Mercedes CLS

Mercedes CLS Yorumları

  • 26.04.2016, Araba Delisi
    İlk bakışta elmas desenli ön ızgara dikkat çekmeyi başarıyor. 360 derecelik bir görüntü sunan izl...
  • 17.01.2015, Selcuk
    2013model 2 yildir bu arabayi kullaniyorum. Gri renk yani fotodaki pansman rengi cok guzel bende ...
  • 06.10.2014, ogzcn
    Arkadan cekisin ne eksigi var ki ? Biraz daha acar misiniz konuyu fatih bey
  • 30.09.2014, g b
    mukemmel bır performans surat hız ve esnetıgın bulustugu yer ve en onemlısı asla sürücüyü yormuyo...
  • 28.09.2014, Murat
    Sınıfının en iyisi demişsiniz de siz bi BMW 630 Gran Coupe'ye bakın da öyle karar verin
  • 17.09.2014, ezder
    m.emin doğru kardeşim bi akrabada var 265 hp 620 tork
  • 12.08.2014, Veysel
    2006 model cls 350 benzinli araçta gaz taktıran varmı varsa km de ne yakıyor ve çekişi etkiliyormu
  • 05.08.2014, AA
    Bu arabayla yarışacak tek araba gene kendisi.
  • 09.07.2014, AEG
    Maliyete 2 puan verilmiş, onu nereden aldı ona takıldım :D
  • 26.06.2014, egeefe
    cem bey mercedes dunyanin en iyi markasi ama guven konusu volvo ya giriyor biraz
  • 12.06.2014, Ahmet KARATAŞ
    aracın vergisi 20,000 tl :) türkiyede kaç tane var acaba bu araçtan 5,5 motor :) 700 tork uff-- ...
  • 31.05.2014, Levent
    Araba yapalım derken uçak yapmışlar. Rakibi yok gibi bir şey bunun.
  • 24.05.2014, Salih Demirci
    Ben paraniz varsa ve spor araba tutkunuysaniz diye tavsiye ettim Mercedes galerisine girecek arka...