2017 Hyundai i20 1.4 Jump AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1368 cc
- Maksimum Hız 170 km/s
- Beygir Gücü 100 HP
- 0-100 Km Hızlanma 13.2 sn
- Maksimum Tork 134 Nm
- Uzunluk 4035 mm
- Vites Tipi 4 İleri Otomatik
- Genişlik 1734 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1474 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
- Boş Ağırlık 1154 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
- Bagaj Hacmi 301 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
2017 model ellerinde var mi ne kadar bilen var mi?
en son kaça bırakıyorlar alan var mı aralık ayında?
Aracın satış rakamlarına bakınız türkite de toplamda en çok satan 10 araçtan biri.Satmıyor diye birşey yok.B segmentinde ilk 3 te.Birde aynı ağızdan farklı misafir girişleriyle farklı kişiymiş izlenimi uyandırarak yorum yazmak ve beğeni göndermek etik değildir.Bilgilendirmek istedim.
Çok haklısınız (m-3956) aslında 7 ileri DCT şanzımanları var ellerinde onu bütün araçlarında kullanabilirler ama nedense çağdışı 4 ileri şanzımanı kullanıyorlar hala anlaması çok zor.
4 ileri şanzıman yüksek süratlerde hem çok bağırtır motoru hemde çok fazla yakıt tüketmesine sebep olur.Bu yüzden tüketimi fazla bu araçların.
Sadece şehiriçi kullanımları için uygun olabilir bu şanzıman.Şehir dışına çıkıldığında (otoban sürüşleri gibi) çok fazla kafa ütüler,rahatsız eder bu araç,bu şanzımandan dolayı sürücüsünü.
Misafir-3956, bu araç zaten çok satılmıyor. Baksanıza kimse yorum bile yazmamış. Hyundai yetkilileri umarım bu hatadan kısa sürede dönerler.
Hyundai 4 ileri vitesle bu araçları nasıl satacak allah aşkına 4 ileri vites mi kaldı.
9 ileri vitesli araçların rekabet ettiği otomobil piyasasında artık yenilikçi olup çağa ayak uydurmak gerekmezmi.üstelik motorları diğer markaların motorlarına göre aşırı yakıt tüketiyorlar.(buna dizelleride dahil).
Türkiye otomobil piyasasını ciddiye almıyor mı yoksa güney koreliler.Böyle devam ederlerse kendileri kaybederler.