2016 Renault Talisman 1.6 DCi Icon EDC 160 HP
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1598 cc
- Maksimum Hız 215 km/s
- Beygir Gücü 160 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.4 sn
- Maksimum Tork 380 Nm
- Uzunluk 4848 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1869 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1463 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.0 lt
- Boş Ağırlık 1512 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
- Bagaj Hacmi 608 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
- Yakıt Deposu 52 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
misafir 6059 arabyı bir süre kullandım, malesef aynı görüşte değilim. iyi tarafları var, icon donanım oldukça tatminkar ve malzeme kalitesi iyi ama touchın malzeme kalitesi zayıf. renaultunun klasik sorunları bu araçta da var, egzoz emisyon arızası, klasik akü sorunu vs... ayrıca edc şanzıman maalesef çok sıkıntılı bir şanzıman, kararsızlık yığılma vb yapıyor. edcli bir talismanı kesinlikle tavsiye etmiyorum.
sayın 6059, talismanı haksız eleştirdiğinizi düşünüyorum. talisman şu an malzeme kalitesi, yalıtımı, donanımı, güvenliğiyle bu sınıftaki ikinci araç diyebiliriz. şu an onu insignia geçebilir o da daha yeni çıktığı için. kesinlikle parasını hak eden bir araç. bir yönünü beğenmiyorum. gösterge ekranı megane'dan daha farklı olabilirdi. hem devir saati hem hızı, benzin-hararet-yağ sıcaklığı göstergeleriyle detaylı olarak kişiselleştirilmiş bir şekilde büyük bir ekranda dijatal olmasını beklerdim.
özellikle büyük bir araç olmasına rağmen arka tekerlerinde düşük hızda ön tekerlerle farklı istikamette dönmesi şehir içinde manevra kabilyetini arttırıyor. d segmenti araba küçük yerlerden dönebildiğini görüyorsunuz. diğer araçların fiyatlarına bakınca kesinlikle almaya değer bir araç olduğunu düşünüyorum.
1 aydır Talisman kullanıyorum. Talisman İyi yönleri: Aracın dış ve iç dizaynı çok güzel. Koltuklar çok rahat ve içi ferah. Masaj özelliği harika. Virajlarda çok iyi performance veriyor.Vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Kötü yönleri: 130 hp motor ile düz yolda 180 km/saat max.hız. , 130km /saat den sonra çok sesli bir araç. Özellikle sunroofundan inanılmaz ses alıyor.Yerdeki beyaz çizgilerden geçerken bile içeri ses giriyor. D sınıfı araçda olmamalı.Ayrıca geçen hafta daha 3500km de şanzıman arızası verdi. Yeni şanzıman takılacak.
uzun süredir araba almayı planlıyordum, çok araştırmalar yaptım, aklımda olan araçların özellikleriniz ve fiyatları araştırdım ve test sürüşleri yaptım olmadı 3'er günlüğüne kiralama yolu ile denedim ve sonunda renault 1.6 DCi Icon EDC 160 HP almaya karar verdim ve 1 ay oldu aldım ve biniyorum. Kararım doğru idi, sürüş zevki bir başka araç alacaklara tavsiye ederim, olmadı rent car'lardan 3 gün kiralayın sonra kararınızı verin.
Evet haklısınız ama o bazıları kesinlikle talisman almaz bakınız satış sonuçları veren kesinlikle vag grubunda almaz gerisini siz düşünün
Cevap: Herkes 2. el tercih etmez, sevmez. Bazıları da elalemin eskisini almak yerine, sıfır araba sever.
Hocam problem şanzıman elektronik kısmında değil bariz mekanik vuruşu yani şanzıman araca uyumsuzluğu açık nasıl hissedilmez hayret ettim hemde birkaç araçta aynı sesi aldım size hayırlı ugurlu olsun inanin size sonuna kadar katılıyorum talisman wolksvagenmi derseniz ikisinide almam prestij veya alt prestij bir araba alicaksam temiz 2 3 yıllık Mercedes bmw Audi hatta Volvo xc90 seçenekken ve 180 200 bin lirayı gözden çıkaracaksam neden talisman veya Passatla ugrasayim
Haklı olabilirsiniz belkide arka arkaya bunu yaparsanız şanzımanın kafası karışabiliyordur. Ben bir kere denedim. Anladığım kadarıyla çok performanslı kullanımlar için bahsediyorsunuz, bu otomobil standart bir d segment, Renault kendi standartlarında bir araç yapmış. Satabilmek için bu standartların üstünde donanım koymuş, Türkiye şartlarında da motor hacmi ve beygir gücüne göre MTV ve ÖTV'yi ele alırsak uygunda bir seçenek. Ama şöylede bir gerçek var vergi zamları bütün otomobil fiyatlarını uçurdu. Şu anda bana sorsanız şimdi yeni herhangi bir d segment otomobil alırmısınız diye, almam. İyi günler...
Arkadaşım EDC ile alakali yorumu ben yapmıştım hareketi birkaç arka arkaya yaparsan özellikle yüksek hızda vurun sesini çok net alıyorsun hatta 2017 çıkışlı araçta bile alınıyor bide arkadaşlar bose sistemi yalnızca ses olarak algılıyor lar mesela Mersonun yeni versiyonlarında bu sistem kullanılacak bose sistem eksik deyince millet ses olarak algıladi zannediyorum konuyu anlamissinizdir
Merhabalar ben Misafir-9786 olarak bir yorum yazmıştım, bir senedir 1.6 160 beygir icon talisman kullanmaktayım. Kullanıcı olarak araçta motor performans konfor olarak hiçbir sıkıntı yok çok memnunum, ama memnun olmadığım bazı özellikleride yok değil mesela sesli kontrol ve r linkte radyo, radyo tepkileri kanal yada istasyon değiştirirken zaman zaman biraz yavaş kalabiliyor, sesli kontrol kullanıcıya yorum bırakan başka bir arkadaşın belirttiği gibi mücadele verdirebiliyor, onun dışında araçtaki benim düşündüğüm eksiklikler ise bagaj kapağı otomatik olabilirdi ve ambiyans aydınlatmaları kapılarda devam edebilirdi. Yakıt tüketimi Ankara da yoğun trafikte ve comfort modda 8 litreye kadar çıkabiliyor, yakıt tüketimini akıcı ve ara ara dur-kalk trafikte 7 litrelere düşürmek mümkün. Uzun yolda 130 km sabit hızda 5-5,5 litre civarında yakıyor. Bence 1600 kiloya yakın ağırlıktaki bir otomobil için tatminkar değerler. Yapılan bir yorumda da tam gazda giderken ayak gazdan çekilip tekrar basıldığında vites saçmalıyor denmiş ben bu durumu test ettim bu sıkıntıyı gözlemleyemedim, gaza tekrar köküne kadar basıldığında devir vites neredeyse araç oradan hızlanmaya devam ediyor. Yani şanjıman tepkiselliğinde bir sıkıntı yok. Fiyatla ilgili ben aracı 131000 TL ye almıştım opsiyonsuz, o zaman 1.6 dizel DSG 120 beygir highline opsiyonsuz passat için bana verilen son fiyat 149000 TL'idi. Ayrıca Talisman için 5000 TL kapora ile fiyat sabitlendi ve eğer indirim olursa ondan faydalanılma sözü ve istediğim opsiyon imkanı verildi, ve bir sonraki ayın kampanyasında indirimden faydalandım ve 1,5 ay aracı bekleyerek aldım. Ön cam filmi kaput koruması alt izolasyon deri koruması hediye edildi. VW bayilerinde malesef böyle imkanlar sunulmadı. Herkese kazasız belasız günler...
Sayın Misafir 7518,sesli kontrol sisteminin ses ayarını artırırsanız cihaz sizin sesinizi daha kolay algılayacaktır.Düşük ses ayarı komutlarınızın cihaz tarafından algılanmasını zorlaştırıyor,yüksek sesle komut vermek zorunda kalıyorsunuz.
Sayin 1018 yanınızda bence ses sistemi yeterli benim için tabela tanıma ve diğer Elektronik sistemlerle alakali olarak RLINK güncelleme ile sorun çözülür diyerek hakikaten saçma konuşmuşsunuz
1 dünyanın her yerinde çalışan araç aksami türkiyede çalışmiyorsa bunun sizce veya bence yeterli olmasi bir kıstas olamaz BARIZ ARAÇ EKSIGI VEYA IMALAT HATASI OLABİLİR ( her iki durumda satışta belirtilirse ayıplı mal olur belirtilmemesinin yorumu hayal gücünüze kalir) 2 navigasyon sistemininin eksikliği ve guncellememenin otomatik olarak yapilamamasi zaten var olan problemin katlanmak demektir 3 güncelleme ile eksik gidermek ise zaten mevcut olan eksikliği kapatmak için uğraşıyoruz problem büyük fabrikasyon olarak yapamadık yama programlarla çözüm oluşturmaya çabalıyoruz demektir 4 tabela sisteminde alt yapısal ve yazılımsal sorunlar var demenin ne olduğunu sizin yorumunuza bırakıyorum 5 en basit olarak RLINK elektronik sisteminin yetersiz ve sorunlu olduğunu zaten üstü kapalı olarak kabul ediyor arabadan zevk alacak birisi talisman alsın çağrısında bulunarak bu kadar sorunlu bir araç ( yalnızca elektronik sorunlar anlatılmıştır arzu etmeniz halinde çocuk em klidi hatası çok olduğumuz 4 control veya meşhur 380 newton/ metre çekiş hakında ayrıntılı olarak yazisabiliriz) tavsiye ettiğiniz için bana göre kısıtlı bi görüşe ( yanlı , satış Elemanı mantığı ) sahip oluyorsunuz veya zevk anlayışınız çok ama çoook farklı iyi gunler dilerim
Elektronik bol olunca kalite olmuyor aracın hangi sasi üzerinde hangi mekanik parcalarla birlestirildiği çook önemli aractan çıkan motor sesini veya lastik tıkırtısını veya cam tavan zangırtısını veya tümsek çukurda hooop hop hoplamasını veya manul kullanımda rampada suratin 100 90 olup vtesin altıya kAdar çıkarken otomatikte70 80 e kadar dusup vitesin 4e kadar gerilemesinin çaresi elektronikle duzelmiyor buu ara passatta 2005 golf parcaları ile toplanmış çöp yani fark yok aslında Ama millet mecbur bırakılıyor biniz kotu diğeri ondan kotu
Mesela rlink sistemi acaba neden uyumsuz ornek olarak bir program yuklemek istwrsek neden yetersiz alan ibaresi çikiyor veya cok ismi gecen 4 control niye mercedes teki gibi işlemiyor vey sa torsiyon çubugu üzerine konumlanıcagına arac cok kollu arka aksa oturtulup tumsek ve cukur gecişlerindeki o aptal takırtıyı ve plaztik aksam sezi yapıyor full olanını alıp bunları duymaktaansaa 3 4yıllık e serisi %bin tercih edilir zaten oylede oluyor
Sayın 1646 koyu bir passatcısınız anlaşılan.
Aracın doluluğu derken kasıtın ne olduğunu gayet iyi biliyorsunki eksik yanlarını saymışsınız bu kadar eksiğini bilen doluluğunu zaten bilir boş konuşma yapmışsınız.
Bu araç alıncakda 169 bg ve tam opisyonlu alınmalı bende öyle yaptım 4 control elektronik süspansiyon arka aks olayını kapatıyor gayet güzeö ses sistemi yeterli benim icin motor sesi gayette öyle ki ses sistemi opsiyonel olsa dahi almazdım standartı benim icin yeterli . Tabela okuma işi var ama fransa ve buradaki tabela yazılımı uyumsuzmuş talismanda bir sonraki güncellemede oda gelicek teknolojiye acığım ve o tablet ekranı r-link sistemi güncellemeyle eksik gidermek güzel cünki tabela tanıma alt yapısı araçda var yazılımsal sorun . Bu arabayı yatırım olarak gören varsa almasın gitsin passat alsın ama arabadan zevk alıcam diyen biri varsa talisman alsın .
bir kere motor muazzam 160bg/380NM (250Nm sunabilen zayıf motorlara benzemiyor). R-Link 2.0 ve 8.7" Dokunmatik Ekran, ısıtmalı koltuklar, elektrikli ayarlanabilen- hafızalı- havalandırmalı ve elektrikli bel destekli-masajlı sürücü koltuğu, 7" TFT Renkli LED Gösterge Ekranı,Multi-Sense Sistemi, Head-up display, opsiyonel 4 control ve elektronik amortisör, Pure Vision Full LED Ön Farlar, Kör Nokta Uyarı Sistemi,Şerit Takip Sistemi, Perde Hava Yastıkları, C Şeklinde LED Gündüz Farları,Geri Görüş Kamerası ve Ön/Arka Park Sensörü. ......
Aracın dolulugu derken kasıt nedir acaba mesela cok kollu bagımsız arka aks varmı veya elektrik sisteminde özellikle led ampullerde filitre devresi konulmusmu veya avrupa (fransa) satısında bose ses sistemli iken ve bu sistem motor sesini kesiyor iken tc satısında varmı veya tjm satıs. yapılan tabela okuma sistemi çalısırken bizde calışıyomu yoksa megane2 ve fluence parcaları kullanılarak tc ye özel üretimmi yapılmış gercekten merak ettim keske almadan biraz daha arastırsaydın tabii dogru söyluyorsan malum satıs kotu olunca hersey mübah oluyo aldıysanda hayırlı olsun uzulme renault bunları bakım masrafı çıkmasın diye müsteri zarar etmesin diye yapmıstır(Modifiyeli Megane2 Hayırlı ugurlu olsun)
Arkadaşlar yaklaşık 6 ay araştırmalarım sonuçunda ön yargılı olduğum talismanı aldım , bu fiyata böyle dolu araç yok bu bir gercek ve uzun süreli kullanıcıların %80 i aracı beğeniyor seviyor , hata vs. Olayı bu her markada her aracda olabilir insan yapımı , şans nasip işi birazda inşallah bizde memnun kalırız mercedes c serisi bile reno motorlu ve 130 hp buda reno motoru 160 hp tork vs. Daha yüksek yani daha iyisi. Donanım olarakda üstün sadece malzeme kalitesi olarak zayıf oda fiyatta bu kadar oynatmaz ama marka algısı işte ....
Misafir 1950 geçen forumun birinde sormuşlar merak ettim anladigim kadariyla sen çekiş ve motor konusunda bayagi araştırmissin benide aydınlatırsanız sevinirim bir araç var araç bi rampaya vuruluyor otomatik vitesteyken araç gaz fon dip yapılıyor vites 4.vitesi geçmiyor süratle 70 80 arası oluyor aynı araç aynı rampaya Tripoli olarak gaz fon dip yapılıyor surat 120 140 arası vitesteyken 6 oluyor arc hakkındaki yorumun ne olabilir tabiiki araç talisman teşekkür ederim
Aracın klimasi çalışıp görünüp çalışmiyorsa ve bunu bi arıza halinde meshur ve teknoloji harikası RLINK sisteminde de göstermiyor sa (örnek kılmanın gazı yok gibi) aracın içi çok çabuk buhar yapabiliyor Biliyormusunuz tabii bazı saksilarda yok klimayi acsaydin isitmayi acsaydin gibi kullanıcıyı suçlayan satıcı diyaloguna giriyorlar yahu madem kadar zeki satış elemanları iseniz yapim firmasına şu şikayetleri geri dönüş fırsatı olarak bildirsenizde araç eksikleri veya sizin gorusunuzle kullanıcı hatalarını düzeltme fırsatı verseniz biz ölümlulere herkez rahat etse nasıl olur
Ya şu aşırı buğulanma olayı nedir arkadaş ya, havalandırmayı klimayı adam gibi çalıştırırsan hiç bir araçta buğu olmaz. Başka forumda da aynı yorumu gördüm ve aynı şeyi oraya da da yazdım; yaklaşık 4 ay önce aralık 2016 demektir ki o zaman talismanın fuller fulu opsiyonlusu maksimum 160.000 tl idi. 165.000 diye bir fiyat yok arkadaş atmayalım lütfen
Yaklaşık 4 ay önce Renault talisman aldım. Anadolu kasko da kaskosunu yapıp tekrarlanan ön camda saniyeler içerisinde aşırı buğulanma dan
dolayı 60 km/h hızla ÖNÜMÜ GÖREMEDİĞİM İÇİN 4 ay sonra kaza yaptım. Altmış bin liralık hasar oluştu. Renault ile görüştüm klasik cevap araçta biz ile
ilgili kusur yok denildi. Kasko şirketi de aracı pert yapmamak için yaklaşık 1 aydır oyalıyor. Neticede 165000 lira
Renault gibi bir markaya para verip canımızdan oluyorduk neredeyse artı bonus olarak da yaya kaldık.
Ben yandım siz de yanmayın.
Arkadaşlar bende de bi a4 merakı başlamıştı ama renonun ordu kampanya fiyatları iyi geldi bana. Tabii bir a4 değil ama güzel gibi. İncelemeden a4 almam ☺
Arkadaslar R linkKonusunda kapsamlı bir bilgi rica etsem R link sistemine sızma olabilirse aracın hangi fonksiyonlarını kadar ulaşılabilir konu hakkinda bilgi rica edebilirmiyim NOT yalnızca kullanıcı ayarları olarak sormadim
Herkez birsey soylemis ben cok arastirdim bu sekment araclari arkadasin biri tork 100 olsada fark etmez 4000 devir cevirdikten sonra demiste girip bir bakarmisin bir tir kac devir ceviriyor ve torku ne kadar :) sagdan soldan okuyupta burda konusmayin lutfen renault cok basarili bir araba yapmis hangi passatta a4 te 5.20 de ve bu tarz diger araclarda bu fiyata koltuk sogutma masajli koltuk amortisor ayarlama anahtarsiz giris cikis calistirma otomatik park asistani 4control vs vs gibi ozellikteki bir araci 150-160 bin tl ye veriyor 1 tane goster gosterene hediye ediyim o araci bmw de veya audi de sadece koltuk konfor paketi dedigin zaman 10 bin euro fiyat cikariyolar ekstra kaldiki bir araci alirken aracin kaskosu sigortasi servis agi servis fiyatlari mtv si garantisine bakmak gerekir arkadaslar ben 4 tane audi degistirdim hic bir seyini garanti kapsamina sokturamadim renault daki arkadaslar ben demeden direksiyonum soyuldu diye direksiyon simidini degistirdi. Bence renault bu sekmen bir arac yapmakta gec bile kaldi kacirmayin derim!!!
Önce güncel fiyat bilgisi verelim: Aralık ayı itibarıyla 160 bg Icon donanım, cam tavan, 4control, elektronik amortisörler, konfor paketi ve diğer tüm özellikler eksiksiz olarak dahil edilirse 155.000 TL fiyat ortaya çıkıyor.
Bu fiyata ulaşınca şu özelliklerin olmaması hayret uyandırıyor:
a) Kaliteli marka bir müzik sistemi yok. (Bose, Bang Olufsen veya hiç değilse Sony)
b) Artık üst segment tüm araçlarda olan elektronik pusula yok.
c) Led farlar var, ancak sis (Viraj aydınlatma) lambalarının sarı ışık veriyor. Önden görünüşün bütün büyüsü bozuluyor.
d) 3 bölgeli klima yok. (Peugeot 508'de var.)
e) Arka cam perdesi yok.
f) Ambiyans aydınlatma kapılarda devam etmiyor. Sadece konsolda var.
g) 4Control özelliği alınınca depo hacmi 52 lt yerine 47 lt oluyor. (Passat=59 lt, Peugeot 508=70 lt)
Ayrıca Renault'un radikal şekilde bazı modelleri üretimden kaldırması, Talisman'ın da çok değil 5-6 yıl sonra aynı akıbete uğrayacağı endişesini doğuruyor. Bu da 2.elin düşük olacağı sonucunu getirir.
Bugün 155.000 TL'ye alınacak full donanımlı Talisman, maalesef 3 yıl sonra 100.000 TL seviyesinden zor alıcı bulacaktır.
Sıfır Talisman 155.000 TL den 3 yıl sonra 100.000 TL ye zor satılır demişsiniz.Sanki sadece Talisman da durum böyle .Passat 1.6 TDi BlueMotion Highline 120 PS DSG sıfırı 187.000 TL dir .aynı arabanın 2014 modeli 60bin km de 127.000 TL dir hangisi daha çok değer kaybetmiş hesap edin bakalım sayım misafir 8625
Fiyat artisinin nedeni dolar 3.45 euro 3.60 ve bu araclar ulkeye euro yada dolarla giris yapiyo....
130.000 den 145.000 e cıkardılar fiyatı, sonra passat fiyatına yaklasınca baktılar satılmıyor simdi de indiriyorlar %6 , boyle satıs stratejisi mi olur,
Fiyatı 110.000- 120.000 civarında tutsalardı yer edinirdi,
arabayı alma niyetiiçi geniş yle 1 hafta kiraladım ilk görünüşü kötü değildi arbanın içine dış görseline iyi çalışılmıştı motoru çalıştırınca ses iyiydi içi dar kafan tavana değiyo diyen arkadaşlar kesin yalan söyler veya kendileri insan sınıfının üst segmenti olur içiferah tavan yükseliği190 adama çok rahat yetiyor arabanın hızlanması ve direksiyon tepkisi çok iyi ama yüksek hızda ayak gazdan çekip tekrar yüklenilince edc şanzıman taka takayı söylüyorayrıca ıslak yola fena alerjisi var yuksek hızda motor sesi rahatsız ediyor kasa hafifliğinden dolayı çukur ve tümsekte ses yapıyor kullaniş olarak megandan farklı değil renaulta hayırlı olsun ama ayni fiyata daha iyi olabileceğini tahmin ettiğim araçlar olduğundan dolayı satışı zor görünüyor en kötüsüde kaput açılınca kaput izole fitilinin elinize gelmesi ne oluyor olma durumunuzsesli komut sisteminin sesi analiz etmesi içnde bayağı mücadele vermeniz gerekiyor veya el kontrolu ama elle kontrolde sorun yok hatta iyi bile diyebiliriz bence fiyatının 90 -110 aralığı ideal üstü çok ama çok zor kullanılan araç 1.6 160 hp full versiyon allah renaulta sabır versin
Misafir-9021 sana katılıyorum. Talisman benimde çok beğendiğim bir otomobil. Aracı henüz inceleme fırsatı bulamadım. İlk fırsatta Talisman'ı incelemeye gideceğim. Talisman'ın segmentindeki birçok otomobilden iyi olduğunu düşünüyorum. Bu segmentte Talisman'ın da en az rakipleri kadar şansı var. Talisman bu anlamda satış potansiyeline sahip bir otomobil
Megane hatchback bakmaya gitmiştik. Talismanı da inceleme fırsatı buldum. Çok güzel, çok kaliteli, hiç bir markanın en üst segmentinden geri değil hatta bir çok yönü ile ileride. Belki rekabet açısından biraz daha uygun fiyatla satılsa (benim incelediğim 155 bin tl idi) çok daha fazla satılırdı. Sedan, üst segment araç bakan arkadaşlar, ilk önce bu aracı inceleyin, başka araba beğenmezsiniz.
4 ay önce full+full bir Kadjar almıştım fakat bugün Talismanın 1.6 dci icon edc 160hp full+full en üst versiyon modelini görür görmez test sürüşüne çıktım . bayiye döner dönmez Kadjarı mı cok güzel bir fiyata geri vererek Talisman 1.6 dci icon edc 160 hp full+full en üst versiyonunu almaya 5 dakika içinde karar vererek satın aldım . muhteşem bir araç ve herkese şiddetle tavsiye ediyorum.
Audi a5 2010 170 HP arabam var bu aralar bu talismanı gördüm baya araştırdım internetten çok hoşuma gitti baya özellikleri var talismanı alacağım a5 hoşuma gitmiyor artik :)
Misafir-8233 icon donanım için 130 hp sitede 137bin görünüyor. düz 130bine bıraksınlar bari 140bin nedir yahu :) ilk fiyattan alsaydın bi de 20bin de öyle kar ederdin. kur diyorlar :)
Ben bu aracın tüm rakiplerine baktım en güzel Talisman hele o VW cc varya içine binince insan arabadan soğuyorya Talisman a karar verdim hayırlısı 160 ph yok dediler bana 130 ph için 149 bin den düz 140 bin olacağını söylediler birkaç bayiye daha bakıp en uygun rakamı veren yerden olur inşallah
Misafir 9786 teşekkürler bu yorumun için bende sizin gibi çok kararsızım passat insignia ve talisman diğer iki araç baktım passat 128600 e opelde ise 103500 konuştuk talisman ise 140 bin e konuştuk kararsız kalmıştım renoya soğuk bakıyordum ama renonun albenisi daha fazla olduğundan diğer iki araçtan birisine evet diyemedim aklımda talisman kalmıştı çünkü ve şimdi sizin bu yorumunuzdan sonra bende talisman almaya karar veriyorum gerçekten güzel yapmışlar talisman icide güzel dışıda al benisi ve konforu çok güzel hayırlı olsun inşallah saygılar
Merhabalar ben 1.6 160 bg Talisman Icon aldım 2 hafta oldu, bu aracı almadan 1.6 dizel Mondeo, Passat, Insignia gibi araçları denedim. Şimdi yapılan yorumların üzerine söylüyorum bende Renault a karşı ön yargılıydım. Ancak araç çok konforlu ve işçilik çok iyi, çekişi güzel 160 beygiri size veriyor ve yağ gibi akıyor. Hızlanması 9 saniyenin altında olmalı diye düşünen arkadaşlar için aracı kullanmaya başladıktan sonra 9 saniye kısmını önemsemiyorsunuz. Bir diğer husus araç sportta hızlanırken bile tam gazda devir kırmızıya gelmiyor, motor hiç bir şekilde zorlanmıyor. Daha yüksek devir çevirme imkanı olsaydı 9 saniyenin altına rahatça inerdi. Bu durum ara hızlanmlarda ise tam tersi ki bu daha önemli aracın motoru aracı hangi hızda olursa olsun çekip götürüyor.
3905 senin araban 215000 tl yorum yaptığın araba 139000 tl aradaki farkla araba alınıyor farkında mısın? Dört çeker merakın varsa quattro A4 alabilirsin 215000 tl ye. Bir de 4 control de hiç yabana atılacak bir teknoloji değil passatta yok örneğin ayrıca talisman yakışıklı araba...
Arkadaşlar bu motor ve bu özellikler passat da olsaydı fiyatı rahatlıkla 165 170 olurdu passat yerine talisman alın hem daha az yakar hem daha performanslı hemde pasaat dsg problemini herhalde herkez biliyo talisman al edc kafan rahat ve unutmadan soğutmalı koltuk özelliğini araştırın bakalım audi a4 bmw 3 mercedes c de bile yok bu özellik hem araç passat dan daha dikkat çekici ve daha ucuz daha neolsun
Şimdi arkadaşlar yorumları tek tek okudum. Passat 2.0 240 hp kullanıcısıyım. Bi aracın iyi olabilmesi için aşırı beslemeyle alınan beygir gücü değildir. Aktarma organları neler kilit diferansiyel varmı 4 çekermi. Bendeki passat 4 çeker. Talismanda varmı yok. Şu konuyada aydınlık getirmek lazım tork değeri motorun dönme momentidir bunuda rijit değerlerle devire yayabiliyosan 100 nn tork bile yeterlidir. İsterse aracınız 500 nm torka sahip olsun ama 4000 devirde kullansın sürekli düşük viteste gezersinizki güç alabilesiniz. Uzun sözün kısası katalog okuyup burada ahkam kesmeye gerek yok. Çok övdüğünüz araba tork dönüşünü yenebilecek bi diferansiyel ürettiğinde alınabilir. Sadece motor gücüyle araç kıyaslamayın motor çeşitliliğide önemli. Mekanik teknolojiside.
100 bin tl nin üzerinde bir araca binip de çukurdan kaçmak olmaz. SUV alınır. Lattitude gibi dandik bir araba olacağına emin olarak ve yol boyunca arkadaşlarıma passat ı överek giden, B8 Passat sahibi olarak söylemeliyim ki bayiiye gidip bu aracın sadece içine binip kapısını kapatın. Hiçbir konuda ön yargıya sahip olmamak gerekiyor bu hayatta. Görünüm zaten eşsiz mükemmellikte, motoru çok verimli ve EDC bizim hanımefendi DSG ye göre çok dayanıklı _ dsg 250 nM de sapıtıyor_ yeni teknoloji donanımları muazzam. Arka koltuğa geçince kafam tavana değiyor lakin. Benim aracımda böyle bir sorun yok - passat -. Özetle passat ve 3 serisi bmw dışında hangi D segmenti aracı alırsanız alın ilk iki yılda fiyat %30 dan fazla düşüyor. O yüzden bu aracı alıp on yıl binecekseniz alın. Satarken de beni arayın bulun bana satın.
ona kalırsa bende mercedes e350 cdi premium full olanı var tam full değil ve sadece ön koltuklarında ısıtma var soğtma yok ben ilk kez d segment bir arabada koltuk soğutma görüyorum benim araba da bildiğim 3 tane iç ambiyans ışığı var bunda bayağı farklı renk varmış heralde ve 4 control gibi o bazı özellikleri var ve kasasının çekiciliği hoş bence alınabilir
Unutmayın ki mercedesin a, b ve c serisinin dizel motoru renault yapimidir c180 1.6 cdi=156 bg
Talisman 1.6 dci= 160 bg
mercedes citani uretirken kangoo ya bakarak uretti.
130 hp ile 160 hp kullanan arkadaş lar aradaki farkı detaylı anlatabilir mi acaba güç performans seri lik tork
Latidude falan degil bu haksızlık etmeyelim son derece şık bir arac ve passat ın yerini alabilecek kalitede ve passat tanda 20.000 tl ucuz alırım 20.000 TL yi Türkiye yi gezerim tatil ve mazot parası olur
130 ve 160 bg icon u kullandim 130 bg 132000 tl 160 bg olan ise 137000 tl bu araclara rakip olarak piyasanin en iyisi tabir edilan passat 1.6 highline 146000 tl bu fiyatlar opsiyonsuz ki passatida kullandim. Benim dusuncem talisman yonunde
Renault turbo motor konusunda basarilidir R21 cift turbo olarakta Safrane Biturbo bunlari yaptiginda bircok markanin motoru daha turbo ile tanismamisti
Arac tasarim olarak R21 e benziyor sedan, arka kelebek cami, arkada birlesen stoplar, yatay far ve stoplar
Renault un her ilde bircok ilcede bayisi servisi var ilgi var alaka var guleryuz var Bazi markalar gibi musteriye yukardan bakmiyorlar
Aracta Bosch EDC17 C42 beyin varki uzerinde yapilabilecek her tuning islemine izin verir; EGR OFF, DPF OFF, SPEED LIMIT OFF, LAMBDA SENSOR OFF, TURBO WASTEGATE OFF, TURBO COMPRESSION TUNE VS VS. Normal Stage1 remapping ile 180 HP 420 NM rahatlikla elde edebilirsiniz, Stage2 ( EGR OFF + DPF OFF ) remapping de 200 HP 450 NM civari gucu rahatlikla alirsiniz Cabasi da yakitin dusmesi olur. Bu da yetmezse turbo basinclarini arttirirsaniz sorunsuz olarak 250 HP 500 NM ye yakin gucude elde edersiniz ki Bu guncel 3.0 dizel araclarin guclerine esdeger olur. Sadece bu artilari bile fazlasi ile yeterlidir. Tabi bu islemleri isin ustasina yaptirmalisiniz
Arabanin daha konsoluna gogus kismina bineni icinde zevk olsun diye yatani basini camdan cikarip aracini seeyredeni gormedim Koltugunuz rahat direksiyon gaz fren sizin dediginizi yapiyorsa motor bastiginizda gidiyorsa guclu ve guvenli ise daha ne Koltuklarini bile kac cesit sungerden imal ediyorsa demekki bir emek var emege saygi lutfen Insanlar w114-5 w123 w116 w126 araclari cok donanimli ici disi soyle boyle diyemi toplayip biniyor hayir rahat konforlu saglam olduklari icin demekki neymis hersey ekranin kenari bos gibiymis falan filan degil siz aaraba surerken yolami bakiyorsunuz yoksa aracin icine yada disina mi Gunes balcikla sivanmaz Araba guzel
Bu araçta Renault tarafından özellikle odaklanılan bir diğer konu ise boya ve metal işçiliği. Bir zamanlar Audi 80’in 20 yıl boya garantisi vermesi gibi Renault’Da kalite algısı yaratmak için doğru yerden başlamış. Öte yandan araç parlaklığını daha uzun süre korusun diye aracın boyama sürecinee saunalama ve peeling isimli 2 yeni adım eklemiş. Öte yandan boya ve vernik iyi yapışsın diye 55.000 devirle dönen motora sahip özel bir pompa ile 90.000 volt statik elektirk yükü ile statik boya yapılmış. Böylece daha küçük boya ve lake partikülleri daha sıkı yapışarak pürüzsüz ve daha dayanıklı olmuş.
Cift turbolu araca sorunlu olur diyen ustayi Arabasini seven degistirsin 1stage 2stage yada 3stage turbo hic fark etmez duzgun kullanmazsan hepsi sorunlu olur bunun marka modelle alakasi yoktur kullanici hatasi vardir belli periyotlarda kac kisi turbo temizligi ve bakimi yaptiriyor sifir hangi araci getirirsen getir 1 saatte turbosunu kestireyim cok turbo cok sorun degil aksine duzgun kullanirsan sana her devirde guc tork verir tabi kullanmasini bilene
Internete Renault 25 Baccara yazin da bir bakin o zamanda neler yapmislar o donemde birakin vw yi audi nin bile boyle bir arabasi yoktu Renault bugun var olmadi
Renault un kotu bir motoruna daha denk gelmedim yakit performans olarak kiyaslandigi markalardan herzaman iyi olmustur
4 control sistemini vw yapsa +10.000 TL Çift turbo koysa o da +10.000 TL farkla satarmi satmazmi
E tabii vw opucugune aliskin olanlara az para ile alinan ozellikler nedense garip geliyor Sürüden ayrilmanin zamani gelmedimi
Yiğitsen yiğidi öldür ama hakkını ver Adamlar motor mekanik yürüyen aksam ic ve dis olarak on numara araba yapmislar kullandim test ettim
Çok güzel araç kesinlikle alın Renault bu geçmişi parlak Toros Renault 12 ler hala piyasada Renault araçları yerli malı dir kullanın alın avrupa arabasi yerine aynı para ya Renault alın bmw mercedes audi bunlar kim oluyor burda aslan gibi Renault var hava filtresi bile on lira Renault un kaliteli olduğu için büfe ler bile satıyor yedek parçasını alın tavsiye ederim bekar olan lar binsin gitsin Renault su olduğu için her köylü ona kız da verir alın yüz elli milyar a akıllı vatandaş larım benim size bu yakışır avrupa sizin neyinize
Talisman motoru ve güvencesiyle çok yol eskitir
Ülkemizde hayatında çift turbo dizel 1.6 160 bg/380 Nm araba görmüş usta varmı ki ??
Renault un 75-130 beygir e kadar olan dci motorları tek turbo 160 beygir lik yeni motoru çift turbo... motor dan anlayan bir usta ya sorun usta ben çift turbo araba alacam de bakalım ne cevap verecek
150.000 den başlayan fiyatlar en dolusu için..O da minimum fiyat..Aracın tipi çok iyi gerçekten çok şık duruyor.Ama 150.000 de çok para be reno için.20-25 bin daha zorlanıp 3.20 i bmw alınır 170 lik.
Bu fiyatlarla tutunamaz bence çok fazla.
Bugün gittim bayide aracı gördüm ama 160 pH araç yokmuş en az iki ay sonra gelecekmis 151 bin lira fiyat verdi Kağıthanedeki abc reno bayi 2 ay sonra geldiğinde 155 bin ile 160 bin olabilirmiş Panaromik cam tavan dahil ful opsiyonlu bugünkü fiyati 151 bin arti bu araçtaki motor tek turbo olduğunu söyledi
Motoruyla üstün teknoloji sağlam bir araba
İyi niyetli anlatılmak istenen şeyler kötü niyetli algılanmaya çalışıyor Renault un motoru iyi sorunsuz ancak o sorunsuz motor lar tek turbo lu dci motorlar bu motor da çift turbo var bu motoru bmw ile kıyaslayip onda üç turbo var diyen o bmw bu reno akıllı mantıklı insanlara uyarmak için söylüyorum bak turbo ları kucak lar siniz benden söylemesi sanayi den çıkmaz siniz çift turbo lu üç silindir li araç lar dan uzak durun bunlar her koşulda başınızı ağrıtir
Passat kullanıcıyım. Talisman ı test ettim, 2.elde iyi tutulursa kesinlikle alınır. Passat tan iyi bence
Arac cam tavan ve sunrooflu olarak agustosta gelecekmis +4000 TL ile bilginize
Kabin icinde bolca krom detaylar kullanip diger eksikliklerini kapatmaya calisan bir marka degil Sade bir tarzi var bir araba konforlu saglam ve bastiginda gidiyorsa olay bitmistir bunlarda Talisman 160 EDC 4Control de var
Kucuk turbo alt devir buyuk olan ust devir ikiside daimi olaral calismaz verimli ve sikintisiz sistemdir bmw 3.0 d 3 turbolu ve sorunsuz unutmayalim Renault yillardir diger markalara motor vermektedir kotu olsa almazlar herhalde
Passata için gerçekten sıkıntı çok büyük...
Sağlam kaliteli her açıdan ihtiyacı karşılayan çok iyi bir araba
Motor dan anlayan da iyi diyor anlamayan da motor da çift turbo var sıkıntı büyük
Oncelikle herkese selamlar 160 hp 380 nm 6edc 4 control 19 jantli full donanim araci İskenderun Reles te test ettim Araci Turkiye ye gelmeden aylar oncesinde yurt disi sitelerinde epeyce inceledim Geldiginde de gidip inceledim daha sonrada test ettim 186 boyundayim aracin on ve arka tarafinda herhangi kisitli bir alan yok koltuklar cok rahat motor cok basarili ivmelenme oldukca yeterli aracla 170 180 km hiz
da dahi ivmelenmeye devam ediiyor rampa cikislarida gayet iyi 4control ozelligi ise virajlarda harika arac rayda ilerliyor gibi stabil suspansiyon un absorbe etme ozelligi iyi yol ve ruzgar sesi yok fren dozlama cok iyi Arac onceki renaultlardan cok farkli beklentilerimin uzerinde aracin dis tasarimi cekici ve guzel ic tasarim ergonomik ve sade uzun yolculuklarda insanin uzerine gelen turden degil ve donanimi cok cok iyi araca bindiginizde sanki uzun zamandir kullaniyormussunuz gibi butunlesebiliyorsunuz 40 yasindayim daha once serceden forddan sahinden bmw 740 mercedes w140 s320 w123 w124 w126 dan tutunda bircok marka model arac kullandim Onyargilarinizdan kurtulup araci objektif olarak denerseniz ne demek istedigimi anlarsiniz diger markalardaki 120 hp 250 -270 nm arac alacagima sorunlu dsg sanzimanli araclarla ugraasacagima elbette bunu alacagim benim icin aracin ikinci el piyasasi onemli degil ben el icin degil kendim icin arac alirim Aracin tek eksigi sunroof yada cam tavan onun disinda elestirilecek tarafi yok Renault bu araci birkac milyon km test ederek gelistirip uretmis birkac milyon km sadece gezmek icin dolastirmamis araci Gidin test edin sonra yorum yapin lutfen herkese saygilar selamlar
Otomatik 508 ide kulladım Talisman daha iyi
Herkes bu arabayı passat ile karşılaştırıyor. Ben 508 kullanıcısıyım. Bu araç ile 508 i kıyaslayacak tecrübeye sahip olanlarınız var mıdır?
Bence bu paraya passat alınmaz reno ile ilgili çoğumuzun önyargıları var ama gidin araştırın ikisinide bi test edin ama 150 bin liram olsa. İllâ 0 km alacaksam ya A4 yada C180 ama 2.el alacaksam kesinlikle E220 CDİ alırdım
132 bin tl'ye 160 bg/380Nm ve full A4 veya C180 var mı? Bazlarını bile bu fiyata alamaz sınız, belki jant kapaklı ve Talismanın yarısı gbücünde olanını 150'ye falan alabilirsiniz.
Arabayi inceledim video yorum vs çok soru işareti var ancak piyasası oturmuş ve o fiyata birçok araba varken fiyati 110 bin civarında olsaydı piyasada daha çok tutunurdu bi Audi hayranı olarak bu fiyatlara cikildiginda a4 yada c180 kesinlikle bu araçtan çok çok üst düzeyde
Donanımı performansı fiyatı gayet uygun çok iyi bir alternatif
Merhablar talismani 15 gundur kullaniyorum cetastan aldim teshirden gercekten mukemmel bir arac insanlarin araca ilgiyle bakmasi beni rahatsiz etti ne oluyor dedim kendi kendime hala alisamadim trafikte korna calanmi ararsin el hareketi yapanmi ne almak isteyen arkadaslara tavsiyem bu arac her yonden alinir yakit konfor tabiki goz onundesiniz buna alismaniz lazim
Adamlar bu sefer güzel araba yapmışlar teprikler içide dışıda güzel Passat 1.6 otomatik 142 bin arti birde mekanik boya parası :) bunun fiyatida gayet makul
Yorumlara bakıyorum herkes ortadaki ekrandan bahsediyor kötü diyor peki öyleyse kötü diyelim ama Mercedes c serisi bmw 4 serisi Audi bazı modelleri çokmu güzel duruyor ekran emanet gibi duruyor hepsi ve fiyatlarından hiç bahsetmiyorum bile
1.160hp olanın lastik ebadı 19 olması gerekli bi yanlışlık var.. 2talisman genel itibarı ile piyasaya yüksek fiyattan girdi .. araba güzel fakat çok pahalı sonuçta reno
gidip test etmedim kasımda Kadjar Icon almasaydım yada beklemiş olsaydım alacağım araba buydu. Ama gidip test esip inceleyecem beklesiğim bir araçtı.
Renoya karşı önyargı falan yok bu milleti yıllarca reno12 broadway taşıdı toprak yollarda kimse passata binmiyordu talisman Renoya yakışmış...
Araç süper yakıtıda iyi otomatik olması ayrı bir avantaj güzel olmuş yapanların ellerine sağlık
Bugün gidip araci inceledim daha sonrada test etme imkanım oldu.
Aracı dışarıdan gördüğünüzde ciddi manada dikkat cekici ve göze hoş gelen bir tasarımı var. Passat CC ye benzettim biraz. test esnasında insanların araca ekstra ilgi gösterdiğini birebir gördüm hatta aracı takip edip inceleyen audi a4 li bir arkadaş nerdeyse kaza yapıcaktı, Testin sonunda showroom a geldiğimde de arkamda 2 araç vardı ve içeri girip aracı incelediler.
Aracın iç dizaynına gelirsek, on konsolda yer alan ekran ilk etapta kalitesiz bir tablet kullanılmış gibi görünüyor ancak yola cıktığınızda durum tamamen değişiyor. Araç ile ilgili akla gelebilcek hertürlü şeye oradan ulaşabiliyorsunuz. Aracın kullanım modları sport comfort eco vs.. gibi 5-6 farklı modu vardı ve bu modlara göre konsol ve gösterge renkleri değişiyordu. Daha önemlisi ise Süspansiyon sertliğinin de bu seçimlerle birlikte değişiyor olması çok hoşuma gitti cidden.
Koltuk konusuna ayrıca değinmek istiyorum. Aracı çalıştırdığınızda otomatik olarak yükseklik vs... ayarlarını kendisi yapıyor ve durup kapıyı actıgınızda da rahat cıkmanız için geri gidiyor. bunun dışında asıl dikkatimi çeken şey ısıtma sistemi ve masaj özelliğiydi; koltuk konforu ve özellikleri çok hoşuma gitti gerçekten.
Performans ve şanzıman konusuna gelirsek beklentilerimin epey üzerinde bir performans gösterdi. Lakin 1 saat once İnsignia nin 1,6 cdti 136 BG lik aracını test etmiştim ve eşim her iki testte de arka koltuktaydı ve yorumu talisman ın daha iyi performans gösterdiği ve vites geçişlerini hissedemediği yönündeydi. Aynı şekilde bende motor ve EDC şanzımanı gayet başarılı buldum birbirine çok iyi uyum sağlamış istendiğinde ekstra ekonomik bir araç ve istandiğinde de gayet seri bir araç olabiliyor.
Çukur, ses yalıtımı ve konfor konusunda da epey başarılı buldum, motor sesini bile hoparlor ile içeri verme ihtiyacı duymuşlar. Aynı güzergahta kullandığım insignia ciddi manada daha cok motor sesi alıp çukurlarda daha gürültülüydü. Lakin İnsignia nin sadece flexride şasili modelleri rakip olabilir gibi...
Sonuç olarak talisman iç tasarımında geçici bir hayal kırıklığı yaratmış olsamda aracı çalıştırıp teste başladığımda benden tam not aldı önyargılardan kurtulup gidip test etmenizi tavsiye ederim. ve aracı çalıştırmadan o ekranın ozelliklerini görmeden vazgeçmeyin derim.
Test edip kıyasladığım insignia 1.6 cdti sport 126.000 TL
Kendi sınıfında fiyat kalite oranı gayet makul ve rekabetçi bir araç
Bu renault gaza mı geldi o fiyatlarla kaç adet satabilirler acaba 140 ve 150 binlere dünyanın kabul ettiği yıldızının yettiği makam aracı olarak,ta kullanılan markalar varken gerçekten kaç adet satar her zaman ülkemizde satış 1 si olan marka artık zor 1 olur .Linea neden en çok satan araç oldu model bazında çok konforlu yada çok kaliteli diyemi herkez biliyor erişilebilir olduğu için.
Yorumlarda gördüğüm kadarıyla çoğu kişi katalog bilgilerinden, inceleme videolarından ya da yazılarından çıkarak yorum yapmış. Ben de ilk tanıtıldığı andan beri takip ediyordum ve galeriye geldiği gibi gittim istinye mais te inceledim. İlk izlenim kesinlikle hayal kırıklığı oldu. Dış tasarımı bu kadar harika olan bir arabanın içini resmen mahvetmişler. Malzeme kalitesi hakkında aşağıda bahsedilmiş ben de aynısını gördüm. Konsol ve kapı üstleri yumşak ama aracın diğer plastiklerinin kalitesi gerçekten düşük. Ayrıca fotoğrafta gördüğüm gibi gelmedi. İçine bindiğim anda sağa sola baktım olmamış dedim. Kadjar bile daha estetik iç tasarıma sahip. Arkaya oturdum kafam tavana deydi. Acayip basıl arka taraf... Kısacası sanal alemde çok beğendiğim arabayı canlı inceldiğimde beğenmedim. Yani kusra bakmasınlar bu para o araba için fazla...
arkadaşlar ben aldım en dolu paketini iyi bir indirim ile 144 bin tl.. ayrıca amg paket 2015 dizel mercedes a 180 aracım da var.. bu aracı passat ile kıyaslamayın , lakin çok daha kaliteli, çok daha donanımlı ve güzel bir araç olmuş...
İyi bir alternatif ve rekabet her zaman iyidir
Arabanın tasarımı çok çok iyi düzeyde hatta farklı bakış açılarından Passattan bile daha çekici duruyor diyebilirim.Arabayı yakından inceledim ve sürüşünü yaptım.Fakat Passatın kalitesi bence daha yüksek ve bu kadar para Renaulta verilir mi endişesi var.Fiyat çok yüksek ve üstüne bu kadar zam gelmesi piyasasını çok etkiler.
Talisman bütün ezberleri bozacak
Bugün gidip gördüm gerçekten çok iyi olmuş kalite tasarım harika teknik verilerde çok iyi görünüyor ama 1 ayda 11 bin tl zam fena baltalar bence satışları
biraz fazla mı abartmışsınız sankiarabayı herşeyi geçtim ben o arabayı kullanırken o direksiyonu tutarken clio da farklı nasıl bir duygu içine gireceğim acaba. ya reklam yapıyorsunuz yada arabayı tam olarak incelememişsiniz arabayı e segmentine yakıştıran şahıslar o ön konsoldaki tableti :) hangi e sınıfı araçlarda gördüler merak ediyorum açıkçası ? haydi onu geçtim bir tarafta berbat denilen passsat diğer tarafta mükemmel denilen talisman bakıyorsun berbat ile mükmmelin sıfırdan 100 km hıza çıkmalarına aynı tamam onu da geçtim peki arabanın ses yalıtımını bilen var mı sonuçta ben bu aracı işe gidip gelmek için almıyorum uzun yolda yapacağım ve türkiyenin malum yollarında uğultu ne derece de olacak müziği mi açacağım her seferinde. bunu da geçtim sen beğendin fakat latitude gibi olmayacağı ne malum ondan sonra 120 bin tl verip aldığım arabayı90 bin tl ye galeriye zorla satayım değil mi. ne oldu araba tutmadı daha bir dünya şey var yazılacak ama işte c segmentinde de ne zaman bir araba gelse golf şöyle kötü böyle kötü derler ama gel gelelim bher gelen yeni araç 2016 yılında hala iyi olduğunu ispatlamak için golf ile kıyaslanır. talisman neyle kıyaslanıyor passsat ile kusura nakmayın 5 sene sonra d segmenti süper diye lanse edilen bir araçgeldiğinde insanlar yine passsat ile kıyaslayacak bu bir gerçek.
Talisman sınıfının bütün kriterlerinde rekabetçi
bu araç satılırsa sırf motoruna sebep satılır
webde Fatih Altaykı'nın talisman incelemesini bulu n ve okuyun, resmen hayran olmuş arabaya (içine de hayran olmuş).
Arabanın kalitesi sınıf standartlarını fazlasıyla karşılıyor
Aracın ust kısmı hariç diğer kısımlar sert plastik.Sanki c segmenti araç satıyorlar.Bu durum c segmenti sedanlarda gorulur.Ustler yumuşak alt kısımlar sert
Örnek:fiat egea,corolla,focus,jetta,astra
Bu donanım ve 160 hp motoru kadjar da otomatik vites 4x4 olarak dolu özellikleri ile görsem alırım. Edc yi 9 vites yapsalar yakıt 4 lt altına düşer
Ben 2000 yılında 2000 model Passat aldım ve bindim gerçek Passat 98 ve 2000 yıllarında çıktı süper arabaydi süper yol tutuşu vardı ve malesef diyerek söylüyorum şuandada 2015 yeni kasa Passat ver 1.4 tsi act 150 hp 11 bin km deyim daha eski Passat la alakası yok aldığım pişman oldum ama olan oldu act tam bir fiyasko. Şuana kadar hiç reno almadım kullandım ama hiç almadım ama bu arabayi almayi gerçekten düşünüyorum ilk renom bu Talisman olsun istiyorum çünkü güzel yapmışlar video sunu seyrettim Comfort ve sport modları güzel olduğunu söylüyor 5 sürüş modu varmış sanırım... Bu arayı Passat la deyil de süper b ile kıyas yapın anlarım Mondeo ile kıyas yapın anlarım ama Passat la kiyaslamayin Passat in yol tutuşu bile çok zayıf fransız arabaları iyi yol tutuyor diye biliyorum saygilarimla OPEL'İN TADI VW adı var renoyu bi alıp bacacam reno nasıl
Aracın test videolarında olumsuz bir özelliğe rastlamadım.Bu donanımda, bu kadar motor gücüne sahip bir araç bu fiyatı hak ediyor bence.Ama hepimizin de aklına takılan bu fiyata passat almak daha cazip.Reneult mercedes ile motor üretmeye başladığından beri kaliteside yükseldi.Ben aracı çok beğendim. 4 kontrol ve iç aydınlatma seçenekleri bu aracı bir adım öne çıkarıyor.
bu araç İCON,passat ın hihline modeline denk, touch modelleri de confort lara denk
motorda renault, hacimde renault, tasarım zevk meselesi ama reno yeni, multi sens renoda var (touch da var) iconda ki hud vs.vs reno üstün gözüküyor. brosurleri sitelerinden indirin detaylı bakın sanki aynı donanımları denk ettiğiniz zaman reno ciddi ucuz ....%10 dan bile fazla gibi ama reno patron passat aile arabası gibi duruyor
bugün bayide aracı inceleme fırsatım oldu. İzlediğim videolarda talisman çok etkileyici gelmişti. Ama yakından inceleyince biraz hayal kırıklığına uğradım. Araçta kalite algısını artırmaya çalışmışlar. Ama bu işi çok yarım yamalak yapmışlar. mesela direksiyon simidi ufak ve alelade geldi. ön konsolda yukarıda güzel yumuşak plastik hatta ahşap doku kullanmışlar 1 karış aşağısında sert kalitesiz plastik kullanmışlar. Yani kullanılan malzemenin kalitesini her yerde çok çok farklı. bu fark az olsa 10 numara olurdu. bir diğer gördüğüm olumsuzluk bagajın yükleme ağzının çok dar olması. bu kadar büyük bir araçta ilginç bir durum. Passatçı değilim ama benim şahsi fikrim passat talismandan çok üstün
farlar full led ecenon mu kaldi ki artik donanimi orjinal pdf brosurlerinden passat ule yanyana koyun ayni ozelliklerde 10 hatta 20 bin reno ucuz
Aynı donanım seviyesinde çok daha makul ve rekabetçi fiyatı var
1 adaet talisman 10 passat eder. ama fakat lakin ....bu renault satıcıları kafayı yemiş.1.6 160 hp 4 control lu araç için 148 bin tl fiyat istiyorlar...bu fiyatlara zor satar...çıkmadan bitti araç
hangisi oyuncak gibi kaldı anlamadım sayın 6319
2015 model passat ile araca bakmaya mais e gitmeyin moraliniz bozulabilir.
oyuncak gibi kaldı yanında
Latitude'de motor performansın hakkını verememesinin nedeni EDC ile değil de 6 ileri BVA otomatik kötü bir şanzıman kullanılmış olmasıydı. 2.0 dci 175'in hakkını veremiyordu ki örnek olması nedeniyle söylüyorum latitude 175 hp ile 9.9 saniyede 100e çıkıyordu. Kaldı ki bu araç 160 hp ve 9.4 saniye 0-100 değeri. EDC şanzımanlar DSGler kadar sorunlu değil. Elbette demiyorum ki sorunsuz. Ancak kronik problemleri vardı elimizden iki tane otomatik fluence geçti 5ten 6ya geçerken tıkırtı geliyordu. Çok rahatsız ediyor muydu hayır. Ancak kadjar edcyi test ettiğimde aynı sorunun kalmadığını gördüm. EDC, DSG kadar hızlı değil ama daha sorunsuz olduğu kesin
Helal rızkın her kuruşu kıymetini bilene değerlidir, haklı çıkmak için konuyu saptırmaya gerek yoktur.Gerçek olan şu ki ,bu üyeye indirim safsatası yaklaşık 10 yıldır hikayedir; demek kurtarıyor ki hem de ciro yapmak için- alan hayrını görsün- adamlar bu indirimi herkese uyguluyorlar- gerçek durum bundan ibarettir, gerisi boş laftır.
misafir 955 daha 2 hafta önce izmir mais te captur için fiyat aldık 75.000tl lik modeli 65.000tl ye bıraktılar... 10.000 tl sizin için öenemli değilse bilemem
Zaman içinde Oyak fiyatlarıyla piyasa fiyatları eşitlendi arada önemli bir fark yok
Renault a karşı ön yargılarınızdan vazgeçerseniz araç çok güzel
fiyatlar oyak fiyatları. subay arkadaşımla inceledik oyak fiyatları ortalama 10 000 TL daha ucuz. yani yukarıdaki fiyata 10 000 daha eklersek 130 000 TL gibi bir rakam ortaya çıkıyor. Bu fiyatla biraz zor gibi geliyor bana ama zaman ve yollar gösterecek satış rakamlarını...
Misafir 1730 sana cevabı vereyim önce.Bu fiyatoarı renault tr acıkladı daha satısa sunulmadıgı icin sitede yok.Araca gelirsek..Aracın tasarımı fevkalade ici de harpka ancak o tabletgibi ekran guzel olsa da gecis hızk yavasmıs.o vie3olarda var o kafamı kurcaladı
Bu fiyatlar Renault sitesinde yok.
Nereden cikardiniz fiyatlarin boyle olacagini??
ankara maıse gelmiş bakabilirsiniz.fiyatı da iyi olursa satar
passatçılar kusura bakmayın kusura bakmayın ama d segmentinin kralı mercedes c serisi ve bmw 3 tür. Passat 1 numara lafını geçin bir kere. Ben bu aracın inceleme videolarını izledim. Merak edenlere carviser'ın youtube daki videosunu izlemesini tavsiye ederim. Benim şahsi fikrim araç fevkalade olmuş. ama benim sadece bir eksiklik gözüme çarptı. Oda bu araca sanki 7 ileri edc veya daha fazla kademeli bir şanzıman daha uygun olurdu ve bu hem hızlanmasını hemde yakıt tüketimini olumlu etkilerdi diye düşündüm. Nitekim yeni meganda bu motor 7 ileri edc ile gelecek. Benim asıl merak ettiğim mercedesin bu motoru hangi serilerine getireceği. C serisi şu motorla valla dadından yenmez :)
Passat 2 bin motor alacaksan sorun yok diyrt türlü talissam passata 10 çeker bozar kandin sürdüm hızlanması 9.4 dini ama ben inna 8 saniyede kalayım ama benimki cipli 200 bg di
Bu aracların tümü D segment PASSAT BİR NUMARA.
Kadjardaki 1.2 turbo 130 bg gayet iyi, Talismanda da sunulmalı. Araba çok güzel olmuş. 2.0 ların veremediği performansı veriyor veya bu paraya ancak 250Nm tork veren 1.6 dizel motorlu araç alabiliyrsunuz.
Sorun yumağı DSG nin benzeri olan EDC den uzak durun yeter. Tork dahil en iyi 1.6 lt dizel motor,ağırlık ve ebata göre olması gereken veriler,marka ve imaj takıntısı olmayan için en iyi seçeneklerden birisi, fiyatı da uygun olursa en iyisi
160 hp dizel bir araç için fiyatı uygun ama yine motor gücünün hakkını veremeyen bir renault, aynı durum lattitude için de geçerliydi. 0-100 değeri 9 saniyenin altında olmalıydı. ayrıca renault ürün gamına tsi, ecotech gibi güçlü ve verimli benzinli turbo motorlar da geliştirip eklemeli.
Büyük bir araç ama E segmenti değil. Bagaj hacmi de Passattan az. Motor iyi ama şanzıman nasıl acaba? 160 bg bir araç daha iyi hızlanmalıydı.
Mondeo, 508, insignia dan daha iyi gibi ama Passatı alt etmesi zor.
Türkiyede Passat takıntısı olduğunu düşünenler yeni insigniayı bekleyebilir ( bu sene çıkacak galiba)
perşembe günü 1.5 ecoboost 160hp A/T ford mondeo titnium sipariş vermiştim ve dün sırf bu araba için siparişi iptal ettirdim renault bayiye gittim aracı detaylı bir şekilde inceledim araç şubat sonu satışa sunulacak ve bende allah izin verirse alıcam artı ve eksilerini sizlerle paylaşırm inşallah arkadaşlar
160hp nin de touch modeli olsaydı iyi olurdu.Bir de fiyat biraz daha az olabilirdi.
arkadaşım haklısında bu araç passatla mondeoyla kapışıyor 1.6 tdi dsg highline passat 137000 tl zaten mondeoya otomatik vites gelse fiyatı 120000 tl olur üstelik bu araç çift turbo ve 380 tork ve otomatik vites sence mondeo ve passata göre ucuz değilmi
bu motor bir devrim olmuş açıkçası, ayrıca boyutlara bakılacak olursa e segmenti bir araç olmuş, passat ise d segmenti bir araçtır. Eğer gerçekten teknik verilerde gösterdiği başarıyı japon otomobillerindeki gibi sağlam ve sorunsuz bir mekaniği de olursa tarihte yeni bir sayfa açar. ancak fiyatı biraz fazla gibi
tasarım süper umarım birazda kaliteli yapmışlardır tabi 120 bin para verecek kişi yine ikinci eli düşünüp alman araçlara yönelecektir
arkadaşlar araç on numara vazgeçin şu passat sevdasından
Ön yargılarınızı yendiğinizde bu arabanın sınıfındaki tüm arabalara taş çıkartacağını anlarsınız
Renault ve Fiat çok fazla model macerasına giren markalar bundan önce bir Latitude vardı sanırım tutmadı, yinede inşallah bunun için kötü bir son ummayalım
Misafir-4502 ye kesinlikle katılıyorum.
160 bg/380 Nm var, hala pasat diyenler var :-)
Arabanın daha çıkmadan lansman test sürüşlerini izleyin özellikle malzeme kalitesinin arttığına vurgu yapmışlardı . Eski renaular gibiyse evet 10 daha verin passat alın ama bu sefer herşey başka gibi donanımdan teknik özelliklere kadar
albenisi yüksek bir araba
120 bg 250 Nm'lik motoru ve 137 bin liralık fiyatıyla mı 10 çeker?...
haklısın
10 BİN TL İÇİN KİMSE MACERAYA GİRMEZ.
PASSAT 130 BU 120
PASSAT 10 ÇEKER AQ BUNA
arkadaşım passat 1.6 tdi 120 hp 250 tork ve sorunlu bir dsg şanzımanı var bu araç ise 1.6 dci 160 hp VE 380 TORK ve başarılı bir EDC şanzıman var bu arada dizel otomatik highline passat 137 bin tl 130 değil
teknik verilerine baktım muhteşem görünüyor. fiyatı dışında herşey güzel. bu aracın rakibi passat mondeo superb maalesef avensis diyemiyorum insignia
Passat almadan önce kesinlikle denenmesi gereken bir araç