2017 Suzuki Baleno 1.2 GL AT

  • Silindir Hacmi 1242 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.3 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3995 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Genişlik 1745 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 320 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 905 kg
  • Maksimum Tork 120 Nm
  • Yakıt Deposu 37 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/55 R16
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
80
73
65
25
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2609 03.08.2018 09:59

Bende sağ taraftan ses duyuyordum. Bir kaç gün dinledim. Emniyet kemeri tokası vuruyormuş. Düzgün toplanmadığından ters dönmüş.
WD40 ile her iki yüzeyini ve yuvayı yağladım. Sorun kalmadı.

Misafir-7063 01.08.2018 14:52

Sayın 8574
Hocam,çok değerli bilgi ve tavsiyelerde bulunmuşsunuz,dediklerinizi uygulayacağım,sonucu buradan paylaşacağım.
Saygılar

Misafir-8574 01.08.2018 13:39

Sayın 6333
Genelde bu tip sesler çok basit sorunlardan kaynaklanıyor
Würth ya d a wd 40 alıp koltuğun yer zemine takılan demir raylarını, kapı kilit dillerini,emniyet kemeri mekanizmasını,kapı fitillerini bol bol yağlayın. Çünkü bu tip sesler marka model bağımsız özellikle yaz aylarında çok daha fazla ortaya çıkıyor. Ayrıca ogs gibi cama takılan bir aparat varsa onu da gözden geçirin

Misafir-6333 31.07.2018 16:49

Aracım 2017 model Suzuki Baleno otomatik,4000 km'de.50-60 km hız ile köy yolu benzeri yollarda giderken sol ön taraftan gırç gırç (ağustos böceği sesine benzer) sesler geliyor.Bu sesler azalıp artıyor bazen hiç duyulmuyor şeklinde.Servisteki arkadaşlar bu sesin cam mekanizmasından gelebileceğini düşünerek mekanizmayı yağladılar lakin durumda bir değişme olmadı.Buna benzer bir olay yaşayan var mıdır? Ses aşırı rahatsız edici değil fakat ciddi birşey midir,hazır garantisi varken yaptırmalı diye düşünüyorum.Velevki sorun ciddi diyelim kapıyı değiştirmeleri gerekirse aracı satarken ekspertiz raporunda değişen parça olarak tesbit edilip kazalı araç olarak algılanıp değeri düşer mi?.Bu durumda hiç müdahale ettirmesemmi ? Vereceğiniz fikirler için şimdiden teşekkürler.

Misafir-8925 03.07.2018 12:01

@5675

Teknik verilerdeki son hız ile değişen yol şartlarındaki son hız farklı olabiliyor. Bu arabanın son hızı 175 km/s diye yolda giderken 175km/s'den az daha hızlanmayacak, ibre olduğu yerde kalacak gibi bir durum söz konusu değil. Son hızı 185km/s gözüken Astra ile 200 görmüştüm. Yoldaki eğim, ibredeki hata payı vs. değişkenler var.

Misafir-5675 02.07.2018 16:00

Arabanın son hızı 175 km/s
Arkadaşlar 180 yapmışlar ,helal olsun

Misafir-7728 02.07.2018 09:11

1991 km. yol yaptım. Tekirdağ'dan 4 kişi çıktım. Bursa, Eskişehir ve Ankara'dan Tekirdağ'a geri döndüm. Şehirler arası ve şehir içi kullandım. 100 km.'de 4.8 Lt. tükettim.

Misafir-5634 02.06.2018 22:45

Aracı alalı yaklaşık bir ay oldu. 900km üstüne çıktım. Rodajı tamamlamak için çoğunlukla otoban tercih ederek motoru zorlamadan kullanıyorum. Tabii, alınan mesafenin en az 100 kmsi şehir içinde geçmiştir. Şu haliyle ortalama yakıt 3,9 lt gözüküyor. Araç ile ilgili ayrıntılı yazıya gerek görmüyorum. Tam bir F/P aracı. Sorularınız olursa cevap vermekten mutlu olurum.

Misafir-7486 17.04.2018 18:43

Bu kadar az yakan arabaya neden lpg taktırırsınız:S

btem 18.04.2018 22:29

evet araç gerçekten az yakıyor 1.5 yıldır evin 2. aracı idi diger aracımı sattım şehir içi günlük ortalama 40-50 km arası yol yapıyorum malum benzin pahalı bu yüzden lpg taktırdım memnunum

Misafir-3656 17.04.2018 13:59

Misafir-1283
15 bin kilometreyi geçtim. Şehir içi 5,6 tüketiyorum :)
Ancak, bakım yaklaştıkça son 1 hafta 6-7 litreyi gördüm, Bakımdan sonra yine 5.6'dayım.

Misafir-6535 16.04.2018 22:37

lpgyi ne kadar taktirdiniz birde lpgyi stepne yerine koydurabilirmiyiz bu arabada

btem 18.04.2018 22:26

2300 tl ye taktırdım stepne yerine

btem 15.04.2018 20:26

2016 aracıma atiker atikfast lpg taktırdım performans kaybı yok 32 lt gaz ile şehir içi 405 km yol yaptı.benzini hesap etmedim sabahları motor çok soğukken yaklaşık 500-600 metre sonra lpg ye geçiyor diger zamanlarda 5-10 saniye sonra geçiyor .bu arada lpg hep aynı yerden alıyorum 2.69 dan 86 tl ye doldu.

Misafir-1771 13.04.2018 09:44

lastik basıncı kitapçıkta yazıyor. Yanlış hatırlamıyorsan 32 psi
Bendeki sensor gayet iyi çalıştı. Sİnyal yandığında hava bastım. 2 gün sonra tekrar yandı, Lastiği kontrol ettirdim, vida girmiş. 15 dakika yandıktan sonra basıncı algıladı ve sinyal kayboldu.
Lastik tamircileri laf dinlemiyorlar, kendi istedikleri basıncı uygulamaya çalışıyorlar.
Vites geçişlerinin ısınana kadar kemikleri olmasının normal olduğu düşünüyorum. Sonrasında gayet akıcı. Honda City aracımda da böyleydi.
140-160 km çıktım, titreme hissetmedim. Spor modda bile.
Kitapçıkta rölantide ısıtmayın diye özellikle yazılmış.

Misafir-6783 11.04.2018 07:21

Sayın 3985
Baleno sahibi değilim ancak bu araçtakinden çok daha hacimli lastikleri kullandım.
42 psi sizin araç için oldukça yanlış ,tehlikeli, arabanın bütün dengesini ve yol tutuşunu bozan bir lastik basınç değeri.
Kitapçığa ya da benzincilerdeki listeye bakın ama sanırım 32 yi geçmezsiniz iyi olur
Bu tip yüksek değerler bayilerde bekleyen araçlarda kullanılır. Normal sürüş için değil

Misafir-3985 10.04.2018 18:30

Herkese merhabalar.
2016 model sahibi olarak 130'dan sonraki ilk bosluk olayini yazan benim. Ayrica 120den sonraki titreme olayini yazan da..O zaman da servise bunu dedigimde yok oyle birsey senin kuruntun demeye getirmislerdi. Neyse ki 15000 bakiminda balans ayari yaptirdim ve her iki sorun da cozuldu.
15000 bakim + balans ayari 450TL tuttu.

Buna ragmen halen cozemedikleri 2 sorun var. Birincisi yerden yuksek ve hafif tasarimindan ileri gelen yan ruzgarlardan etkilenme olayi. Ozelllikle yuksek suratte ruzgarli havalarda yolda geziniyorsunuz.
Ikincisi ise uzun sureli araci kullanmadiginda ilk vites gecislerinde bir sertlik ve takilma var. Bunu 1-2 yerde daha okudum. Tamamen sanzumanin yaglamasi ile alakali, ancak 1 hafta calismadi diye bu riski kullanicilar almamali. Ilk calistirmada vitesi gecmeden ve gectikten sonra rolantide yaglama yapmasi icin biraz beklemekte fayda var.

Bir diger konu da bana mi ozgu bilmiyorum ama lastik basinc sensoru iyi calismiyor. Ayrica on lastiklere neden 42 psi bastigimizi halen anlayabilmis degilim.

Kolcak sonradan takilabilir dert degil, ancak led farlar ve Sandero tarzi camurluk kaplamalari standart olsa hic fena olmazdi. Kaplamayi siparis uzerine yapiyorlar, ancak istenen fiyat cok fazla.

Dokunmatik ekran konusunda da A101den alinmiscasina bir ekran degil de, diger Avrupa ulkelerinde satilan önpanel ( dokunamtik ekran ve klima) 2. bir paketle guzel gider.

Bir de getirin artik 1.2 SHVS ve 1.0 turbo'yu!!!

Misafir-1283 07.03.2018 10:26

Sıfır aldığım aracımı 1 yıldır kullanmaktayım, sizlere artı ve eksilerini belirtmek isterim;
Artıları; Yakıt tüketimi değerleri gerçekten fabrika verilerine yakın ben istanbul içi sıkışık trafikte mesai saatleri arasında sakin kullanımda 5.9 lt'ye kadar düştüm. Araç hem benzinli hem de dizel kadar az yakıyor, dolayısıyla bakım maliyetleri düşük ve sessiz bir araç.Şu an eşim kullanmakta acemi 1 aylık şoför, gaza aşırı yüklenip sürekli fren yapmasına rağmen yine şehir içi trafikte maksimum 7.5 lt'ye çıktı.
Vites geçişlerini hiç hissetmezssiniz, 6 ileri cvt şanzımanı ve motor uyumu gerçekten sorunsuz. Ayrıca vites kolundaki "Spor" modu seçeneği de rampalarda çok işe yarıyor.
Aracın beygiri size düşük gibi gelse de kilogram başına düşen beygir sayısı birçok araca göre fazla olduğu için yokuşlarda asla bayılmıyor.5 kişiyle oldukça rampa bir yokuşu spor moda alıp canavar gibi tırmandım,deneme amaçlı biraz gaza bastım ve sürekli hızlandı tüm araçları geçtim :). Siz aldanmayım 120 beygir olup 1300 kg araçlara.
Uzun yol kullanımı da yaptım, arkada eşim ve çocuğumla gayet konforlu bir yolculuk geçirdik, eşime sorduğumda arkası çok geniş ferah ferah gittik dedi. Bagajı çok büyük olmasa da derin ve yeterli, ben 3 valizi sığdırıyorum.
Yol sesi çok fazla almıyor,altı yüksek olduğu için yere değer korkum da olmuyor,kliması yeterli.
Direksiyonu biraz sert gibi ama bana göre iyi çünkü güven hissi veriyor, üstelik sağlam dönüşlerde sertliğini otomatik ayarlıyor, kolum hiç yorulmuyor. 140-150 lere kadar çıktım en ufak bir titreme hissetmedim, 130 civarı bir yumuşama oluşmakta bu hissediliyor fakat hızı artırınca 140 lar civarı normal haline geri dönüyor, neden böyle olmakta bilmiyorum.
Manevra kabiliyeti çok yüksek, dönüş çapına baktığınızda swiftten bile düşük ve çoğu araçtan iyi . Tam bir şehir arabası olmasının yanında uzun yolda da beklentilerinizi karşılayacak bir araba.
Son olarak şöyle söyleyebilirim, kessinlikle kullandıkça seveceğiniz ve ayrılamayacağınız bir araba.
İstanbulda servis bakım masrafları uygun ilk bakımını 370 tl ye yaptırdım.
Eksileri;
Donanımsal bazı eksiklikler var, örneğin dokunmatik ses sistemi,dijital klima,hız sabitleme,kol dayama,deri direksiyon gibi. Bunlar için ekstra ödemeler yapmanız gerekmekte. malzeme kalitesi çok yüksek değil, sanırım fiyatının uygun tutulması açısından, fakat benim için önemli olan motor ve mekanik aksamı.
Aksesuarları bulunnmuyor, örneğin yurtdışında bir sürü orjinal aksesuarı varken burda sadece kol dayama ve teyp var.
Ön farlar halojen, led farlar üst donanım seçeneklerinde var fakat onlar da burda yok.

Misafir-9771 04.03.2018 10:54

Titreme olusmuyor 140ı buluyorum sıkıntı yok arabamda.Ama biraz yumusuyor gibi 140tan sonra

Misafir-5134 23.02.2018 23:05

youtubeda bir kaç video var. Arabanın direksiyonunda 120 den sonra titreme sorunu olusuyor. Sizin araçlarda böyle bir durumla karsılaştınız mı?
Bu ara güvenlik anlamında büyük soru işaretleri uyandırıyor. Onun dışında albenisi olan bir araç.

Misafir-9334 22.02.2018 00:44

kiyaslaman yanlis f1 araclari bambaska birsey. ayrica sert suspansiyon virajlarda daha dengesiz bir tavir sergiler yumusak suspansiyon daha iyi seni saga sola oynatir ama arabayi attirmaz. sert suspansiyon iyi degil asiri yumusak olanlarda iyi degil balenonunki orta hallice bence. bu arada firsatini buldugumda 180i bende deneyecegim bakalim cikiyormu merak ettim. olmem insallah :)

Misafir-3670 20.02.2018 17:01

Misafir-4904
Arkadaşım, bende 2016 sahibiyim. 180 km hıza ulaşmam hiç de abartı değil. Motor açmak için çok rahat bir şekilde 180 km hızla kullandım. Günümüzde teknolojinin geldiği noktada, üstelik de Japon teknolojisinde otomobilin yol tutuşunun, ağırlığı ile ilişkilendirilmesini doğru bulmuyorum. Araç tank gibi olsun ESP EBD gibi sistemler kullanılmasın o halde.
Hafif araçlar güvenli değil ise, F1 araçlarının ağırlığının 728 kg olmasını nasıl açıklayacağız?
Süspansiyon açısından da bakalım. Aracı alırken süspansiyonun sert olması tercih sebeplerimden biriydi. çünkü biliyorum ki:
Sert süspansiyon; konforsuzdur ancak hızlı girilen bir virajda hayat kurtarır.
yumuşak süspansiyon; konforludur. Ancak dengesiz girilen virajda takla attırır.
Gördüğün gibi Misafir-4904, aracın ağırlığından bahsedilmiyor.

Misafir-4904 16.02.2018 22:08

arkadasim ben 2016 baleno sahibiyim 180 hizi abartmissin 180 hic olmadi olsada asfalttan 5 santim yukarda gider herhalde 140 sonra direksiyon biraz yumusuyor bu demek degilki gidilir ben 150 civarina kadar gittim ama guvensiz iste hafif araba sonucta. ama arabamdan memnunmuyum derseniz son derece memnunum sehir ici arabasi esim kullaniyor ikinci arabamiz ekonomik olmasi cok iyi sehir ici kullanima bicilmis kaftan bir araba

Misafir-4332 11.02.2018 17:08

Benim izlediğim çarpışma testinde, yan ve perde hava yastıkları açılıyordu. araçta FREN DESTEK SİSTEMİ MEVCUT!

Misafir-6947 11.02.2018 17:06

Misafir-7953
Direksiyonun sert oluşu, 50 li hızlarda bile virajlarda güven vermemesi, 120 sonrası hakimiyet acısından güvensiz olması gibi yorumları yapanlar aracı benim gibi 180 km. hızla kullanmışlar mı? Spor modda Bolu ve kaynaşlı'ya tırmanmışlar mı? L modda orman yoluna girmişler mi? Orta sertlikteki 4 tur dönen direksiyon ile dar alanda manevra yapmışlar mı? Sanmıyorum.
Aldırış etmeyin lütfen.

Misafir-9898 03.02.2018 21:35

15k km bakim maliyeti servis indirimi ile 450tl, .bosna Yukselen oto'dan.
2.bakim 30k km'de olacak

Misafir-890 03.02.2018 19:07

TR deki baleno ncap ta 4 yıldız almış olan donanıma sahip degil. AEB denen otomatik fren sistemi avrupadaka bazı modellerde var TR de yok. Ayrıca ncap ta önden çarpma videosunda yan perde hava yastıkları acılmama nedenini anlamış değilim. Perde hava yastığı olan tüm araçlarda aynı testte perdeler şişiyor.

Misafir-7953 03.02.2018 18:38

Manevralar için Direksiyonun sert oluşu, 50 lili hızlarda bile virajlarda güven vermemesi, 120 sonrası hakimiyet acısından güvensiz olması gibi yorumlar var. Kullanana arkadaşlar yorumlarınız nedir acaba?

Misafir-1993 02.02.2018 22:10

Sürüş özelliklerini, malzeme kalitesini bilmem çünkü yakından inceleyip kullanmadım. Fakat ağırlığı, yakıt tüketimi, bagaj hacmi gibi teknik verileri, sınıf standartlarında oldukça iyi görünüyor.

Misafir-8790 02.02.2018 13:38

Sayın 6429 Her iki özellikte ki arabayı kullanmış birisi olarak, turbo motorun, en belirgin özelliği, enjektörlerin direkt olarak yanma odasında olması, yakıtı yüksek basınçla birlikte helisel yani kendi ekseninde döndürerek, atomize hale getirip turbonun motor içerisine verdiği basınçlı hava ile zenginleştirerek, zerresine kadar yakmasıdır. Bu nedenle egzosttan çiğ gaz atmadığı için oldukça verimlidir. Bu özellikten dolayı istenilen tork her zaman emre amade bir şekilde durmaktadır. Zaten atmosferikle turbo arasında ki motor devrinden de bunu görebilirsiniz. turbo motor da 90 km. hızda giderken devir 1800 bandındadır. Atmosferikte ise 90 km hızda giderken, motor devriniz 2300-2500 bandında seyreder. Bana göre bu aracın negatif taraflarından birisi de 1.6 motor vergisi ödeyip, daha zayıf bir araca sahip olmaktır.

Misafir-6429 02.02.2018 11:27

Araba, 8 inç dokunmatik eğlence ekranı ve geri görüş kamerasıyla daha güzel bir sürüş keyfine sahip olduğunu düşünüyorum.

Arkadaşlar ayrıca 120 nm tork olayını bu kadar düşünmemek gerek. Ben rakibi olan turbo 95 beygir 175 nm tork aracı da test ettim. Gaza yüklendiğiniz vakit ikisi de gayet çabuk hızlanmaktalar. Turbo motor da bastığınız(veya basmadığınız) zaman aynı atmosferik gibi yakıyor.

Aradaki tek fark siz çok hızlı gitmek istediğinizde turbo daha düşük devirlerde de seyahat edebilirken atmosferik yüksek devirlere çıkmaya ihtiyaç duyuyor.(Siz zaten atmosferik motorda dip gaz yaptığınızda araç hemen vites düşürüp yüksek devre çıkıp yüksek gücünü sunuyor.) Ama turbo motor da düşük devirde de olsa o torku sağlamak için yakıt odasına yüksek miktarda benzin püskürtüyor.

Yani dip gaz yaptığınızda atmosferik de turbo da çabuk hızlanıyor. Mesele burada tamamen güçle ilgili.

Turbonun avantajı elbette şurada var: Düşük devirde yüksek torka haiz olmanın avantajı arazi yolları ve karlı havalarda ortaya çıkar. Araç yüksek döndürme kuvvetini düşük devirde verebilir ve özellikle yokuşlarda patinaja daha az kalarak hareket edebilir. (Ama elbette patinaja kalmamanın en önemli yolu 4 çeker olmaktır. Biz burada turbo/atmosferik kıyaslaması yapıyoruz.)

Bir avantajı da kağıt üstünde daha yüksek torka sahip olduğundan daha etkileyici bir motor gözükmektedir. (Yani albeni pazarlama stratejisi, ama hızlanma performansı asıl beygir gücü ve şanzıman başarısı ve oranlarıyla ilgilidir)

Turbonun bu avantajları sunmasını da yaklaşık %10-15 fazla para vererek turbo aksamı satın alarak sahip olabilirsiniz. Bunun dışında yüksek tork olayını çok düşünmeyin derim. Aracı hızlandıran gücün birimi olan beygir ile şanzıman oranı ve başarısıdır.

Baleno ise 90 beygir ve 905 kg ağırlığıyla, başka bir deyişle ağırlık başına 1 beygirle gayet iyi hızlanıyor. Bu araba atmosferik gitmez diyenlerin bu arabayı test etmeden yorum yaptıklarını düşünüyorum. Ayrıca 6 hava sunması da bir diğer güzel özelliğidir.

Eleştirilecek tarafına gelirsek. Aracın yalıtımı sınıf standardının aşağısında kalıyor. Ağırlığının az olması sanırım yalıtım malzemelerinin az olmasından da kaynaklı. Ayrıca kokpiti biraz daha gösterişli olabilirdi. Bu yıl gelecek yeni Swift'lerin ön konsolu ve gösterge ekranı çok şık olup yalıtımı iyileştirildi. Eğer Baleno da iç tasarımda böyle bir makyaja giderse düşük yakıt tüketimi, yüksek güvenlik donanımı(6 hava yastığı), dur kalka dayanıklı sorunsuz otomatik vitesiyle araç çok daha fazla satar düşüncesindeyim.

Hepinize kazasız, güvenli sürüşler olsun.

Misafir-5407 01.02.2018 16:10

Tekno paketi gelmiş. Android auto destekli multimedya ,geri görüş kamerası eklenmiş. 75 bine hala iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Keşke kulakçık vitesi de olsaydı

Misafir-1013 01.02.2018 12:04

Arkadaşlar 15.000 km bakım ücreti nedir acaba? ayrıca Kaza yada arıza durumunda yedek parça sıkıntısı ceken oldu mu?.

Misafir-1258 31.01.2018 10:02

Sayın UMUTTURK,
Aydınlanmanız için kullanıcıların yorumlarını dikkate almanız yeterli değil ise test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum. Bu sürüşü bile yapmadan aracı kötülemeyin.
2016 model otomatik vitesli modelini aldım. Satın almayı düşünenler için izlenimlerimin faydalı olmasını ümit ederim. eski aracım 1.4 lt. 75 hp Honda city. şehir içi 7- 7.5, uzun yolda 6- 6,5 tüketim ortalamasıyla.
3 yıl garantisi var.( seat ibiza 2 yıl)
Cvt şanzuman, sarsintisiz, sessiz. 2 hafta şehir içinde 5 ve 5.5 aralığında ortalama tüketim gördüm. 1.2 lt. olmasına rağmen 90 hp olduğu için oldukça atak, gaz tepkisi oldukça iyi, direksiyon orta sertlikte ancak alıştım, ele iyi oturuyor, 4 tur dönmesinin faydasını gördüm, toplarken çok hızlı topluyor, alisana kadar dikkatli olmak gerekir, kalkışta ve ara gazlarda tatlı bir homurtusu var, devamında sessiz sayılır, direksiyondaki kumandalara, klima ve müzik çalara erişim rahat, bluetooth telefon görüşmesi rahat, ses çok kuvvetli, uzun yolda yuksek hızda bile karşı taraf sesimi gayet iyi duydu. klima çok iyi, uzun yolda yokuşlarda motoru hic bayıltmadı.
ilginç bir ayrıntı vereyim: ön koltukların altlarında 4 parmak yüksekliğinde kolktuk genişliğinde boşluk var. klimayı ayaklarınıza ayarladığınızda arka koltuklara ciddiu bir hava akımı gittiğini fark edersiniz. Uzun yola gelince:
2 Haziran'da Ankara'ya gittim. 140 km'ye kadar çıktım, motor açsın diye fırsat buldukça 170'e çıktım hafifliginden kaynaklı savrulma, titreme hissetmedim. 4.5 ve 4.7 ortalama tüketim gördüm. 120'den sonra biraz ses aldı ancak rahatsız edici sayılmaz. yokuslarda ihtiyacı olmamasına rağmen merakından spor moduna aldım, fırladı, cityden daha güçlüydü. Hp yüksekliğinden tahmin ediyorum.
Ankara'da Yapracık TOKİ konutlarını bilen varsa yokuslarini da bilirler, çok rahat tırmandı. Ankara kalesine çıkan Saman pazarındaki yokuşta trafikten dolayı yarım saat L MODUNDA dur kalk yaptım 1 milim geri salmadı. Bagajin derin olması işime yaradı. Dönüşte tika basa dolu bir bagaj ve toplam 4 kisi ile tırmanışlarda gayet iyiydi. Bolu dağı sert inişlerini SPOR MODUNDA neredeyse ayak freni kullanmadan indim.
Arazide L modunu denedim. Motor birdenbire değişiyor, gücünü hissettiriyor. Arazi aracı gibi iniyor çıkıyor.
Araç dıştan güçlü ve şık görünüyor, kokpit göz alici değil, düğme buton karmaşasından rahatsız olanlar için ideal, beyaz tavan rahatlatıcı, iç aydınlatma ışıkları oldukça güçlü.
6 hava yastığı, Abs dışında ESP, EBD ve fren destek sistemi güven veriyor. Japon klasiği olan sağlamlık ve arızasızlık da tercih sebebim tabii.

Misafir-9664 23.01.2018 21:45

bu araç 56 bin tl iken çok makul ve fiyat performans aracıydı. tam işlerimi halledip paramı ayarlayınca bu aracı alayım diye düşünüyordum 20 bin tl den fazla zam geldi. bu zamla birlikte tüm avantajları yok oldu aracın. çünkü 75-80 bin fiyat civarına gelince zaten birsürü marka ve model seceneği oluyor. onun için almaktan vazgeçtim.

Misafir-26 12.01.2018 11:01

Araç az yakıyor, vergisi az, otomatik vitesi evladiyelik. Bu araç tam "periyodik bakımlarımı yaptır 30 yıl boyunca zahmetsiz bin" diyor. Her şeyiyle güzel bir araç. Yalnız bir makyaj operasyonu geçirmesi gerektiğini düşünüyorum. 2018 Suzuki Swiftler gibi bir tasarıma ve iç kaliteye sahip olursa B segmentinde kızışan rekabete yeni bir soluk getirir.

Misafir-8027 03.01.2018 20:05

Harika bir aile arabası.Konfor yeterli.LPG ye ihtiyaç yok.Al,kullan.

Misafir-6812 21.12.2017 14:40

Araç, konfor ve kalite anlamında sınıfının ihtiyaçlarını karşılıyor. Yakıt tüketimi, benzinli otomatik vitesli bir araç için başarılı: Hatta sınıfının en iyisi bile denilebilir. Güvenlikte zaten bir Japon arabası olduğunu belli ediyor: En üst donanım seviyesinde dahi 2 hava yastık sunan 90 bin liralık b segmenti araçlar gibi değil. Bence bu araca bu fiyat diğer rakiplerini düşünüce fazla değil.

Sadece bu araçta şu 3 özellik olsaydı daha iyi dediğim daha iyi bir eğlence ekranı, dijital klima ve cam tavandır. Zaten bunlar da olsa aracın fiyatı 85-90 bin bandı arasına yerleşir.

Sonuç: Maalesef bütün araçlar son zamanlarda pahalandı ama bu araç rakiplerine bakınca göreceli olarak diğerlerinden pahalı değil.

Misafir-5308 08.11.2017 15:21

En az bir beş bin lira fiyatı indirmen lazım suzuki. Arabaya hiç sözüm yok. Geçen sene çok inceledim gerçekten f/p aracıydı ama 2017 modelin fiyatı çok yükseldi

Misafir-7805 03.11.2017 06:46

Suzuki çok güzel otomobiller üretmesine rağmen malesef doğru bayi yayılma stratejisi Turkiyede izleyemedim.

telsizsaz 29.10.2017 12:45

Bu araç işevsel ve az yakan bir araçtır. Alınır mı kesinlikle alınır.Fakat fiyat 79500 tl alınmaz. Malesef ithalatçı firma lk parti boleno ların satıp tutulduğunu görünce fiyatı honda juz la aynı yere çekmiş.Bu fiyatın arabası değil olması gereken fiyat 65000 tl dir.

umutturk 26.10.2017 18:34

Gözlerime inanamıyorum. Hemen hemen hiç bir donanımı olmayan Baleno nasıl bu fiyat olabilir?
Üstelik 90 bg!
Dİzel de değil!
Turbo da değil!
Yıllık satış oranlarını 5 olarak belirlediler herhalde:)
Onu da kendileri artık artık.

umutturk 28.10.2017 22:35

Yaptığım yoruma olumsuz oy veren arkadaşların düşüncelerini gerçekten çok merak ediyorum. Siz de bir yorum yazsanız da aydınlansak.

ehriman 30.10.2017 22:26

Aynı modelin 2016 yılı altındaki yorumlara bakarsanız herşeyin kağıt üzerinde sayılardan ibaret olmadığını anlarsınız.
1. Bazılarının "güvenlik paketi" adı altında sattıkları burada standart! Artılarını saymıyorum.
2. 90 bg/905kg begenmeyip, 85bg/1100 kg mu iyidir diyorsun. Test sürüşünü bayır yukarı klima açık dene, kendin gör.
3. Aracı sürekli üst limitlerde kullanmama rağmen 5.4tl/100km ortalamada. Diğerlerinde bunu tutturmak için kanser olursun.
4. Bakım maliyetlerinin düşüklüğünü ve japon sağlamlığını tartışmaya gerek yok. Almanlar gibi servisten para kazanma derdi yok.
Negatif yönleri:
- Bayiler y.dışında satılan dokunmatik ekranı getirmiyor.
- 1 yılda liste fiyatı 13kTL birden arttı.
- 3 silindir 1.0 turbo motorun esas mucidi kendileri olmalarına rağmen TR pazarına getirmiyorlar. 1.2 hybrid motor gelse, direk pazar lideri olur ama aptal şirket politikası işte. Bu adamlar motor uzmanı!!!

umutturk 08.11.2017 23:21

Sayın ehriman, saydığınız maddelerin, aracın bu fiyata satılmasını haklı göstermek için yeterli olmadığını düşünüyorum.
1. Polo, Fiesta, 301 gibi bir kaçı dışında çoğu model artık güvenlik standartları konusunda belli bir seviyeye gelmiş durumda ki zaten bu araç çarpışma testlerinden 3 yıldız alabilmiş.
2. 90 beygir 120 torkun zaten savunulacak hiç bir yanı yok. Aracın kilosu hafif diye bunu mazur görebilir miyiz? Yoksa diğer markalarda araç hafifletmeyi gayet iyi biliyorlardır herhalde. Bir aracı hafiflettiğiniz zaman önce yalıtım malzemesinden sonra da güvenlikten taviz verirsiniz.
3. 90 bg. 120 tork bir araç dikkat edildiğinde ekonomik olmaya çok müsaittir ama tam tersi bir durumu düşünecek olursak 90 km hız ile giderken bir araç sollamak gerçekten zor olacaktır. Bunu tahmin etmek için de aracı kullanmış olmaya gerek yok diye düşünüyorum.
4. Piyasada bir çok Japon markası var. Bu aracın da Japon markası olması ona ekstra bir artı sağlamaz. Mesela niye aynı paraya Corolla almayalım da Baleno alalım?
Kısacası böyle bir aracın bu fiyata satılmasını makul gösterebilecek hiç bir yanıt yoktur diye düşünüyorum. Ama dediğiniz gibi hibrit motor getirselerdi çok ciddi bir seçenek olabilirdi.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi