Kronik Golf Arızaları

Kronik Golf Arızaları
VW Golf, 1973 yılından bu yana üretilen bir otomobil olarak kesinlikle tanıtıma ihtiyacı olmayan, sınıf lideri bir küçük aile hatchback'i. Kullanılan kaliteli malzemeler, verimli motor, ferah iç mekan, rekabetçi fiyat ve en önemlisi de fantastik tarihi değerleri ile Golf, adeta bir efsane. Alman Volkswagen'in rakipleri farklı klasmanlarda birçok kaliteli otomobil üretmelerine rağmen hiçbir üretici VW Golf gibi birçok kesime hitap eden uygun fiyatlı, yüksek kaliteli bir araç sunmayı başaramadı. Ancak Volkswagen Golf de hiçbir araç gibi kuısursuz olamadı. İşte Golf'lerin çıkardığı bazı sıkıntılar: Volkswagen Golf emniyet kemeri problemi (1997-2004 model arası) Temmuz ve Aralık 1998 arasında üretilen bazı Golf'lerde emniyet kemeri problemleri yaşandı. Bu problem, şöför ve yolcu emniyet kemerlerinin gergi kısmı ile ilgili. Kemer serbest bırakıldığında gerektiğinden fazla ısı üreterek, yan direklerdeki plastik kaplamanın erimesine neden olabiliyor. Volkswagen Golf Isofix sorunu (1997-2004 Station model) Mayıs ve Haziran 2000 yılları arasında üretilen bazı Volkswagen Golf'lerde ise isofix şikayetleri alındı. Isofix montaj barlarının üzerindeki kaynak hataları, kaza anında çocuk koltuğunun yeterince güvende olmasını sağlamıyordu. Volkswagen Golf yolcu hava yastığı sorunu (1997-2004 model arası) Ekim ve Kasım 2000 tarihleri arasında üretilen Golf'lerde ise yolcu hava yastığı sorunluydu. Gaz jeneratörünün basınç haznesindeki kaçak nedeniyle Ekim ve Kasım 2000 arasında üretilen Golf'ler kaza anında yolcu hava yastığını açmayabiliyor. Volkswagen Golf arka aks sorunu (1997-2004 model arası) 1997 Şubat ayından 2000 Şubata ayına kadar üretilen Volkswagen Golf'lerde ise arka aks problemi bulunuyor. Bilyaların arasına giren nem korozyona neden olarak arka aksın tutukluk yapmasına sebebiyet verebiliyor. Volkswagen Golf ABS sorunu (1997-2004 model arası) Mart ve Eylül 2001 ayları arasında üretilen Volkswagen Golf'ler ile ilgili birçok ABS şikayeti alınmış. Fazla ısınma yüzünden elektrik hatası verebilen ABS, bazı Golf'lerde tamamen yanarak devre dışı kalabiliyor Volkswagen Golf fren sorunu (1997-2004 model arası) Şubat 1998 ile Aralık 1999 tarihleri ​​arasında üretilen bazı Golf'lerde ise fren sistemi sorunu bulunuyor. Kırık veya çatlak fren servo borusu, sürücünün frenden güç almak için fren pedalına normalden daha fazla güç uygulaması gerekiyor. Volkswagen Golf elektrik sorunları (1997-2004 model arası) Mk4 kodlu Golf'lerde ise elektrikli camlar ve merkezi kilit sorunlarına rastlanıyordu. Aracın oldukça problemli olan beyni, ufak çaplı yangınlara ve teklemelere neden olabiliyor. Volkswagen Golf yakıt pompası sorunu (2004-2009 dizel modeller) Mart ve Ağustos 2008 tarihleri ​​arasında üretilen araçlarda yakıt pompası sorunları rapor ediliyor. Pompayı çevreleyen civataların yeterince iyi sıkılmamasından kaynaklanan bu sorun yakıt kaçağına neden olabiliyor. Volkswagen Golf ısıtma sorunu (2004-2009 model arası) Kasım 2006 ve Ocak 2007 tarihleri ​​arasında üretilen modellerde ise ısıtma sistemi ile ilgili problemler yaşanıyor. Bu problem doğrultusunda aşırı ısınan kablolar, yangına sebebiyet verebiliyor.

26.12.2012 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7019 01.11.2016 08:54

2014 golf koltuk kumaşları bozuldu garantiye girmiyormuş garantiye ne giriyo bi liste verin.

Misafir-706 16.05.2016 14:25

misafir 8690.
geçen ay benim 1.3 paliomda da benzer sorunla karşılaştım. sorunum şu idi. araç birden çekişten düştü. düz yolda nazlanarak hızlanıyor ve max. 100 km civarına çıkıyordu. yokuşlarda hemen çekişten düşüyordu. 5. vites çıktığım rampalarda. vites küçülte küçülte 2. vitese kadar düşüyordum hemde rampaya hızlı girdiğim halde. Araç bir türlü devirlenmiyordu. yokuşta devir saati hızla düşüyordu. en son öyle bir hale geldi ki araç kalkışta ufacık bir rampa veya diklikte stop etmeye başladı. bu arada ben kötü yakıttan olduğunu düşünüyordum. ve her zaman yakıtı en iyi yerden almaya özen gösteririm. bu sefer yakıta bişeyler karıştırdıklarını düşünmeye başlamıştım. en sonunda bir hafta içinde tak etti. ve bir ustaya götürdüm. durumu anlattım. araca binip yaklaşık 100 metre sürüp geri geldi. ve teşhisi koydu. sorun hava akışmetresi veya hava akış sensürü denen parçada idi. filtreden gelip motora giden havayı ölçüp ecu nun ona göre yakıt vermesini sağlıyormuş. sensör bozulunca da doğru ölçüm olmadığından doğru yakıt da verilmediği için araç çekmiyormuş. velhasıl hemen parçayı değiştirip test ettik. araç bildiğin şaha kalktı. yanii senin araçta da aynı sorun olabilir bir baktır istersen.

Misafir-8690 16.05.2016 11:34

Merhaba; 1999 golf4 1.9tdi 110 bg aracım var. Aracım 130 km hızı geçmiyor devir saati hiç ilerlemiyor . Araç kalkışlarda gaza doymuyor. Bayırda kalkışlarda çok zor kalkıyor. Çekmiyor . PC başlattığımızda alırken usta pompa değerleri çok yüksek çıkıyor bakılması lazım demişti. Yardımcı olursanız sevinirim

Misafir-6561 26.04.2016 14:52

2011 1.4 tsi dsg şanzıman. Bu kadar rezil bir şanzıman olamaz. yakıtı su gibi içiyor. devirsiz vites değiştiriyor. donuyor araç daha 70 bin kilometrede. VW alacaksanız 1.2 tsi manuel veya 1.6 tdi manuel alın diyor ustalar. 1.4 tsi dsg kaldı elimde satamıyorumda.

Misafir-480 26.04.2016 10:28

Selamlar 2010 1,4 TSI kullanicisiyim.bir sure once rolantideyken sag taraftan bi tikirti gelmeyw basladi uzun ugraslar sonucu şaselerin icinden gecen benzin hortumlarinin takirdadigini farkettik.ve sorunun bir çözümünü bulamiyoruz.boyle bi rezillik gormedim

Misafir9702 13.12.2015 01:01

Uzun yıllardır vw özel servisinde çalışan bir usta olarak net olarak diyebileceğim tek şey sadece amblemine para veriliyor.

yolcu 25.02.2015 01:17

bence sorun kullanıcılada bende 2006 otomatik golf vardı 2014 de yeniledim golf e gücüm yetmedi leon aldım biniyorum golf ü sıfır almış idim ben şanzumana ellenmeden ve bir defa firen balatası degiştirdim kullanan çok önemli sadece otomobil degil hertürlü eşya içingeçerli,buarada golffün km si 172000 idi

ferit 24.02.2015 15:22

ww= kronik sorunlu arabalar. servisine çok sadık araçlardır. uzak durun. sorunsuzluk isteyen japon'dan şaşmasın.

Bahri 17.01.2015 10:46

Ben Honda'da araba toplatma duymadım,ufak-tefek sorun olur. Ama araç toplatacak kadar büyük sorun rezalettir. Bırakın Türkiye'ye beş kuruş yatırım yapmayan firmayı övmeyi. Yatırım yapanların malını alalım ve kalkınalım.

ali 17.01.2015 09:35

Senol bey honda otomotıkte problem mi?...

Şenol 16.01.2015 19:14

Bahricim öyle diyorsun ama yarı otomatiklerin en iyisi tüm dünyanın kullandığı dsg dir. Üretimden kalkan toyotanın mmt hondanın i-shift problemrini unutmadık cvt lerdede şanzımanı korumak için japonlar tarafından koyulan hidrolik tork konvertörü performansı törpülediği gibi yakıtıda arttırmaktadır. Dsg 3. nesilde sorunsuzdur...

Bahri 16.01.2015 15:53

Bu kara leke kolay kolay temizlenmez... http://www.arabalar.gen.t
r/sanziman-sorunu-arac-to
platti-h3512.html

kutay 16.01.2015 11:24

toyota zarar mı? dünyanın en çok satılan, amerika'da en çok satılan yabancı araba, arabistan çöllerinde o sıcaklığa ve kuma dayanan tek araba zarar ettiriyor??? duy da gülme. size basit bir örnek 2005 yılında sıfırını 33.000 tl'ye aldığım corolla sol'ü 35.000 tl ile satış ilanına koydum. telefonum susmadı. aynı gün ilanı kaldırdım. toyota aşktır. yaşamayan bilemez. ayrıca o övdüğünüz ww'in dünyaca ünlü amerikan güvenlik testi iihs'de nasıl madara olduğunu ( yan yastığı açılmayan passat, sürücüsünün kafası ön göğse çarpan passat ve honda ile toyota'nın 5 yıldız aldığı destanı görün de marka fanatikliğinden kurtulun. unutmayın alman servisten, japon güven ve sorunsuzluktan kazanır. ww 2 yıl garanti verir, üstelik garanti bitmeden arızalar başlar. honda 6 yıl. fark burada.

osman 15.01.2015 23:56

Rıfkı bende japonlardan çok çektim cvt şanzıman gitti aşağıdan metal samanı şeklinde elimize aldık, yaklaşık 10.000 harcadım.
Konfor sıfır yol sesi motor sesi olduğu gibi içeride klasik japon problemleri yani. Kusura bakma ama bende bir daha Almandan şaşmam hiç olmazsa parça problemi yok.

can 15.01.2015 21:43

bu arada türkiye özelinde konuşursak;2014 yılında satılan
her 100 araçtan 35'i alman
her 100 araçtan 15'i vw
her 100 araçtan 20'si fransız
her 100 araçtan 13'ü italyan
her 100 araçtan 10'ju japon (kaynak:odd)
bu türklerin sadece %10'unun kaliteden (japon) anladığını hele her 3 türkten 1'inin alman arabası alarak parasını çöpe atması anlaşılır gibi değil.

can 15.01.2015 21:21

japon bilim adamları zaten vw grubun bu kadar sorunlu araçlarla tüm dünyada 10 milyon satarak 1. olmasını araştırıyorlar.insanların nasıl bu hatalı kararları verebildiklerini anlamaya çalışıyorlar.hele avrupa pazarında japon araçlarının %3-4 pazar payını zar zor elde edebilmesini anlamakta zorlanıyorlar.amerika ve arap ülkeleride olmasa ne yaparız diye düşünüyorlar.vw türkiyede de 1. olmuş, bence bunun nedeni de araştırılmalı.

Ümit 15.01.2015 20:54

Rıfkı kardeşim kime sorsan almana dönüp bakmam bundan sonra japon diyor satış rakamlarına bakıyorsun satılan 600 bin araçtan 400 bini alman, japon araçlarının satışları her sene düşerken alman özellikle vw her sene satışını katlıyor ikinci elde değer kazanıyor asla kaybettirmiyor sence bu kadar sorunlu olsa böylemi olur biraz mantıklı olalım vw araç alıpta ikinci elde zarar eden varmı, birde Toyota kullanıcısına sorun bakalım hep zarar

mert 15.01.2015 19:06

Polo ve jettadan sonra gittim toyota corolla dizel aldim 1 bucuk senedir yag falan yakma olmadi poloda 3 ay serviste arabanin sorununu aradilar silindirin 1 tanesi %60 calismiyomus ben bu arada magdur oldum her yeri ariza verdi kapi acildiginda direk kafama geri kapaniyodu yalama oldu bu daha 2. Senesindeyken silecekten tut teybine kadar ufak arizalar oldu sattim jetta aldim 48 e ondada koltuk kırıldı arkasindan sesler geliyodu 2 senede ona bindim motorunda bişey çıkmadi derken beyin kitlendi onu yaptılar turbo hortumu yírtıldi yolda kaldım çok gurultuluydu zaten motor corolla aldim servise sadece lastik basinc sensörü sürekli yandigı için gittim bozuk bu degistirin dedim baktılar tekere civi girmis ben öyle 1 ay hava vura vura gezmiştim toyota ne simdi anlıyorum

rıfkı 15.01.2015 16:32

ww'in sorunları önemli değil mi????? dsg şanzuman ( en az 5000 tl'den başlıyor) turbo patlaması, beyin kitlenmesi,elektronik arızalar... bunların hepsini yaşayıp toyota aldıktan sonra servisin yolunu unuttum. üstelik ww'in en boşuna toyota'nın en dolusunu aldım. kusura bakmayın ama asıl bir daha alman arabalarına dönüp bakmam.

erdal82 15.01.2015 11:09

Mitsubishi lancer kullanıcısıyım 2006 model 3 yıl - 2009 model 4yıl - 2011 model 3 aydır kullanıyorum,farklı araçlarada bakmadım değil ama lüks sınıf dışında orta sınıfta daha aklımı çelen araç olmadı. japon un tek eksiği donanım.Asıl konumuz ile bağlantılı olarak ben daha peryodik bakım ve ufak tefek kazalarımın dışında servis yüzü görmedim,şuana kadar yaşadığım bir kronik sorunda oluşmadı çok şükür yolda kalmışlığımız da yok,marka fanatikliğinin faydası yok, satın alacağınız araçtan ne beklediğiniz ve bu beklentilerin nekadarının karşılandığına bakılarak tercih yaparsanız üzülmezsiniz.

Ümit 15.01.2015 10:58

vw nin ne olduğunu kullanmayan bilemez, yukarıdaki kronik arızalara bakarsanız çoğu çokta önemli olmayan şeyler bazıları toyota demiş ama dizel toyotaların tamamı yağ yakıyor ve çözümü yok, ön göğüs gıcırtıları fren arızaları bitmek bilmiyor vw den şikayet fazla çünkü misal toyota 20 bin araç satıyor türkiyede ama vw 70 bin araç satıyor elbette çok satılan araçtan çok şikayet olur az satılan araçtan az şikayet olur isteyen istediği arabayı almakta özgürdür ama alman arabasına binen japon arabalarına bir daha dönüp bakmaz saygılar...

Golf 15.01.2015 10:25

fanatikliğe de kötülemeye de gerek yok. Golf sınıfının yaratıcısıdır. sorunu da olur, güzel yönü de. Her arabada olduğu gibi. overall değerlendirmede en iyilerden biridir, önemli olanda bu.

levent 15.01.2015 10:15

fena otomobil yapmıyor vw ama 3 4 ay beklenmez kusura bakmayın golf ile auris i30 arasında ne fark var çok sınırlı. şimdiki araçların hepsi iyi hor kullanıyorum diye ben yaris aldım polo fiesta i20de alırdım ancak hor kullanıyorum diye saglam almak istedim golf alınca sürüşte bir kademe atlamıyosun aynı sürüş keyfi yakıtlar desen turbo ile atmosferik arasında 1 litre fark etsin adımı degiştiririm amerikada 2000 cruze kullanıyodum türkiyede 1.4 cruza inanın uzun yolda yarım litre bile fark etmiyo şehir içi turbo kesinlikle fazla yakıyo.japon honda işi bilmiyoda turbolu üretmiyo mu bunlar ömürsüz motor tasarruf ettigini yedek parçaya yatırırsın kullananlar bilir vw i çok sorun çıkarıyo ve parçaları çok pahalı

ali 15.01.2015 09:48

Okumazlar İsmail bey, okumazlar. Adeta büyülenmişler, koyun gibi sıraya yazılıp, boşline ları alıp, bize hiçbir yatırımı, fabrikası olmayan vosvosu zengin etmeye devam ederler :-)

ismail 14.01.2015 19:05

Vw asiklari bu sayfayi okurlar insallah...

katip 14.01.2015 18:02

sorunsuzluk isteyen japondan şaşmasın. ww, alıp da başı ağrımayan duymadım. zaten ww felsefesi garanti biter bitmez arızalar başlar. boşuna honda 6 yıl, ww 2 yıl garanti vermiyor. parası çok olan ve servisi seven ww alsın.

vw mi? 14.01.2015 16:41

Golf 7 1.2 dsg kullanıyorum, araç henüz 30.000 de düzenli olarak her ay servise çeşitli uyarı ve arızalardan gidiyorum.Almayın sakın..

mehmet 21.10.2014 09:21

arkadaşlar, benim aracım da golf 7. 2013 model. ilk dönemlerde ,araç hareket halindeyken kapılar kendi kendini kilitliyordu. ama artık kilitlemiyor. ne yaptıysam olmadı. bir de kapı açılırken ve kapatılırken araç içi ışıklandırma aktif oluyordu. o da artık olmuyor. nasıl düzeltebilirim? yardımcı olabilir misiniz?şimdiden teşekkürler.

mnkalmanarabnn 03.09.2014 17:10

2012 golf aldım araba hevesim kalmadı. servise 2 ayda bi gidip geliyorm. arkadaşlar alman arabalarını kimse almasın...

gusto 03.07.2014 01:33

Selam arkadaslar 2006 45 km duz vites aracim
Oldugu yerde titreme yapiyor bunu yasiyan baska arkadas varmi bilgilendirirse menmun olurum simdiden tskler

Murat 25.06.2014 10:41

Wolkswagen kullandıktan sonra japona geçen biri olarak şunu söyleyebilirim wolksvagen problemli bir araçtır elektronik sorunları bitmez honda olsun toyota olsun bu tür problemler yaşamazsınız tecrübelerime dayanark honda ve toyotadan şaşmayın derim ölüsü bile sizi yolda bırakmaz..

mehmet 01.11.2013 15:32

türkiye şartlarında opel yakıt problemlerini saymassak

DRS 28.04.2013 03:21

Alman milletine karşı belkide geçmişte almanya'ya giden işçiler yüzünden,ya da düşmanlıklarını Fransızlardan farklı olarak içten içe yaptıklarından mıdır bilinmez bir hayranlığımız var..Bir arkadaş 'Fransız ne anlar arabadan' demiş şimdi ben bu adama ne desem boş çünkü biz her şeye duygusal bakıyoruz takım tutar gibi marka tutuyoruz..Alman markalar her konuda Fransız markalardan üstün değil.Burada Renault'un,Citroen'in,peugeot'un tarihinden,geçmişte ikon olmuş modellerinden,motorsporlarındaki başarılarından uzun uzadıya bahsetmek istemiyorum çünkü araba işine Fransız kalmayan herkes bunların hepsini ve ya bir kısmını mutlaka bilir..Başta Renault olmak üzere Fransız markalar teknoloji,bilgi birikimi anlamında Alman markalara potansiyel rakiptirler aksini iddia edenler ya yenge almandır ya marka fanatiğidir ya da Fransız markalara antipatisi vardır adama sorarlar 'hiç mi motorsporlarını takip etmezsin?' diye..Her şeyi geçtim Dünya'nın en iyi dizel motorları Fransa'dan çıkıyor bunu en azılı fanatik bile inkar edemez bence.Almanlardan bu konuda en iyi bmw o da bazı dizel motorlarını PSA(peugeot-citroen)'dan alıyor,yine PSA-BMW ortaklığıyla geliştirilen THP benzinli motorlar bmw ve mini modellerinde de kullanıyor,Mercedes Renault ile iş birliğine gitti ortak platform kullanımı ve dci motorlar mercedes modellerinde kullanılmaya başlandı demek ki 'ALMAN'LARIN KENDİSİ BİZİM ALMAN ŞAKŞAKÇILARIMIZ GİBİ DÜŞÜNMÜYORLARMIŞ'..Gelelim arıza konusuna..Bir ingiliz sigorta şirketinin servis kayıtlarından yola çıkarak yapmış olduğu araştırmada en az arıza çıkaran ilk iki marka 1.mazda 2.mercedes..12. Sırada peugeot,16. Sırada volkswagen,18. Sırada Renault var..Şimdi sorarım bazı arkadaşların bahsettiği üstün alman sağlamlığı mercedes dışında nerede??Listenin ilk 10 sırasının sadece biri alman gerisi japon..vw,opel gibi markalar arıza olarak Fransızlardan farklı değiller..Arıza istemiyorum diyorsan alman'ın,Fransız'ın canı cehenneme gider japon alırsın torunlarına bırakırsın olay bu kadar basit kimse gelip burada masal okumasın..

yasin şahin 22.01.2013 20:07

Eğer torunuma kalsın diyorsan toyota. ben de toyota corolla 2006 dizel vardı sattım. golf 6 2012 model 1.6 aldım.İnanın çok pişman oldum.lpg ve wv çok uyumsuz ve 1.6 motorlar yüksek süratte kendini çok kasıyor.Bundan sonra toyotadan kolay kolay şaşmam.tamam alamnı kötüleyemem ama sorunsuzluktan daha önemli bir şey olmadığını çok iyi anladım

heatciliff 01.01.2013 02:18

arkadaşlar araba alınıcaksa almandan şaşmamak lazım.para varsa; bmw,mercedes veya audi daha azsa wolksvagen .fransız ne anlar arabadan ne kadar adi marka varsa (pejo reno citroen) fransız ama parfüm falan alıcaksanız fransızdan şaşmayın :)

hasanus 30.12.2012 11:53

WV markadan ibarettir... reno çok daha sağlam...

Tamer 30.12.2012 03:38

Eğer akaryakıt fiyatları pahalı olmasaydı orta sınıfta en iyi arabayı toyota yapıyor derdim ama corolla ve auris kadar sağlam olmasada motorları teknolojik ve çok verimli olduğu için volkswagen bir adım öne geçiyor toyota bmw ve mercedesten bile daha sorunsuz araba yapıyor alman tuv muhayene istasyonu raporları 3 dönemdir toyotayı en sorunsuz araba olarak gösteriyor

tahir 29.12.2012 17:00

bu bilgiler için teşekkür ederiz.

önder 27.12.2012 10:09

avrupa arabalarını geçin, japonlar her zaman daha kalitelidir. Avrupa tasarımı, japon kalitesi ve amerikan konforunu birleştiren araba henüz yok. O sebeple ya görünüşi ya kalite ya da konfora göre araba alın..

neokum 27.12.2012 00:53

evet dsg nin büyük sorun olduğunu çok duydum

raptor 26.12.2012 21:11

eee bitti mi 2009 dan sonrakiler kusursuzmu?açın şikayetlere bakın dsg sorununa o zaman

brcnkkc 26.12.2012 14:44

bu renault olsaydı topa tutulurdu :) diyorum ya herkes alman olsun iyidir diyo..