2017 Honda Civic Type-R 2.0 GT

  • Silindir Hacmi 1996 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 5.8 sn
  • Beygir Gücü 320 HP
  • Maksimum Hız 272 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4557 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.8 lt
  • Genişlik 1877 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Yükseklik 1427 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.7 lt
  • Bagaj Hacmi 420 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1451 kg
  • Maksimum Tork 400 Nm
  • Yakıt Deposu 47 lt
  • Lastik Ölçüleri 245/30 R20
  • Yıllık Vergisi 3.957 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5935 23.01.2018 11:12

Sayın misafir 3642, performans veya ekonomide kağıt üstünde daha iyi olan araba her zaman kazanmaz veya verimli olmaz. Nitekim, Honda hiçbir verisini olduğundan düşük veya yüksek göstermiyor. Bunu Type-R bize gösterdi. Zira yıllardır Avrupa pist rekorları Type-R'ın elindedir. Bir önceki nesilde 305 beygirlik Type-R'ın rekorunu egale eden Golf Gti'den hemen 1 yıl sonra Honda, tekrar yeni Type-R 320 beygirlik arabasıyla rekor benim dedi. "Nürburgring Nordschleife" pistinde gerçekleşen bu rekorla Type-R her ne kadar kağıt üstünde daha performanssız bir araba gibi durmasına rağmen gerçek hayatta bütün rakiplerinden iyi olduğunu göstermiştir. Dolayısıyla bu araç tam bir performans arabasıdır.

Misafir-3642 23.01.2018 00:11

Honda yıllardan beri doğru düzgün 2.0gti klasmaninda araba üretmiyordu genelde performansı rakiplerinin en kötüsüydü yenide kağıt üstünde en kötüsü ama kasa çok güzel olmuş bu sefer

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi