yaris daha dikkatli kullanımlarda bu değerin altına düşmeyi başarabiliyor. Yaris’de 2 farklı sürüş moduna yer verilmiş. Bunlar “Eco” ve “EV” mod olarak tanımlanmış. Bunlara vitesin hemen arkasında bulunan tuşları kullanarak müdahale edebiliyorsunuz. Araç ilk çalıştırma esnasında pillerinizde gerekli enerji varsa elektrik motor ile devreye giriyor. Bu sırada motor sesini duymuyorsunuz. Vitesi “D” konumuna aldıktan sonra sessiz bir şekilde harekete geçiyorsunuz. Bu andan itibaren 50 Km/s hıza kadar gaz tepkilerinizide sakin tutarak saf elektrik enerjisi ile hareket edebiliyorsunuz. Bu sırada gösterge tablosundaki “EV” işaretini görmeniz mümkün. Pillerinizdeki enerji bittiğinde yada daha fazla enerjiye ihtiyaç duyduğunuz anda benzinli motor anında devreye girerek size istediğiniz enerjiyi sağlıyor.

Alper Güler 19.03.2015 08:45

Yaris sorunsuzluk imajını korumayı sürdürüyor. Yakıt ekonomisi konusunda dizel ve benzinli modeller ile başarısını kanıtlamış olan model hibrit versiyonu ile de aynı başarıyı devam ettiriyor. Alt devirlerde elektrikli motorun gücü hissedilirken üst devirlere çıktıkça benzinli motora ihtiyaç duyuluyor. CVT şanzıman ile doğru vitesi kendi ayarlayan sistem yakıt ekonomisinde size yardımcı olan en büyük unsurlar arasında. Dizel ve hibrit seçenekler arasındaki 600 TL’lik fark cazip görünse de bakım maliyetleri şimdilik birer soru işareti.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN