2017 Ford Kuga 1.5 TDCi ST-Line PowerShift
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1499 cc
- Maksimum Hız 171 km/s
- Beygir Gücü 120 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.4 sn
- Maksimum Tork 300 Nm
- Uzunluk 4524 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1911 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1701 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.1 lt
- Boş Ağırlık 1605 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
- Bagaj Hacmi 406 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
- Yakıt Deposu 60 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
2017 kuga stline arac sahibiyim bundan önce bir cok arac aldım sattım bu arac gayet başarılı yol tutuşu ivmelenmesi SModunda gaz tepkimesi felan gayet iyi araç kalite duruyor içi geniş tek eksiği bence bagajın biraz küçük oluşu onu da uzun seyahetlerde port bagajşa hallederim diye düşünüyorum bence çok yakışıklı bi arac aractan inip binme cok rahat arkadaşlar bu arac suw. Amacı belli ralli yapmayı düşünen gitsin gtı alsın m5 felan alsın bı arac ekoniyi ve prenımum algısı bir arada sunan bi arac 170-180 km hızşara cıktım istesem dahada cıkar ama ne gerek var 120 gayet makul bir hız can önemli herşeyden kesinlikle aracı tavsiye ederim
bir honda crv kullanıcısı olarak kulanma fırsatı buldum motor yetersiz geliyor kendi aracımda eskişehirden antalyaya gittim ortalama hızım (130-150 ) 9 ileri otomatik vites avantajından olsa gerek ortalama 4.3 yaktı
inanamadım servistede soyledim inanmadılar fotografla kanıtlamak durumundan kaldım
Bugün aracı test etme şansım oldu. Bilindik ford dizel gürültüsünden eser yok gayet sessiz bir dizel. Otomatik şanzıman dsg nin biraz gerisinde kalsada ıslak balata olmasının avantajıyla aradaki farkı sorunsuzluğuyla kapatıyor. Motor ve şanzıman uyumu iyi lakin kasanın ağır oluşu anlık ivmelenmelere bariz bir şekilde yansıyor.
+ ları ;
Konforlu ve sessiz bir sürüş
Muhteşem bir yol tutuşu
Ekonomik ve düşük maliyetli motor
Geniş ve ferah iç mekan
- yönleri
2. El değer kaybına uğraya bilir
Anlık ivmelerde geç kalan motor şanzıman kombinasyonu
Çok renksiz iç mekan (simsiyah)
Vergi indirimi (ötv) muafiyeti olan kişiler için biçilmiş kaftan diyer kullanıcıların test sürüşü yapmaları gereken bir araç. Muadillerinden kesinlikle daha üstün .
Aracı alıp Alman otobanlarında kullanmayacaksanız 170 km/s gayet yeterli. Hatta çok bile.
Bu araç bence fiyat performans ürünüdür. Rakiplerine kıyasla Ford sağlamlığında bir araç tercih edilebilir. Ancak kimse bu arabalarda 1.6 litre dizel 160 Hp motor beklemesin... Çünkü öyle olsaydı bunun fiyatı 200 bin Tl yi geçerdi...Sonra bir tane bile satamazdı.
Honda cr v tamda dediğiniz motor 1.6 160 hp bilin istedim.
şehir içi için güzel dursa da uzun yolda keyif vermeyeceğini düşünüyorum.
aracı test etme şansım oldu gerek iç hacim gerek teknolojik donanım olarak gayet güzel bi araç aracın sadece 1 kusuru var GÜÇ. Aracın 120 hp lik dizel motoru 300 Nm olmasına rağmen kasayı yürütmekte zorlanıyor yeni nesil renault talismanda kullanılan 160 hp lik 1.6 dizel motor kullanılsaydı hiç düşünmeden bu aracı alırdım yakıt konusunda ise ortalamanın biraz üzerinde tüketiyor.Ancak tam bir aile otomobili olduğunu ve gayet yakışıklı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Yolda giderken gözler üzerinizde , gayet ilgi çeken bir araç. Fiyat performans olarak baktığımızda alınabilecek bir araç bence test etmelisiniz
aracın 2.0 dizel motorlusunu kullanıyorum. 0-120 hızlanması gerçekten çok seri. asfaltı tırmalayarak hızlanıyor. ancak 120 den sonra hızlanması yavaşlıyor ve 190 km kesinlikle aşmıyor. yakıt tüketimi 2 katına çıkıyor. Konuyu ustası ile görüştüğümde aracın 4 çekerinin arazi yoğun mantığı ile çalıştığını dolayısıyla mevcut diferansiyelinden kaynaklandığı zaten bu amaçla (arazi, bozuk yol) üretildiğini belirtti.
0-100 km 12.5 sn ve son hız 170 km olan bir araç çağ dışıdır diye düşünüyorum
1600 kilo ağırlındaki bir ''arazi aracının'' 0-100 km 4,5 sn olmasını ve 250 km hızla gitmesini beklemiyorsunuzdur umarım. Ayrıca bu son hız mantığını anlamıyorum. Son hızda gidince elinize ne geçiyor ?