2016 Mazda 3 1.5 Power Sense AT

  • Silindir Hacmi 1496 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 181 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4465 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
  • Yükseklik 1450 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.5 lt
  • Bagaj Hacmi 364 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1306 kg
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Yakıt Deposu 51 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
86
65
81
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
emin kekçe 30.10.2016 10:02

Alına bilecek kullanıla bilecek en mükemmel araba şehir içinde 6.4 litre daha ne olsun.

Misafir-8052 24.10.2016 15:26

Bende de aynı araçtan var. Ancak şu tork muhabbetine insanların gereğinden fazla takıldığını, boş arabalarının olumsuz taraflarını örtmek için bilerek abarttığını düşünüyorum. Bırakın rampada turbolu araç sizi sollasın(zaten arkadaş herkes rampada tırmanma yarışı yapıyor sanki) . O beni sollarken ben bose mi açarım, headuptan hızıma bakarım, kör noktamı kontrol eder, ısıtıcı ile popomu ısıtırım. Sizi sollayan araçta en fazla 1-2 saniye önünüze geçer. Sonra ikinizde peşpeşe mola yerine girerken siz ön arka park sensörleri ve geri görüş kamerası ile park edersiniz, o arkadaş kafasını camdan çıkartıp önüne arkasına bakar. Yağmur başlayıp yola çıkınca ve hava kararınca sensörleriniz otomatik çalışır o arkadaş ise 2 saniye önde gitmesine rağmen farlarını yakmayı unutur. Abarttım belki biliyorum ama bir araba alırken en az beş tane parametreyi göz önüne almak lazım. Sorunsuzluk, ekonomiklik, konfor, güvenlik, performans. Bu araçta ne otomatik vitesiniz bozulur, ne turbonuz(yok) arıza verir. Ama bizim insanımız biraz garip. Kulaktan dolma laflarla iyice araştırmadan, çoğunluk ne yapıyorsa doğrudur mantığı ile hareket ediyor. Boş arabaya 100 bin liralara yakın para veriyorlar. Geçen sene arkadaşıma meşhur marka bir araç aldık. 100 bin tl. Herşeyi geçtim usb portu bile yoktu... Ama olsun meşhur markaydı

Misafir-4764 30.08.2016 17:41

İstanbul antalya yolcuğumun ortalama yakıtı 6.2 litre. Araba tıklım tıklım dolu, klima sonuna kadar açık, hız sınırlayıcı 121 kmh ye ayarlı. Dönüşte sahil şeridinden döndük. Muğla izmir manisa Balıkesir Bursa İstanbul. Otobanlarda 180 ile gittiğim oldu, 120 ile de. Korkunç dik rampalar var. Yakıt ortalamam 7 litre. Bu kadar yüke, klimaya ve hızlı gitmeme rağmen ortalamam imkansız gibi birşey. Hız sabitleyiciyi kullansam daha da düşük olurdu. 150 torka rağmen vites ayarı çok iyi. Yokuşlarda 3500 4000 devirde tutuyor bu nedenle nefesiniz kesilmiyor. Gerçekten diyorum çok iyi araba. Bundan çok daha güçlü iki katı fiyat etiketi olan arabam da var. Böyle sürüş keyfi vermiyor. Mazda babamın oğlu değil ki boş here methiyeler düzeyim. O motor sesi o egsoz sistemi, devirlendikçe çoşan motor size çok yüksek güç vermesede çok güzel keyifli, ekonomik yolculuk sunuyor. Bu araba ile ilk kalkışın verdiği 1 saniyelik hantallık dışında bir sıkıntı yaşamazsınız.

Misafir-8129 22.08.2016 16:13

Çok çok güzel araba. 2 saniye geç hızlanıp 20 sene sorunsuz kullanacağınız bir araba mı, beş sene kullanıp değiştirmek zorunda kalacağınız bir araba mı? Avrupalı neredeyse her sene araba değiştirir. O yüzden yok vitesmiş yok turboymuş umurunda olmaz. Çünkü arızalar başlamadan aracı değiştirmiş olur. Zaten araçları genelde 2 yıl garantilidir. Peki japon beceriksiz midir? Yapamaz mı giriş modellerine turbo motor? Yapar ama bilir ki turbo motor demek, arabanın yürüyen her aksamına aşırı güç demektir(vites soğutma fren...)Bununla baş etmek için maliyet artacaktır. Maliyeti yükseltmeden ömürlük araba üretmeyi, maliyeti yükseltmeden turbolu araç üretmeye tercih ediyorl Japonlar. Mazda gibi mühendislik çalışmaları ile neredeyse turboya yakın turbosuz araç yapıyorlar 2.0 litee 160 hp için özellikle) çünkü bir japon arabası, bir Avrupa arabası gibi kısa ömürlü değil uzun ömürlü olmak için yapılır. Bizde de ergen zihniyetli yorumcularda sadece 0-100 hızlanma üzerinden araç yorumlar. Hızlı ve öfkeli nesli işte

Misafir-5651 02.08.2016 23:20

Arabada bir hata yaptım. Ciddi hata. Garanti ile halledilmesi mümkün değil. Ama mazda garanti kapsamında hallediyor.
Eminim bunu başka bir arabada yapsaydım ne bozduğum parçayı bedavaya değiştirirlerdi ne arabamın garantisini devam ettirirlerdi
Mazdaya gerçekten teşekkür ediyorum.

Misafir-6111 26.07.2016 19:23

Mazda 3 lpg takılıyor mu?

Özgür Başal 05.08.2016 11:24

gerek yok zaten dizel gibi yakıyor..

Misafir-8136 25.07.2016 22:28

Otomatik kapı kilitleme için size iki yol
http://www.lelong.com.my/nippon-power-obd-auto-door-lock-mazda-3-skyactive-cardeco28-I2432613-2007-01-Sale-I.htm
Ya da posta kargo falan uğraşamam derseniz ama çok pis windows kullanırım hemen yazılım çakarım derseniz
https://youtu.be/4ksuduXfzZM
https://github.com/diorcety/mazda3/wiki/Auto-door-lock-unlock
Artık bunu kolayca yapacak arkadaşlar hatta servisler çıkacaktır.
Lütfen yaparsanız bize de anlatın hatta yazılımı usb den yükleyebileceğimiz şekilde buluta yükleyin.

Misafir-8955 07.07.2016 10:03

Bizde de bu araçtan var. Donanımı dört dörtlük hiç sözüm yok. Ama japonların takıntısı olan otomatik cam kapanmaması, kapının hıza duyarlı kilitlenmemesi, cam düğmelerinin ışığının olmaması bu araçtada devam ediyor. Yani araçta başka olumsuz yön yok. Bu kadarcık. Motoru çok kuvvetli değil ama güçsüz de değil. Kg başına tork ve beygir gücü oranlarına bakmadan konuşmamak gerekir. Ayrıca İstanbul da otomatik vitesli bir araç için 7.7 litre ortalamam var. Yol sesi çok geliyor diyen arkadaşlar var. Ama bu araç 18 inç ile geliyor ve bazı lastikler toyo bazıları dunlop bazıları bridgestone. Bizde toyo vardı. Değiştirdik. Şimdi çok çok daha konforlu araç kullanıyoruz. Ali expresten de cam kapatma modülü aldım. Birebir uyumlu. 2 sene oldu. En ufak bir arıza yaşamadım. Sanırım uzun yıllar sorunsuz kullanacağım bir araç yapmışlar

Misafir-8632 29.06.2016 20:38

Ben araca pedalchip taktım. Düşük hızlarda aracın hantallığını bir nebze olsun aldı. Aracın pedal tepki süresini değiştiriyor.Siz minik dokunsanız bile araç fırlıyor. Bazen de tam tersi yoğun trafikte en ekonomik modu açıyorum. Özellikle otomatik vitesi manuel vites moduna alıp kullanmak büyük keyif. Otomatik viteste kullanım ise ekonomi ve konfor odaklı ayarlanmış. Bu nedenle sizin 3. Vitesi tercih ettiğiniz anlarda kickdown yapmazsanız araba 5 ya da 6 da gidiyor. Aracın iç malzeme kalitesi, sunduğu güvenlik ve konfor ekipmanları ve 2 sene geçmesine rağmen eskimeyecek gibi duran tarzı yüzünden bu araç alınır. Sanırım insanlar da yavaşa yavaş anlamaya başladı. Sokaklarda eskiye göre daha çok görüyorum. Eskiden fiyatı yüksekti ama artık rakipleri ile arasında pek bir fark yok

Misafir-8033 29.06.2016 09:29

Bence dizeli almaya da gerek yok. Çünkü sakin kullanımda neredeyse dizele yakın tüketimi var. Ve dizel ile arasında 12-13 bin lira fark var. Muhakkak dizeli de çok iyiydir ama benzinlisi zaten çok tutumlu

Misafir-560 21.06.2016 17:07

En dolu benzinli paketi ile geçen hafta aldık. Donanım olarak premium bir araç. Tek kelime ile harika. Otomatik geçişler başarılı. Sollamalarda manuel f1 vites gerçekten iyi fakat kendi geçişleri biraz hantal. Spor mod olsa oda hallolur diye düşünüyorum. Dizel çok pahalı geldi bize... Saygılar

Misafir-3582 18.06.2016 16:26

2014 yılında aracı aldık. Tam bayiden çıkıyoruz arıza ışığı yandı. Araç çok çok yeni olduğu için tamire japon usta geldi. Yaklaşık 1. 5 hafta sonra araç hazırdı. Ama mazda bize sıfır başka bir araç verdi biz teklif bile etmemiştik.Ayrıca parça sıkıntısı yok. Sıkıntı çıkartacak parça da yok. En sorunsuz marka seçildi geçen yine. Bakımı 350 lira civarında. Yol tutuşu, güvenlik donanımı, motor ve egsozdan çıkan çılgın ses, kullanılan birinci sınıf malzemeler sizi araca bağlıyor. Motoru ne çok güçlü ne çok zayıf. Yeni nesil atmosferik motor. Manueli 10 saniyede otomatik vitesi 11.5 saniyede çıkıyor. Yakıtı İstanbul içi 7.5 lt şu an. Alacaklar mutlaka powersense i alın. On numara araç, eğer drag yarışı yapma derdiniz yoksa, güvenlik ve konfor ön plandaysa mutlaka bakın derim

Misafir-4238 11.05.2016 00:57

araç güzel ama teknik servis olayı kısıtlı ve aracı satmak istiyorsanız fiyatını cazip kılmanız gerekiyor çünki hem teknik ağ zayıf parça pahalı araçta pahalı biraz fiyattan feragat ederek satışı güçlendirip teknik ağa destek olmanız gerekiyor bence böyle olursa peynir ekmek gibi gider geçmişi güçlü bir firma ama piyasada bu nedenden dolayı göremiyoruz aracı

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN