2017 Suzuki Vitara 1.6 GL Plus AT 4x4

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1586 cc
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Beygir Gücü 120 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 13.0 sn
  • Maksimum Tork 156 Nm
  • Uzunluk 4175 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1775 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1610 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
  • Boş Ağırlık 1185 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 375 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.7 lt
  • Yakıt Deposu 47 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-6878 07.12.2017 10:07

Aracı ihtiyatlı kullanan biri olarak yakıt tüketimim şehir dışı 5.5-5.9 lt; şehir içi 8-8.8 lt dolaylarında. Bana göre bu aracın dizel modelini alıp 45 bin lira fazla vermeye gerek yok. 45 bin lirayı kaç yılda çıkarıp kara geçeceğim hesabı yapacağınıza bence nakit parayı başka yararlı işlerde değerlendirin. Eskiden bu kadar dizele rağbet yokken benzinli-dizel araç fiyat makas farkı bu kadar yüksek değildi. Şu zamanda dizel araçların fiyatı uçmuş durumda. Yani 100 km de yaklaşık 2 lt az yakalım diye de 45 bin lirayı yıllarca bağlamak(bağlamak diyorum çünkü 2. el de ona göre yüksek satacaksınız ama ikinci el de o fark 45 bin liradan da az olacak dizel almayı düşünenlerin onu da düşünmesi lazım) bana mantıklı gelmiyor. Sonuç olarak bu aracın benzinli atmosferik otomatik modelini almakta karar kıldım.

Bana göre yakıt tüketimi gayet başarılı. Arazi konusunda zaten Suzuki kalitesini tartışmaya gerek yok. Bugün zorlu yollarda, en az kalan ve debriyaj balatası ve motor hararet sorunlarını en aza indiren bir markadan bahsediyoruz. Araziye çıkın ve bu arabanın, ben en az asfalt kadar çamurlu eğimli yollarda da gitmek için yaratılmışım dediğini hissedin. Ayrıca aracın fiyatı, performansına göre harika. Performans beklentisi kişiden kişiye değişmekle beraber bence araba daha iyi kaçsın turbolu olsun demenize gerek yok. Bu araç gayet kasasını kaldırıyor. Ama dediğim gibi alt devirlerde daha canlı bir motor arıyorsanız 15 bin lira fazla vererek daha atik olan 1.4 turbo modelini de alabilirsiniz. Ayrıca 2. eli bir kriter görmekle beraber önemli bir parametre olarak görmüyorum. Yani bu araç her şeyiyle mükemmel ama 2. eli yok diye de bu aracın üzerini çizmem tam tersine beğenmişsem içime sinmişse rahatlıkla alırım.

Eksi olarak diyebileceğim sadece Japonların Suzuki olarak sadece kullanım ihtiyaçlarını karşılayıp gösterişten uzak durmaları. Yani bu aracın ön konsol kısmı, iç tasarımı biraz daha gösterişli yapılabilirmiş. Ama en nihayetinde bu aracın 100 bin liralık uygun bir fiyat sayılabilecek bir 4 çeker SUV olduğunu da unutmamak gerek.

Bana göre fiyatını hak eden bir araç. Tereddüt edenler kesinlikle arkanıza bakmadan bu aracı alabilirsiniz.

Misafir-9487 09.11.2017 11:35

Bence bu arabanın tek ihtiyacı orta kol dayama bölümünün biraz daha modern bile sokulması. Çok minik dokunuşlar ile bence iyice f/p aracı olacaktır

ali antalya 08.11.2017 20:53

2. eli zayıf olamasa mükemmel araba

Misafir-727 17.10.2017 19:03

Araç çok iyi f/p en iyi 4x4 suv.aisin tam otm şanzıman var,yakıt tüketimi çok iyi

Misafir-6347 16.07.2017 11:44

9931 benzinlide kendi motor teknolojilerini kullanıyorlar ama dizeller hakkında bir bilgim yok açıkçası.

Misafir-9931 15.07.2017 21:41

Suzuki hangi marka motor kullanıyor bilen varmı ?

Misafir-5090 14.05.2017 12:13

Bu aracın allgrip sistemi birçok suvdan önde,videoları internette bulabilirsiniz.Araç süper fiyat süper daha ne olsun,sadece donanımı için bile alınır.Ağırlığı sadece 1185 kilo ve bu araç gerçek bir 4x4

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ