2020 Ford Puma 1.0 Style AT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 999 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 125 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Uzunluk 4186 mm
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Genişlik 1805 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1536 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.8 lt
  • Boş Ağırlık 1326 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
  • Bagaj Hacmi 456 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Yakıt Deposu 42 lt
2020 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5070 06.08.2020 23:13

ecosporttan nasıl bu kadar az yakıyor aynı motor olmasına rağmen

Misafir-213 06.08.2020 17:00

arka frenler kampana görünüyor style donanım pakette, gerçekten doğru mu?

Misafir-4482 05.08.2020 10:56

Aracı bir hafta önce teslim aldım. En sevdiğim yanı yol tutuşu oldu. Daha önce BMW 3 serisi, Golf 7, sahibiydim. Bunlara göre viraj alma yeteneği daha iyi. Epey eğlenceli bir araç olmuş. Sürdükçe keyif alıyorum. Yakıt tüketimi 7,2 lt şimdilik.

Misafir-2484 05.08.2020 08:40

Islak tip şanzıman dsg ve dct şanzıman gibi çift kavrama otomatik şanzımanların daha az arıza vermesi için yağlamalı üretilmesi diye biliyorum, kuru tip ve ıslak tip diye geçer.

Misafir-9701 05.08.2020 08:37

Misafir 5307 bende kamiq ve puma arasında kalmıştım, fakat tasarım olarak puma beni etkiledi, Kamiq SW hissi uyandırdı bende, ön far tasarımı da hoşuma gitmedi ayrıca dsg olması zaten soru işareti iken karoq ve kodiaq da kullanılan 7 ileri şanzıman yerine kamiq de 6 ileri kullanılmış araca ısınamadım.
Puma da ise Ford şanzımanı yenilemiş eski 6 ileri yerine Kuga da 8 ileri puma da 7 ileri çift kavrama şanzıman kullanmış, şanzıman hakkında Ford genel müdür yardımcısı özgür yücetürk ün açıklamasını okudum, ayrıca broşür ve yabancı forum sitelerinde şanzıman ve motor hakkında yeterli bilgi mevcut, ayrıca satış temsilcisine sorduğumda oda yeni çift kavrama ve ıslak tip şanzıman olduğunu söyledi. Bunlar dışında yol tutuşu çok güzel yakıt çok makul ve tasarımı çok güzel pumanın. Fakat şuan araç yok sanırım.

Misafir-6158 04.08.2020 14:44

Islak yeni tip şanzımandan kastınız nedir. Aracın şanzımanı ile ilgili hiçbir bilgi yok

Misafir-5307 04.08.2020 10:07

bende skoda kamiq ile puma arasında kaldım. misafir 5246 acaba sürüş ve yakıt deneyimlerini paylaşırmısın.

Misafir-5246 03.08.2020 16:50

Araç hakkında bir fikrim olmadan bayide inceledim ve almaya karar verdim, arkadaşların belirttiği gibi ödüllü ve az yakan motoru, güzel düşünülmüş bagajı, kemikli yapısı, tatlı dizaynı, dolu paketi ve ıslak yeni tip şanzımanı ile araca hayran kaldım. Ayrıca ön ekranın işlevsel oluşu ve suv oluşu diğer artıları.

Misafir-2171 29.07.2020 21:08

Bayide inceleme fırsatım oldu, çok güzel geldi bana, ön arka yan tasarımı gayet hoş olmuş, bagaj çok işlevsel hem iki kademeli hemde alt kısmındaki gizli bölme iyi konumlanmış. Paket olarak da konfor paketi ile geliyor yeterli özelliğe sahip, far sensörü yağmur sensörü şerit takip çarpışma ikazı hız sabitleme, dijital klima, karartmalı dikiz aynası, 8 inç ekran ve tabi standart güvenlik donanımları. Almaya niyetlendim fakat hiçbir bayide kalmamış. hem tasarım hem suv - crossover oluşu, paket özellikleri, ödüllü motoru, yeni ıslak tip 7 ileri şanzımanı ve Ford kalite algısına nazaran fiyatı çok uygun.

Misafir-931 27.07.2020 20:18

style paket boş gibi görünüyor fakat aslında araç konfor paketi ile geliyor ve donanım seviyesi ortanın üzerine çıkıyor, güvenlik zaten standart onun dışında dijital klima. karartmalı dikiz aynası, far ve yağmur sensörü, çarpışma yardımcısı, şerit takip, ekran ve arka park, hız sabitleme gibi güzel özellikler mevcut, burada üst paketle kıyaslandığı için az görünmüş donanım aslında style paket az donanıma sahip değil st-line paket isimli üst paket çok dolu,
Ayrıca araç videolarda göründüğünden daha heybetli bayide inceleyince, teknik özelliklere bakıldığında ise b-suv ailesi hemen hemen aynı ölçülere sahip.

Misafir-6938 24.07.2020 15:58

Bazı donanımlar elbette gereksiz fakat bir kör nokta uyarı sistemi, çarpışma önleme uyarısı ve otomatik fren, karartmalı dikiz aynası, yorgunluk tespit sistemi, şerit takip asistanı, plaka okuma sistemi, yaya algılama v.b. bunlar hayati derecede önemli ve güvenlik standardı olmalı bence.

Misafir-5648 20.07.2020 10:44

Herkes donanımı az diyor ve herkes haklı ama ben daha boş araba istiyorum. Benim için donanım çok önemli değil. Donanım arttıkça gereksiz olarak fiyat ta artıyor. Daha üst vergi dilimine giriyorsunuz.
BMW, Mercedes gibi markaların Almanyada bomboş modelleri var. 1,6 benzinli , manuel vs. Bu almanlar bizden çok mu fakirler? Bu modeller Türkiyeye neden gelmiyor. Pumada da iki paket arasında 55 bin TL fark var. Altın varakla kaplasalar bu kadar fark verilmez, kaporta, motor, şanzıman aynı.

Misafir-4595 18.07.2020 13:30

Tasarim güzel, kalitede iyidir belki ama bu donanim olmamış o fiyata. Bomboş bir araba. Degmez.

Misafir-1282 17.07.2020 13:02

Adamlar her şeyi paket sunmuş ayıp ford bu tutumdan nezaman vazgeçicek acaba bu kafayla satamasi çok normal iyide

Misafir-6989 17.07.2020 12:27

İç ve dış tasarımı tam bir hayal kırıklığı...

chuckytr 17.07.2020 11:39

Bu arabayı bagaj hacmi nedeniyle cazip buluyordum fakat yanda görünen donanımlara göre style paket bomboş birşey. Bir de gidip bayide incelemek lazım.

Misafir-7866 17.07.2020 10:21

-Tasarımını çok sevdim. Gerçi herkese hitap etmiyor.
-4.18 uzunlukta 456 bagaj hacmi büyük başarı.
-1.0 eco-tsi motor yıllarca yılın motoru ödülünü aldı.
-Yabancı sitelerde okuduğum kadarıyla yol tutuşu iyi ama süspansiyon doğal olarak biraz sertmiş.
-Yakıt tüketimi iddia edildiği gibiyse çok iyi, dizele gerek kalmamış.
-Şanzıman çift kavramalı, kimse nasıl bir kullanımı olduğunu bilmiyor daha.
-Ford Sync 3 multimedia sistemi internette okuduğum kadarıyla başarılı sistemmiş.
-İç malzeme kalitesi çok iyi değil gibi. Koltuk kılıflarının çıkarılıyor olması çok iyi.
-Standart Güvenlik donanımı sınıf ortalamasının üzerinde.
-B sınıfı SUV'lar arasında T-roc ve 2008 ile birlikte zirveye oynuyor. Fiyatı ise bu ikisinden çok daha düşük.

murat erdogan 20.07.2020 15:47

merhaba. tsi motor Alman vw 'e ait bir motordur. Bu araç amerikan ford aittir. Ford markasının kendine ait 1.0 turbo motoru mevcut. Ayrıca çift kavrama şanzıman hakkında bilgi yok demişsiniz kimse bilmiyor demişsiniz. çift kavrama şanzımanlar ilk defa 2000 li yıllarda formula 1 yarış arabalarında kullanıldı. sonra vw bunu vatandaşın bineceği araçlara dsg adı ile uyarladı. ardından diğer şirketlerde mısır patlağı gibi çıkardılar misal renault edc , ford ise powershift dedi. yaklaşık 12-13 yıldır yollarda bu çift kavrama şanzıman. Fordun powershift şanzımanı fena değildir. Ancak ne kadar sağlam olursa olsun o kavramalar değişeceği için maliyetli bir şanzımandır. Ford bu powershift i kullanacaktır bu araçta. haa belkide bir iki minik değişiklik yapıp birde adını değiştirir yeni şanzıman diye sürer piyasaya onu bilemem.
birde B sınıfı suvlarda lider renault captur dur. herkes onun domine ettiği pazardan pay almaya çalışıyor. Ancak dediğiniz gibi peugeot 2008 ve 3008 ile dev adımlar attı ve lider denilen markaları kenara itip bende varım dedi. ama t roc o konuda pek başarılı olamadı. Satmadı demiyorum istenilen ve beklenen başarıyı gösteremedi diyorum. iyi günler

cardriver 23.07.2020 09:55

Eco-boost yazmak yerine yanlışlıkla eco-tsi yazmışım düzelttiğiniz için teiekkürler. DSG şanzıman özelliklerinden bahsetmiyorum. Spesifik olarak bu araçtaki kullanım özelliklerinden bahsediyorum. Bunu da şu an pek bilen yok çünkü bu powershift değil. tamamen yeni 7 iler çift kavramalı.. B sınıf SUV'larda tabi ki Captur lider. Ama burada mesele satış adedi değil. Tüm özellikleri ile sınıf liderinden bahsediyorum. Yani testleriin sonucunda ortaya çıkan. Ford SUV segmentinde pek başarılı işler çıakrmadığı için bunu Puma ile düzeltmek istiyor. Bence bunu başarmış görünüyorlar.

Güncel Donanım Paketleri
1. Style
2. ST-Line
Standart Donanımlar12
Katlanır Yan Ayna-S
LED Ön Farlar-S
Tavan Rayı-S
Karartılmış Arka Cam-S
Ön Par Sensörü-T
Arka Park SensörüKS
Spor Süspansiyon-S
Geri Görüş Kamerası-T
Isıtmalı Ön Cam-K
Akıllı Bagaj Kapağı-K
Krom Egzoz Çıkışı-S
Trafik Levha Tanıma-T
Adaptif Hız Kontrol-T
Otomatik Park Sistemi-T
Sürücü Dikkat Takip-S
Yaya Algılama-T
Gece Görüş Sis.-T
Manevra Destek Sis.-T
Kör Nokta Uyarı-T
Spor Direksiyon-S
Alüminyum Pedallar-S
Isıtmalı Direksiyon-K
Isıtmalı Ön Koltuk-K
Dijital KlimaKS
Ön Kol Dayama-S
4 Yönlü Yolcu Koltuğu-S
B&O Ses Sistemi-S
12inç Yol Bilgisayarı-S
Kararan Dikiz AynasıKS
Otomatik Uzun Far-S
Yağmur SensörüKS
Anahtarsız Çalıştırma-S
Kablosuz Şarj Ünitesi-S
Direksiyondan Vites Kumanda-S
Ambiyans Aydınlatma-S

K: Konfor Paketi ile
T: Teknoloji Paketi ile

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar