2017 Peugeot 308 1.2 Allure AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1199 cc
- Maksimum Hız 200 km/s
- Beygir Gücü 130 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
- Maksimum Tork 230 Nm
- Uzunluk 4253 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1804 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1457 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
- Boş Ağırlık 1150 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
- Bagaj Hacmi 420 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
- Yakıt Deposu 53 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
3 senedir peugeot 2008 92/230 dizel oto ETG şanzımanlı araç kullanmaktayım, 8870 nolu arkadaşa katılıyorum hatta edirne biga arası 90 km hız sabitleyici ile 250 km lik parkurda feribot ve kırmızı ışık dur kalklarına rağmen 3.3 litre tüketim tutturdum ki bu aracın uzun yol fabrika verisi 3.6'dır, yakıtta peugeot 1 numaradır.
İngiliz whatcar sitesinin yaptığı testlerde bu motor verilen fabrika verilerini yakalamada ilk sırayı aldı,
Ödüllü bir motor zaten, sonra diğer sıralamaları vag grubu araçları tsi benzinli ve dizelleri ile aldı.
Bazı arkadaşların çok övdüğü yeni nesil atmosferik japonlar malesef fabrika verilerini yakalamada sıralamaya girememiş, ancak çok ideal şartlar altında az tüketiyor hacimleri büyük atmosferikler motorlar,
Listede sadece mazdanın skyactiv teknolojili motoru (yüksek şıkıştırmalıdır) ve hondanın dizeli olmak üzere iki adet motorunu görebildim. Detaylara kendi sitesinden araştırıp bakabilirsiniz, Benim hatırımda kalan bu motor fabrika verilerini tutturmada ilk sırada idi. Arkadaşlar Saygılar.
1.2 turbo benzinli araba çoğu dizel ve lpg'liden daha ekonomik değildir. Verdiğiniz örnekler spesifik. Bugün bir sürü dizel araba 4-4.5 lt mazot yakıyor ortalama, LPG'lilerde aracına göre 6-6.5 lt LPG yakıyor. Mazot ve LPG fiyatları da belli, yani bu arabanın daha az yakması imkansız.
Bir önceki aracımVW GOLF 2014 1.2 TSİ MANUEL idi.
Eşim kullanamadığı için sattık ve 308 1.2 turbo benzinli tam otomatik aracımızı aldık. 1.2 Turbo benzinliler çok güçlüler, çekişi gayet yeterli motorlar.
Piyasadaki çoğu LPG li ve Dizel motorlardan ekonomikler.
(LPG'li örnek: Honda civic / Dizel örnek: Kia ceed)
308 ile VW Golf ile arasında sadece malzeme kalite farkı var başka da fark yok.
Aracımızı severek kullanıyoruz şuan kilometrede ortalama 30 kuruş yakmaktadır.
C sınıfı hb araçlar içinde en mantıklı bu araç bence
1. Tam otomatik şanzıman olması
2. Motor 1.2 ve 130 bg hem performanslı hem ekonomik hem de vergi avantajı var
3. Malzeme kalitesi oldukça iyi
4. Süspansiyon sistemi geliştirilmiş
Merhabalar,
1.2 EAT allure ile ilgili izlenimlerim.
yakıt: benim izlenimim şehir içi 7 - 8.5 arası. 7 litre az trafik ve dikkatli kullanım 6.7 ye kadarda inebiliyor.
sıkışık trafik ve biraz performans ile birlikte 8.5 litre olabiliyor. Şehiriçi ortalaması 7.5 gibi. 8.5 geçmesi biraz zor. İstanbul dan aldığımda önceki kullanıcının yaklaşık 1500 km ortalaması 8.2 idi genellikle sıkışık trafikte kullandığını söylemişti.
Şehir dışı ekonomi kasılarak 4.5 litre görmek mümkün kullanıma göre 4.5 - 6 arası yakar.
Süspansiyon konforu sınıfı için çok yeterli bir çok rakibi gibi kasislerde sarsmıyor, rüzgar sesi yol sesi rahatsızlık vermeyecek düzeyde bu konularda çok iyileşmiş araba.
Performans normal modda tatminkar sport modda aile kullanıcıları için çok iyi, motor şanzıman çok uyumlu çalışıyor şanzıman geri kaçırmıyor vites değişimleri bir çift kavrama kadar hızlı ve hissedilmiyor gerektiği halde çok rahat 2 vites düşebiliyor.
yol tutuş çok iyileşmiş bu konuda sınıfının en iyisi değil belki de fakat sınıfın referans arabası golf ile rahatlıkla baş edebilecek kadar iyi bu disiplinde.
Malzeme kalitesi ve lüksiyeti premium diye satılan c sınıfı bazı modellerin çoğu baz ve orta donanımlı versiyonlarından daha iyi.
Donanım Comfort paket ile oldukça yeterli.
Genel izlenim Yeni EMP2 platformu, yeni 1.2 THP 130 hp 230 nm tork ve Aisin EAT6 şanzıman ile çok iyi bir paket sunulmuş. Eleştirilebilecek en olumsuz yönü peugeot Türkiyenin fiyat politikası, ikinci elde alınabilecek gayet mantıklı bir araç.
Biz yılda yaklaşık 7000 km yaptığımız için dizel tercih etmedik.
Eşim kullanırken çok mutlu küçük direksiyon sürüş keyfini arttırıyor. Cam tavanın açılabilir olmaması eksiklik.
Benim için tork convertörlü Tam otomatik olmayan hiç bir araç bunun rakibi olamaz.
Diğer tork convertörlü bazı modeller.
Bmw 116 , Civic Hb sport 1.5 turbo, mazda 3 oto. Auris 1.6 oto., astra 1.4 oto.
Muhteşem bir motor 1.2 turbo benzinli. Muhteşem bir tasarım ve üst sınıf malzeme kalitesi. Çekişi gidişi ara hızlanmaları duruşu harika. Çok güçlü bir motor.