2017 Subaru XV 1.6 Premium CVT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Beygir Gücü 114 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 13.8 sn
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Uzunluk 4450 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1780 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1570 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.9 lt
  • Boş Ağırlık 1405 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.3 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-2229 21.03.2018 14:15

atmosferik motor sebebiyle tüketim / performans kaybı dışında herşey mükemmel bu arabada. hem suv hem de 4*4 olan bir araca biraz daha performanslı bir motor yatırımı yapılsaymış keşke. tabi bu motorlarla buı araba ülkemize vergi sistemimiz sebebiyle mecburiyetten geliyor. avrupa'da 2,0 motor ile fazlasıyla keyifli. yine de performans beklentisi olmayan, aracını çok sık kullanmadığı için yakıtı önemsemeyenler için unutulmaz araçlar arasına girer.

Misafir-8539 19.02.2018 10:24

araba çok güzel ama şu servis ve yedek parça pahalılığı konusu yıllardır aynı.bir far 4250 tl olurmu. bu arabayı getiren firma biraz pazarlama ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışma yapsa fenamı olur. bu güzelim araba içimizde ukte olarak kalıyor. saygılar.

efkan85 10.03.2018 20:26

subaruya binerken mutlaka kasko yaptıracaksınız tek çare bu. motorla ilgili zaten problem yaşamassınız. saygılarımla

Misafir-8855 19.02.2018 00:03

*** Üretildiği platform çağ dışı mı kalmış.. Bu yeni platform için milyar dolar yatırım yaptı subaru gibi nispeten küçük bir otomobil firması ve dayanaklılık rijitlik gövde sağlamlığı bakımından sınıf atladı araçları çarpışma testlerinde sınıfında en güvenli araç XV ile impreza. Evet daha önce de dediğim gibi bağımsız süspansiyon kullanılması bagajdan taviz verilmesine sebep olur ama yol tutuşu ve konforu torsiyon çubukluya göre çok çok daha iyidir.. Bi de dediğim gibi bu araç imprezanın yükseltilmiş hali arkadaşım ne bekliyorsunuz impreza ile ölçüleri aynı.. Ancak arka yaşam alanına daha önem verilmiş o saydığnz tüm araçlardan daha iyi diz mesafesi ve ferahlığı var.. ***

Misafir-4336 18.02.2018 22:45

M 1218, Aracın şasisi ve dört çeker ekipmanları çok yer kaplamaktadır. Subaru'nun sağlamlıktan ödün vermemek adına(Diğer markalar güvensiz demiyorum. Sadece Subaru güvenlik için daha çok önlem alıyor: Boxer motor, çarpışma önleyici vs) şaside montajını yaptığı ekstra çapraz çelik barlar ve arkadan itiş diferansiyeli daha fazla yer kaplamaktadır. Bunlar da hacmi rakiplerine göre sınırlandıran detaylar. Ama araç sedan olmadığı için Suv ve Station Wagonlarda bagaj hacmi değerini olduğundan daha verimli kullanırsınız. Çünkü araç arkasından itibaren yukarıya çıktığından 380 lt'den daha büyük bir hacim gibi durur. Ben bagaj hacmini beğendim. Bence gidin test edin derim. Ama elbette rakiplerinden geri kaldığı gerçeğini değiştirmez ama ben bagaja az eşya da koymuyorum benim işimi görüyor. Selamlar...

Misafir-1218 18.02.2018 12:19

daha kısa ya da daha geniş olması değil mesele. bu kadar uzun olup bagaj hacminin bu kadar düşük olması. örnek vereyim: seat ateca 6 cm geniş ancak 9 cm kısa ve bagaj hacmi 510. audi q3 5 cm geniş ama 6 cm kısa bagaj hacmi 460. nissan Qashqai 2 cm geniş ama 5 cm kısa. bagaj 400. vitara aynı bagaj hacminde genişlik de aynı ama uzunluk neredeyse 30 cm kısa. (diz mesafesi az olsa da yine de arada uçurum var) countryman 4 cm uzun ama 15 cm kısa bagaj da 450, ASX 1 cm dar 15 cm de kısa buna rağmen bagaj 420. araçta yedek lastik bile yok ona rağmen bu kadar düşük. hangi açıdan bakarsanız bakın üretildiği platform çağdışı kalmış.

Misafir-7993 17.02.2018 15:56

4450 hatcback araç kadar bi uzunluk ve nitekim XV de impreza temelli bir araç.. Daha kısa ama daha geniş istiyorsanız süspansiyonları burkulma çubuklu daha az maliyetli ancak bu sayede daha geniş olabilen skoda renault peugot fiat gibi araçlara yönelebilirsinz.. Bu mantıkla onların çok şahane mühendislik değil mi?! Son olarak, mekaniği ve mühendisliği bu kadar iyi kalabilen geçmiş mirasına bu denli bağlı pek araç kalmadı ne yazık ki..

Misafir-4786 15.02.2018 21:24

bu aracı yenileye yenileye böyle mi yenilediniz? bagaj 380 ama uzunluk 4450. bu nasıl bir kötü mühendisliktir?

Misafir-8737 14.02.2018 15:06

Misafir-6167
öncelikle aracınız hayırlı olsun. yorumunuz çok açıklayıcı ve bilgilendirici olmuş. keşke hemen herkes yorum yazarken sizin gibi açık ve net yorumlar yazsa. bu şekilde bilgi kirliliği olmaz ve bu arkadaş ne demek istemiş acaba gibi sorularla kafamızı meşgul etmezdik.

Misafir-6167 14.02.2018 12:48

1 aylık araştırmalarım sonucu 3 araç arasından Subaru XV almaya karar verdim. Kıyasladığım arabalar Civic ve Golf'ün turbolu araçlarıydı. 120-130 bin liralık bir bütçem var. Peki neden XV aldığımı belirteyim.

Öncelikle malum kur artışları alım gücünü düşürdü. Üstüne birde otomotiv piyasasına ciddi vergi oranları eklenince, ne yazık ki sıfır araç fiyatları ciddi şekilde yükseldi. Dolayısıyla belirli fiyat seviyesini aşan arabalar, %60 vergi dilimine girip örneğin fiyatı 130 bin liralık aracın bir üst paketi 140 bin lira olacaksa bir üst vergi diliminden dolayı doğrudan 170-180 bin liralara çıktı. Çözümü, burada bayiler de kimisi güvenlikten kimisi ileri donanımdan kimisi güçlü turbo motordan kısarak araçları ithal etmek veya fabrikadan ısmarlamakta buldular, yüksek vergi dilimine girmemek için.

Benim test ettiğim Civic, Golf, XV araçlarının hepsinin sürüş zevki çok güzeldi. Öncelikle Golf'ten başlamak isterim. İç dizaynı çok şık, sessiz ve hatchbag sevenler için tasarımı güzel bir araba. Motoru her ne kadar fabrika verilerini tutturamasa da az yakıyor ve performanslı. Ama ne yazık ki ileri güvenlik donanım seviyelerini bırakın bu 130 bin lira bandında: koltuk ısıtma, geri görüş kamerası led uzun kısa farlar gibi bu fiyat bandında olması gereken özellikler dahi yok.

Civic, 1.5 turbo makinesiyle performansı harika. İnanılmaz bir çekiş gücü sunuyor her devir aralığında. 1.6 lt ve aşağı hacimdeki şimdiye kadar kullandığım en iyi motor diyebilirim. Gaza basmadığınızda ise çok da tutumlu. Koltuk ısıtma, led farlar, çok açılı geri görüş kamerası, deri koltuklar gibi özellikleri de var. Ancak belirttiğim gibi ileri güvenlik seviyeleri olan adaptif çarpışma önleyici, adaptif hız sabitleme, geri vites çarpmama kontrolü, anahtar çalınmasına karşı aracı kaçırmadan koruma gibi özellikleri yok.

XV de ise yukarıda saydığım ileri güvenlik özellikleri standart. Ayrıca tork yönlendirmeli akıllı dört çeker. Yakıt tüketimi dört çeker olduğundan kıyasladığım diğer arabalardan yaklaşık 1 lt daha yüksek. O da arazide de kullanılabilecek bir araba için değeceğini düşünüyorum. XV nin de tek eksisi 114 beygirlik motora sahip olması. Ama dediğim gibi bu araca Levorg'taki 170 beygirlik makineyi koysalar, araç bir üst vergi dilimine girip fiyatı 140 bin lira değil de 175 bin lira olacak. Yani 15 bin lira maliyet artışı bir üst vergi diliminden dolayı bize anahtar teslim fiyatı olarak ayrıca 50 bin lira olarak yansıyacak.

Sonuç olarak ihtiyaçlarınızı belirleyerek araba tercihinde bulunmanızı tavsiye ederim. 3 arabayı da çok beğendim. Hepsinin artısı eksisi vardı. Hepsi de tercih edilebilecek araçlar. Hangisi hoşunuza gider, hangisi ihtiyacınızı görürse onu almanız gerektiğini düşünüyorum.

Misafir-6172 10.09.2017 10:52

Bayilerde en son kaca birakiyorlar gorusen oldu mu ?

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ