2016 Honda Civic Yeni 1.6 Elegance CVT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1597 cc
- Maksimum Hız 196 km/s
- Beygir Gücü 125 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.6 sn
- Maksimum Tork 152 Nm
- Uzunluk 4648 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1799 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1407 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
- Boş Ağırlık 1322 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.2 lt
- Bagaj Hacmi 519 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
- Yakıt Deposu 47 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Sıfırını aldım atmosferk motoru berbat tork diye birşey yok.yedek lastik yok.fiyatını zaten etmez aşırı pahalı.fakat araç estetigi çok güzel birde 180 hp turvo motorka harika olur.
şaft tünelinin olmasımı bende istemiyorum ama civic RS de ön tampondan hava girişi arka tampondan hava çıkışı var aracın altı komple kapalı olduğu için hava şaft tünelinden geçiyor bu hava girişi yüksek hızlarda aracın yere daha iyi tutunmasını sağlıyor dolayısıyle civic RS ey atrı diğer lerine ayrı kasa olamazdı.
Son zamanlarda alan arkadaşlar rica etsem fiyat yazabilir mi. Kaça aldınız. Ya da fiyat alanlar aldığı fiyatı yazarsa memnun olurum.
en çok üzüldüğüm şaft tünelinin olması arka koltuk ortada oturan çok zorlanacak artık, vitesin bulunduğu konsolun çok yüksek olması arbanın tüm fershlığını almış arasında boşluk var eğilip bakınca yan taraf görünüyor , ve arabayı kaslı göstereceğiz diye çamurlukları çok şişirmişler, hondanın hep hızlı ve öfkeli bir havası vardı o gitmiş, ayrıca arka koltuk havalandırma, yan ayna kamera ve en önemlisi uzakdan çalıştırma yok,
Bende bu modeli beğendim bekledim ve aldım. Doğrusu dıştan bakınca çok hoşuma gitti değişik araba. Ama iç tasarım bu kasada çok zayıf ve konfor olarak hiç beğenmedim. Açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Bundan önceki kasa kullandım ve buna göre motoru daha canlı ve az yakıyordu, performans ta çok kötü. Şehir içi sürekli 13 lt. gösteriyor.
aracımı bugün teslim aldım benzinli sakin kullanımda yakıt 7.2 lt.ankara.herkese kazasız belasız günler inş.
aracı 15 gündür kullanıyorum konfor orta seviyede yakıt suan 50krş. kullanımı cok güzel yol tutuşu mükemmel gaza dokundugunuzda koppite gelen motor sesi süper
Aracı 10 gündür kullanıyorum. Bundan Önce 2016 focus kullanmıştım kesinlikle her açıdan focustan güzel bir araç. Km ye 50 kurus yakıyor. Benzinin pahalı olmasından dolayı çok yakiyor. Bence C segment içinde en güzel araç. Ki kaldi ki honda bu aracı C plus olarak üretiyor. Iyi gunler.
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum. İç tasarımı ve malzeme kalitesi orta düzeyde. Sorunsuz bir araç.
Yakıt şehir dışı 6,5 litre
şehir içi 11 litre tüketimi var bana çok geldi.
Kilometrede ortalama 50 kuruş yakmaktadır.
Bence sıfır arabalara tüp olmaz. Ben attırmam. motor ömrünü yiyor tüp.
tamam sorunsuz ama çok keyifsiz bir motor ve tüpsüz binmek imkansız, yakıtı çok
Yılda 15 binden fazla kilometre yapmıyorsanız 1.6 benzinlisi tercih edilebilir atmosferik motor sorunsuz, cvt şanzıman sorunsuz. konfor iyi daha ne olsun..
3 yıl da bir araba değiştiren için de uygun fiyatı değer kaybetmiyor , ancak esas uzun yıllar kullanacak için ideal araba turbo dsg 1.2 motor diğer otomatik şanzıman türleri uzun ömürlü değil malesef. civic in farkı en iyi şanzıman, en az yorularak araba kullanma ve güvenlik dir. turbo motorlar da çok az yakıt harcamtıyor , ve arıza masraf ömür düşünülürse astarı yüzünden daha pahalı turbolar
Yilda 10 bin km yapan arabaya bence fark odeyip Lpg almaya gerek yok, birde kapali otopark sorunu var. Bu modeli al ve gule gule kullan mukemmel kasa.
Bende haftaiçleri şehir içi İstanbul 8 km git 8 km gel yapıyorum,lpg ile sırf bu yol şekli ile kullansan maksimum 12,13 litre yakarsın 2.10 tl den 25,26 kuruş ben ayrıca econ tuşu kapalı ve ilk kalkış ve devamında performanslı kullanıyorum,yakıt sarfiyatım budur.
ARKADAŞLAR BU ARABAYI ÇOK BEĞENDİM ALMAK İSTİYORUM FAKAT ŞU KONULARDA ANLAYAN ARKADAŞLAR BİLGİ VEREBİLİR Mİ?
-YILDA 10.000 KM YAPIYORUM. SABAH AKŞAM KISA MESAFEDE KULLANIYORUM. BU DURUMDA LPG NİN EKSİLERİ VE ARTILARI NE OLUR. LPG BENZİNDEN NE KADAR ÇOK YAKAR.
Fiyat olarak uygun eş değer araçlara göre bir hafta önce aldım yakıt 45 kuruş gibi bir değer. Daha önce 2007 dream vardı Honda hastalık ben de
Siyah aldım.Allah nazardan saklasın.
tip olarak hoşuma gitmedi.Kasası çok kaba duruyor.Değişik bişiler yapalım derken saçma bi tasarım çıkarmışlar.Ayrıca 11.6 gibi bir hızlanma bu fiyattaki bi araca göre düşük.verilmez diyorum bu para.
Aracı dün aldık. Çok güzel 81 milyara değecek bir araç. Fiyatının artmasını bekliyorum.
haberci 1903 5951 yakıtı sizin dediğiniz gibiyse çok iyi bende lpg li aldım sıramı bekliyorum hayırlısı
Araci dün test ettim.Sekil ve kalite olarak arac güzel,ama ses yalitimi cok berbat asfalti hissediyorsun.Onun icin almaktan vazgectim
Daha dün arabayı bursadan aldım Sakarya ya geldim 190 km yol yaptım 8litre benzin yakmısım hemde çok hızlı geldim 150 den aşağı inmedim çok az yaktı araba hiç yakmıyor hemde roket gibi gidiyor yol tutuşu süper herkese tavsiye ederim bu fiyata göre bu araba çok ucuz bu arabanın 2017 ocak fiyatı 108.000 binmiş . hayırlı günler
Bugün aracı test sürüşü yaptım arac güzel ama aracta buyuk sorun var ses yalıtımı cok kötü ve bariz bir şekilde rahatsız ediyor sırf bu sebepten aracı almaktan vazgectim. HONDA acil bir şekilde buna çözüm bulması lazım.
aracın tork u yetersiz beygire göre
bilgisayarda şişirilmiş hormonlu beygirler kullanımda hiç bir pratiği yok.
arka havalandırma yabancı versiyonlarda var zamanla getirecekler işte
evet tüketim 10.4 litre ama turbolu tasarruflu denilenler de 8 lt , yani 10bin km altı yılda yapan bir araç için fark 100 km de 10 tl fark olsa 10bin km de 1000 tl yapar 6 yılda 6-7 bin tl ucuz olsa alacağınız bir araçdan zaten aynı para ve konforlu garantili otomatiği sorunsuz bir araca binmiş olursunuz 6 yıl
Fabrika verisine her zaman 1.5 litre eklemek gerekiyor gerçek şehiriçi tüketimi için. En az 10.5 olacak İstanbul trafiğinde, yaz sıcağında, rampaları çıkarken ve araç içinde dört kişi varken( fabrika verisinin hesaplandığı ortamın, benim yazdığım ortamlarlar ile ilgisi yok. Bu nedenle özellikle yazdım)
FABRİKA VERİSİ 9.2 LT NASIL 8 İN ÜSTÜNE ÇIKMIYOR. HONDA YANLIŞ MI HESAPLAMIŞ YAKIT TÜKETİMİNİ. BU ARAÇ GERÇEK BİR ŞEHİR İÇİNDE 11 DEN AZ YAKMAZ
2573 - %55 şehir içi + %45 şehir dışı olmak üzere 24.000 km sonunda ulaşılan değer aşağıda yazdığım gibidir. Kullanılan birim Amerikan versiyondur ancak hava koşulları, benzin kalitesi, aracın bakım durumu vb. etmenlerden dolayı değişkenlik gösterebilir. Yine de normal kullanımda şehir içi 8 litrenin üzerine çıkmayacaktır çünkü CVT şanzımanla isteseniz de fazla yakamıyorsunuz.
Bayide inceledim . En fulunde bile arka klima havalandırma yok tek bardaklik var.şoför arkası ceplik yok.en kötüsu de bagaj içi üst kısım komple açık tüm kablolar ortada. Atmosferik motora tüp tak avm ye bile sokama. ..
4397 yazdığınız tüketim değerleri Amerikan mil/galon hesabına hesaplanmış fakat İngiliz mil/galonu farklıdır yazdığınız değerlere en az 1.5lt. ilave etmek gerekir. Bu araç bildiğim kadarıyla hem ingilterede hem Abd de üretiliyor acaba üretici hangi ülkenin birim değerlerini referans aldı?
Misafir-355, Gücendirmek amaçlı yazmadım, yanlış anlaşılmasın lütfen.
1.5 Turbo 174hp CVT Civic Tüketim Verileri
Şehir içi : 7.62 LT / 100km
Şehir dışı : 5.62 LT/ 100km
Ortalama : 6.75 LT/ 100km şeklindedir.
1322kg boş ağırlık, 1.5Turbo Motor, CVT şanzıman kombinasyonu itici gelse de bu veriler neredeyse mükemmel.
Misafir-755,
MPG/LT hesabı için http://mpg.webix.co.uk
IBFT/NM hesabı için http://http://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/
adreslerini kullandım. Kendim hesaplamadım, herhalde sizin hesabınız doğrudur. Sitede yaptığım veriler yüksek çıkmıştı zaten, yanlış olmasına sevindim.
Misafir-755
aşağıdaki listeyi bir incele. matematiksel olarak benim de yaptığım hesaplamaya göre senin bulduğun sayı çıkıyor. ama internetteki listeler farklı.
http://pacificwebsites.com/Convert_Miles_per_Gallon_to_Liters_per_100_Kilometers.htm
9329 - Dostum o yaptığın hesaplama yanlış,,,,. 31 mpg 9.1 litre demişsin. 31 miles per gallon demek 3.78 litre benzinle 49.6 kilometre yol alabiliyorsun demek ki bu da şehiriçi 100 kilometrede 7.62 litreye denk gelir.
9329'un yorumunu düzeltme 1.5 Turbo 174hp CVT Civic verileri bu şekilde;
Şehir içi : 7.62 LT / 100km
Şehir dışı : 5.62 LT/ 100km
Ortalama : 6.75 LT/ 100km
turbo efsane yapılmasa da 1.6 atmosferik SOHC motor artık demode oldu artık honda severler yenilik istiyor haliyle. Neyse almayı düşünenler 2017 başında 1.5 turbo motorlu versiyonun geleceği Honda Türkiye tarafından söylenmiş, otomobil dünyam testinde işittim.
@Misafir-2166, o bulamayan bendim. Aynı siteye bakmıştım bende ama ex-t ve ex-l donanımlarında 1.5turbosu varmış. İlk 2 donanım seviyesine bakmıştım onlarda 2.0 motor var, ondan görememişim.
Almanya ve İngiltere için yazdıklarım geçerli. Turboyu falan geçtim, sedanı yok oralarda. Zaten bir yerde okumuştum Honda yılda 4.5m araç satıyormuş bunun 150 bin veya 250 bini Avrupa'daydı hangisi tam hatırlamıyorum.
ABD'deki 1.5turboluların tüketim verisi şu şekildeymiş (cvt şanzımanlı):
Şehir içi: 31 mpg (9.1lt/100km)
Şehir dışı: 42 mpg (6.7lt/100km)
Karma: 35 mpg (8.1lt/100km)
Teknik veride 174 bg ve 167ibft (226nm) diyor (Ibft'yi nm torka çevirince 226 oluyor).
Arkadaşlar şu arabanın turbo motorunu efsane yaptınız. Sanki başka hiçbir markada turbo yokmuş gibi. Ayrıca turbo motora gelene kadar arabada bir çok olumsuz yön var. Şarf tünelinden tutun da yakıt tükerimine kadar, fiyatından tutun da arka dizaynına kadar. Turbo motoru getirip aracı ucuza mı satacak, o nedenle bu motorun gelmesi fazla kişiyi memnun eder mi bilemem. Şu atmosferik motoru biraz revize edip, fiyatını da makul tutsaydı yine de olurdu. Lpgli civic olmuş 97 bin lira, turbolu gelse kaç lira olacak bakalım...
Hiç bir yerde bulamayan ve 1.5 turbo motorlu versiyonun nerede satıldığını görmek isteyenler buradan bakabilirler, http://automobiles.honda.com/civic-sedan/
Yine de iyi tarafından bakalım bize gelene kadar turbo motorda sorunlar ortaya çıkarsa çözümleri de üretilir diye düşünüyorum.
Şu yurtdışı geyikleride bir bitmedi. Nerede satılıyor bu 1.5turbo? İngiltere ve Almanya sitelerine baktım daha sedan civic yok. Hatchback ve station wagon versiyonları satışta. HB'de 1.4 benzin (100 bg), 1.8 benzin (142 bg) ve 1.6 dizel (120 bg) seçenekleri var. SW'da ise 1.8 benzin ve 1.6 dizel versiyonları var. Amerika sitesine baktım, orada sedanı var. Ama sadece 2.0 benzin (158 bg) versiyonu var. Bu 1.5turbonun satıldığı yurtdışı neresi? Veya bir yerde satılıyorsa o araç internet sitelerinde neden gözükmüyor?
Aracın yurtdışında 1,5 lt turbo ve 1 lt turbo seçenekleri varken benim de 2013 model çivit imdeki kullandığım 1,6 lt 125 bg atmosferik motor ile piyasaya çıkması eldeki motor stoğunu bitirmeye dalalettir. Önümüzdeki yılı bekleyin dizel geliyor. Ayrıca "az bilgili" arkadaşlar için söylüyorum cvt sonsuz vitestir, 5,6,7 vites kavramı görsel veya satış politikası gereğidir
Bu kasa çok satar çok iyi olmuş .
arkadaşım amerikada yaşıyor..Sadece 2.0 L 158 hp 138 tork motorlu var dedi.57.500 den başlıyormuş bugünkü kurla.
lansmanda gittim inceledim fd7 nin motor olarak aynı şanzıman cvt farkı var. fakat gerek dış görünüm, gerek malzeme kalitesi bakımından fd7 cileri pişman edecek bir araç. bu aracı fd7 ile kıyaslamak bile başlı başına saçmalık. bu kasa ile civic sınıf atladı. artık d sınıfı bir araç olarak adlandırılmalı!
önden çekişli arabada şaft tüneli ne iş görür bilen var mı? çok merak ettim
araç dıştan güzel görünüyor lansmanda inceledim, daha geniş ve uzun, - yönleri ise; arka koltuk şaft tüneli var ve çok kalın yüksek ortaya bir kişi oturması eziyet araba 4 kişilik yani, vitesin bulunduğu konsolu sanki havalalimanı otobüsü gibi yapmışlar okadar yüksek ki görmeniz lazım, ekran konsola gömme değil sanki elle tutturmuşlar gibi, araba yan c sütün çıtaları çok kalın görüşü engelliyor kör nokta çok (fd7 de kelebek camı netti) araba çok karanlık ve hakim değilsiniz, arka koltuklara inmek binmek çok zor, koltuklar çok aşağıda açılı eğik konumlanmış çok alçakda hissediyorsunuz, yani fd 6 fd7 insanı etkileyen , hondanın kendine has ayırtedici özellikleri yok, göstergeler çok zevksiz, çok bekliyorduk yazık oldu , şuan fd7 otomatik var bende daha çekici güzel bence.
Bu araç otamatik cvt 6 ileri arkadaşlar
aracı bugün malatya honda ılıcak'ta test ettim. lansmandaki tüm araçlar satılmıştı, yetkili en erken aralığa gün veririz dedi. şu anki aracım güncel civic, yani bir önceki kasa. yeni civic, eskisine göre daha iyi hızlanıyor, adeta su gibi akıyor, sürüşü çok zevkli, yetkili eleman bunda tork konvektörünün artırılmasının ve cvt şanzumanın etklili olduğunu söyledi. malzeme kalitesi benim kasaya göre çok iyi, yumuşak plastik kullanılmış. benim kasada 5 ileri tam otomatik vites kullanılırken yeni civic'te 7 ileri cvt kullanılmış, açıkçası cvt'nin vites geçişleri ve hızlanması daha iyi. aracın içi geniş, arka diz mesafesi yeterli. beni hayal kırıklığına uğratan iki şey oldu: birincisi, arka şaft tünelini ortadan kaldıran marka honda'nın tekrar şaft tünelini hortlatması, (benim araçta yok onun için rahatlıkla 3 kişi biniyor.) diğeri ise benim kasadaki büyüleyici uzay kokpiti yerine çok sıradan bir kokpit olmamış. bu araba bu fiyata alınır mı, valla alınır, güle güle binilir.
sahiden mi beğendiniz görünüşünü? hadi önü idare eder de arkası bence çirkinlik abidesi, o ne öyle! her geçen yıl daha da kötü oluyor bence. 2011 öncesi en iyisiydi, önceki kasa kötü, bu da en kötüsü bence.
Yeni kasa araca ilgi hep olur olacaktır da yeni kasa bi aracın daha hızlı ve seri olması için kasanın hafiflemesi motorda bir takım iyileştirmeler olması gerekir ben bunları göremedim eşek aynı eşek üzerindeki semer değişmiş
Araç büyümüş dışdan iyi ama olmamış biraz daha geliştirmeleri lazım, şaft tüneli geri gelmiş arka koltuk 2 kişilik, atka diz mesafesi iyi ama araca inip binmek zor, vitesin bulunduğu konsol öyle yüksekki tavana yaklaşmışöçok tuhaf, ekran hömme değil konsola ayrık, hondayı honda yapan özellikler yok bu araçda, çok üzülldüm, ön çamurluklar fluence gibi sahte şişik büyük görğnsün diye , içi karanlık görüş çok kötü, yazık oldu
Evet bu arabanın rakibi artık pek yok gibi birşey. Mesela şehiriçi yakıt tüketiminde
Ayrıca 7 ileri cvt şanzıman neden olmasın? Toyota yaris mesela
Araç 7 ileri otomatık izmir çamkıranda gördüm dün süperdi asrabada yok aynı zamanda kasım ayı sonuna kadar
Araba mükemmel olmuş, daha buyuk ve geniş, salonda güzel. Bu arabayı gören korolla ve jeta sahipleri şimdi çok uzulecekler aldiklarina. Bu arabanın rakibi yok gibi gozükiyor.
elegance dizel otm en az 105 bin olur
1298 bu fiyat politikasında sizce 1.5 RS modeli 130 dan aşağı olur mu bu birinci sorum. Diğeri gene bu fiyat politikasında 1.6 120 bg dizel modeli sizce ne kadar olur ? C segmentte rakipleri fiyatlarıyla bayram ederken Honda hüsrana uğraması muhtemel
2710 7 ileri cvt şanzıman yok. Ya 5 ileridir ya da 6 dır. Zaten 125 hp arabaya 7 ileri şanzımana gerek de yok. LPG li çıkacağı için 7 ileri şanzımanın ekonomisine gerek yok
cvt olduğu için 7 dir muhtemelen
bu aracın 1,5 172bg 9ileri otamatik vitesi 2017 de gelecek 1,6 120bg dizelide ... ozaman c seegmenti çok kızışacak
Bu araba yine 5 ileri otomatik mi?