2015 Peugeot 208 1.2 Active

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.2 sn
  • Beygir Gücü 82 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3962 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Genişlik 1829 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1460 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 285 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 975 kg
  • Maksimum Tork 118 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
e Vti 28.06.2015 19:28

Kullanan arkadaslar yakit tuketimi fabrika verilerine yaklasiyor mu? Birde 2008 bu arabadan agir olmasina ragmen ort 4.4 tuketim verilmis. E vti neden bu araca konulmuyor

Bahadır 23.04.2015 10:20

aracımı yaklaşık 2 Yıldır kullanıyorum. Özellikle şehir içinde çok ekonomik bir araç yılda 10.000 Km geçmeyecekseniz kesinlikle dizel arabadan daha Avantajlı fiatı bir okadar uygun. Bazı tabuları yıkalım arkadaşlar araçlar üzerinde tanıdık arkadaşımızda var ise yada bayiden test edin konforunu ve atikliğini anlayacaksınız

aydın 27.11.2013 13:02

bu araç hakikaten harika olmuş,bu paraya bu kadar donanım süper arabada bir tek eksik var ESP, o da olsaydı bu araba tadından yenmezdi ama yinede şu anda segmentinin en iyi aracından biri bana soracak olursanız,tabi daha süper arabalar var,ama parasına göre.benim incelediğim 5 araba var. seat toledo 1,2 tsı style, kia rio 1,2 fancy, hyundai i20 1.2 sense, clio 0,900 icon,5 inci olarak peugeot 208 1.2 active,sizlere tavsiyem bu araçları iyice inceleyin,5ide harika,

aydın 27.11.2013 12:48

ali bey, bence bu araç derim cli odan daha geniş, bir tek o fark bile yeter.

murat 20.11.2013 13:20

bu araç 1 depo benzinle (100 km geçmezseniz) cruise kontrolle giderseniz 880 km yol yapıyor(1 depo 203 tl ye dolarken)...ortalama 100-150 km arası giderseniz 800 km yol gidiyor....

murat 20.11.2013 13:17

arkadaşlar 1 yıldır kullanıyorum ben en full olanını aldım gerçekten yakıt tüketimi yol tutuşu konforu bu segmentteki bir araç için çok iyi tavsiye ederim ....

aydın 04.09.2013 14:27

Arkadaşlar bu araba 1 depo benzin ile kaç km yol yapar bilgisi olan var mı?Ben yılda 10.000 km yapan birisi olarak benzinli araç almak benim için daha avantajlıdır değil mi?

kemal 10.08.2013 13:55

gt daki gibi 5 kapılılıyada arka rüzgarlık taktırabilirmiyiz acaba orjınal olarak

yakup 19.07.2013 04:30

peugeot 208 1.2 vti 82 hp aracımı teslim alalı bir hafta oldu izlenimlerim ve aktarabileceğim veriler şöyle; öncelikli tercihim tasarım, yenilik, malzeme kalitesi ve tüketimdi. aracın tasarımı çok hoş bütün versiyonları ve boyaları dikkat çekici, gerçekten 206 ve 207 ile karşılaştırılamayacak kadar yenilik içeriyor, motorun performansı ve tüketimi kullanım ustalığına göre çok verimli. yol bilgisayarı 650 km de ve ankara için ort. tüketim 5.4 gösteriyor. yol tutuş alışılmışın dışında ilk başta çok kötü bir yol tutuş izlenimi veriyor ama kullandıkça mühendislik harikası bir süspansiyon sistemi olduğunu farkettim. diğer B segmenti rakiplerinden (yeni fiesta, yeni clio, opel corsa vb) çok üstün olduğunu söyleyemem fakat sürüş keyfi çok farklı tek kelimeyle çok eğlenceli.. şimdilik arabamdan çok memnunum.

kamil 02.06.2013 12:17

arkadaşlar bu yakıt tüketimini çok kullanıp tutturan varmı merak ediyorum dizellere kafa tutacak yakıt tüketimi var acaba bu veriler doğrumu doğruysa koşa koşa bu arabadan alacam

kankss 04.05.2013 14:45

genişlik lastik iz mesafesi tabi en önemlisi süspansiyon önemlidir ancak tam bağımsız multilink ise süspansiyon iş yapar yani bu aracı süspansiyonla savunmak yanlış olur...

DRS 03.05.2013 21:07

Hasan kardeşim bu aracın yol tutuşuyla ilgili bir şüphen olmasın zira yapılan testlerde yol tutuşun gayet iyi olduğu yazılıyor,yol tutuşta sadece aracın ağırlığı etkili değildir.Aerodinamik sürtünme katsayısı,karoser rijitliği,süspansiyon yapısı,direksiyon netliği gibi etmenler de yol tutuşu direkt etkiler..Yol tutuş noktasında en önemli etmenler süspansiyon yapısı,sürtünme katsayısı ve yüksek hızlarda önden gelen havanın karoser üzerinde kanalize ediliş şeklidir..Zira havanın karoser üzerinde alacağı yolun,saç üzerindeki çizgiler yolu ile başarılı bir şekilde kanalize edilmesi araç stabilizesini olumlu yönde etkiler..Sürtünme katsayısı dediğimiz 'cd' değerinin düşürülmesinin asıl işlevi aslında yakıt tüketimini düşürmek olsa da hava direncini azalttığı için ani manevralarda daha rahat hareket imkanı sunar..Ayrıca başarılı şekilde ayarlanmış süspansiyon sistemi de bilindiği üzere virajlardaki karoser salınımlarını azaltır..Tabi lastik ölçülerinin de etkisi vardır,geniş tabanlı lastikler yol tutuşu arttırır,ancak bu sefer de yakıt tüketimi artıp,performans azalabilir sonuçta yola temas eden yüzeyin genişlemesi daha fazla sürtünme anlamını taşır..208 modeli de en başta belirttiğim gibi yol tutuş sorunu olmayan bir araç..Tabi her kullanıcının beklentileri ve öncelikleri farklı olabilir.Saygılarımla..

hasan 03.05.2013 16:26

arkadaşlar yorumlarınızı gördüm ve biraz şaşırdım. bu araç kimine göre güzel kimine göre muhteşem ancak bu araç bu fiyata full de olsa alınmaz bana göre. çünkü aracın kilosuna dikkat edin. viraşda savurma yapar belli bir hızdan sonra.

U.M. 25.04.2013 00:12

Ali Bey ikisini de bayide gidip inceledik, renault Clio daha büyük gözükmesine rağmen içi basık ve dar . Pejo nun boyutları daha küçük, ancak iç hacmi daha geniş. Küçük direksiyon simidi gibi etkenler fark ediyor. Arkada oturan içinde 1 karışlık mesafe spor gösterse de çook basık bi hava yaratıyor reno da.
Geri kalan herşey nerdeyse aynı 3 aşağı 5 yukarı.

Ali 26.01.2013 15:14

Arkadaşlar bu araçla Clio arasında seçim yapmak zorunda kalsanız hangisini seçerdiniz, neden?

VOLKAN KÖROGLU 28.08.2012 05:24

sekıl olarak cok üst seviyede olmuş lakin geniş caplı bılgıler henuz acıklanmadı umarım saglam güzel aractır incelemek lazım gözüntü güzel

HALİS AYDIN 25.08.2012 15:09

TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM OLMUŞ. SADECE FİYATI PAHALI 30-0000-TL OLSAYDI HARİKULADE OLURDU.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN