2017 Hyundai i20 1.4 Style AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1368 cc
- Maksimum Hız 170 km/s
- Beygir Gücü 100 HP
- 0-100 Km Hızlanma 13.2 sn
- Maksimum Tork 134 Nm
- Uzunluk 4035 mm
- Vites Tipi 4 İleri Otomatik
- Genişlik 1734 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1474 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
- Boş Ağırlık 1154 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
- Bagaj Hacmi 301 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Ben misafir 1509 depoyu fulleyip denedim şehiriçi 240 lira ile 409 km gittim yakın daha da düşer mi kullanıcı yorumlarını bekliyorum
1.4 Otm style paket aracı 28 şubatta sıfır aldım. Yeni olduğundan mi bilmiyorum araç çok yakıyor. 100 liralık benzinle 126 km gitti bu da ortalama 80 krş a geliyor km de. Kullanıcı olup yakıtı düşürebilsen var mı?
2017 model 13,000 km de 1,4 otomatik benzinli araç kiraladım. yemin ediyorum benzin yetişmiyor. 50tl benzin atıyorum 70km zor gidiyor basmıyorum. Arabada mı sorun var bende mi sorun var anlamadım. Bu arabayı çok sevmiştim ama bu yakıt performansı beni hayattan soğuttu. 1 aylık kiralamıştım 2. gnünde pişman oldum. bakalım ne olacak
68.000 tl fiyat veriyorlar bilginize. metalik renk. bu segmentte alınacak en makul araba.
SERVİSE GİTTİM İZELASYON YAPILDI AMA GENE AYNI BU YÜZDEN ARACIMI SATACAM YARDIMCI OLACAK YOKMU ? GARANTİSİ VAR RÜZGAR ÇERİ GİRMEDİ İÇİN PARÇA DEĞİŞTİREMİYOLARMIŞ
arkadaşlar benim sürücü camımdan aşırı rüzgar sesi geliyor çok ses alıyor içeri aracı 0 aldım bilgisi olan acil cevap verebilirmi
ben benzinli tüp taktırdım gayet güzel çok memnunum ön yargıları bi kenara bırakın.
Star la arasında ne fark acaba beygir ve tork aynı ama yakıt starda daha düşük starda sadece sanruff farkımı 8000 tl koyuyor
Hayır dostum. En basitinden o, bu arabaya nazaran çok daha performanslı ve çok daha az yakan bir araba. İ20 alacaksanız ya 1.0 Star'ı alın, ya da 1.4 dizel alın. 1.4 benzinli alırsanız hayal kırıklığına uğrama olasılığınız yüksek.
Araştırmadan yorum yapmışım :-) kusura bakmayın. Bir an için aklım 1.0 manuele gitti.
ben aracı aldım prins tüp taktırdım şehürler arası 14 15 kurus sehir içi 18 22 arası yakıyor ve sanki benzinde gibi gidiyor uyumlu olması çok güzel tüpe öneririm süper araba yol tutuşu yalıtımı güzelli sınıfının en iyisi sade 4 ileri olması eskiyi andırıyor ama genede tatminkar herkeze iyi günler
aracı alalı 4 gün oldu yakışıklılığı bir yana yol tutuşu yalıtımı konforu performansı en güzelide genişliği şanzuman takıntısı olanlar dgs kutu kapalı sıkıntı yaratırsa çok masraflı olursunuz 4 ileri motor çok iyi geçişleri hissettirmiyor yakıtıda abartılacak kadar çok değil bence bu araç sınıfının en iyisi süper geniş ve rahat .tavsiye ederim .
arkadaşlar bu araçta alarm varmı varsa aktifmidir yoksa aktif nasıl yapılıyor
güzel yorumları neden beyenmiyor arkadaşlar araç gerçekten güzel i 20 ile ıbıza arasında karar yaşadım ıbiza çok ufak arkası ama i 20 hem geniş hem lpg uyumu hem tipi hem yalıtımı bir sürü özelliği var süper bi araç
arkadaşlar ben aldım 100 DE 100 lpgye uyumlu ve hiçde 1 beygir bile düşmüyor belli olmuyor lpgli olduğu ve yakıtı otomatik 21 22 kuruşa düşüyor ve yalıtım ve vites geçişleri muhteşem ses yalıtımı diyer sınıflarının en iyisi araştırıp alın ve çok yakışıklı bir araç ben aldım memnunum tavsiye ederim. herkeze Allaha ısmarladık
4 ileri otomatik yakıtı bu kadar yüksek araba alınmaz motor şanzıman çok eski nesil,sadece kasa güzel o bana yeter derseniz alın,lpg ile performans düşer bu şanzımanda performansı törpüler ben kullanıcı değilim ancak corsa vardı aynı motor şanzıman gitmiyordu araba sanki 60 bg gibiydi
selamın aleyküm herkeze arkadaşlar ben bu aracı 64 ten 40 milyara kadar engelli indirimiyle aldım ve lpg takılıyo serviste sizce bu aracı almalımıyım çekermi bana acil cevap verirmisiniz bi kardeşiniz gibi bekliyorum .
Tam otomatik olan 4 ileri vitesler yokuşta geri kaçırmaz, tork konvektörü sayesinde güçlü ve hızlı bir kalkış olur. Eğer yarı otomatik vites arabada yokuş kalkış desteği yoksa araba geri kaçırır. Gene de yokuş kalkış desteği aracı en fazla 2-3 saniye tutar. Bu sürede gaza basmak gerekir. Tam otomatik araçların arıza oranı az ve tamiri kolaydır. Gelelim eksi yönüne; yakıtı biraz daha fazla yakar, hızlanma performansı yarı otomatiğe göre daha geridedir. Araba hiç geri kaçırmasın(tork konvertörü+yokuş kalkış desteği), çok performans beklemiyorum, yakıta da katlanırım veya tüp taktırırım diyorsanız, alacağınız arabanın fiyatı, garantisi, donanımı da iyi ise tam otomatik bir araba düşünebilirsiniz. Düşük motor ve turbolu 7-8 ileri alıp garanti bittiğinde olası bir arıza durumunda ne yapacağım hissini yaşamamak isteyen de tam otomatik alabilir. Her gülün bir dikeni var. Teşekkür ederim....
4 ileri otm olmasi sıkınti yaratmiormu acaba birde yakiti nasil
Test sürüşü yaptım. Eski i20 ile alakası yok. Gerek güvenlik gerek en hafifinden en ağırına yokuşta kaydırmıyor. Yolda giderken de güven veriyor. Alman ve Fransız malı turbo 0.9 ve 1.0 motorlu araçları da test ettim. Onların hızlanması turbo sebebiyle daha seri. Yakıt aşağı yukarı aynı. Donanım, iş genişlik, şekil, garanti sebepleri ile tercih ettim i 20 yi. Tüp uyumu da tammış. B sınıfı alacaklar; bayileri gezin not alın. Herkesin ihtiyacı farklı. Bu sınıftaki diğer araçlar: Fabia, ibiza, polo, Rio, 208, micra, yaris, baleno, shift, sandero, clio, C3... Teşekkürler...
misafir 7239 sen bu arabayı kullandın mı acaba. ben İ20 1.4 active otm. aldım çok memnunum.sattığım araba 2010 jetta otm. 1.4 tsi dsg. Elbette performans olarak iki araba mukayese edilemez. ancak yarışmak için araba alınmaz. gaza çok yüklenmeden kalkış yaparsanız vites geçişleri çok güzel ve düzgün. ben de 4 vites için tereddüt ettim, ancak arabalardan anlayan dostlarım bana bu 4 vitesli otomatik şanzımanın çokaz arıza yaptığını söylediler. arabanın iç ve dış dizaynı çok güzel. yıllarca hyundai kullandım. beni hiçsıkıntıda ve yolda koymadılar. tavsiye ederim.slm.lar.
ON YIL ÖNCEKİ MOTOR VE ŞANZIMAN ALMAK MANTIKLI DEĞİL TURBO MOTOR 7 İLERİ OTM. VİTES KOYARSA HYUNDAİ DÜŞÜNMEDEN ALINIR