2011 Hyundai Elantra 1.6 D-CVVT Mode Plus Otomatik

  • Silindir Hacmi 1591 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.6 sn
  • Beygir Gücü 132 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4530 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.4 lt
  • Genişlik 1725 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Yükseklik 1445 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.0 lt
  • Bagaj Hacmi 485 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1228 kg
  • Maksimum Tork 158 Nm
  • Yakıt Deposu 48 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 748 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
thermopoli 21.02.2016 22:05

Bu aracı 29.000 km. de aldım. ve 45.000 km. de sattım. Arada bakıma denk gelmedim ücretini bilmiyorum. O esnada hiç sanayiye gitmedim. En ufak bir arıza vermedi. Bir kere ufak bir kaza yaptım. Onda da servis ücreti dahil 1300 TL istediler. Otomatik vitesi çok konforlu ve hiçbir sorun çıkartmadı bana. Yakıt 90 TL lik gazla şehir dışı ortalama 500 km. şehir içi ortalama 375 km. gördüm. Müthiş bir iç hacim mevcut araçta. Bagaj deseniz muazzam. Hızlanması çok iyi. ASR özelliğini kullanmadım. ESP bir kere hayatımı kurtardı ve kaldı ki virajlarda araç savurmuyor. Yalnız tır falan geçerken baskısını hissettim araçta. Bir de gazda iken yokuşları çıkmadan önce hızlanmanız lazım. Gazda yığılabiliyorsunuz, o da normal sanırım. Velhasılın hayatımda bambaşka bir yeri oldu bu aracın. Mode plus'ta hız sabitleyicisi olmadığı için ve uzun yol kullandığım için çok yoruyordu beni. Ayak uyuşmasını kafaya da taktığım için satmamda etken oldu. Şehir içi kullanacağım derseniz ben bu yazıyı yazdığımda fiyatlar Prime plus için 52.000 lerde geziyordu ve gerek yok ama şehir dışı kullanacağım diyorsanız pazarlıkla uygun fiyata alınıp dertsiz tasasız binebileceğiniz kanaatindeyim. Eksiği ve yanlışı olduysa düzeltirsiniz. Yolunuz ve farınız açık olsun.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN