2015 Opel Mokka 1.4 Enjoy AWD

  • Silindir Hacmi 1364 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.7 sn
  • Beygir Gücü 140 HP
  • Maksimum Hız 191 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4278 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.3 lt
  • Genişlik 1777 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.8 lt
  • Yükseklik 1658 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Bagaj Hacmi 356 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1445 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
96
90
67
100
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
aker 14.05.2015 23:32

Karacelik bey ses olayı biraz asx in eski kasasindan dolayi .şuan video camiasında hep eski kasa asx in test sürüşüleri var ve o testleri yapan otoriteler asx de başka eksik bulamayınca hep ses olayını dillerine Kurdela yapmışlar ve onları izleyince asx sesli bir araba algısı oluşuyor. yeni kasalarda ses izolasyonu olayında iyileştirme yapılmış ve pekçok parçalarda iyileştirme yapılmış. Hep derim hızınız 100 üzerinde ve mıcırlı yoldaysaniz teker sesi geliyor hız 120 üzerinde iseniz hafif rüzgar sesi geliyor ancak bu sesler pekçok araçta daha kötü şekilde Geliyor ama asx in adı çıkmış sekize inmiyor yediye

ayd 22.03.2015 22:57

yorucu ve gereksiz kalabalıkta bir orta konsol var. dikkat dağitici.bu konuda almanlar iyi gibi.orta konsol sade ve kullanışlı. düğme ve tuş karmaşası yok. audı,mercedes,bmv ve vw araçlarda dikkat ederseniz orta konsol kısmı sade ve kullanışlı...

yerden yüksek 12.03.2015 15:32

bu aracı sonradan yerden yükseltebilir miyiz? maliyeti ne olur yükseltmenin araca zararı olur mu

ihsan 25.02.2015 13:39

ilk yorumu ben yapim dedim.arabayı görür görmez çok beğendim.çok şık ve jipe göre çok kibar sportif bi görüntüsü var.inşallah bundan sonraki arabam kesinlikle bu olmalı...saygılar

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN