2016 Skoda Octavia 1.0 Style DSG

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.0 sn
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 202 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4659 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.4 lt
  • Genişlik 1814 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1461 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 568 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1250 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
86
66
66
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5552 21.11.2016 13:56

Misafir-5453 haklı haberin orjinaline bakarsanız demek istenen şey motorsiklet motoru gibi yarımlık yani 500 cc'lik arabalar yakın zaman için zor dedi yoksa 1'lik motorlarla ilgli bir problem yok. Bu arada araba kullanmasını bilmeyen insan için turbo risk oluşturma ihtimali olabilir, gereksiz zorlamalar, olmadık yerde istop etmeler vb. durumlarda atmosferik araca göre daha fazla yıpranıyor olabilir. Yoksa VW'nin uzun yıllardır kulanılan turbolu arabaları gerçekten çok sorunlu olsaydı, şimdiye kadar imajı yerle bir olur dünyanın en çok satan markası düzeyine gelemezdi, netice de alman otomotiv teknolojisinden bahsediyoruz başka birşeyden değil.

Misafir-5453 07.11.2016 19:51

bir tane otomobilden anlamaz bir adam bunu türkiyede haber yaptı, herkes fırsat bu fırsat deyim yerindeyse atladı. bir kere o açıklamalarda söylenen tek şey şu ki "küçülmenin sonuna geldik", yani motorları daha fazla küçültemiyoruz artık diyorlar. yoksa ne düşük hacimden ne de turbodan vazgeçiş falan yok. bir de bazı düzenlemeler yapacaklarını söylüyorlar ki bu olumsuz değil tam tersine olumlu bir gelişme. teknoloji sürekli kendini yeniler, bilim böyle bir şeydir, yerinde durmaz. durmak da marifet değil, beceriksizliktir. bu motorlar tabiki mükemmel değil, ama yerden yere vurulacak motorlar hiç değil, dünyanın gittiği yeri düşünürsek kullanacağımız her üründe ve her şeyde ekonomik ve tasarruflu davranmak zorundayız artık. düşünmek ve hesaplamak gerek mesela, yüksek emisyon(iddiaya göre tabi) değeri mi çevreye zararlıdır yoksa 100 km de 1-2 litre fazladan benzin yakmak mı?

Misafir-8541 07.11.2016 10:55

Sayın misafir 5351,çok güzel yazmışsın ama sende biraz araştırsaydın keşke 2019 yılına kadar küçük hacimli turbo motorların geleceğinin ne olacağını. Benim kişisel yorumumun önemi yok. vw, gm yetkililerinin paris otomobil fuarındaki açıklamalarını bulsan yeterli.

Misafir-5351 06.11.2016 23:58

herkes makine mühendisi maşallah. adamlar yıllarca araştırıyor, ar-ge çalışmaları yürütüyor, bilimsel çalışmalar, testler, deneyler yapıyor ama bizim çok bilir(!) arkadaşlar o mühendislerden iyi biliyor turboyu vs. 'yi. ve vardıkları sonuç da sözde sorunsuz(!) özde eski teknoloji motorlu araçlar alıp tüp taktırıyor az yaksın diye. ve bu araçlar güya daha güvenli oluyor. Einstein'ın dediği gibi "cehalet ne güzel şey, her şeyi biliyorsun" :)

Misafir-3307 06.11.2016 23:06

tsi motorlar yeni bir motor çeşidi değildir.nerdeyse 10 yılı doldurmak üzeredir ve kendini satış rakamlarıyla da kanıtladığını ispatlamıştır.

Misafir-3168 06.11.2016 22:09

misafir 3578 yorumuna katiliyorum. 1.0 - 1,2 motorlar 3 silindir veya 4 silindir oluyor
aracların torklari yuksek oldugundan,bir kac yıl sonra yazın hava sıcaklıgı yuksek,hava filitresi kısmen blokeli ve cok fazla yuklenirseniz, oncelikli turbo arızası veya buyuk bir motor problemi uzak degil.
kendini ispat etmis motorlar tercih sebebi olmalıdır.

Misafir-5140 06.11.2016 14:44

araç 1000cc muhteşem 115 beygir audi de aynı motoru kullanıyor teknoloji dışında kalmamak lazım fakat araç daha yeni çıktı skoda 64000 tl yazıyor talep çok olunca bir çok firma fiyatları geri çekerken vw grup yükseltiyor

Misafir-8689 06.11.2016 11:55

misafir 3578 insanları yanıltmayın lütfen,tsi dağılan bir motor olsa bu kadar satmaz,türkiyede satış lideri vw dir,skoda seatı saymıyorum daha.forumları dolaşırsan iyiniyet garantisinin kandırmaca olmadığını bilirdin.ayrıyetten 1.2 tsi motor öyle zayıf dağılan bir motorda değildir sahibindende yüksek km li tsi motorlu araçlar mevcut.

Misafir-3578 05.11.2016 21:37

düşük hacimli motorlarda yüksek tork bana göre patlamaya hazır bomba gibi. Çevremde kaç tane 1.2 tsi motorun dağıldığını gördüm. Şanslıysanız garantisi devam ediyorken böyle bir durum yaşarsınız. Garanti bittikten sonra motoru, şanzımanı dağılmış bir araç size altından kalkamayacağınız faturalarla karşılaştırabilir. İyi niyet garantisi tamamen kandırmaca. Şahsen 1400 cc altındaki turbolu motorlardan uzak durmaya çalışırım.

Misafir-896 05.11.2016 18:39

1.0 lt motorlar Volkswagen in geliştirdiği en son teknoloji. Düşük hacim. düşük yakıt tüketimi. Düşük vergi. Yüksek tork, yüksek güç ve uzun ömürlü. Bu platformda endişe edilen motor ömrü galiba. Ama özellikle alman araçları motor geliştirirken bu araçları hızlandırılmış yaşlandırma testlerine zaten sokuyor. Bence en son düşünülmesi gereken konu motorun ömrü. Bu motorların baz versiyonu 75 beygir. TSİ 90 beygirlik versiyonları Almanya da halen üretimde. Yazılım ve teknolojik geliştirmelerle 115 Bg. güce ulaştı ve Octavia gibi bir modeli rahatlıkla taşıyabilecek özellikte. Hatta 1.2 Tsi motorlara göre daha verimli teknolojik olarak bir gömlek ileride.

Misafir-2010 29.10.2016 12:33

Motor hacmine değil beygir , tork ve aracın ağırlığına birlikte bakılır . Çünkü eskisi gibi , hacim beygir arasında bir doğru orantı kalmadı . Düşük hacimden değil yüksek vergilerden korkulur.

Misafir-20 29.10.2016 11:21

Misafir-4479; Turbo motorlar atmosferik motorlardan daha uzun ömürlü değildir. Lütfen bilmeden yorum yapıp insanların kafasını karıştırmayalım. Turbo ve atmosferik motorlarla ilgili sayfalar dolusu bilgi var nette. Turbo motorun çok avantajları var ama asla Atmosferik motordan daha uzun ömürlü değil.. Bakım masrafları daha çok, Bütün turboların belli bir ömrü var..V.s. V.s...

Misafir-9816 28.10.2016 23:34

2581
2 yıldır bu aracı kullanıyorum (1.2 TSİ olanını ama) bence motor olarak harika bir motor. sessiz, performansı üst düzey ve yakıtı kesinlikle çok iyi. bu süre içinde 30 bin km yol yaptım, aşağı yukarı yarısı şehir içi yarısı şehir dışı toplam ortalama tüketimim 6,7 civarlarında. aracın güvenlik paketi en alt donanım ile en üst donanım aynı. yani güvenlikten ödün yok. arabanın içi yayla gibi arka koltukta bacağını uzatsan olacak neredeyse. bagajı eşsiz, hem çoooooook büyük hem de kocamaaan açılıyor. konfor açısından segmentindeki diğer araçlarla aynı ayarda. malzeme kalitesi bence kesinlikle hondadan çok daha iyi. (bu kişisel fikrim elbet ama bence hondada hem çok fazla sert plastik var hem de sacı çok ince, dolu yağdığında eski fiestam sapasağlam kalırken hemen yanıbaşındaki honda neredeyse delik deşik oldu.)

Misafir-4479 28.10.2016 17:35

KÜÇÜK MOTOR, YÜKSEK TORK. HERKESE YETER.
1.6 atmosferik ve 1.4 / 1.4 tsi motorların işini bitirdi gibi küçük ama güçlü motorlar.
1.2 tsi ve 1.0 eco tsi.
1.2 ve 1.0 tsi teknoloji harikası, çevreci ve ekonomik motorlardır.
TURBO MOTORLAR ATMOSFERİK MOTORLARDAN UZUN ÖMÜRLÜDÜR.

Misafir-2581 27.10.2016 09:17

bu aracı kullanan kimse yok mu, fikirleri alsak? yeni civic alacaktım ama biraz hayal kırıklığı yaptığından vazgeçtim. şimdi octavia ya döndüm.

Misafir-7625 05.10.2016 14:51

Misafir-7768
Evet pahalı çünkü bu motor 1.2 tsi den sonra geliştirilen beygiri ve torku daha yüksek ama daha az yakan bir motor ( en azından kağıt üzerinde öyle). her iki motor da Tr de aynı vergi diliminde olduğundan ve 1lt lik Tsi yeni olduğundan da wv nin bu yeni motoru daha ucuza satmasını beklemek gerçekçi olmazdı. ( kaldıki evet biraz daha pahalıya satıyor görüldüğü gibi.)

Misafir-748 05.10.2016 14:19

Pahalı olabilir fakat 1.2 act tsi lara göre %30 daha az tüketimi var, performans olarak da yeni 1.0 tsi daha iyi, bakım ve servis masraflarıda daha düşük, 3 silindirin avantajları, ters denge mili ile motorda titreşim yok.

Misafir-7768 05.10.2016 11:13

1.0 tsı dsg 1.2 tsı dsg den pahalı..........

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN