2021 Peugeot 308 1.2 Style Tech AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1199 cc
- Maksimum Hız 205 km/s
- Beygir Gücü 130 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
- Maksimum Tork 230 Nm
- Uzunluk 4253 mm
- Vites Tipi 8 İleri Otomatik
- Genişlik 1804 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1472 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
- Boş Ağırlık 1204 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
- Bagaj Hacmi 420 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
- Yakıt Deposu 53 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Güncel Donanım Paketleri
1. Style
2. Allure
3. GT-Line
Standart Donanımlar | 1 | 2 | 3 |
Yokuş Kalkış Desteği | S | S | S |
Kör Nokta Uyarı | - | O | S |
Yorgunluk Tespit Sis. | - | O | S |
Akıllı Işık Sistemi | - | O | S |
Şerit Takip Sistemi | - | O | S |
Hız Levhası Tanıma | - | O | S |
Yarı Deri Koltuklar | - | S | S |
Arka Kol Dayama | - | S | S |
Anahtarsız Çalıştırma | - | O | S |
Denon Müzik Sistemi | - | - | S |
Geri Görüş Kamerası | O | S | S |
Full LED Farlar | - | O | S |
Spor Ön Tampon | - | O | S |
Krom Ön Izgara | - | S | S |
Ön Park Sensörü | O | S | S |
Otomatik Park Sis. | - | O | S |
Alaşım Jantlar | S | S | S |
ESP, EBD | S | S | S |
ABS, AFU | S | S | S |
Soğutmalı Torpido | S | S | S |
Refakatçi Aydınlatma | S | S | S |
Elektrikli El Freni | S | S | S |
Far Sensörü | S | S | S |
Yağmur Sensörü | S | S | S |
Kararan Dikiz Aynası | S | S | S |
Dijital Klima | S | S | S |
USB ve Bluetooth | S | S | S |
Dookunmatik Ekran | S | S | S |
Mirror Screen * | S | S | S |
Panoramik Cam Tavan | S | O | S |
* Apple Car Play ve Android Auto uyumludur.
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
2015 modelini 1,5 yıl kullandım. İnanılmaz bir araç. Bence sınıfının en iyisi. Her açıdan. Ancak sorun çıkarma olasılığı diğer markalardan daha fazla. Benimkinin metal triger kayısı aşınma yaptı, motorun içinde aşınma tozları oluştu, yağ enjektörlerini tıkadı ve 70 bindeki motor açıldı. Hadi buyurun... Bu kadar harika tasarlanmış, ödül almış, güçlü, hızlı, az tüketen, bagajı geniş, içi geniş ferah bir araç ama Fransızlar sorun çıkarıyor işte. Yolda bırakır yani. Her araba sorun çıkarır, o da ayrı ama Peugeot'nun sorun çıkarma olasılığı daha yüksek ve bu da ülkemizde gayet iyi biliniyor, o nedenle de bu kadar harika bir araç olsa da hiç tutmuyor çünkü güvenmiyoruz bu markaya. Bakın samimi söylüyorum, Astra da kullandım (bunu sattıktan sonra gidip sıfır Astra sedan aldım) Golf de kullandım, Focus da kullandım, 308 hepsini yarım gazda bile sollar. Hepsinden az yakıyor ama ful dolu ve klima açıkken yokuş yukarı 6 viteste 1800 devirle gidiyorum, araç tık demiyor, en küçük bir bayılma, çekmeme falan olmuyor. Sanki 6 silindir 3 litre motorla gidiyorsun. Ama işte... Bir daha alır mıyım? Almam. Takoz gibi Astra kullanıyorum, kazulet araba, bas allah bas gitmiyor ama sağlam işte. 200 binden önce motor açan Astra yok ya da pek nadir. Daha çok lpgliler onlar da. Hâlen gözüm 308'de, yoldan geçen 308 görünce içim gidiyor ama almam yani. Çok da yakışıklı şerefsiz ama kırdı kalbimi bir kere. :)
aynı şaşkınlığı bende yeni 2008 kullanırken yaşadım. araba altımdan kaçıyordu. yeni peugeotlar daha derli toplu bence yine de şaşmayın
bu fiyata mükemmel kaçmayacak fırsat tabi sıfırını bulabilirseniz
4862- arkadaşa katılıyorum. Fiyatını da iyi düşürmüşler eylül ayında bile 240-250k çekiyorlardı, 1.5 dizelini 255k ya almıştım, muhtemelen şuanda da bu rakamlara verirler.
bende 1.2 308 var harika bi motor zaten ödüllü bi motor performansı süper 1.2 anlayamazsınız araba uçuyor diyebilirim motoruna göre 1.6 falan hikaye alacak arkadaşla gözünü kapatsın bu özelliklerde girsin alsın
1.2 puretech 130 hp 230 nm 2015 model aracım vardı emin olun hızlanması ivmelenmesi yol tutuşu muazzam bir araç sol şeritte önünde gidecek çok az araç var segmentinin en iyilerinden ve bu fiyata gerçekten donanımlarıyla oldukça cazip yakıt tüketimi de bir o kadar başarılı karma tüketimim son 5000 km de 5.3 lt
motoru bence performanslı ve az yakıyor 1.0 tsi yerine 1.2 puretech tercih edilir bence
cam tavanlı ve dijital göstergeli haliyle 229'a fırsat aracı olarak satılıyor bayilerde, 1.2 motoru hakkında bilgisi/tecrübesi olan yazabilir mi? mevcut koşullarda makul duruyor
yakıt performans olarak en iyisi . 3 silindirli olmasına rağmen olağanüstü performanslı ,,yeni 2008 de kullandım .memnun olmayanı görmedim. ödüllü motor zaten