2017 Nissan Micra 1.2 Street CVT

  • Silindir Hacmi 1198 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 14.5 sn
  • Beygir Gücü 80 HP
  • Maksimum Hız 161 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3825 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
  • Genişlik 1665 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1510 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 265 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 945 kg
  • Maksimum Tork 110 Nm
  • Yakıt Deposu 41 lt
  • Lastik Ölçüleri 165/70 R14
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3750 17.02.2017 08:25

2012 Micra 1.2 passion manuel'den sonra 2016 Micra 1.2 Street CVT satın aldım. 5 senedir k13 kasasının makyajlısını ve makyajsını kullandım. Manuel vitesli micralar biraz devirli kullandığınızda performans olarak sizi üzmez. CVT ise şehir içinde gayet iyi, uzun yolda ise idare eder, ama biraz gaza yüklendiğinizde meşhur uğultulu gürültüsünü çıkarır.Yalıtım konusunda 2 araçta iyi değildi. Makyajlı ile makyajsız arasındaki en büyük fark süspansiyonlar ve frenler. Makyajsız olan frenine durabilmek için daha güç uygulamanız gerekir, süspansiyon ise çok daha yumuşak. Daha konforlu ama daha kötü yol tutan ve frenleyen bir araç. Yenisi ise süspansiyonları sert, ironik ama şehir dışında şehir içinden daha rahat kullanımı var bu yüzden. Kasislerde biraz sarsılıyorsunuz. Ama çok daha stabil, çok daha frenlemesi var. Ayrıca bir çok donanım makyajla eklenmiş (bagaj aydınlatması, koltuk yükseltme, suni deri direksiyon, 3'lü iç aydınlatma, iç ve dış krom kaplı aksesuarlar, kol dayama, cruise control, hız sabitleme vs.

Bu arada 2011-2012 Micra CVT'lerden amman diim uzak durun, web sikayetlerle dolu. Sonra şaka gibi 35-40 bin TL'lik tamir masraflarını duyarsınız. CVT şanzıman bir dönem Nissan'ın baş ağrısıydı, sonra Jatca firmasının yarısını aldılar, soru çözdüler. Yani 2012'den sonraki modellerde korkmaya gerek yok. CVT şanzımanın kavrama kısmı yine konvansiyonel tork transmisyonu, bundan dolayı özellikle şehir için tüketimi biraz daha manuele göre %10 fazla, hızlanması törpülenmiş ama daha sağlam. Diğer tam otomatiklerden farkı ise planetery 3'lü dişli sistemi yerine kayışlı vites değişimi kullanılmış.
CVT'yi insanların sevmesinin sebebi, sarsıntı yok, sonsuz vites var, 100 ile düz yolda 2.000 devirde gidiyorsunuz (manuelden 2800 civarı) Sevmedikleri husus ise o alıştıkları sürekli tork-devir değişimi, aşamalı vites değiştirme. CVT'de kesintisiz ve dalgasız tork değişimi var, bu da insanların alışkanlıklarına ters. Her ne kadar CVT kullanan araç firmaları ideal devirden +/- 500 devir saparak sahte vites kademelendirmesi yaparak sorunu çözmeye çalışsa da çok olmuyor. Alışırsanız sorun yok. Yakın tüketimine gelirsek, benim 2012 düz olanı ile 55 bin Km ortalamam 5,1 idi, 2016 CVT ise ilk 14 bin km'de 5,8 lt/100km tüketti. Sakin kullandığımı söyleyebilirim. Rüzgar direnci 0,32 CD idi sanırım, yerden yüksek bir araç ta olunca maalesef şehir dışı tüketimi kompakt C sınıfına göre şehir içindeki kadar avantajlı değil.
Araç havadar, bagaj büyük değil ama iç mekan oldukça ferah, oturduğunuzda tavanla kafanız arasında bir karşı var.
Sınıfındaki diğer arabalarla karşılaştırırsak:
Corsa 1,2 Easytronic: Karşılaştırmaya gerek bile yok, micra 0-100 km arası 1,5 saniye daha iyi hızlanıyor, çok daha dolu, daha cimri daha sarsıntısız.
Polo 1.2 DSG: Fiyat farkını dikkate almazsak polo daha dar ama daha yakışıklı, daha seri, daha az tüketen bir araç. Ama bence f/p oranı micrada daha iyi
Yaris 1.33 multidrive: dağıt üzerinde daha performanslı, 19 bg daha güçlü, 1.300 cc üstü motor sınıfına girmesi yıllık 400 tl daha fazla vergi demek.
Seat İbiza 1,0 Ecotsi DSG: daha pahalı ama kağıt üstünde çok daha iyi. 9,3 sn hızlanması, %15 daha az tüketim vaat etmesi, daha spor sürüş dinamikleri. İbizanın da eksiğine gelirsek dar arka koltuklar.

Hintliler micrayı seviyor, 6 hava yastığı, bluetooth, yüksek oturuş pozisyonu ile ferah araba. Alınır mı? O da size kalmış.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR