2017 Hyundai Elantra 1.6 CRDi Elite Plus DCT

  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4570 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Genişlik 1800 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1450 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 458 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1420 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Harun BAHCECIOGLU 28.08.2017 09:04

Arkadaşlar elantra sahibi değilim ve yakın bir gelecekte de sıfır araç alma durumunda değilim. Ancak bir vesileyle bir dostumuz için araç bakma aşamasında elantrayı da inceleme fırsatı buldum. Bir otomobil sever olarak araç hakkındaki nacizane düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle aracın dış tasarımını beğendim. Arka stopların şekli ve içlerinde yanan kare üç adet ışık güzel bir görünüm olmuş. Ön altıgen şeklindeki ızgara paneli pek hoşuma gitmedi. Sis farları konusunda sanırım hyundai bişr karar veremedi, accentte kavisli ince uzun devam eden kromun arasındaki baklava dilimi şeklindeki nispeten güzel tasarımdan sonra elantranın bir öncekinde de benzer tasarım vardı, bir araparçalı noktalı sis farı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şimdiki modelde ise bumerang tarzı bir şeklin ortasında küçücük bir yuvarlak sis farı var, ben beğenmedim. Tabi bu saydıkarım kişiden kişye değişir.
Gelelim iç kısma. Kabinin ve koltukların bej olması müthiş ferah ve güzel göstermiş içeriyi. Aynı durum kapılarda da böyle. Yalnız malzeme kalitesi için aynı şeyi söylemek mümkün değil. Kapılarda ve torpidonun altında tamaemen sert plastik var ve ben kalitesizim diye bağırıyor tıpkı civicin plastiği gibi. Torpidoda ışık yok, inanılmaz ama ben göremedim belki vardır.Torpidoda soğutmayı hiç söylemiyorum bile. Analog bir gösterge paneli var, hayalet göstergelerin revaçta olduğu, dijitalliğin alıp gittiği bir ortamda olmamış. 7inçlik ekran ve dokunmatiği çok güzeldi. Kapı açma kolları o kadar ince ve basitki insanın elinde kalacak gibi duruyor. Bagaj kapağı ve motor kaputunda keçe var ama bagaj kapağı en üste kadar açılmıyor elle açmak gerekiyor, bunu da çok yadırgadım. Full donanım olmasına rağmen, elektrikli el freni yoktu. İlginçtir, en fullünde bile sürücü camı hariç diğer camlar tek dokunuşla açılıp kapanmıyor. Makyaj aynalarında ışık var ama elle düğmeye basarak açmanız gerekiyor her nedense. Vites topuzunun önünde usb aux ve çakmaklığın olduğu bir boşluk var ve sürgülü kapaklı, çok hoş olmuş. Ön ve arka kol dayamalar da çok güzel. Kapı içleri gözler yeterli geldi bana.Xenon far yok araçta ama ledler güzel.
Uzun lafın kısası daha güzel, donanımlı ve kaliteli bir araç umuyorduk ama hayal kırıklığına uğradık. Elantra bende hep kalite algısı oluşturmuştur. Hyundainin donanım konusunda çok iyi olduğunu biliyorum. 2012 i10 da bile arka koltuk yolcu emniyet kemeri sesli uyarısı varken bu araçta bu jkadar eksik olması çok ilginç. i30 da yorgunluk tespit sistemi, şerit atkip sistemi, kör nokta uyarı sistemi gibi günümüz teknolojileri kullanılırken, hyundainin amiral gemisi olan ve dünyada en çok satılan modelelr arasında sayılan elantradan bu kısılması ilginç geldi bana. Koreli kardeşlerimiz bizlere yanlış yapmışlar bence, çünkü amerikadaki elantralarda koltuk ısıtmasından kör nokta uyarısına, şerit takip sisteminden torpido soğutmasına kadar herşey var. Satış rakamları da zaten bunu doğruluyor, megan sedanın onda biri kadar satabiliyorlar.Megane sedanın tek kusuru bu kadar tutulduğu için her köşe başında olması, insan özgün ve farklı bir araç arıyor ama nafile. Şunu da unutmamak lazım çarpışma testlerinde kendini ispatlamış beş yıldız almış güvenli bir araç. Her ne kadar millet olarak arabalardan anlasak, donanım ve malzeme kalitesi konusunda doğru bilgilere sahip olsak ve buna göre değerlendirmeler yapsak da maalesef bizim için güvenlik ilk üç sırada olmadığı için elantranın çok güvenli olması bir anlam ifade etmiyor. Biz(ben) yumuş yumuş bir plastiği, ağzına kadar dolu donanımı, az yakıt tüketimini ve geniş ferah iç mekanı ilk sıralara koyduğumuz için elantra satmıyor ve bu şartlarda satmayacaktır. Mutlak iyileştirme yapılmalı ve i30 seviyelerine çıkmalı.

Misafir-7897 27.08.2017 18:52

Dış görüntüsü ve nispeten fiyatı ile bir süredir dikkatimi çeken bir araç. Bayide aracı inceledim. Artık bu segmentteki araçlar genelde hayalet gösterge kullanırken elantrada hala analog olması ilginç olmuş. Yanılmıyorsam torpidoda ışık da yok. Vites topuzu ve önündeki kapaklı bölüm çok hoş olmuş. Bej iç renkli alt kısım siyah ile çok güzel duruyor. Ancak bej bölümler kire ve kullanıma ne kadar dayanır bilemem. Bu zamanda full bir araçta daha çok yumuşak malzeme kullanılmalı,xenon far olmalı, elektrikli el freni olmalı ve makyaj aynaları ayrıca bir düğmeden açılmamalı idi. Direksiyondaki tuşlar iyi ise de göstergeler arasındaki yol b.sayarı ekranı küçük geldi bana. Bagaj hacmi ve diz mesafesi bence yeterli heke şaft tümseğinin neredeyse olmaması büyük rahatlık. Kapı içlerinde vites altında ışıklandırma iyi giderdi ama yok

Misafir-8261 17.08.2017 17:01

Elite plus Karşılama arızası veriyor.Ya içerden birşeylere bastım. Aynalar yaklaşınca açılıyordu artık olmuyor. Yardımcı olur musunuz

Misafir-8231 26.07.2017 00:35

Şehir içi gerçekten bu kadar az mı ? 4.8 i beklmek hayalde, 6 nın altı ise başarılıdır benim için

Misafir-755 16.05.2017 13:57

2016 ARALIK ayından beri CRDİ ELİTE PLUS modelini kullanıyorum. Elhamdülillah hiçbir sorunum yok. emsallerine göre çok daha ucuz ve çok daha az yakan bi araba.Arkadaşım Passat aldı 130.000 verdi ben 95000 verdim araçlarımızın donanımı aynı ağırlıkları aynı ama benim aracın motoru daha kuvvetli yakıtı daha az , araştıranlar bilir. bir başka arkadaş BMW sini satıp benim araçtan almış konfor açısından bi fark görmedim diyor. İçimizdeki önyargıyı kırmamız lazım bence. Tek can sıkıcı olay geçenlerde hyundai araçların bir kısmını motor üretim hatasından dolayı geri çağıracakmış. acaba bizim araçlarda sorun var mı diye düşünmeden edemiyor insan.

Misafir-6422 02.05.2017 20:33

0744 güzel söylemişsin, hoş söylemişsin de, piyasa da herhangi bir metanın değer kazanması suni desteklerle olmuyor maalesef. Piyasanın da kendine has kuralları ve gerçekleri var. Bu gerçeklerin başında ise, müşteri istekleri ( öyle ya müşterinin istediği malı üretmen gerek yani bol çeşitlilik ) müşteri memnuniyeti ( bir ürünün piyasa da talep görmesinin ana nedeni, kendinden önce ki kullanıcıların memnuniyetinden geçer ) ve satış sonrası hizmetler politikanızla malınızın arkasında olacaksınız. Yorumlardan bazen okuyoruz, işte şanzımanı arıza veriyor filan. Müşteri memnun olmasa, o ürün o kadar satıla bilir mi? asla. Ve ya başka bir marka örneğin geçmiş yıllar da 10 milyon aracını toplattı ve tarihin en büyük geri çağırmasıydı. Sonuç ne oldu, sattığı malın arkasında durdu, hatalarını çözdü. Yani başarı öyle kolay kazanılmıyor, oyunu kurallarına uygun oynayan, ar-ge yatırımına ağırlık veren, yenilikçi firmaların yaptığı ürünler de piyasa da hakkettiği yeri alıyor. Bir de eğer önceden kalitesiz ve hatalı ürün yaptıysa bunun bedelini çok ağır ödüyor ve o olumsuz ön yargı kolay kolay kırılmıyor.

misafir 0744 02.05.2017 17:36

Elite Plus, Elite'ten neden daha ucuz? :-) Çarpışma testlerinden düzgün sonuçlar veren her araba kalitelidir. Kapı daha ağırmış, konsol daha yumuşakmış, pek mühim değil benim için açıkçası. Araba bu fiyata alınabilecek en dolu araba. Bugüne kadar sorun çıkarmış bir CRDi duymadım ben. Duyduysanız cevaba yazın lütfen :-) Gayet konforlu, dizel, ve otomatik şanzıman. Günümüz Türkiye'sinde 2. el büyük önem kazanmış vaziyette. Ama bu 2. el piyasasını da oluşturanlar yine bizleriz. Misal; VW Golf'ün ikinci eli gayet iyi öyle değil mi? Alıcısı ve satıcısı çok olduğu için. Bizler 2. eli kötü olduğu olduğu için araç elemeye devam edersek yeni hiçbir markanın, modelin 2. eli iyi olmayacak ve tüm sektör 3-4 arabanın tekeline düşecek. Ancak ülkemizin ekonomik koşulları gereği insanın her an ciddi miktarda paraya ihtiyacı olabiliyor ve bunu karşılayabilmenin en kestirme yolu da arabasını satmak. Bu yüzden onları suçlayamam. Ama şunu bilin ki biz onlara fırsat tanımadıkça hiçbir araba atılım gerçekleştirip ortalıkta çeşitlilik sağlamayacak.

Misafir-1761 01.05.2017 09:01

Bir aydır kullanıyorum süper bir araba konfor yol tutuş ve yakıt konusunda kendinden pahalı araçların bir çoğundan çok iyi 7 yıllık garantide cabası. Allah herkesin dilediğini nasip etsin....

Misafir-8089 02.04.2017 22:18

Amerikan ııhs testlerinden sonra araç çok ilgimi çekti gerçekten güzel bir araç

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi