2017 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Advance

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Beygir Gücü 122 HP
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4360 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.5 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1565 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/50 R18
  • Yıllık Vergisi 1.827 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
95
77
76
78
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3271 13.07.2017 13:57

Hybrid ama yaptığınız yolun belki anca %10 luk kısmında elektirik ile gidebilirsiniz. Şehir içi sıkışık trafik vs varsa belki %25, ama klima açık bu yaz günü, Hybrid hikaye. 1.800cc benzinli motordan biraz az yakar o kadar, o da turbo değil bildiğin atmosferik motor. Şahsen çok kez test ettim bu aracı. Araba ağır, elektirik motoru için fazla ağır. Lastikler inceltilmeli ve 18" kesinlikle seçilmemeli bu araçda eğer amaç tasrruf ise.

Misafir-3598 13.07.2017 10:19

Arkadaşlar, yanlış bildiğiniz birşey var, dieseller havayı daha fazla kirletmiyor, 100km de benzinli araç 9Lt benzin harciyor, diesel olanlar 4.5 litre, şimdi 9 litreye karşı, 4.5 litre dieseli karsilastirin. Hibrite diesel koysunlar. 1.8 chr nin mtv 1827 TL 1.2 motorunki 627. RArada 1200TL var, hibritin saglayacagi yakıt avantajini yok ediyor, ayrica ilk alirken arada 30.000 fiyat farki var.

Misafir-4828 12.07.2017 09:53

Hibritin Yıllık Vergisi 1.827 TL

1.2 turbo beslemeli motorunu almak daha mantıklı gorunuyor. 1.2 nin yıllık vergisi 646 tl.

Misafir-2903 09.07.2017 11:46

MTV si 1.8 se çok yüksek çıkar avantajı kalmaz. :(

Misafir-9055 12.06.2017 02:32

Kimse bu batarya ömrü ne kadar olduğunu bilmiyor ve elektirikte gittiginde 40 km hizla gidiyor sanirim ve vergiside yüksek baya en iyisi kalsin dizel cikarsa alirim cikmassa almam

Misafir-4033 01.06.2017 20:16

Araçta otomatik katlanan yan ayna var mı?

Misafir-4915 30.05.2017 16:50

Bu araç için bilmiyorum ama yaris te batarya 10 sene garantiliydi. Muhtemelen chr de de aynıdır. Hangi dizel arabayı 10 sene kullanıyorsunuz ki? Dizelin bakım maliyetleri on yılda chr yi kaça katlar heaaplamak lazım. Peki ya emisyon. Dizel kullanmak dünyada giderek zorlaştırılıyor. Dizel kullanmayın arkadaşlar . Doğayı da düşünün

Misafir-2291 30.05.2017 14:44

Aracın 1,8 hacminde olanı atkinson motoru denen yüz yıllık ve normal motordan daha az yaktığı bilinen bi motor tipiyle yapılmış,piston yatağı daha uzun olduğundan daha verimli ancak;
1-bu yüksek hacimli motordan dolayı vergi yükü fazla
2-araç şarj edilebilir olsaymış çok daha tasarruflu olurmuş
3-batarya ömrü ve değişim maliyeti 2. elde büyük sıkıntı

Misafir-7215 30.05.2017 14:37

aracın testlerini seyrettim gerçekten 4,1 litre yaktı,şehir içinde 18 kuruş yaksa (ki benzin motor kısa mesafede devreye girmezse bu kadarda yakmaz diye düşünüyorum) çoğu dizelden ucuza geliyor gibi,dizel bile tasarrufta elektrikle yarışamaz diye düşünüyorum.Tek sıkıntı batarya ömrü ve değişim maliyeti nedir?sonuçta 2. elde büyük sıkıntı yaşatabilir,akü değişim maliyetininde ucuz olacağını sanmıyorum..

Misafir-6203 11.05.2017 09:31

Misafir-8418, euro ncap puanı beklenildigi uzere 5 yıldız almıştır.
2017 de teste tabi olan araclarda en guvenlikli ikinci arac. birinci arac volvo s90.
bu arabayı guvenle alabilirsiniz.

Misafir-9972 28.04.2017 14:21

Üretim yeri türkiye olduğu halde özelliklerine göre fiyat yüksek yerli ve hibrit vergi avantajları nerde zengine hitap ediyor.

Misafir-8794 25.03.2017 20:22

Aracın ötv farkını indirdiler arkadaşlar.hybridi desteklemek için fakat mtv de 1.6 üzeri olduğu için yıllık 1800 tl gibi vergisi var galiba. 1300-1600 cc arası olsa bin tl. 1300 cc altı olsa altıyuz tl vergisi var. Yani yıllık ortalama bin tl fazlalığı var. Yinede bilgi yanlışlığı olmasın alacak olanların araştırmasını tavsiye ederim

Misafir-2217 20.03.2017 19:48

misafir 7889 çok yararlı bir yorum olmuş teşekkür ediyorum. bildiğim kadarıyla hibrit plug-in teknolojisi prius'ta var. o aracın fiyatı da malum çok uçuk.

Misafir-5945 07.03.2017 03:08

Misafir5517 bu araçta ilave vergi yükü yok

Misafir-5517 25.02.2017 10:28

Neden 1.8 motor yerine 1.0 motor kullanmıyorlar. Ülkemizde bu tür araçların kullanılmasına ihtiyaç var ama 1.8 motor olunca doğal olarak vergi yükü biniyor. İnsanlar tasarruf etmek için avuç dolusu para verdikleri araca tüp taktırıyor hibrid araçlarda buna ihtiyaç yok ancak vergi yükü ile aradaki fark kapanıyor

Misafir-7899 26.01.2017 22:23

Hybrid neden sarj edilmez?
Çünkü,hybrit araçlar 2 çeşitir
a)Petrol türevi yakıtlı motor+elektrik enerjisi motoru (hybrid)
b)Petrol türevi yakıtlı motor+elektrik enerjisi motoru+extra şarj istasyonundan enerji dolumu(hybrid plug in)
a-Bu türdeki araçları genelde japonya menşeli araçlar(Honda-Toyota vs) benzin motorunun ürettigi mekanik enerjiyi aracı vites aracılıyla yürütmek için ve aynı anda pilleri şarj için kullanır.lityum metal pile sahiptir,dolayısıyla şarj kapasite düşük fakat şarj süresi oldukça kısadır.Şarj olayını ya yokuş aşağı inişlerde yada benzin motorundan yapar.Sürüş sırasında performansa ihtiyaç yok ise belli bir hıza kadar elektrik motoruyla sonrasında benzin motoruyla devamettirilr.
b-Bu türdeki araçlar ise mekanik çekişi sürekli elektrik motoruyla yaparlar.Sürekli elektrik enerjisine ihtiyaçları vardır.Bunu ya lityum iyon bataryalarından yada benzin motorundan sağlarlar.Torkları yüksektir.Dışarıdan şarj imkanları vardır.Tam şarjla menzilleri degişken olmakla birlikde batarya gücüne göre reel 50 ila 150 km arasıdır,sonrasındaki menzili ise benzin motorunun üretitgi elektrik ile gider.Araç benzin motorunu jeneratör olarak kullanır,yani benzin motoru hiçbir zaman aracı mekanik olarak vitesle hareket ettirmez.

Misafir-284 12.01.2017 07:25

hybrid neden sarj edilmez?

Misafir-1870 06.01.2017 16:57

Çünkü daha yeni çıktı. Bir çok ülkede daha satışa sunulmadı. Kısa sürede girecektir testlere, zaten Toyota'nın neredyse tüm araçlarının güvenliği tamdır NCAP ve IIHS de.

Misafir-8418 06.01.2017 12:27

NEDEN NCAP VEYA IIHS ÇARPIŞMA TESTLERİNE SOKULMUYOR BU ARAÇ?

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN