2016 Toyota Hilux 2.8 Hi-Cruiser 4x4
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 2755 cc
- Maksimum Hız 175 km/s
- Beygir Gücü 177 HP
- 0-100 Km Hızlanma -
- Maksimum Tork 450 Nm
- Uzunluk 5330 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1855 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1815 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 10.9 lt
- Boş Ağırlık 2080 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 7.1 lt
- Bagaj Hacmi -
- Karma Yakıt Tüketimi 8.5 lt
- Yakıt Deposu 80 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
6 ileri değil, CVT şanzıman
17.11.216 tarihinde 4x2 otomatik adventure aracimi teslim aldim. 2 gunde 250 km yaptim. Eski bir insignia kullanicisi olarak tek gordugum eksik komfor. Cunku arkalarda makas var bu cukurlarda hoplamaya sebep oluyor bazen ama arac kaya gibi saglam. Guven veriyor. Karar vermeden once ranger test ettim hic sevmedim. Cunku aksesuar sifir, hic bi sey yok aracta. Hilux hem şık hem izolasyon cok daha iyi.
Moose test videosuna bakın ondan sonra alın
Boşuna efsane olmamış sınıfının tartışmasız en iyisi.
1969 yılından buyana markanın pickup simgesi haline gelen Hilux, yeni tasarımı ve off-road yeteneği ile göz dolduruyor. Aynı zamanda da şehiriçi sürüşünde de oldukça konforlu. Biraz fazla salınım yaratan araçta arka koltuklarda yolculuk yapmak ise sıkıntılı, aynı konfor arka koltuklarda yok
on numara bir araç toyota devrim yapmış