2018 Peugeot 5008 1.2 Active EAT6

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.4 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 186 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4641 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Genişlik 1844 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1640 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 780 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1317 kg
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Yakıt Deposu 56 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/65 R17
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5787 10.05.2018 20:03

Böylesine büyük bir aracın yaklaşık 1300 kg olması hayret verici. Eğer Peugeot Mühendisleri bu ağırlığı güvenlik ve donanım ekipmanlarından kısmadan ve şasini yeterli sağlamlıkta yaptıysa tebrik etmek lazım. Yoksa bu araç bu hacmiyle 1500 küsür kilo da olabilirdi. Ve bu sefer küçük hacimli 1.2 lt ekonomik turbo makinesinin üzerine çok yük bineceğini ve makinesine zarar vereceğini düşünürdüm. Ama bu haliyle büyük aileler için tercih edilebilir, güzel bir araba gibi gözüküyor.

Misafir-133 10.05.2018 16:28

3 silindirli bir SUV için en büyük handikap olan performans konusunu 5008 tamamen halletmiş. Özellikle ara hızlanmalardaki performansı gayet yeterli. 3 silindirli motor için perormans sorunu yok. Aynı zamanda 7 litrelik bir ortalama ile yakıt tüketimi de gayet makul. Peki tüm bunları bu motor nasıl başarıyor derseniz bence 1300 kiloluk ağırlık bunun en büyük sebebi. 7 kişilik diğer rakiplerine oranla neredeyse 200 kilo daha hafif. Bu hafiflik savrulmasına da sebep değil. Aynı zamanda küçük motor en düşük vergi dilimine girdiği için hesaplı bir vergi de söz konusu. A'dan Z'ye tüm donanımlara da yer vermesiyle bence alınabilir bir araç olmuş 5008!

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi