2015 Hyundai i30 1.6 Elite

  • Silindir Hacmi 1591 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 135 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4300 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.7 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.7 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1271 kg
  • Maksimum Tork 164 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/54 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
emregenc 21.12.2015 16:57

bu fiyata gidin bence seat leon fr alın...hem beygir gücü hem tork olarak daha yüksek..ayrıca tüketim olarak bu verilerin çok çok altında şehir içi ortalama 7 lt şehir dışı ise 120 km hızla 5 lt yakıyorum...konfor olarak da bi spor arabadan beklediğinizden daha tatmin edici...patronumun 2013 model x35 ine biniyorum her yerden tıkırtı geliyor dışardan çok ses alıyor dizel olmasına rağmen çok yakıyor...ayrıca aylardır lastik basınç sensörünü söndüremedik servis de çözüm bulamadı hala bekliyoruz kısacası o parayı hiç haketmiyor

enes 25.05.2015 16:08

Bu aracın 0-100 hızlanması yönetici arkadaşlar tarafından yanlış yazılmış bu aracın 0-100 hızlanması 9.9 saniyedir bu 12.7 saniyelik deger 1.4mpi motora ait degerdir

mehmet 22.05.2015 18:12

arkadaşlar 2015 model hızlanma neden 12.7sn alt model 9.9 iken anlamadım bu arada pazartesi sıfır aracımı pazartesi teslim alacağım

ismail 15.04.2015 14:33

hava 2 derece idi. sanırım 2 ve derece simgesi beraber 27 olarak görünmüş :-)

ismail 14.04.2015 22:21

Cuma-pazar arası polatli-ankara-karaman gidiş ve aynı istikamette dönüş toplamda tam 1000 km yol yaptım. Gidişte hava 27 derecenin üstüne hiç çıkmadı. Arabada 6 yetişkin ve 50 kg bagaj vardı. 100-110 km arası gidiste 27.8 kr yaktı. Depo fulleyip olctum. Benzini 4.44 e aldım. Geçen yaz 5 kişi ve dolu bagajla s.dışı 26 kr yakmıştı. Yılda 10000 anca yapan biri olarak lpg konusunda hala kararsizim. sizce?

ismail 31.03.2015 22:29

haşim bey hundainin sayfasını iyi inceleseydiniz 1.6 t-gdi motorunu da görürdünüz. 184bg 265 tork. ayrıca 1.2 t-gdi motorun da 120bg olacağı söyleniyor. bahsettiğiniz teknoloji ve ar-ge bu olsa gerek... toyotanın da bu konuda geri kalabileceğine inanmıyorum. turbonun açtığı sorunları herkes biliyor. adamlar için önemli olan sorunsuzluk. ayrıca turbo motorlar da o yazılan yalan rakamlar kadar az yakmıyor. kimse kendini kandırmasın. seçeneklerde görülüyor ki hundai turbonun yanında hala birçok atmosferik motor da sunuyor. sonuç yine dediğime geliyor; tercih meselesi.

haşim 25.03.2015 23:30

Şeref, torku zayıf olan motora, rampa çıkmak için mecburen vites küçülteceksin, zaten anca bu şekilde çıkarsın, yalnız ondan sonra da çok yakıyo diye şikayet etme.Yani atmosferikte devir basacaksın , başka türlü hızlanamazsın. Ama turbo öyle mi? 1800 devir de tısıl tısıl 100 km. hızla gidebilirsin. Bu motoru yapmakta teknoloji ister, yani ar-ge yatırımı ister. Senin övdüğün o toyota ve hyundai de şimdilik böyle bir teknoloji yok ama merak etme mecburen çok yakında çıkaracaklar. O zaman seninle eski nesil atmosferik motorları konuşmaya devam ederiz.

şeref 25.03.2015 17:26

sevgili haşim kardeşim
2013 model 1,6 gdı motor 164 nm araç kullanıyorum. bundan önceki aracım Toyota Corolla idi. şu bir gerçek ki toyotanın yeri farklı.düşük tork taki benzinli araçlar düz yolda değil yokuşta sorun yaratıyor.ama vites küçültüp gaza basarsan tutamazsın.3.vites yokuş yukarı 130 km sürate hızlanarak ulaşıyorum.bu donanımdaki bir Toyota aracı hangi fiyata alabileceğini bir araştır.fiyatı %5 yaklaşsa bile hemen değiştiririm.

ismail 16.03.2015 09:00

haşim bey konu tercih meselesi. toyotada da hala turbo yok ama yollar toyota kaynıyor. dünyada en çok satan marka... seatta turbo var ama koskoca ankara trafiğinde görmek için çok dikkat etmeniz gerekir. fanları olmasa vw de bu kadar satamaz. ayrıca daha 100 bini geçmiş adamakıllı turbo yok atmosferikteyse böyle bir problem de yok. hızlanma olarak da aradaki 2.4 sn çok önemli değil. çünki ralli yapmıyoruz. ben verdiğim paranın fazlasıyla karşılığını aldım. yakıt, servis, konfor olarak bahsettiğiniz markalardan çok çok daha iyi. o yüzden çok memnunum.

antin burak 21.07.2015 13:01

Konu tercih meselesi de neden dizel motorlar da hep turbo istiyoruz. Çünkü turbo desteği olmadan çekmiyor. Benzinli motorlar da öyle, toyota honda benzeri firmalar sırf sorunsuzluktan bahsediyorsa onu külahıma anlatırlar ancak ( son yılların en büyük geri çağırmasını toyota yapmadı mı tahmini 10.3 milyon adet ) Karşılarında daha güçlü ve verimli bir teknolojik motor varken o saydığın firmaların artık şansının kalmadığını belirtmek isterim. Mecburen turbo benzinliye geçecekler, geçmedikleri takdirde piyasayı vw kaptıracakları kesin, hatta kaptırdılar bile. Ayrıca, iddia ettiğin gibi toyota hala çok satıyorsa, o sorunsuzluk mirasının son kırıntılarını yediğindendir. Zirve ye çıkmak önemli değil, önemli olan o zirveyi korumaktır. Toyota o anlamda artık çok hızlı bir şekilde zirveden aşağı düşmeye başladı bile.

haşim 13.03.2015 22:43

İsmail nasıl hala memnunsun anlayamadım. 1.6 motor 134HP, 164 tork ve 100 km. hızlanması, 12.7sn. Yahu rakip firmalar 1.4 motordan 200 tork alıyorlar ve hızlanması da 10.3sn. araç alırken hiç mi araştırma yapmıyorsunuz da gidip bu 1867 yılında bulunmuş teknikle üretilen araçlardan alıyorsunuz.

ismail 13.03.2015 08:59

2012 modelini 2013 çıkışlı aldığım ve hala çok memnun olarak kullanmakta olduğum gdi elit düz i30 um var. ben alırken yakıt ortalaması 6.0 lt yazıyordu şimdi 5.6 olmuş ama bütün değerler aynı. start-stop da yok(acaba?). nasıl olmuş anlayamadım. bir bilen varsa söylesin lütfen.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN