2016 Honda HR-V 1.5 Elegance CVT

  • Silindir Hacmi 1498 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.4 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 187 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4294 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Genişlik 1772 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
  • Yükseklik 1605 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 431 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1350 kg
  • Maksimum Tork 155 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
86
79
72
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8946 17.08.2016 09:38

Satış fiyatlarının yüksek olması yanında her 10.000 km de bir minimum 500-600 TL arası bakım masrafı var. Benzer araçların 15-20 binde bakıma girdiğini düşünürsek hiç ekonomik değil. Üstelik servis ağıda çok yaygın değil.

Misafir-5945 16.08.2016 10:42

Bu crossover sınıfının en dolu ve fiyatlı aracı Mazda Cx-3 4x4 dizel otm. olarak varsayarsak; bu aracın reflex donanımını 95.000 tl seviyesinde , honda'nın şu fiyatlaması saçmalıktan başka birşey değil ki 2.0 motor accord'la vergi dilimine rağmen arasında 35.000 tl lik fiyat farkı olması ayrı bir olay.Civic fiyatlamaları hrv fiyatlarını görünce şimdiden merak konusu.

Misafir-5801 02.08.2016 13:45

Sakin kullanım için ideal bir araç. Hızlanmada hiç sıkıntı yaşamadım. F1 vites te çok kullanışlı. Diğer araçlarda olduğu gibi basınca gidiyor. Aracın nasıl hızlandığını anlamıyorsunuz bile.Vites geçişleri hissedilmiyor. Malzeme kalitesi fena değil.donanım çok iyi.Honda kaliteli bir marka zaten. Biraz pahalı ama bizim istediğimiz bir araçtı ve aldık. Şu an içinde çok memnunuz.

Misafir-2713 30.06.2016 13:18

Misafir-4981... Turbo motorun her devri atmosferikten daha canlıdır. Max torkunu 5000-6000 devirde veren atmosferik nere 1200 lü devirlerde veren turbo nerde? Atmosferik devri bitti artık lpgci değilsen.

Misafir-1854 29.06.2016 14:18

4981' e.. kardeş hakılısın turbolu araçlar için ama yüksek devirdeki motor sesini napacaz. civic ve auris test ettim atmosferik. ikisininde 3bin devir sonrası motor sesini hiç sevmedim. özellikle de bu fiyatlara araç aldıktan sonra ses bence önemli.saygılar

Misafir-4981 29.06.2016 09:23

Şimdi arkadaşlar. Tork düşük. Bu konuda size katılıyorum. Ama motor atmosferik olduğu için, burada dikkat etmemiz gereken nokta maksimum torku hangi devir bantlarında ne kadar uzunlukta size sunuyor. Örneğin bu Tork düşük biliyorum ama neredeyse sıradan turbolu araçlara yakın hızlanması var. Yani turbolu denilen ama aslında çok işlevi olmayan, sadece 1000 devir bandı aralığında yüksek tork sunup sonra tork değeri yerlerde sürünen bir araç mı yoksa aynı torku çok uzun devir bandında sürekli veren bir motor mu bence kullanmadan karar vermemek lazım. Bende atmosferik motorlu nispeten düşük torklu ve hesapta turbo beslemeli motorlu bir araç var. Sadece belki arada 1 saniye oynar o kadar. ama bakımı, servisi, yakıt tüketimi gibi diğer şeyleri de göz önüne alınca durum biraz karışıyor.

özcan öztaş 25.07.2016 12:09

kardeş turbolu ve yüksek torklu aracın atmosferik motorlu bi araçla arasındaki farkı rampalarda bide doluyken yani yüklüyken anlarsın bide süreklilik derken atmosferik motor 5 yada 6 bin devirlerde en yüksek torkunu veriyo ama turbolu motorsa 1,5 yada en fazla 2 bin devirlerde en yüksek torku veriyo bide sonraki devirlerdede düşmüyo tork değerini koruyo

Misafir-9705 23.06.2016 11:44

155 Nm tork bu ebattaki bir araç için düşük kanaatimce

Misafir-8005 23.06.2016 09:46

155 Nm tork nedir ya? Şaka mı?

Misafir-1798 17.06.2016 19:01

En boş benzinli otomatik 155 Nm Tork fiyata bak. Bunun tek açıklaması var bence. Türkiye kotası az, zaten CRV satıyoruz...

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN