2016 Honda Jazz 1.3 Premium AT

  • Silindir Hacmi 1318 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.3 sn
  • Beygir Gücü 102 HP
  • Maksimum Hız 182 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3995 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Genişlik 1694 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1541 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 354 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1170 kg
  • Maksimum Tork 123 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/60 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
85
73
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9749 14.06.2016 15:14

Boyutlarına karşın iç yaşam alanı geniş. Özellikle arka koltuklarda diz ve baş mesafesi oldukça iyi. Arka koltuklar sinema koltuğu biçiminde yukaruya doğru katlanabiliyor. Böylece arka koltuk alanında bir bisiklet bile taşıyabilirsiniz. Dilerseniz klasik bir şekilde öne katlayarak bagaj ile düz bir zemin yaratabilirsiniz. Görüş açıları ve Honda'nın klasikleşen direksiyon ergonomisi çok yerinde. Ancak yine de çok fazla sert plastik kullanılması kalitre algısını düşürüyor.

Aktif güvenlik sistemleri ve HDMI girişine bile sahip bir multimedya sistemi var. Bir de panoramik cam tavan sunulsaydı çok iyi olurdu. Ortalama 5,5 litrelik bir tüketim oranını çok kolaylıkla yakalayabilirsiniz. Bu yönden oldukça tutumlu. CVT şanzımanın geçişleri güzel ancak performansı çok düşük. Ayrıca motor gürültüsünü de içeride hissedebiliyorsunuz.

Hatchback sınıftan ziyade bir MPV görünümünde ve bu sınıfa çok iyi bir alternatif olmuş. Oldukça fonksiyonel ve günlük şehiriçi kullanım detayları düşünülerek tasarlanmış. Ancak yine de fiyat etiketi biraz daha ucuz olmalıydı.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN