2017 Nissan Pulsar 1.2 N-Tec X-Tronic

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Beygir Gücü 115 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 12.7 sn
  • Maksimum Tork 165 Nm
  • Uzunluk 4387 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1768 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1520 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 385 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Yakıt Deposu 46 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-3681 28.06.2017 15:01

Kotu bir arac degil kesinlikle, fakat bu paralar oyle guzel alternatifler varki 2-3 bayi gezen almaktan vazgeciyor. 10.000 tl-15.000 tl ucuz satsalar biraz sansı olur. Bu fiyatlara rakipleri ortalıgı süpürür.

kenny c 28.06.2017 12:20

Bu kadar arka diz mesafesini başka bir arabada görmeniz pek mümkün değil. Genel olarak konforlu bir araba ancak bu fiyat seviyesinden satılması çok zor. O yüzden trafikte çok fazla görülmüyor. Zaten Nissan'ın bu aracın reklamını yaptığı da yok. Bayi N-Tec donanımlı otomatik versiyonun 2016 olanını 76 bine kadar indirmişti ama bütçem ona da izin vermediği için alamadım.

Misafir-2259 26.06.2017 23:46

Arkadaşlar şuan 9000 km ye yaklaşıyorum. Sürdükçe memnuniyetim artıyor. Şanlıurfadan Erzuruma gelerek ilk uzun yolumu tattım. 535 kmyı 4.7 litre ortalama ile vardım. Normalde 560 m rakımdan 1980 m rakıma çıkmama rağmen 4.3 ortalama ile seyahet ettim uzun süre. Bingöl yolunun bozukluğu yüzünden ortalamam 4.7 ye çıktı. Arabada bagaj doluydu. Benimle birlikte iki yetişkin iki çoçuk vardı.

Misafir-3235 15.06.2017 19:46

aynen arkadaşım katılıyorum sürüşü başka bencede his olarak yüksek bende japon pulsar dedimmmm son kararım

Misafir-5722 24.05.2017 00:43

Aracı Honda Civic, Toyota Auris, Hyundai i20, Seat Leon, Seat Ibiza test sürüşleri ve kullanıcısı olduğum Audi A3'ü deneyiminden sonra aldım. A3'e en yakın sürüş keyfi, A3'den daha fazla teknolojik konfor veren, iç hacmi muazzam geniş bir araç. Fiyat olarak da çok rekabetçi. İnanın diğerlerini denediğinizde farkı anlayacaksınız. Ayrıca test sırasında 3 yetişkin (toplam 240kg üstü) araçla yokuşta trafikte kaldım. Yokuş kalkış desteği olmamasına rağmen olmadığını hiç hissetmedim. Çok atik şahane bir motor yapmışlar. İşçilik de gayet tatmin edici, aracın iç donanımından aldığınız hissiyat Audi A3'ün dahi üstünde. Henüz uzun yol yapmadım ancak bu araç İspanya ve İngiltire'de tutuysa ülkemizde de kısa sürede tutar. Qashqai'nin aynı motorla bir boy küçüğü ancak daha hacimlisi başka birşey değil. Ayrıca Nissan markası da Asya, Ortadoğu pazarında ciddi tercih edilen bir marka. Renault ile ortak. Türkiye'de sanıyorum biraz daha tanınması için zamana ihtiyacı var.

Misafir-5624 23.05.2017 03:32

i30 , golf , leon astra gibi araçlar bu araçtan malze kalitesi ve işçilik açısından nerdeyse 1sınıf daha üstün.Bu aracı vw golf değil polo ile yanyana koyun ve işçiliğini kıyaslayın emin olun satın almayacaksınız

Misafir-3624 22.05.2017 07:38

bia mecidiye köyde dimdik yerde geriye bir santim kaydıı ğüzel ve seri içi geniş kaliteli renoya göre kaliteli fiat hiç söylemiyorummm huyundai den ğüzelll bir i 30 za bakkk bir pulsaraaaa bence pulsarrr

Misafir-1555 19.05.2017 07:31

kardeşim sen git test sürüşü yapp ğörr ğüzeldir kaydırma hafif ama seri dir rampada 1 santim kaydıyor ama seri manuele alırsan hiç kayma yokkk 10 saniye de 100 km kardeşimm ama sen sür ben çok gezdim ama bunu aldımmm memnunum kadeşim 76 000 veriyorlar cilio alcana buna bin j apon salam ğüvenli aile arabası teşekür

Misafir-6135 18.05.2017 23:26

Yokuş kalkış destegi yok

Misafir-5947 17.05.2017 11:27

Pulsarda Yokuş kalkış desteği var mı?

Misafir-3621 06.05.2017 20:47

Parasının hakkını sonuna kadar hak ediyor

Misafir-6135 27.02.2017 19:41

pulsar mı evet aldımmm ama moralim bozuk ben beyaz aldım keşke param olsa mavide güzellll

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar