2015 Honda Civic 1.6 Dream

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.7 sn
  • Beygir Gücü 125 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4545 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.9 lt
  • Genişlik 1755 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Yükseklik 1425 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Bagaj Hacmi 440 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1237 kg
  • Maksimum Tork 152 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Mehmet 11.06.2015 22:44

Honda neden 5kapılı spor modele koyduğu dizel motoru sedan kasasına koyup satmaz anlamam. civic in tutulan kasası sedandır. ve bizim ülkemizde dizel en büyük tercih sebeplerindendir. bunu yapsalar ve fiyatı abartmasalar. civic satışları üçe katlar.

Dogukan dd 10.09.2015 14:51

sedan kasasısının şeklinden dolayı dizel motor kaputa sığmıyor. 2017de kasa değişince dizel motoru sedana koyacaklar

onur 21.05.2015 06:57

Çok fena turbo-atmosferik tartışması yaşandığı için tecrübelerimi aktarmak istiyorum. Sahibi olduğum turbo araçlar bmw ve opeldi. Turbo alt devirde daha rahat hızlanmak dışında yakıt ekonomisine katkı yapmadı. Bmw de turbo sıcaklığı yüzünden soğutma müşrü arızalandı (ucuz) opel de ise tam iki kere turbo motoru yandı. (Yaklaşık sekizbin lira) yine diğer opel aracım turbo olmasına rağmen sadece 0-50 km/h hızlanma dışında turbonun fazla bir etkisi yoktu. Atmosferik motorda ise mazda 3 skyactiv aracım oldu. O-100 km hızlanması 10.3 saniye idi.(otomatik 11.7 saniye. Dizel turbolu a3 ve quashai kadar) Yani ortalama bir turbolu araçtan en fazla 1 saniye daha yavaş ki o da vites yüzünden.Eksi yönü alt devir daha cansız ama çıkarttığı ses ve akıcılık çok keyifliydi. Yani demek istediğim eski nesil atmosferik motorlar gerçekten devrini bulana kadar hantal ama yeni nesil atmosferik motor oldukça güzel ve ekonomikti. Bence burada önemli olan hangi motor sizi daha çabuk hızlandırıyor hangisinin daha az arıza yapma ihtimali var hangisi daha ekonomik ve hangisi daha uzun ömürlü. Eminim ki honda istese tıpkı mazda gibi atmosferik motorunu çok daha iyi hale getirebilir

ergo 08.05.2015 22:26

m.ali bey , 1.2 jetta ile ankara cevre yolunda rahatça 205 i gordum ...

cem 08.05.2015 17:31

...bu arabada ş.içi 9 lt yakar diyor turbo araçlar 6 lt ye düştü böyle süslü laflarla lafı dolandırmayın gerçekler acıdır 3 lt ile 10 bin kmde 1500 tl kar edersin ve turboya da hiçbirşey olmaz artık teknoloji uçtu şimdi hybridler geliyor adam kalkmış atmosferik motoru savunuyor anlamak mümkün değil.

selçuk d 24.07.2015 21:30

turbo araçlar nerde şerhir içi 6 lt yakıyor nerde kullanıyosunuz bu araçları Allah aşkına bizim etrafımızda da var TSI motorlar atmosferik motorda milletin arabası nerdeyse hiç yakmıcak ya trafikte 6 lt benzinli araç mümkün değil sanki turbo olunca yakkmıyor dur-kalklarda biraz mantıklı atmosferikde 9 dan fazla yakar ama 1.2 tsi lerde 9 u görürse bence yine iyi ya da etrafımdakilerin turbolu araçları bozuk sanrım uzunyolda 6 ve altına düşüyor çünkü

şeref 29.04.2015 15:26

düzeltme cevap Tan beye değil Ali beye olacak

şeref 29.04.2015 14:57

tan bey çağa ayak uydurmaktan bahsetmişsiniz de turbo şarj üniteleri yeni değil 1885 yılında keşfedilmiş ilk olarak 1936 da tırlara koyulmuş sonra ilk olarak otomobillerde 1962 lerde kullanılmaya başlandı ancak turbo ünitesinin düşük güvenilirliği nedeniyle çok tutulmadı ancak petrol fiyatlarındaki artıştan dolayı 73 lerde kullanımı arttı ve sonralarda iyice katı hale gelen emisyon düzenlemeleri ile birlikte kullanımı artmaya başladı ilk olarak verimlilik açısından 1978 de mercedes benz ve 1981 de vw golfde turbo dizel olarak kullanıldı.
durumu özetlersek turbo motorlar yeni değil ve özellikle avrupada emisyon politikaları yüzünden düşük silindir hacimli motorlardan yüksek verim almak amaçlı olarak kullanımı arttı ancak atmosferik motorlar kadar sağlam ve uzun ömürlü değiller. zaten avrupalı uzun ömüre bakmaz o nedenle turbo motorlu araçlar düşük vergi fiyatları yüzünden daha caziptir.
Şu bir gerçek 4-5 yıl sonra turbo üniteleri tamircilere iyi para kazandıracak.

hasan 28.04.2015 23:02

Turbo, daha küçük hacimde daha fazla güç sağlamak için kullanılan aşırı besleme sistemidir. Atmosferik motora göre çok daha fazla mekanik strese sebep olur ve daha komplikedir. Uzun ömür ve sorunsuzluk konusunda atmosferik motorlar çok daha güvenilirdir. ülkemizdeki çarpık vergi sistemi yüzünden küçük hacimli turbolu araçlar tultulur oldu, atmosferik motora göre bence başkada bir avantajı yok.

ali 28.04.2015 13:05

Tan,
Sen acaba 10 yıl sonra atmosferik motorlu araba göreceğini mi sanıyorsun. Teknolojiye bu kadar mesafeli olmayın arkadaşlar. Bu turbo tekniği sadece benzinlide mi var. Dizellerin eski halini bilen bilir arabalar yerinden kalmazdı. Üstelik yeni nesil motor sadece turbo eklenmesiyle bitmiyor. Bir sürü özellik var, mesela; Direkt püskürtmeli 3 yollu helisel enjektörün manifolt içinde olması. Benzini 10 bar basınç ile atomize hale getirerek zerresine kadar yakması ( asıl verimlilik bu ) Basınca dayanıklı toz metalürjisi ile üretilen motor blokları v.s

Tan 28.04.2015 10:24

90 yılından beri cıvıc kullanıcısıyım atmosferik motorlardan bahsetmişsiniz 1.5 128beygir ve çift karbratörtdü önceleri (1990lar) sonra 1.6 136 beygir motora sahip cıvıcler cıktı (1993) daha sonra 1990 ların sonunda 1.6 160 beygir (turbosuz)bi motor yaptı honda ve o yıllarda bukadar güçlü motorları başka markalarda binek arabalarda bulmak zordu şimdi bindiğiniz yeni model bi honda'nın turbosuz motorunun olmayışının nedenini ben honda'nın bi bildiği vardır diye düşünüyorum. diğer markalardaki motorları önümüzdeki 10 sene içinde görücez turbo zengin karışım motorun ömrünü düşürür.acaba anahtar deymeden 400.000 km yapabileceklermi?

metin emre 25.01.2016 08:41

kendimizi böyle kandırmayalım. :) 2016 sonlarında çıkacak yeni kasa civic'de turbo var. honda sadece geç kaldı.

şeref 27.04.2015 23:02

Arkadaşlar turbo nun amacı motorların yakıtını azaltmak değil sürüş dinamiğini arttırmak tır ama güç atmosferik motora göre daha küçük silindirli motordan alındığı için daha az yakıyor gibi gözükür ancak 1.2 turbo benzinli bir araç bile aynı güçte ki 1.6 vitec yada 1.6 mivec motorlu araçtan az yakmaz ancak turbo motor daha düşük devirde gücünü toplar ve vergi avantajı vardır ama malum turbo arızası da iyi para yer benim tercihim gerektigi zaman lpg avantajı ve daha uzun sorunsuz oluşu nedeniyle atmosferik motordur. Hele hele 1.4 Turbo benzinliler kesinlikle 1.6 atmosfer ik motorlar dan çok çok yakarlar

metin emre 25.01.2016 08:43

1.4 tsi kullanıyorum. hiçbir benzinli motorda yakalayamadığım değerleri yakaladım. kesinlikle daha az yakıyor. az az değil ama az... :) 60 km ortalama hızda 4,8, 22 km ortalama hızda da 7,7 değerlerini yakaladım. atmosferik motorla bu değerler imkansız.

önder 27.04.2015 18:08

kasa şahane cidden fiyat uçuk atmosferik ve turbo meselesine deyinirsek turbo daha az tükettiği yakıtla turbodan destek alarak ürettiği yüksek tork sayesinde hızlanma ve çekişte daha kalitelidir örnek olarak cruze 1.4 turbo 140 hp cıvıc 1.6 125 hp yi 0-100 km arası hızlanmada daha düşük yakıt tüketimi ve daha yüksek performan gösteriyor bence cıvıc efsanesini geri döndürmek için turbo şart saygılarımla

hüseyin 25.04.2015 18:39

kardeşim her araba saglam renoda motoru düzeltti ama kaporta yok malesef konfor nadir arabasında

hakkı 24.04.2015 16:31

Satması için biraz daha düşmesi lazım. Demek ki bundan önce alanları en az %14 fazla vermiş...

Orkan 17.04.2015 12:51

Sabah indirimden yararlanayım dedim stok tükendi dediler. Yani araba yok. Olmayan araba için kampanya yapmışlar.

m.ali 14.04.2015 10:16

slm habip bey..2013 yılında ,izmir terakki hondadan aldım...engelli aracı birde otomatikse hondadan şaşmayın derim.saygılar

ünal 14.04.2015 09:23

hikayeden indirim yapmışlar. bayiye gittim 1015 modelde indirim yok dediler. indirim2014 model eco da varmış. 2700 tl tüp farkı var dediler. en komik olanı türkiyede böyle bir araç yok dediler. vatandaşla resmen dalga geçiyorlar

hakkı 13.04.2015 21:51

Bu indirimin tek amacı milleti bayilere çekip ellerinde kalan 2014 tüplüleri millete satmaya çalışmak. Yazık Hondayı bu hale düşürdüler...

tiwoli 13.04.2015 16:15

ne kadar acizleşti olmayan arabayı 55,000 tl ye satıyorlar bu kasa bu kafa ile 2007 satış rakamlarını 2077 de bulursun...

Orhan Ayan 12.04.2015 19:48

Fiyatı iyi indirmişler ama hala rakiplerine göre pahalı. Honda eski satış rakamları arayışında ise dizel ve otomatik seçenekleri ile indirimi sürdürmeli.

ali 11.04.2015 20:46

izmirde yerli marka lpg için 2500, italyan için 3000 lira fiyat söylendi. saygı duyarım.

hidayet 11.04.2015 15:01

Kampanya 21 adet ile sınırlıdır yazıyor ilanın en altlarında...

ümit 11.04.2015 00:27

idirim falan yok. bayiye daha bugün gittim. araç yok türkiyede dediler. üstelik 2014 modelde var oda tüplü olanda dediler. 2700 tl de fark varmış bilginize.

ümit 11.04.2015 00:24

bugün bayiye gittim bu modelin olmadığını söylediler. üstelik indirimin 2014 modelde ve tüplü modelde olduğunu ve 2700 tl tüp farkının olduğunu söylediler. işleri güçleri yalan olmuş.

Ata 10.04.2015 17:06

Çünkü satmıyor Ahmet bey bu kadar basit. 55-60 bin civarında olursa satar yoksa eski kasası kadar tutmadı, tutacağını da sanmıyorum.

ahmtt 10.04.2015 09:39

arkadaşlar 64 den 55 e düşmüş neden sizce bir bilgisi olan varmı ve sadace dream düşmüş

mumu 09.04.2015 22:22

Ben hondacıyım ama hondayada gıcıgım niye eski tas eski hamam kalitesiz iç malzeme yüksek fiyat adam turbolu araba yapmış malzeme donanım iyi fiyat 55 bin honda 65 bu izah edilemez

habip 09.04.2015 21:21

m.ali bey ne zaman hangi bayiden aldınız hondayı bende almayı düşünüyorum cevap yazarsanız sevinirim smlar.

ALİ 09.04.2015 21:11

EREN,,, bu atmosferikler bu kadar iyiydi de, turbo benzinli motorları acaba boşuna mı çıkarttılar bak şimdi aklım karıştı.

eren 09.04.2015 18:40

Atmosferik motorlar turbolara kıyasla çok daha dinamiktir, hızlı tepki verir, farklı devir aralıklarında daha dengeli güç sağlar ve uzun vadede daha sorunsuz ve tamiri ucuzdur. turbolular ise nisbeten daha az yakıt tüketir. küçük motor hacmiyle yüksek güç üretir buda sadece türkiye gibi abuk sabuk vergi politikası olan bir ülkede bir anlam ifade eder.

murat 09.04.2015 15:32

özellikle içeride güzel tasarım (kişiye göre değişir), iç kısımda kötü sert malzeme kalitesi, arıza ihtimali çok düşük hantal ve yakıtı çok atmosferik motor, sorunsuz otomatik vites, şaft tünelinin arkadaki 3. yolcuyu rahat ettirmesi, iç genişliği sınıf standartlarında, 65 bine asla alınmayacak bir araba, 55 e düşünülür ama bu fiyattan bile alternatifi var.

berkay 09.04.2015 14:47

kosova, karoser sağlamlığında almanların lüks amiral gemisi d sınıfı passat cc, civic'ten güvenlik dersi almıştır. kanıt: bakınız: google: japonlardan almanlara güvenlik dersi. ezberinizi bozun.

Mehmet Kosova 08.04.2015 21:48

Civic 1.6 atmosferik bayir asagi ,bayir yukarı nerde olursa olsun turbolu jettayi astrayi filan gecemez .
Honda son yıllarda motor konusunda cok ger kalmistir ki Karoseri saglamligininda alman araclari karşısında sansi yoktur.

aker 08.04.2015 20:00

evet japonlar araçlarını sağlamlıkları ile tutturmuşlar bu sadece ülkemizde değil dünyada böyle.

adem 08.04.2015 19:44

Bomboş araba. 55 bin lira aynısının logosu olanı 65 bin lira. Bu ne biçim satış stratejisi

ferroli 08.04.2015 16:14

...tutturmuşlar japon sağlamlığı diye fiyatını 65 binden başlattlar ...baktılar 1 kişi bile araç almıyor hemen 10 bin liralık net indirim yaptılar. daha çook yaparlar.

m.ali 08.04.2015 16:03

2013 engelli aracı aldım.önce golf e gittim araç bom boş üstelik 5 ay sora gelecek miş golf e çelik jant bile opsiyon saydılar 40 bin liradan da bir kuruş aşağı olmaz dediler.honda ya gittim..elgans modelinde ...çelik jant park sensörü,yağmur sensörü far sensörü karanlığa girdinmi otomatik yanıyor farlar,sis farı,hız sabitleyici ve limitleyici.krom kapı kolları.sungroof ,geri görü kamerası.ön koltuklar ısıtmalı 9 hava yastığı.herşeyiyle bunlar var sabit zaten..38.500 aldım artııı boya korumu.kauçuk paspas.trafik seti,artııııııı.ilk trafik sigortası da bunların içinde.bu donanımda.başka bir araç.veya vw olsa.allah bilir kaç para ödenirdi..iyiki civic almışım.3 yıl sora bunu satıp 0 km gene civic alacam.işallah.herkese tavsiye ederim.saygılar

m.ali 08.04.2015 15:47

sayın tolga bey atmosferik motordan vaz geçilsin diyosun ama..birincisi atmosferik motorun üstüne başka bişey tanımam.valla bastınmı gaza.turbolu astrayı nede jetta yı yanına yaklaştırır.tozuna yetişemez.turbolu araçlar hele hele jettalar 190 ı geçmiyor özellikle denedik.birde turbo arıza yaptımı tamam artık bitti o araç.alacaksın atmosferik bi civic keyfine bakacan.araç resmen canavar gibi kükrüyor ben burdayım güven bana diyor.daha önce vosgen kullandım.valla her hafta sanayideyim.hondayı aldım nerelerde sanayi var unuttum...

tolga 15.02.2015 04:17

bu devirde hala civiclere binen var allah akıl fikir versin tabi honda mühendislerinede umarım artık atmosferik motordan vazgeçebilirler

honda 04.02.2015 14:10

en boş dream donanımı bile 65 bin lere yükselmiş honda ne yapmak istiyo anlamak mümkün deil bu fiyatlara corolla advance alınır opel astra alınır focus dizel alınır yakın bir tarihde civic elegance ile golf comfortline hemen hemen aynı civardaydı şimdilerde en boşu dream bile golf comfortline dan daha pahalı..

serhat 30.01.2015 19:39

1.6 dizel sedan lar, SW ler ne zaman piyasaya çıkacak

enver 31.12.2014 16:26

bi önceki kasanın tasarımını daha çok beğeniyorum, itiraf etmeliyim

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN