2017 Hyundai i20 1.4 CRDi Jump
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1396 cc
- Maksimum Hız 175 km/s
- Beygir Gücü 90 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.1 sn
- Maksimum Tork 240 Nm
- Uzunluk 4035 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1734 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1474 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
- Boş Ağırlık 1240 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.4 lt
- Bagaj Hacmi 301 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 3.9 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
iki ay önce 2012'de 31250'ye aldığım dizelini 2 parça boyalı 40 bine sattım,ootamatik almak için sattım,bir kaç yıl daha kullanmayı düşünüyordum,konforu,yol tutuşu,çekişiyle c sınıfını aratmadı,yakıtı da normaldı,rakiplerınden daha makul fıyata parasının tam karşılığını veren ender arabalardan olduğunu düünüyorum.
2015 de ilk çıkanlarından almıştım.halada kullanıyorum.iyikide almışım.o zaman 46/47 bin tl idi acaip prim yaptı.tavsiye edermisin derseniz tabii kide ederim .ama fiyatlar gayet yüksek.
Misafir-1438 İkinci elle 0 km arasında fiyat farkı çok fazla filan değil.Diğer b segmentlerindeki fark kadar hatta birçoğundan daha iyi bile.Ayrıca şuan 0 km satışlarında b segmentinde clio ve polo ile birlikte ilk 3 te.2.el hytundaiye para verilirmi diye birşey yok 10 sene evel vardı.o km araçlar genelde beyaz satılıyor.Bakın megane a hiç piyasadatitanyum rengide olanını gördünüz mü?çok satan superb in yeşilini kaç defa gördün?qashqai ye bakın kaç tane mavisinigördünüz?AZ satılınca ikinci elde de az sayıda oluyor.
sahibinden de hiç satılık kırmızı yok hatta beyaz dışında satılık yok bu versiyonda sadece beyaz mı var birde ikinci elle sıfır arasında fiyat farkı çok neden acaba
Millet "2. el Hyundai'e o kadar para verilir mi?" diye düşünüyor çünkü. Ancak Almanlar'ı sıfırından daha pahalıya alanı bile gördüm. Marka algısı işte. Başka bir şey değil.
bayi fiyatları alanlar yazabilirmi ?
FİYAT BİLGİSİ ALAN VAR MI?
Çabuk dokuldugune katılmıyorum,ben 5 yıldır kullanıyorum vites kolunda küçük aşınmalar,manuel ayna çevirmesini 4.yilda değişme gerekmesi (aynanin birini servis garantiden degistirdi,diğerini darbeden olduğunu tespit ederek değiştirmediler yarım çalışıyor)ve kullanıcı hatasından gaza anı yüklenme nedeniyle debriyaj balatasinin yanması dışında bir sorun ,arıza yaşamadım,bir dökülme,deforme olmadı.
Araç performanslı, yol tutuşu güzel, yakıdı oldukça ekonomik ancak araç çabuk dökülmeye başlıyor ve ikinci el fiyatları çok arttı
Teknik veriler düşük bile yazılmış, mesela azami hız, şahsen arabayla zorlanmadan 205i gördüm...
b segmentte yer alan hemen her aracı kullanmış C segmenti araçlarla birlikte 20 civarı marka ve modeli test etmiş ve hiç bir markaya özel sempatisi olmayan biri olarak, araç muhteşem olmuş, Korelileri takdir etmemek mümkün değil, daha önceki 2 kasasınıda kullandım, adım adım standartı yukarı taşımışlar ve sonunda zirveye ulaşmışlar...Aracın tek rakibi polo ki ben i 20 yi tercih ederim şahsen....Tüketim, kullanım kolaylığı (vites geçişleri, hızlanma) motor izolasyonu kusursuz, biraz daha yol sesini az alsa arabada hata yok denebilir....Türkiye ekonomisine yaptığı katkıda cabası, almayı düşünenlere başka araç bakmayın derim....
Bu araçta 2 hava yastığı var, 4 bile değil ve çarpışma testinden 4 yıldız almış yani güvenlik oldukça zayıf; nasıl muhteşem araç oluyor anlamadım.. Kaza durumunda sizi aracın tipi ve kokpit tasarımı mı kurtaracak yoksa hava yastıkları mı?
Ayhan bey Hyundai i20 bu sınıfta bence de alınabilecek en iyi otomobil. Hyundai i20 bu yıl içinde makyajlanacak. Makyajla birlikte i20 satışlarını katlamaya devam edecektir
arkadaslar 2 senedır i20 dızel kullanıyorum.kesııınlıklee almanızı tavsıye ederım.ınsana guven verıyor.yakıt cok az yakıyor.daha hata vermedı.agır olması hızlanınca daha ıyı sururus keyfı verıyor.alt devırde 1500 de turbo devrede saha kalkıyor.3 vıtes sehır ıcınde.6. vıtes sehır dısında cok ıyı.mıllıyetcılık ruhu olan yerlı der alır.