2017 Peugeot 308 1.2 Allure AT

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4253 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Genişlik 1804 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Yükseklik 1457 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 420 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1150 kg
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
92
79
64
81
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8870 16.10.2017 09:52

İngiliz whatcar sitesinin yaptığı testlerde bu motor verilen fabrika verilerini yakalamada ilk sırayı aldı,
Ödüllü bir motor zaten, sonra diğer sıralamaları vag grubu araçları tsi benzinli ve dizelleri ile aldı.

Bazı arkadaşların çok övdüğü yeni nesil atmosferik japonlar malesef fabrika verilerini yakalamada sıralamaya girememiş, ancak çok ideal şartlar altında az tüketiyor hacimleri büyük atmosferikler motorlar,
Listede sadece mazdanın skyactiv teknolojili motoru (yüksek şıkıştırmalıdır) ve hondanın dizeli olmak üzere iki adet motorunu görebildim. Detaylara kendi sitesinden araştırıp bakabilirsiniz, Benim hatırımda kalan bu motor fabrika verilerini tutturmada ilk sırada idi. Arkadaşlar Saygılar.

Misafir-47 15.10.2017 20:13

1.2 turbo benzinli araba çoğu dizel ve lpg'liden daha ekonomik değildir. Verdiğiniz örnekler spesifik. Bugün bir sürü dizel araba 4-4.5 lt mazot yakıyor ortalama, LPG'lilerde aracına göre 6-6.5 lt LPG yakıyor. Mazot ve LPG fiyatları da belli, yani bu arabanın daha az yakması imkansız.

Misafir-3158 15.10.2017 12:09

Bir önceki aracımVW GOLF 2014 1.2 TSİ MANUEL idi.
Eşim kullanamadığı için sattık ve 308 1.2 turbo benzinli tam otomatik aracımızı aldık. 1.2 Turbo benzinliler çok güçlüler, çekişi gayet yeterli motorlar.
Piyasadaki çoğu LPG li ve Dizel motorlardan ekonomikler.
(LPG'li örnek: Honda civic / Dizel örnek: Kia ceed)
308 ile VW Golf ile arasında sadece malzeme kalite farkı var başka da fark yok.
Aracımızı severek kullanıyoruz şuan kilometrede ortalama 30 kuruş yakmaktadır.

Misafir-5329 28.09.2017 23:29

C sınıfı hb araçlar içinde en mantıklı bu araç bence
1. Tam otomatik şanzıman olması
2. Motor 1.2 ve 130 bg hem performanslı hem ekonomik hem de vergi avantajı var
3. Malzeme kalitesi oldukça iyi
4. Süspansiyon sistemi geliştirilmiş

Misafir-2700 12.08.2017 14:03

Merhabalar,

1.2 EAT allure ile ilgili izlenimlerim.

yakıt: benim izlenimim şehir içi 7 - 8.5 arası. 7 litre az trafik ve dikkatli kullanım 6.7 ye kadarda inebiliyor.
sıkışık trafik ve biraz performans ile birlikte 8.5 litre olabiliyor. Şehiriçi ortalaması 7.5 gibi. 8.5 geçmesi biraz zor. İstanbul dan aldığımda önceki kullanıcının yaklaşık 1500 km ortalaması 8.2 idi genellikle sıkışık trafikte kullandığını söylemişti.
Şehir dışı ekonomi kasılarak 4.5 litre görmek mümkün kullanıma göre 4.5 - 6 arası yakar.
Süspansiyon konforu sınıfı için çok yeterli bir çok rakibi gibi kasislerde sarsmıyor, rüzgar sesi yol sesi rahatsızlık vermeyecek düzeyde bu konularda çok iyileşmiş araba.

Performans normal modda tatminkar sport modda aile kullanıcıları için çok iyi, motor şanzıman çok uyumlu çalışıyor şanzıman geri kaçırmıyor vites değişimleri bir çift kavrama kadar hızlı ve hissedilmiyor gerektiği halde çok rahat 2 vites düşebiliyor.
yol tutuş çok iyileşmiş bu konuda sınıfının en iyisi değil belki de fakat sınıfın referans arabası golf ile rahatlıkla baş edebilecek kadar iyi bu disiplinde.

Malzeme kalitesi ve lüksiyeti premium diye satılan c sınıfı bazı modellerin çoğu baz ve orta donanımlı versiyonlarından daha iyi.
Donanım Comfort paket ile oldukça yeterli.

Genel izlenim Yeni EMP2 platformu, yeni 1.2 THP 130 hp 230 nm tork ve Aisin EAT6 şanzıman ile çok iyi bir paket sunulmuş. Eleştirilebilecek en olumsuz yönü peugeot Türkiyenin fiyat politikası, ikinci elde alınabilecek gayet mantıklı bir araç.

Biz yılda yaklaşık 7000 km yaptığımız için dizel tercih etmedik.

Eşim kullanırken çok mutlu küçük direksiyon sürüş keyfini arttırıyor. Cam tavanın açılabilir olmaması eksiklik.

Benim için tork convertörlü Tam otomatik olmayan hiç bir araç bunun rakibi olamaz.

Diğer tork convertörlü bazı modeller.
Bmw 116 , Civic Hb sport 1.5 turbo, mazda 3 oto. Auris 1.6 oto., astra 1.4 oto.

Misafir-1064 08.05.2017 19:38

Muhteşem bir motor 1.2 turbo benzinli. Muhteşem bir tasarım ve üst sınıf malzeme kalitesi. Çekişi gidişi ara hızlanmaları duruşu harika. Çok güçlü bir motor.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi