2017 Opel Astra 1.6 CDTi Enjoy AT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Maksimum Hız 205 km/s
  • Beygir Gücü 136 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.7 sn
  • Maksimum Tork 320 Nm
  • Uzunluk 4370 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1809 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1485 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Boş Ağırlık 1289 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 360 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Yakıt Deposu 48 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-1954 07.06.2017 12:19

Misafir 5305, bu paket baz versiyon yani en boşu, benim aracım da enjoy paket ama üzerinde sadece enjoy plus paket var, bu pakette bile arka park sensörü, yağmur, far sensörleri, kararan dikiz aynası, renkli arka camlar, multimedya sistemi (apple car play / andorid auto ile birlikte navigasyon mümkün), mercekli far, led gündüz farları, 17 inç çelik jant mevcut. Kaldı ki bazıları plus paket olmadan da mevcuttu. Şu an PSA gruptan sonra paketler nasıl şekillendi bilmiyorum.

Başlarda ben de araca karşı soğuktum ama uzun yolda 140-150 ile virajlarda milim şaşmadığını görünce, o hızlarda bile hızlanmasına ivmelenmesine devam etmesine, şehir içinde performansıyla beni birçok kazadan kurtarıp her seferinde trafik ışıklarında kırmızıya yakalanmadan yetiştirmesiyle hayran bıraktı. Aracı kullanırsanız direksiyon sürüş ve gaz hissiyatını anlarsınız. Sevilme sebepleri asıl olarak bunlar. Sizin saydığınız opsiyonlar dolu tabir edilen paketlerde mevcut. Ben sadece sertliğini pek sevmiyordum ama bir sabah şehir dışında yetişmem gereken bir toplantıya yüksek hızlarda gidip virajlarda hiç aracın yatmadığını görünce daha bir ısındım.

Ha sevmediğim özellikler yok mu, elbette var. Mesela keşke lastikler Michelin Primacy 3 ile gelmeseydi, berbat lastikler, yol tutuşunu konforunu beğenmiyorum. Continental PremiumContact almak şart. Trim sesi kronik sıkıntıdır ama aşağı yukarı bu segmentte trim sesi olmayan araç yok gibi, kaldı ki bu arabayla yavaş gidemiyorsunuz ya da hızlı gittiğinizi hissetmiyorsunuz. O hızlarda trim sesi oluşması normal.

Bir kez kullanın, gaz tepkisini viraj performansını direksiyon hissiyatını tadın, size hitap ediyorsa bu dediklerim aracı seveceksinizdir zaten.

Misafir-5790 27.04.2017 11:15

misafir5305 bütün saydıkların exellence pakette var

Misafir-6101 27.04.2017 09:00

5305 evet bu dediklerin hepsini 10000tl daha verip alabilirsin

Misafir-5305 26.04.2017 22:57

Arac her okuduğum her form ve araba sitelrinde başarılı bir şekilde övgülü ama neden teknoloji olarak biraz geride mesela
Arka Park Sensörü yok
Geri Görüş Kamerası yok
Start Stop Sistemi yok
Otomatik Katlanan Yan Aynalar yok
Elektronik Park Freni yok
Navigasyon Sistemi yok
Xenon Ön Farlar yok
Far Sensörü yok
Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı yok
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası yok
Sunroof/Cam Tavan yok
bu aracdamı yok bunlar yoksa bunları özel olarak istiyoruz mu?

Misafir-6179 05.04.2017 16:55

6258 hangi bayiden kaça aldınız

Misafir-6258 03.04.2017 11:55

2016 yılında yine 2016 model Enjoy Plus Paketle beraber aldım aracı. Gönül isterdi ki Dynamic paket alabilmiş olsaydım ama zaten Plus Pakette istediğim çoğu şey mevcuttu. Aracın performansı gayet tatmin edici. Dynamic paketteki sport mod bu araçta yok, gaz sürekli sport moddaymış gibi keskin bir halde, her milim hareketin anlık yansıması yüksek. Tork konvertörlü şanzıman bence güzel, ilk gaz tepkisini çok seviyorum. Bu araç bir dizel araç, yakıt tasarrufu sağlamak amacı ile üretilmiş olması sebebiyle ilk iki vites kısa kalmış onun dışında ara hızlanmalar çok çok iyi. Araç hızlı olduğu için süspansiyonlar biraz gergin, hızlı gitmek yavaş gitmekten daha konforlu bu araçta. Yol tutuşu muazzam ama önden çekişli bir arabaya göre hayli fazla torklu olması sebebiyle ayağınıza hakim olmazsanız önden kayıyor, tork steeringe düşüyor, esp müdahale etmiyor.

Tamamen sabah akşam yoğun şehir içi trafiğinde kullanıyorum, ev iş arası aşağı yukarı 8-9 km. bu şekilde çok dikkat edersem 100 km'de 6.5-7.0 litre arası, dikkat etmezsem 7.5 ve yukarısı yakıyor. Şehir dışında 5 ile 5.5 litre arası. Malum tam otomatiklerde 1 litre fark hep oluyor. Benim canımı sıkan bilgi ekranı ile gerçek veri arasındaki fark. Şehir içinde bilgi ekranında 5.3 yazarken 7 Litre yakması benim canımı sıkıyor. Ne yaktıysa onu göstermiyor. Ne kadar çok şehir içi trafiğine girersem fark o kadar çok oluyor. Shell'den başka yakıt kullanmama rağmen böyle. Kız kardeşim de kullanacak diye otomatik almıştım, açıkçası ben Opel'in manuel şanzımanını, kemikli vites geçişlerini, alçak kavramasını çok seviyordum. Bu haliyle de güzel ama manuel şanzımanla eminim bu motorun keyfi başka olurdu. Bu haliyle bile bende spor araba kullanıyor hissi oluşturuyor. Yakıtı hiç dert etmesem muhakkak 1.4 turbosunu manuel alırdım.

Dediğim gibi tek canımı sıkan bilgi ekranıyla depo verisi arasındaki fark. Onun dışında direksiyon hissi, aracın rayda gider gibi gitmesi, güven vermesi, multimedya ekranının kullanım kolaylığı, Apple Car Play'den navigasyon, Spotify aktarımı hoşuma giden özellikler. Boşunda bile mercekli far ve led gündüz farı gelmesi güzel hissettiriyor. Açıkçası jantlar bu pakette çok güzel, en azından dynamic paketten :) Ben alırken 16 inç jant istemiştim ama paketi değiştiremeyiz dediler. Bu haliyle 225/45/17 lastikler devasa boyutta bana göre. Benim için lastik değiştirmenin maliyetini arttırıyor. 16 inç olsaydı konfor çok değişir miydi bilemiyorum. Yakıtı çok dert ediyorsanız manueli alınabilir. Pazarlıkla bu fiyatlardan aşağı aldığını söyleyen arkadaşlar var. Öncelikleriniz bahsettiğim hususlarsa bence ilk tercih edilecek araçlardan biridir.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ