2014 Renault Latitude 2.0 DCi Privilege BVA Euro5

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1995 cc
  • Maksimum Hız 205 km/s
  • Beygir Gücü 175 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Maksimum Tork 360 Nm
  • Uzunluk 4897 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1832 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1483 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.4 lt
  • Boş Ağırlık 1620 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Bagaj Hacmi 477 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.5 lt
  • Yakıt Deposu 66 lt
YORUM YAZ
YORUMLAR
sefa 16.07.2013 11:39

super tasarin sporttif sekil arac ama para fazla woswogen alirim.

SÜVARİ 27.08.2012 19:45

BVA Tam otomatik bir şanzımandır. Latitute'de kullanılan 6 ileridir. Lüks segment kullanıcılarını incelediğinizde tercihlerini genellikle kullanım kolaylığı ve sorunsuzlukları sayesinde tam otomatik şanzımandan yana kullandıkları görülmektedir. Araçlarla ilgili kombinasyonlar tamamen pazar araştırmalarına dayanır. Üstelik EDC çift kavrama bir şanzıman türüdür. Kullanım kolaylığı, Performans ve yakıt tüketimi açısından bakıldığında tam otomatik bir şanzıman çift kavrama teknolojisine göre son derece daha iyidir. Tam otomatik şanzıman teknolojisi eskimiş olmamakla birlikte 4 ileri, 5 ileri, 6-7 ve 8 ileri tam otomatik şanzımanlar günümüzde üretimi söz konusudur. Lüks segment kullanıcılarından başka Engelliler de tam otomatik vites kullanmak zorundadır.

Dr-iver 14.05.2012 18:54

Türkiyenin belki en sevilen markasının en lüks modelinde kullanılan bu kadar iyi teknolojiye rağmen neden yeni EDC şanzımanları yerine eski BVA otomatik vites teknolojisine sahip olduğunu anlamak gerçekten çok zor

EMİSYON SINIFI

Emisyon değeri belirtilmemiştir.

ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.