2017 Hyundai i20 1.4 Style AT

  • Silindir Hacmi 1368 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.2 sn
  • Beygir Gücü 100 HP
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4035 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
  • Genişlik 1734 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Yükseklik 1474 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Bagaj Hacmi 301 lt
  • Vites Tipi 4 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1154 kg
  • Maksimum Tork 134 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
73
79
64
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8000 23.09.2017 12:07

SERVİSE GİTTİM İZELASYON YAPILDI AMA GENE AYNI BU YÜZDEN ARACIMI SATACAM YARDIMCI OLACAK YOKMU ? GARANTİSİ VAR RÜZGAR ÇERİ GİRMEDİ İÇİN PARÇA DEĞİŞTİREMİYOLARMIŞ

Misafir-6544 22.09.2017 23:57

arkadaşlar benim sürücü camımdan aşırı rüzgar sesi geliyor çok ses alıyor içeri aracı 0 aldım bilgisi olan acil cevap verebilirmi

Misafir-8419 29.08.2017 13:17

ben benzinli tüp taktırdım gayet güzel çok memnunum ön yargıları bi kenara bırakın.

Misafir-7305 27.08.2017 13:49

Star la arasında ne fark acaba beygir ve tork aynı ama yakıt starda daha düşük starda sadece sanruff farkımı 8000 tl koyuyor

koflabixi 27.08.2017 18:25

Hayır dostum. En basitinden o, bu arabaya nazaran çok daha performanslı ve çok daha az yakan bir araba. İ20 alacaksanız ya 1.0 Star'ı alın, ya da 1.4 dizel alın. 1.4 benzinli alırsanız hayal kırıklığına uğrama olasılığınız yüksek.

koflabixi 28.08.2017 15:38

Araştırmadan yorum yapmışım :-) kusura bakmayın. Bir an için aklım 1.0 manuele gitti.

Misafir-1246 01.08.2017 10:44

ben aracı aldım prins tüp taktırdım şehürler arası 14 15 kurus sehir içi 18 22 arası yakıyor ve sanki benzinde gibi gidiyor uyumlu olması çok güzel tüpe öneririm süper araba yol tutuşu yalıtımı güzelli sınıfının en iyisi sade 4 ileri olması eskiyi andırıyor ama genede tatminkar herkeze iyi günler

Misafir-4053 14.07.2017 08:41

aracı alalı 4 gün oldu yakışıklılığı bir yana yol tutuşu yalıtımı konforu performansı en güzelide genişliği şanzuman takıntısı olanlar dgs kutu kapalı sıkıntı yaratırsa çok masraflı olursunuz 4 ileri motor çok iyi geçişleri hissettirmiyor yakıtıda abartılacak kadar çok değil bence bu araç sınıfının en iyisi süper geniş ve rahat .tavsiye ederim .

Misafir-6811 13.07.2017 10:01

arkadaşlar bu araçta alarm varmı varsa aktifmidir yoksa aktif nasıl yapılıyor

seninim3132 02.07.2017 09:04

güzel yorumları neden beyenmiyor arkadaşlar araç gerçekten güzel i 20 ile ıbıza arasında karar yaşadım ıbiza çok ufak arkası ama i 20 hem geniş hem lpg uyumu hem tipi hem yalıtımı bir sürü özelliği var süper bi araç

Misafir-9376 01.07.2017 17:23

arkadaşlar ben aldım 100 DE 100 lpgye uyumlu ve hiçde 1 beygir bile düşmüyor belli olmuyor lpgli olduğu ve yakıtı otomatik 21 22 kuruşa düşüyor ve yalıtım ve vites geçişleri muhteşem ses yalıtımı diyer sınıflarının en iyisi araştırıp alın ve çok yakışıklı bir araç ben aldım memnunum tavsiye ederim. herkeze Allaha ısmarladık

Misafir-528 30.06.2017 01:21

4 ileri otomatik yakıtı bu kadar yüksek araba alınmaz motor şanzıman çok eski nesil,sadece kasa güzel o bana yeter derseniz alın,lpg ile performans düşer bu şanzımanda performansı törpüler ben kullanıcı değilim ancak corsa vardı aynı motor şanzıman gitmiyordu araba sanki 60 bg gibiydi

Misafir-5018 29.06.2017 17:50

selamın aleyküm herkeze arkadaşlar ben bu aracı 64 ten 40 milyara kadar engelli indirimiyle aldım ve lpg takılıyo serviste sizce bu aracı almalımıyım çekermi bana acil cevap verirmisiniz bi kardeşiniz gibi bekliyorum .

Misafir-2864 19.06.2017 12:07

Tam otomatik olan 4 ileri vitesler yokuşta geri kaçırmaz, tork konvektörü sayesinde güçlü ve hızlı bir kalkış olur. Eğer yarı otomatik vites arabada yokuş kalkış desteği yoksa araba geri kaçırır. Gene de yokuş kalkış desteği aracı en fazla 2-3 saniye tutar. Bu sürede gaza basmak gerekir. Tam otomatik araçların arıza oranı az ve tamiri kolaydır. Gelelim eksi yönüne; yakıtı biraz daha fazla yakar, hızlanma performansı yarı otomatiğe göre daha geridedir. Araba hiç geri kaçırmasın(tork konvertörü+yokuş kalkış desteği), çok performans beklemiyorum, yakıta da katlanırım veya tüp taktırırım diyorsanız, alacağınız arabanın fiyatı, garantisi, donanımı da iyi ise tam otomatik bir araba düşünebilirsiniz. Düşük motor ve turbolu 7-8 ileri alıp garanti bittiğinde olası bir arıza durumunda ne yapacağım hissini yaşamamak isteyen de tam otomatik alabilir. Her gülün bir dikeni var. Teşekkür ederim....

Misafir-1682 14.06.2017 21:22

4 ileri otm olmasi sıkınti yaratmiormu acaba birde yakiti nasil

Misafir-1160 09.06.2017 23:23

Test sürüşü yaptım. Eski i20 ile alakası yok. Gerek güvenlik gerek en hafifinden en ağırına yokuşta kaydırmıyor. Yolda giderken de güven veriyor. Alman ve Fransız malı turbo 0.9 ve 1.0 motorlu araçları da test ettim. Onların hızlanması turbo sebebiyle daha seri. Yakıt aşağı yukarı aynı. Donanım, iş genişlik, şekil, garanti sebepleri ile tercih ettim i 20 yi. Tüp uyumu da tammış. B sınıfı alacaklar; bayileri gezin not alın. Herkesin ihtiyacı farklı. Bu sınıftaki diğer araçlar: Fabia, ibiza, polo, Rio, 208, micra, yaris, baleno, shift, sandero, clio, C3... Teşekkürler...

Misafir-1599 30.05.2017 17:08

misafir 7239 sen bu arabayı kullandın mı acaba. ben İ20 1.4 active otm. aldım çok memnunum.sattığım araba 2010 jetta otm. 1.4 tsi dsg. Elbette performans olarak iki araba mukayese edilemez. ancak yarışmak için araba alınmaz. gaza çok yüklenmeden kalkış yaparsanız vites geçişleri çok güzel ve düzgün. ben de 4 vites için tereddüt ettim, ancak arabalardan anlayan dostlarım bana bu 4 vitesli otomatik şanzımanın çokaz arıza yaptığını söylediler. arabanın iç ve dış dizaynı çok güzel. yıllarca hyundai kullandım. beni hiçsıkıntıda ve yolda koymadılar. tavsiye ederim.slm.lar.

Misafir-7239 20.05.2017 12:39

ON YIL ÖNCEKİ MOTOR VE ŞANZIMAN ALMAK MANTIKLI DEĞİL TURBO MOTOR 7 İLERİ OTM. VİTES KOYARSA HYUNDAİ DÜŞÜNMEDEN ALINIR

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi