2017 Subaru XV 1.6 Xclusive
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1600 cc
- Maksimum Hız 175 km/s
- Beygir Gücü 114 HP
- 0-100 Km Hızlanma 13.9 sn
- Maksimum Tork 150 Nm
- Uzunluk 4465 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1800 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1615 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.9 lt
- Boş Ağırlık 1425 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
- Bagaj Hacmi 385 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.4 lt
- Yakıt Deposu 63 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. herkesin beklentisi farklı ama bana göre motor güçsüz kalmıyor. araba sollarken hiçbir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar. kar lastiği veya zincir takmadan kendi orjinal lastikleriyle bir çok 4x4 arazi arabasının çıkamadığı karlı dağlara çok rahat gidilebiliyor. arazi performansı çok iyi. 1,6 benzin motor ortalama yakıt tüketimim toplamda şu an 8,3 lt/100 km gösteriyor. benzinli otomatik vites sürekli 4x4 bir araba için bence uygun.
Ben çok süratli kullanmadığım için benim için önemli olan a noktasından b noktasına konforlu,sorunsuz gitmek ,1,6 olması sorun olmaz benim için. bu aracın 2,0 motoru da atmosferik ve çok çok güçlü değil. Bu tip araçlar uzun yıllar bozulmadan hizmet için üretilen makinalar. Turbo benzinli morotlardan daha uzun ömürlü.
Almaya çok hevesli olduğum için uzun uzun test videolarını izledim. Motor ne yazık ki bu araca güçsüz kalıyor. Bu kasa ile beraber maksimum tork değerini artık 3600 devirde sunuyor ama yine de sıkıntılı.
İlave olarak vitesi manuel olarak değiiştirme imkanı sunmuyor.
Sport modu var mıydı onu hatırlayamadım ama ne olursa olsun yapılan testlerdeki ortak nokta" keşke daha güçlü bir motor olsaydı" şeklinde.
gerçekten test eden var mı 0-100 kötü tamam ara hızlanmalar nasıl yani araç sollarken sıkıntı çıkar mı
subaru xv almayı çok isterdim yalnız bu motorla değil. yakışmıyor bu motor bu araca. başka hiçbir konuda eleştirel bir yorumum yok güzel araba.
Aeaba güzel fakat stokta yok baylerde..2018 ocak veriyorlar 20000 tl zamnı fiyat!?? Pazarlama stratrjisi az araba çok talep var havası ve zam
subaruyu gömüp durmayın.. 2.0 motoruda var bu arabanın hatta esas olanı o fakat vergi diliminden satılamayacağı için getiremiyorlar. ülkemizin soygunu baska birsey değil
Performans beklentiniz yoksa alinabilecek en guzel arabalardan birisi.. Motor haric resmen show yapmis adamlar helal olsun
1.6 dizel, çift turbolu, en az 140 hp gücü olan bir motor ve düz vites seçeneği olsaydı ilk tercihim olurdu
Ara hızlanma ve sollamalarda sıkıntı yaratabilir. Subaru büyük firmalardan destek alsa iyi olur.
Performans beklentim yüksek olmasa alacağım tek araba bu kadar özellik simetrik 4 çeker bir arada...
bir kaç gündür test videolarını seyrediyorum her yönden mükemmel fakat bu zamanda bu kadar düşük performans büyük sıkıntı en azından Levorgdaki motoru koysalarmış sanırım o zaman rakipsiz olurdu. marka hastaları hariç herkes alırdı
Performans olsun demiyoruz ama bu araçla sollama yapmak da sıkıntı olur en azından 130-140 bg olmaymış keşke
yurt dışında full verisyonda 18 inç görseldeki jantlar var. fakat türkiyede en fulunude alsan 17inç jantlı veriyorlar ve daha basit desenli olanı !! neden acaba ?
yurt dışında 18 inç jant ile satışa sunulan versiyon 2.0i'lik motor hacmine sahip model.. 1.6i'lik versiyon yurt dışında da aynı 17 inç jant ile satılıyor..
130-135 bin tl fiyatı geçmese hem psikolojik olarak hemde uygunluk olarak daha alınası olacak bence. yoksa donanımsal olarak güzel araç.
Subaru bu araca 1.6 DIT motor koymuyor.. 1.6i 2.0i ve 2.0 TD seçenekleri mevcut.. yüksek vergilerden dolayı Türkiye'ye sadece 1.6i versiyonu geliyor maalesef.. bu arada bence özellikle İstanbul yol koşullarında aracın performansı fena değil.. bozuk yollar, çukurlar trafik durumu vs 0-100 km hızlanma süresini önemsiz kılıyor.. boş zamanlarınızda outdoor merakınız var ise asfalt yol dışında araç zaten çok iyi..
Turbo koyamadınız bari ama bari toyota corolla gibi birşeyler olsaydı. Cvt vites atmosferik motor hızlanması 10 saniye. Sen 11 de hızlan 12 de hızlan bana yeterdi subaru. Ama 14 saniye olmaz :(
Aracın şekli güzel, turbo motor olsaymış süper olurdu
Önceki kasayı tipsiz buluyordum ama bu güzel olmuş. Lakin 0-100 hızlanması vasat bence. En kötü 10 saniye olmalıydı.
Eski XV den donanım olarak bayaa artıları var. eyesight ve x-mode. bu donanımlar fiyatı bayaa yükseltmiş. tek eksi yönü ise motor performansı. Levorgda bulunan turbo motor veya o motorun daha düşük güçlü versiyonu da olsa süper olurdu ama bu motor çok demode...
şimdi bu araç 1-2 cc için bir üst dilim vergiyemi giriyor 1600 - 1800 arası..
hayır,. yeni vergi dilimi 1601 cc den itibaren başlar.
Araç çok şık ama bu fiyata bu tüketim, bu güç biraz kötü. Keşke 1.2 turbo motorlu bir araç yapılıp biraz daha makul fiyata satılma imkanı olsaydı
motor yenilenmemiş, ön sis farındaki krom detay kaldırılmış,fiyat çok yükselmiş...
makyajın iyi tarafı ise içi güzelleşmiş.